![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doe trouwens op alles ketchup. Volgens mij vind ik dat spul echt op iedere vorm van etenswaar lekker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
smaken kattebrokken hetzelfde zoals ze ruiken? |
![]() |
||
Citaat:
@ mindfields: nou, zo absurd vies is poepen in bad nou ook weer niet als je jong bent hoor. Mijn broers sliepen vroeger in een stapelbed en mijn broer die boven lag moest een keer kotsen, en toen kotste ie op het bed van mijn andere broer, vind ik toch wat viezer dan poepen in bad.
||
![]() |
Citaat:
Tja, aparte dingen.. ik heb een keer tegen een muurtje zitten zeiken terwijl mijn vriendinnen er naast stonden en me omver probeerden te duwen, maar dat valt ook wel mee trouwens.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() oh, das misschien wel vreemd: ik ben een beetje allergisch voor suiker en als ik te veel eet wordt ik licht manisch en heel erg lijp.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik eet graag rauwe knoflook ( maar dat mag niet van m'n vriend ![]() ik kan een hele dag lang naar krabben staren ![]() en verder kan ik even niks bedenken. .. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |