Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 22:01
Chandis
Chandis is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-08-2004 @ 22:55 :
hoe voel je je verder? bloed het nog...??
was de hele vrucht uitgestoten?? nare onderzoeken gehad??

en idem...waarom nu nog met je ouders praten? je hebt een abortus gehad (dit is de officiele naam maar iedereen zegt miskraam)
maar sterkte er mee iig
ok, ik wil even de wijsneus uithangen: spontane abortus is een miskraam. Abortus provocatus is de zwangerschap laten afbreken. Dus abortus betekent allebei/is in ieder geval onvolledig.
Oud 05-08-2004, 22:25
rare kwast
rare kwast is offline
dan wordt er nog wel gebruik gemaakt van abortus (incompletus, completus en imminens)
Oud 06-08-2004, 01:24
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Hallo misscody, waar blijven je antwoorden op de kernvragen die t waarheidsgehalte van je verhaal zullen aantonen??

ik bedoel als het waar is kun je dr een film over maken zo spectaculair

Karin
Oud 06-08-2004, 08:37
Luego
Luego is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef op 06-08-2004 @ 02:24 :
Hallo misscody, waar blijven je antwoorden op de kernvragen die t waarheidsgehalte van je verhaal zullen aantonen??

ik bedoel als het waar is kun je dr een film over maken zo spectaculair

Karin
Het knapste vind ik dat ze dit zonder internet-controle oid kan vertellen allemaal.
Oud 06-08-2004, 08:44
Qamra
Qamra is offline
Het lijkt me ook sterk dat die dokter naar haar ouders stapt als zij het niet wil vertellen.....
Oud 06-08-2004, 10:45
Woodstock
Woodstock is offline
OMG, people are so incredibly fucked up.
Oud 06-08-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Luego schreef op 06-08-2004 @ 09:37 :
Het knapste vind ik dat ze dit zonder internet-controle oid kan vertellen allemaal.
Ze internet alleen als dr ouders niet thuis zijn ofzo toch?
En ze logt elke keer uit nadat ze hier is geweest.
Volgens mij haalde ze de site ook uit de geschiedenis, maar dat weet ik niet zeker meer...

MissCody:
Heb je al antwoord op mijn vragen?

En nog een vraagje:
Heeft de dokter je nu ook op SOA's getest?
Een beetje slimme dokter zou dat namelijk doen, lijkt me
Oud 06-08-2004, 12:30
Woodstock
Woodstock is offline
best interessant wat hier gebeurt.
Oud 06-08-2004, 16:41
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Zeker inertessant, bepaalde mensen worden er alleen bijzonder stil van.....of zullen dr ouders gewoon in de buurt zijn?
Oud 06-08-2004, 17:48
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 06-08-2004 @ 17:41 :
Zeker inertessant, bepaalde mensen worden er alleen bijzonder stil van.....of zullen dr ouders gewoon in de buurt zijn?
Of zou ze creatieve antwoorden aan het verzinnen zijn op de door jullie gestelde vragen?
Oud 06-08-2004, 18:29
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Oja, dat zou heel goed kunnen. Vaak duren antwoorden wat langer, als je met alles wat je eerder hebt gezegt rekening moet houden....
Oud 06-08-2004, 18:58
starryeyed
starryeyed is offline
trala lalal ik geloof er niks van. Van dit verhaal
Oud 06-08-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Anno 1986 schreef op 06-08-2004 @ 19:29 :
Oja, dat zou heel goed kunnen. Vaak duren antwoorden wat langer, als je met alles wat je eerder hebt gezegt rekening moet houden....
Ja, je moet eerst weer lezen wat je allemaal al gezegt hebt...
Daar moet je dan weer passende antwoorden bij verzinnen...

Kost een boel tijd!

