![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze logt elke keer uit nadat ze hier is geweest. Volgens mij haalde ze de site ook uit de geschiedenis, maar dat weet ik niet zeker meer... ![]() MissCody: Heb je al antwoord op mijn vragen? En nog een vraagje: Heeft de dokter je nu ook op SOA's getest? Een beetje slimme dokter zou dat namelijk doen, lijkt me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar moet je dan weer passende antwoorden bij verzinnen... Kost een boel tijd! Of het is natuurlijk gewoon echt, en dr ouders zijn erachter gekomen, en ze is helemaal tot moes geslagen, dat kan natuurlijk ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. een nicht uit den haag was op bezoek gekomen en heeft me het geld geleend 3. we gingen samen naar de stad en daarom lieten mijn ouders mij voor het eerst naar de stad gaan 4. ik zei tegen mijn moeder dat ik schoolspullen ging kopen met n hele goede vriendin (mijnmoeder kent haar en haar ouders heel erg goed en daarom mocht het) ik hoop dat je nu de antw. hebt die je wilde weten...
||
![]() |
Citaat:
het duurde zo lang voor ik antwoorde omdat wij n logé hebben gehad
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En toen je bij de dokter was, heeft ie je toen meteen op SOA's getest? Want dat gevaar bestaat ook nog he |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zijn geslachtsziektes die je kan krijgen door onveilige seks. (zonder condoom dus) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerst zeggen geen vriendinnen te hebben, en dan ineens toch een beste vriendin hebben? En ook eerst echt met helemaal niemand naar de stad mogen, en later met je nicht en met die beste vriendin toch mogen, wat klopt daar niet? En dat je niet weet wat SOA's zijn.. Kan gebeuren, maar je dokter weet het toch wel? En als die maar heel even nadenkt: meisje, verkracht, zwanger... Goh, laten we op SOA's testen. Als die dokter dat al niet eens beseft, mag ie van mij geen dokter meer zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ all... Verbazend hoe dom mensen nog kunnen zijn...Dat er ook echt niemand is die de hele bedoeling van het meisje snapt. Iedereen die elkaar maar naäapt, ga maar lekker met de meute mee...en doe vooral je best om het niet te begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
En aangezien niemand voor lul wil staan met zijn goede raad... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten tweede heb ik daar het volle recht op, en probeer ik dat kind echt wel te begrijpen....maar iemand die aandacht vraagt terwijl ze daar anderen behoorlijk mee kan kwetsen, sorry, maar ik ben niet het type dat dit meteen waarderen kan.... Dat jij daar zo makkelijk in kan zijn, en dat jij haar nou zo goed begrijpt allah, maar dan hoef ik daar toch niet in mee te gaan? Of ik dan meteen dom ben? Sja....ook dat is maar een mening. Gebasseerd op wat je in de eerste instantie ziet, want wat ken je mij in godsnaam? Maar goed, genoeg hierover inderdaad, wat mij betreft mag dit topic ook wel een slotje krijgen. Miss Cody red het wel zonder ons geloof ik, anders had ze niet zolang gezwegen. Grtjs.
||
![]() |
Citaat:
Lieve MissCody. Ik ben het met bepaalde mensen eens, dat nare reacties op je ongeloofwaardige verhaal kwetsend kunnen zijn. Al helemaal als je verhaal echt waar is. Maar ook omdat een persoon die hierover liegt, zowaar geen respect voor zichzelf heeft of anderen, en zich nog verder omlaag gehaald gaat voelen door zulke reacties. Maar dat terzijde. Laten we geen ruzie maken. Laten we open staan voor elkaars meningen en problemen en laten we elkaar proberen te helpen. Wil jij mij hiermee helpen? Ik citeer uit je privébericht: er is iets vreselijks aan de hand! k heb n zwangerschapstest gekocht met het geld uit de spaarpot waar ik mijn geld spaarde voor mijn studie. Kan jij dit op enige wijze verklaren? Waarom zeg je eerst tegen mij dat je het geld uit je spaarpotje hebt gehaald, terwijl je daarna een paar dagen later verteld dat je geld van je nicht hebt geleend om de test te betalen? luister okee dit is echt geen grap en bovendien ga ik straks naar de huisarts ik weet niet waarom jullie zo denken maar ik weet dat het geen leugen is!! Het spijt me zeer, maar hierdoor geloof ik helemaal niets meer van je verhalen. Je spreekt jezelf tegen. Ik ben verontwaardigd, maar laten we het niet over mij hebben. Als je alles gelogen hebt? Waarom doe je dat? Als er wel dingen waar zijn, bijvoorbeeld dat je verkracht bent, ben je er misschien iets teveel in doorgeschoten. Misschien heb je andere problemen: eenzaamheid? Borderline? Pseudologica fantastica? Help mij, ik ben het spoor bijster. Wees eerlijk. De waarheid achterhaalt je wel. Misschien zullen wij het nooit weten, maar jij zeker wel. Liefs Chandis |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
HELP! Ik sta op internet! Distructions | 12 | 03-08-2010 21:30 | |
De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken konijntje | 7 | 11-03-2001 19:07 |