Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 22:08
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Ridder schreef op 12-08-2004 @ 22:51 :
Het wat heb je vandaag gedaan topic mag echt wel voor een maandje hier wegblijven
Waarom?
Oud 12-08-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 12-08-2004 @ 23:08 :
Waarom?
Ik vind dit topic echt belachelijk, het zou over LS horen te gaan. Maar een gewone opsomming van je dagelijkse dingen, dat is echt overbodig, plaats het dan in de kantine.

Want, het voegt helemaal niets toe aan Lifestyle, en het is voor velen een sport om dit vol te spammen en dan maar een zo leuk mogelijke nieuewe topic titel te maken.

Nou, daar heb ik over nagedacht.
Oud 12-08-2004, 22:13
Verwijderd
hoi jan ik heb wat van immortal gedownload,zoals je zei,en ik moet zeggen,zo af en toe een nummertje (1tje maar ja) kan echt geen kwaad hoor
Oud 12-08-2004, 22:16
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 12-08-2004 @ 23:13 :
hoi jan ik heb wat van immortal gedownload,zoals je zei,en ik moet zeggen,zo af en toe een nummertje (1tje maar ja) kan echt geen kwaad hoor
Gaaf kerel

Mag ik vragen wat je van ze gedownload hebt? Het oude werk verschilt namelijk nogal van het nieuwe?
Oud 12-08-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 12-08-2004 @ 23:16 :
Gaaf kerel

Mag ik vragen wat je van ze gedownload hebt? Het oude werk verschilt namelijk nogal van het nieuwe?
immortal - demonium
oud?nieuw?goed nummer?slecht nummer?
Oud 12-08-2004, 22:42
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 12-08-2004 @ 23:19 :
immortal - demonium
oud?nieuw?goed nummer?slecht nummer?
Van hun laatste cd inderdaad, vrij goed nummer.
Hun beste nummers:
Blashyrkh (Mighty Ravendark)
At The Heart of Winter
Tragedies blows at Horizon
The Darkness that embrace me
The Sun no longer rises
Unholy Forces of Evil
Behind the North Waves
Oud 12-08-2004, 22:45
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Ze zijn net pandabeertjes die knekkers van immortal.
Oud 12-08-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 12-08-2004 @ 23:42 :
Van hun laatste cd inderdaad, vrij goed nummer.
Hun beste nummers:
Blashyrkh (Mighty Ravendark)
At The Heart of Winter
Tragedies blows at Horizon
The Darkness that embrace me
The Sun no longer rises
Unholy Forces of Evil
Behind the North Waves
ik zal er nog eens een keertje wat van downloaden
maarruh vraagje: ben je echt zo metal als je overkomt of luister je stiekem ook weleens iets anders?
Oud 12-08-2004, 22:53
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 12-08-2004 @ 23:46 :
ik zal er nog eens een keertje wat van downloaden
maarruh vraagje: ben je echt zo metal als je overkomt of luister je stiekem ook weleens iets anders?
Metal to the bone
Naja ik luister naar metalmuziek sinds ik 9 ben, dus het maakt wel mijn leven voor een groot deel uit.
Het is echter niet zo dat ik iets wat niet metal is per defenitie niet kan waarderen. Ik luister bijvoorbeeld graag naar klassiek en ook sommige jazz kan ik erg waarderen.
Oud 12-08-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 12-08-2004 @ 23:53 :
Metal to the bone
Naja ik luister naar metalmuziek sinds ik 9 ben, dus het maakt wel mijn leven voor een groot deel uit.
Het is echter niet zo dat ik iets wat niet metal is per defenitie niet kan waarderen. Ik luister bijvoorbeeld graag naar klassiek en ook sommige jazz kan ik erg waarderen.
vanaf je 9de al
hoe ben je er ingerold? via je ouders dan ofzo?
want toen ik negen was keek ik echt nog niet verder dan de top40 hoor,dat is pas iets van de laatste 5 jaar ofzo
Oud 12-08-2004, 22:59
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 12-08-2004 @ 23:57 :
vanaf je 9de al
hoe ben je er ingerold? via je ouders dan ofzo?
want toen ik negen was keek ik echt nog niet verder dan de top40 hoor,dat is pas iets van de laatste 5 jaar ofzo
Nou hoewel ik een heel braaf met lego spelend mannetje was heb ik altijd vreemd genoeg een fascinatie gehad voor doodshoofden. Toen ik dan mijn eerste stereotje had keek ik bij de V&D naar de cd's en daar zag ik de cd's van Iron Maiden liggen. Die kerel die op die hoesjes stond (Eddie) vond ik zo gaa uitzien dat ik de muziek meteen in de winkel ben gaan luisteren en vanaf dat moment was ik verkocht... op dezelfde manier kwam Megadeth er toen ook vrij snel bij
Oud 12-08-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 12-08-2004 @ 23:59 :
Nou hoewel ik een heel braaf met lego spelend mannetje was heb ik altijd vreemd genoeg een fascinatie gehad voor doodshoofden. Toen ik dan mijn eerste stereotje had keek ik bij de V&D naar de cd's en daar zag ik de cd's van Iron Maiden liggen. Die kerel die op die hoesjes stond (Eddie) vond ik zo gaa uitzien dat ik de muziek meteen in de winkel ben gaan luisteren en vanaf dat moment was ik verkocht... op dezelfde manier kwam Megadeth er toen ook vrij snel bij

omg,om dezelfde reden luisterde ik vroeger (12 jaar oid) thunderdome,omdat ik de hoesjes zo gaaf vond,de muziek niet,maar dat mocht de pret niet drukkne
Oud 12-08-2004, 23:05
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 13-08-2004 @ 00:04 :

omg,om dezelfde reden luisterde ik vroeger (12 jaar oid) thunderdome,omdat ik de hoesjes zo gaaf vond,de muziek niet,maar dat mocht de pret niet drukkne
Hehe, zo wordt dit topic nog nuttig gebruikt.
Maarja metal zal ik ook wel nooit zat worden, hoewel ik binnen de stijl nogal graag switch.
Oud 12-08-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 13-08-2004 @ 00:05 :
Hehe, zo wordt dit topic nog nuttig gebruikt.
Maarja metal zal ik ook wel nooit zat worden, hoewel ik binnen de stijl nogal graag switch.
van black naar death naar trash (goh nu lijk ik echt een kenner )
ik luister gewoon overal naar,net zo makkelijk en het gaat nooit vervelen (al vallen sommige muziekstijlen toch cht buiten mijn smaak)
Oud 12-08-2004, 23:10
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 13-08-2004 @ 00:04 :

Naja het was wel mooi meegenomen dat ik de muziek wel gaaf vond
Oud 12-08-2004, 23:12
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 13-08-2004 @ 00:09 :
van black naar death naar trash (goh nu lijk ik echt een kenner )
ik luister gewoon overal naar,net zo makkelijk en het gaat nooit vervelen (al vallen sommige muziekstijlen toch cht buiten mijn smaak)
tHrash

Naja een paar maanden geleden luisterde ik vooral naar ruisblack, doe ik nu nog nauwelijks, weer meer de mainstream black als Dissection en inderdaad veel death en thrash.
Maar ook een beetje power en heavy metal.
Wat vind je trouwens van Anathema en Katatonia?
Oud 13-08-2004, 01:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-08-2004 @ 22:02 :
Waarom wilde je eigenlijk lifestyle-fb worden?
Uit wraak, uit macht en voor het geld!
Oud 13-08-2004, 15:26
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh, zullen we het hier wel ff bij evaluatie houden en niet een wat heb jij vandaag gedaan topic van maken? Daar is een topic voor die wat mij betreft gewoon mag blijven. Heerlijke uitlaatklep zo af en toe.
Oud 13-08-2004, 15:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hoe zit het nou met het fototopic want ik snap het niet meer.
Oud 13-08-2004, 15:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-08-2004 @ 16:42 :
Hoe zit het nou met het fototopic want ik snap het niet meer.
Tja, 2 foto topics per maand. De derde werd een tijdje getollereerd, maar dat werkte dus niet. Te veel gespam, daar zijn ze niet voor. Dus dan maar weer terug naar 2. Waarschuwingen genoeg geweest vind ik.
Oud 13-08-2004, 15:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ok
Oud 13-08-2004, 17:03
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Wat boeit het hoeveel fototopics er zijn? Gespam heb je toch wel ongeacht die topics.
Oud 13-08-2004, 17:05
grandmommy
grandmommy is offline
hij heeft gelijk, weet je
Oud 13-08-2004, 17:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-08-2004 @ 18:03 :
Wat boeit het hoeveel fototopics er zijn? Gespam heb je toch wel ongeacht die topics.

En daar hebben we onzin voor uitgevonden. Wie er echt heel graag wil spammen gaat daar maar heen. Tenzij je LS op hetzelfde niveau wil helpen als Onzin, dan moet je vooral zo doorgaan.
Oud 13-08-2004, 17:45
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-08-2004 @ 18:03 :
Ja precies, waarom is er geen fototopic net nu ik ff een nieuw fotootje online heb staan?

Oud 13-08-2004, 17:59
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-08-2004 @ 18:43 :
En daar hebben we onzin voor uitgevonden. Wie er echt heel graag wil spammen gaat daar maar heen. Tenzij je LS op hetzelfde niveau wil helpen als Onzin, dan moet je vooral zo doorgaan.
Je wilt dus zeggen dat als je niet meer dan 2 fototopics per maand maakt op Lifestyle dat het niveau omhoog gaat.

Geniaal gewoon.
Oud 13-08-2004, 18:25
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-08-2004 @ 18:59 :
Je wilt dus zeggen dat als je niet meer dan 2 fototopics per maand maakt op Lifestyle dat het niveau omhoog gaat.

Geniaal gewoon.
precies....

uberhaupt... grappig beleid... niveau...

komop man, lazer op. voor niveau moet je naar nieuws & achtergronden ofzo... (en zelfs daar is soms het niveau ver te zoeken) mensen hier op lifestyle willen gewoon fotootjes kijken, en vooral fotootjes plaatsten zodat ze met mekaar kunnen competeren.

dat moet je gewoon zo houden.
Oud 13-08-2004, 18:33
Susanne
Susanne is offline
hoe vaak is deze discussie al niet geweest zeg, het wordt boring
Oud 13-08-2004, 18:49
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Susanne schreef op 13-08-2004 @ 19:33 :
hoe vaak is deze discussie al niet geweest zeg, het wordt boring
Je hebt volkomen gelijk.
Oud 13-08-2004, 18:56
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-08-2004 @ 19:49 :
Je hebt volkomen gelijk.

Hou er dan gewoon over op en hou je aan de regels, dan is er ook geen discussie meer, iedereen blij.
Oud 13-08-2004, 19:00
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-08-2004 @ 19:56 :
Hou er dan gewoon over op en hou je aan de regels, dan is er ook geen discussie meer, iedereen blij.
Dat was een grapje die alleen Susanne kon begrijpen.
Oud 15-08-2004, 18:01
Otis
Otis is offline
ik vind dat men wel wat beter mag opletten als er opeens allemaal rare posts en pmtjes van mij komen die DUIDELIJK niet otis-like zijn en mij dan ook nog beschuldigen terwijl ik op vakantie was en geen enkel internetcafe van binnen heb gezien en die domme kantine nerds moeten niet zo voorbarig en zielig doen .
Oud 15-08-2004, 18:09
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-08-2004 @ 20:00 :
Dat was een grapje die alleen Susanne kon begrijpen.
hihihihihihih grinnik
Oud 15-08-2004, 18:14
ricardolombardo
ricardolombardo is offline
Otis heb chille tieten yo!
Oud 15-08-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
ricardolombardo schreef op 15-08-2004 @ 19:14 :
Otis heb chille tieten yo!
Nu is het wel leuk geweest, waar zijn onze mod's om deze flauwe kul te verwijderen.
Oud 15-08-2004, 20:04
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Susanne schreef op 15-08-2004 @ 19:09 :
hihihihihihih grinnik
Ben je nu sarcastisch of?
Oud 15-08-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 15-08-2004 @ 19:01 :
ik vind dat men wel wat beter mag opletten als er opeens allemaal rare posts en pmtjes van mij komen die DUIDELIJK niet otis-like zijn en mij dan ook nog beschuldigen terwijl ik op vakantie was en geen enkel internetcafe van binnen heb gezien en die domme kantine nerds moeten niet zo voorbarig en zielig doen .
Lieverd ik heb geen posts gezien hoor
Oud 15-08-2004, 21:34
Verwijderd
lifestyle gaat naar de klote!
Oud 15-08-2004, 21:48
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 15-08-2004 @ 22:34 :
lifestyle gaat naar de klote!
dramaqueen
Oud 15-08-2004, 21:52
Vromerukker
Vromerukker is offline
Heeft iemand het topic over 'Gevonden voorwerpen' gevonden? .
Oud 17-08-2004, 15:59
Verwijderd
Wat gebeurt er allemaal hier?
Oud 17-08-2004, 16:01
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-08-2004 @ 16:59 :
Wat gebeurt er allemaal hier?
Ik weet het niet, ik ben bang iig
Oud 17-08-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 17-08-2004 @ 17:01 :
Ik weet het niet, ik ben bang iig
Hoezo ben je bang?
Oud 17-08-2004, 16:05
Susanne
Susanne is offline
Ik vind het eng?!!
en de topics zijn dom en knurfterig
Oud 18-08-2004, 20:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-08-2004 @ 21:01 :
Nu is het wel leuk geweest, waar zijn onze mod's om deze flauwe kul te verwijderen.
Op vakantie. Ik ook. Maar als het goed is zijn er nog 2 aanwezig. Ergens.... Oh nee, maar 1tje momenteel.

Maar eeuhmz.... Ik moet nog een heleboel doen, als ik daarna nog niet omval van de slaap zal ik hier even de zooi wat op komen ruimen. Dit is niet de bedoeling van een evaluatietopic, dan kunnen we em net zo goed afschaffen en ik denk dat een evaluatietopic juist een heel goed initiatief is mits goed gebruikt.

Wat vinden jullie? Want als jullie het nut er verder niet van inzien en het niet zo nodig willen gebruiken dan gaat ie gewoon voorgoed de deur uit. Ook heel simpel...
Oud 18-08-2004, 20:54
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
evaluatietopic moet blijven.
Oud 18-08-2004, 20:57
Verwijderd
ik vind dat het evaluatitopic moet blijven,evenals het wat eb je gedaan vandaag(maar wel iets meer op lifestyle gericht) overigens vind ik de laatste stroom undercovers (teminste,neem aan dat ze dat zijn ik noem oa een ricardobombardo en een vrome wanker) streng aangepakt moeten worden bij overtreding,omdat het de laatste tijd vrijwel nergens meer over gaat(al zal ik de laatste zijn om te ontkenne dat ik er af en toen niet aan mee doe..)
Oud 18-08-2004, 20:59
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 18-08-2004 @ 21:57 :
ik vind dat het evaluatitopic moet blijven,evenals het wat eb je gedaan vandaag(maar wel iets meer op lifestyle gericht) overigens vind ik de laatste stroom undercovers (teminste,neem aan dat ze dat zijn ik noem oa een ricardobombardo en een vrome wanker) streng aangepakt moeten worden bij overtreding,omdat het de laatste tijd vrijwel nergens meer over gaat(al zal ik de laatste zijn om te ontkenne dat ik er af en toen niet aan mee doe..)
Agreed. Het ligt de laatste tijd en komende week een beetje moeilijk allemaal met vakanties ed, maar we doen ons best! Mocht je iets opvallen wat je niet vertrouwd, je weet M&M wel te vinden dacht ik zo, daar kijkt regelmatig iemand die ook hier de boel op kan ruimen.
Oud 18-08-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 18-08-2004 @ 21:59 :
Agreed. Het ligt de laatste tijd en komende week een beetje moeilijk allemaal met vakanties ed, maar we doen ons best! Mocht je iets opvallen wat je niet vertrouwd, je weet M&M wel te vinden dacht ik zo, daar kijkt regelmatig iemand die ook hier de boel op kan ruimen.
ik heb het alleen niet zo op m&m,als ik daar een keer de nsb'er uit ga hangen gaan die personen in kwestie na hun ban mischien mijn posts afspeuren naar dingen die vervelend opgevat kunnen worden,met alle gevolgen van dien (ben al een keer geband om iets onbenulligs,en die twee dagen vol sociaal isolement en complet waanzin wil ik niet graag nog een keer meemaken)
Oud 18-08-2004, 21:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 18-08-2004 @ 22:03 :
ik heb het alleen niet zo op m&m,als ik daar een keer de nsb'er uit ga hangen gaan die personen in kwestie na hun ban mischien mijn posts afspeuren naar dingen die vervelend opgevat kunnen worden,met alle gevolgen van dien (ben al een keer geband om iets onbenulligs,en die twee dagen vol sociaal isolement en complet waanzin wil ik niet graag nog een keer meemaken)
Tja, maar normaal hoeft het eigenlijk niet, stuur ons allemaal een pm en de eerste die em ziet doet er wat aan. Alleen nu ligt het even wat moeilijker, dus ga ik toch vragen het op M&M te zetten, dan gebeurt er iig iets aan. En als je 1 keer iets op M&M post ben je nog niet meteen een nsb'er hoor Als je elke dag 15 keer op M&M post, oke, dan wordt het tijd om na te gaan denken waar je mee bezig bent...

Regels voor berichten