Of het is natuurlijk gewoon echt, en dr ouders zijn erachter gekomen, en ze is helemaal tot moes geslagen, dat kan natuurlijk ook
Oud 06-08-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Siyabonga schreef op 06-08-2004 @ 20:06 :

of het is natuurlijk gewoon echt, en dr ouders zijn erachter gekomen, en ze is helemaal tot moes geslagen, dat kan natuurlijk ook
Laten we het 'positief' bekijken
Oud 06-08-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 06-08-2004 @ 20:26 :
Laten we het 'positief' bekijken
precies
Oud 07-08-2004, 09:59
elledc
elledc is offline
Zou het een spelletje zijn, waar of niet waar? Pff als het niet waar is dan houdt ze het iig lang vol, hoewel ik toch blijf denken dat het waar is, wie verzint nou zoiets
Oud 07-08-2004, 10:44
Verwijderd
very sick people
Oud 07-08-2004, 10:47
Woodstock
Woodstock is offline
tegenover de vermoede verhalen-verzinner staan als altijd de moraalridders met hun heilige verontwaardiging.
Oud 07-08-2004, 12:16
missCody
missCody is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 05-08-2004 @ 11:08 :
TS, ik heb nog een paar vraagjes voor je.

Je zegt dat je nooit naar buiten mag, en dat je van en naar school wordt gebracht en gehaald.

1. Hoe kan het dan uberhaupt voorkomen dat je verkracht wordt, terwijl je ouders je zo beschermen?

En over die zwangerschapstest, je zei dat je geen geld had om er eentje te kopen, en dat je ook van niemand iets kon lenen.

2. Hoe ben je nou aan het geld voor die zwangerschapstest gekomen?
3. Wanneer heb je dat ding kunnen kopen, want je hebt geen sleutel van je huis, zei je.

4. Hoe ben je bij de dokter gekomen, want ik heb je nergens zien posten dat je inmiddels wel een sleutel van je huis hebt.

Puur interesse hoor
1. ik heb 1 keer met n vriendin/kennis afgesproken en toen is het gebeurd

2. een nicht uit den haag was op bezoek gekomen en heeft me het geld geleend

3. we gingen samen naar de stad en daarom lieten mijn ouders mij voor het eerst naar de stad gaan

4. ik zei tegen mijn moeder dat ik schoolspullen ging kopen met n hele goede vriendin (mijnmoeder kent haar en haar ouders heel erg goed en daarom mocht het)

ik hoop dat je nu de antw. hebt die je wilde weten...
Oud 07-08-2004, 12:18
missCody
missCody is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 07-08-2004 @ 10:59 :
Zou het een spelletje zijn, waar of niet waar? Pff als het niet waar is dan houdt ze het iig lang vol, hoewel ik toch blijf denken dat het waar is, wie verzint nou zoiets
het is geen spelletje
het duurde zo lang voor ik antwoorde omdat wij n logé hebben gehad
Oud 07-08-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
missCody schreef op 07-08-2004 @ 13:16 :
1. ik heb 1 keer met n vriendin/kennis afgesproken en toen is het gebeurd

3. we gingen samen naar de stad en daarom lieten mijn ouders mij voor het eerst naar de stad gaan

4. ik zei tegen mijn moeder dat ik schoolspullen ging kopen met n hele goede vriendin (mijnmoeder kent haar en haar ouders heel erg goed en daarom mocht het)

ik hoop dat je nu de antw. hebt die je wilde weten...
Ok, kijk, zo komt het een stuk geloofwaardiger over

En toen je bij de dokter was, heeft ie je toen meteen op SOA's getest?
Want dat gevaar bestaat ook nog he
Oud 07-08-2004, 14:14
missCody
missCody is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 07-08-2004 @ 13:21 :
Ok, kijk, zo komt het een stuk geloofwaardiger over

En toen je bij de dokter was, heeft ie je toen meteen op SOA's getest?
Want dat gevaar bestaat ook nog he
wat zijn SOA's als ik vragen mag??
Oud 07-08-2004, 14:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
missCody schreef op 07-08-2004 @ 15:14 :
wat zijn SOA's als ik vragen mag??
Seksueel Overdraagbare Aandoeningen

Dat zijn geslachtsziektes die je kan krijgen door onveilige seks. (zonder condoom dus)
Oud 07-08-2004, 16:09
marrel
marrel is offline
pff k heb net ff het hele (naja halve) verhaal zitte lezen, k ben blij voor je dat je nietmeer zwanger bent, maar hoe gaat het thuis nu? zijn ze iets te weten gekomen of niet? (sorry als ik dubbel vraag maar k kom net terug van vakantie dus zie dit nu voor het eerst )
Oud 07-08-2004, 18:36
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Citaat:
missCody schreef op 29-07-2004 @ 15:51 :
ik weet niet wat ik voel k ben wel vaak misselijk enzo
en vriendinnen, heb ik die?
alle vriendinnen die ik had hebben mij verlaten door mijn ouders
Je spreekt jezelf wel tegen in je antwoorden, nietwaar??????
Oud 07-08-2004, 18:41
-Melody-
-Melody- is offline
Het kan me niet zoveel schelen of het persoon in kwestie hier zeer eventueel door gekwetst wordt, maar dat zou niet best zijn, om je iets aan te trekken door een simpele ziel op het internet.

In ieder geval : Ik geloof er geen barst van, echt helemaal NIET!
Oud 07-08-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Anno 1986 schreef op 07-08-2004 @ 19:36 :
Je spreekt jezelf wel tegen in je antwoorden, nietwaar??????
Hmm, je hebt gelijk, ik was dit stukje alweer vergeten.
Eerst zeggen geen vriendinnen te hebben, en dan ineens toch een beste vriendin hebben?

En ook eerst echt met helemaal niemand naar de stad mogen, en later met je nicht en met die beste vriendin toch mogen, wat klopt daar niet?

En dat je niet weet wat SOA's zijn.. Kan gebeuren, maar je dokter weet het toch wel?
En als die maar heel even nadenkt: meisje, verkracht, zwanger... Goh, laten we op SOA's testen.
Als die dokter dat al niet eens beseft, mag ie van mij geen dokter meer zijn.
Oud 07-08-2004, 19:58
Verwijderd
omg
Oud 07-08-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Kris schreef op 07-08-2004 @ 20:58 :
omg
jij omvat dit hele topic goed
Oud 07-08-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-08-2004 @ 21:05 :
jij omvat dit hele topic goed
das mijn specialiteit
Oud 07-08-2004, 20:25
Verwijderd
missCody, kan ik je ergens anders mee helpen? Met iets waar je echt mee zit, eenzaamheid bijv...
Oud 07-08-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Kris schreef op 07-08-2004 @ 21:19 :
das mijn specialiteit
zeker, maar mss moeten we er maar maar: omfg van maken. Ik denk dat dat nog beter past...
Oud 07-08-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-08-2004 @ 21:31 :
zeker, maar mss moeten we er maar maar: omfg van maken. Ik denk dat dat nog beter past...
nee, die f moet er niet in, want die f kan ze als schokkend ervaren
Oud 07-08-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Kris schreef op 07-08-2004 @ 21:33 :
nee, die f moet er niet in, want die f kan ze als schokkend ervaren
nou dat heeft 2 kanten, fucking kan de betekenis kant op, maar je kan het ook zeggen als fucking vreselijk
Oud 07-08-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 07-08-2004 @ 21:40 :
nou dat heeft 2 kanten, fucking kan de betekenis kant op, maar je kan het ook zeggen als fucking vreselijk
mja, dan moet ze wel doorhebben dat het dan gewoon fucking vreselijk is.
Oud 07-08-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Kris schreef op 07-08-2004 @ 21:47 :
mja, dan moet ze wel doorhebben dat het dan gewoon fucking vreselijk is.
das waar, we houden het maar gewoon om omg
Oud 07-08-2004, 21:30
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Sorry, misschien kom ik nu uit een ei ofzo maar: OMG?????

En dan nu een korte samenvatting van dit topic:

HELP ER IS IETS VRESELIJKS GEBEURD!!!!

Ik ben een meisje van 13 jaar, ik mag niets, en leef haast geisoleerd (als ik naar mijn ouders luister). Maar op een bittere avond, zo ergens niet zo lang geleden, besefte ik dat de wonderen de wereld nog niet uit waren.....en ben ik naar buiten geweest.

Tot mijn grote spijt werd ik verkracht, en wilde ik er met niemand over praten. Echter vond ik het wel interessant om het even op internet te zetten, en het met iedereen te delen. Ik kreeg in het begin heel veel lieve, steunende reacties. Mensen namen me serieus. Of het waar was of niet, het maakte niet uit. Ik begon het steeds interessanter te vinden, en verzon er steeds meer details bij. Helaas stond ik er nog niet bij stil - maar ik ben dan ook niet voor niets dertien - dat dit ook wel eens in mijn nadeel kon zijn, en dit gebeurde.
Uiteindelijk heb ik me laten overhalen voor een zwangerschapstest, die eigenlijk zomaar uit de lucht kwam vallen. Onee, ik ging hem met een vriendin halen, sorry.... Zieje, ik vergeet steeds weer wat ik eerder heb gezegt !!!
Maar goed, ik was dus zwanger. Mijn wereld stortte in, wat moest ik nu toch? Maar wonder boven wonder (wat bestaan er toch veel wonderen in mijn leven) viel ik die dag daarna van de trap. Er lag allemaal bloed en ik was bang voor een miskraam (gek he? want ik baalde er zo van dat ik zwanger was). Maar goed, dat dus......

