Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 20:22
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Sterf lekker met je 30x overpennen.. en toen mocht ik eruit.. zonder me te melden.. zonder strafwerk..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2004, 21:21
Verwijderd
Leraar: Zou je stil willen zijn, of denk je soms dat je beter kunt lesgeven?
Ik: ja, eigenlijk wel...
Gevolg, ik ben voor de klas gaan staan, heb de stof in 10 minuten uitgelegd, iedereen snapte het en toen heb ik ze vrij gegeven!

Was die leraar ook niet blij mee
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 14-08-2004 @ 22:21 :
Leraar: Zou je stil willen zijn, of denk je soms dat je beter kunt lesgeven?
Ik: ja, eigenlijk wel...
Gevolg, ik ben voor de klas gaan staan, heb de stof in 10 minuten uitgelegd, iedereen snapte het en toen heb ik ze vrij gegeven!

Was die leraar ook niet blij mee
haha ik ook Ik ben uit pure ergernis (die man kan overigens geen kl*te lesgeven) naar voor gelopen, de leraar aan de kant geduwd en zelf even les gegeven. Fun verzekerd! (hij was trouwens behoorlijk pist maar iedereen lachte hem uit! )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 22:52
wup
wup is offline
Ik ben best lief geloof ik... laat alles maar over me heen komen..

Ben alleen één keer goed boos geweest toen mijn anw leraar een brierf van mij afpakte en die wel even voor wou lezen...

Die heb ik uit zijn handen gegrist en geroepen: MAG IK ÓÓK EENS! ( als in: ik ben altijd zo lief... en één keertje niet... )

Maar t hielp wel..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 13:24
Aradiake
Aradiake is offline
Ik heb vorig schooljaar (4de middelbaar) ruzie gemaakt met de lerares van economie. En eigenlijk voor iets stoms, maar ik had toen al zoveel moeten verdragen van die dat het me echt teveel werd en ik gewoon uitvloog tegen haar

Ik had haar net een vraag gesteld van 'Mevrouw, klopt het dat je het zo moet doen met die oefening?'. Ze antwoordde daarop 'Jaja, zo moet da en ga nu maar verder.' Maar ze was ongelofelijk ambetant op me. Goed, ik reageer daar niet op en ik ga verder, ik wist tenslotte nu wat ik exact moest doen. Tot een paar minuten later een vriendin van me in de klas exact (met de nadruk op 'EXACT') hetzelfde vraagt en daarop antwoordde de lerares : 'Goed zo, meisje, zo moet dat inderdaad.'.

!!!! Ik verwachtte nu niet dat ze hetzelfde tegen mij zei, maar IETS vriendelijker kon ze toch ook wel tegen mij zijn, niet??

Goed, wanneer de bel gaat storm ik bijna letterlijk naar buiten en ze roept me terug binnen. Ze wacht tot iedereen weg is en ze vraagt : 'Heb ik iets verkeerds gedaan, Sara?' Vriendelijker kon ze het niet vragen!! Ik vloog daarop uit wat er tijdens de les gebeurd was en ze zei : 'Je kent mij toch??'. Ik schreeuwen van 'Ja, ik ken u wel!'. Dan ben ik weggelopen zonder nog om te kijken. Kwaad dat ik toen was :@:@
Ze mogen me veel lappen, maar DAT niet

Een paar dagen erna heb ik me wel verontschuldigt, zij haar trouwens ook (gelukkig voor haar ). Maar ik denk dat ik zonder mevr. V. (een vertrouwenspersoon bij mij op school) NIET naar die lerares van economie gestapt zou zijn om mijn verontschuldigingen aan te bieden.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 14:48
Cait
Cait is offline
Normaal gesproken ben ik wel een lieve leerlinge op zich. In de derde heb ik alleen de leraar engels verteld dat ie stonk. (Dat deed ie ook ,..heel erg, en t was een oversekste oneerlijke lul.) Dus ik zat zo met wat vrienden te kletsen over zijn lichaamsgeur, en toen vonden zij dat iemand het hem wel mocht vertellen. Ik had een vraag ergens over, stak m'n vinger op, maar dat had ik niet moeten doen. Toen hij naar mij toe kwam riep het meisje naast me "Zij wil iets over u zeggen!" En daarna kon ik er niet onder uit. "Meneer, u stinkt écht."

Nou, mooi. Heb ik de rest van het jaar geweten ook Niet dat het wat uitmaakt. We mochten elkaar toch al niet. (Het is niet leuk als je leerling je steeds betrapt op fouten over je eigen vak )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten