Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Roze Kleding ![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel geen idee ken het merk niet goed Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren weet ik niet School ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 09:58. |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel broeken zijn wel mooi, maar verder .. Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen wel practisch tijdens het sporten ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN wma, gaat ook vervelen. SMS ![]() ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Roze Kleding Voor meisjes en homo's kan het er mee door ja
Uitlopende Pijpen blegh Een Polo Niet mijn smaak een Eastpack tas : ![]() Kaas Ik hou der niet van Frankrijk beetje saai land het merk Diesel zeker een goed merk Ralph Lauren leuk merk maar niet mijn smaak Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken van die hielsokjes wel Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() ![]() ![]() ![]() MSN ![]() SMS ![]() ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() ![]() School ![]() ![]()
|
![]() |
[B]
Roze Kleding hangt er vanaf, knalroze wel, pastel kleurtjes niet Uitlopende Pijpen hot Een Polo not een Eastpack tas not Kaas not Frankrijk not het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens HOT!!! ![]() een beetje een mat in de nek not Witte sokken not Sportschoenen not Skateboarden mwuah... Hockey not MSN hot SMS not een mobiele telefoon not Tosti's hot Studeren hot School not
|
Roze Kleding
Ja is leuk. Ook een roze blouse voor de man maar moet wel leuk blijven. Dus geen rondlopende zuurstokken. Uitlopende Pijpen Ben ik helemaal fan van! Maar het moet ook niet overdrijven he. Een Polo NOT! ik walg er helemaal van als meiden er een ollilysjaal tussendrukken en 10 polo's over mekaar dragen (dat laatste geld ook voor mannen) een Eastpack tas Blijft cool dus hot Kaas pff snap niet wat daar hot of not aan kan zijn? ![]() Frankrijk Blijft mooi land dus hot het merk Diesel totally hot! Ben er gek op alleen niet op de prijs! ![]() Ralph Lauren Bleh!! NOT Dat soort merken enzo vind ik echt walgelijk! Nagellak voor Jongens NOT een beetje een mat in de nek hmm ik vind halflang haar bij jongens wel leuk staan. je weet wel zo nonchalant maar echt een mat..neh not Witte sokken NOt NOT NOT! Vooral die sportsokken zijn vreselijk! Verder kunnen die witte sneakersocks wel..je moet witte sokken gewoon niet zien! (geld btw voor elke sok) ![]() Sportschoenen Hot, die puma's enzo dan (nike air max e.d moet verboden worden!) Skateboarden hot Hockey hot! kan niet wachten tot ik eindelijk weer kan hockeyen! MSN hot SMS hot een mobiele telefoon naja in dit mobiele tijdperk lijkt het me duidelijk..hot (niet dat ik elke maand de nieuwste koop maar je moet er wel een hebben want tis erg handig) Tosti's hot Studeren haha het leven er omheen wel! ![]() School not
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 21:12. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |