![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want, het voegt helemaal niets toe aan Lifestyle, en het is voor velen een sport om dit vol te spammen en dan maar een zo leuk mogelijke nieuewe topic titel te maken. Nou, daar heb ik over nagedacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mag ik vragen wat je van ze gedownload hebt? Het oude werk verschilt namelijk nogal van het nieuwe?
||
Verwijderd
|
Citaat:
oud?nieuw?goed nummer?slecht nummer? |
![]() |
||
Citaat:
Hun beste nummers: Blashyrkh (Mighty Ravendark) At The Heart of Winter Tragedies blows at Horizon The Darkness that embrace me The Sun no longer rises Unholy Forces of Evil Behind the North Waves
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarruh vraagje: ben je echt zo metal als je overkomt of luister je stiekem ook weleens iets anders? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja ik luister naar metalmuziek sinds ik 9 ben, dus het maakt wel mijn leven voor een groot deel uit. Het is echter niet zo dat ik iets wat niet metal is per defenitie niet kan waarderen. Ik luister bijvoorbeeld graag naar klassiek en ook sommige jazz kan ik erg waarderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hoe ben je er ingerold? via je ouders dan ofzo? want toen ik negen was keek ik echt nog niet verder dan de top40 hoor,dat is pas iets van de laatste 5 jaar ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() omg,om dezelfde reden luisterde ik vroeger (12 jaar oid) thunderdome,omdat ik de hoesjes zo gaaf vond,de muziek niet,maar dat mocht de pret niet drukkne |
![]() |
||
Citaat:
Maarja metal zal ik ook wel nooit zat worden, hoewel ik binnen de stijl nogal graag switch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik luister gewoon overal naar,net zo makkelijk en het gaat nooit vervelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Naja een paar maanden geleden luisterde ik vooral naar ruisblack, doe ik nu nog nauwelijks, weer meer de mainstream black als Dissection en inderdaad veel death en thrash. Maar ook een beetje power en heavy metal. Wat vind je trouwens van Anathema en Katatonia?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En daar hebben we onzin voor uitgevonden. Wie er echt heel graag wil spammen gaat daar maar heen. Tenzij je LS op hetzelfde niveau wil helpen als Onzin, dan moet je vooral zo doorgaan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geniaal gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
uberhaupt... grappig beleid... niveau... komop man, lazer op. voor niveau moet je naar nieuws & achtergronden ofzo... (en zelfs daar is soms het niveau ver te zoeken) mensen hier op lifestyle willen gewoon fotootjes kijken, en vooral fotootjes plaatsten zodat ze met mekaar kunnen competeren. dat moet je gewoon zo houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hou er dan gewoon over op en hou je aan de regels, dan is er ook geen discussie meer, iedereen blij.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar eeuhmz.... Ik moet nog een heleboel doen, als ik daarna nog niet omval van de slaap zal ik hier even de zooi wat op komen ruimen. Dit is niet de bedoeling van een evaluatietopic, dan kunnen we em net zo goed afschaffen en ik denk dat een evaluatietopic juist een heel goed initiatief is mits goed gebruikt. Wat vinden jullie? Want als jullie het nut er verder niet van inzien en het niet zo nodig willen gebruiken dan gaat ie gewoon voorgoed de deur uit. Ook heel simpel... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 |