Later bleek mijn angst te kloppen, ik had een miskraam gehad. De dokter heeft dit bevestigt, en heeft mij verder aan mijn lot over gelaten. Het kan hem kennelijk niets schelen dat ik ben verkracht, dat ik van de trap gedonderd ben, dat ik soa's opgelopen heb, en dat ik kutouders heb. Zo'n goede dokter heb ik. Of zo'n armoede aan fantasie....

Helaas viel dat laatste meerdere mensen op, die nu allemaal een beetje tegen mij gekeerd zijn. Maar ik hou standvastig vol, misschien gaan ze het ooit geloven.......

Yeah sure........MISSCHIEN WEL NOOIT! En dan troost ik mezelf maar met de gedachten dat de TS van dit topic:

- mensen die wél met dit probleem zitten (buiten dat ze heel beledigd zullen zijn) er misschien wél iets aan gehad hebben
- Ik opeens een veel beter zelfbeeld heb gekregen in vergelijking met dit alles
- We iig een deel van onze tijd mooi hebben kunnen doden met dit topic....

Met Vriendelijke Groeten,
en eigenlijk ook niet,
-Anno 1986.
Oud 07-08-2004, 22:59
Verwijderd
omg = oh my god
Oud 07-08-2004, 23:08
Verwijderd
mooi gezegd anno1986

ik denk dat dit topic nu wel een slotje mag krijgen, gaat een beetje nergens meer over..
Oud 07-08-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Anno 1986 schreef op 07-08-2004 @ 22:30 :
verhaal
Ik heb een tip voor je. Probeer nooit...maar dan ook nooit...de woorden van iemand anders om te draaien. Nooit!!

@ all...

Verbazend hoe dom mensen nog kunnen zijn...Dat er ook echt niemand is die de hele bedoeling van het meisje snapt. Iedereen die elkaar maar naäapt, ga maar lekker met de meute mee...en doe vooral je best om het niet te begrijpen.
Oud 08-08-2004, 07:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bugge schreef op 08-08-2004 @ 00:58 :
Ik heb een tip voor je. Probeer nooit...maar dan ook nooit...de woorden van iemand anders om te draaien. Nooit!!

@ all...

Verbazend hoe dom mensen nog kunnen zijn...Dat er ook echt niemand is die de hele bedoeling van het meisje snapt. Iedereen die elkaar maar naäapt, ga maar lekker met de meute mee...en doe vooral je best om het niet te begrijpen.
Je kan op internet alleen maar op woorden afgaan en daar zul je een mening aan moeten verbinden. Geef toe, het klinkt enigzins wél verdacht, jij kan ook niet met 100% zekerheid zeggen dat het waar is, net als dat niemand met 100% zekerheid kan zeggen dat het niet waar is. Je hoort iemand niet, je ziet iemand niet, je kent iemand niet....

En aangezien niemand voor lul wil staan met zijn goede raad...
Oud 08-08-2004, 09:04
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 07-08-2004 @ 22:30 :Verhaal...
Perfect gezegd
Oud 08-08-2004, 09:58
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Citaat:
bugge schreef op 08-08-2004 @ 00:58 :

@ all...

Als je even de moeite hebt genomen dit topic te lezen, dan zou je zelf ook geweten hebben dat ik in het begin heel veel geschreven heb om haar wél te helpen.....Het houdt natuurlijk een keer op. Volgens mij hoef jij mij niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen, en volgens mij draai je mijn woorden nu ook om. Ten eerste geef ik hier een mening, dat er meer mensen die mening heben zegt niet dat ik met de meute mee ga. Ik denk dat dat meer over dit topic zegt dan over ons.
Ten tweede heb ik daar het volle recht op, en probeer ik dat kind echt wel te begrijpen....maar iemand die aandacht vraagt terwijl ze daar anderen behoorlijk mee kan kwetsen, sorry, maar ik ben niet het type dat dit meteen waarderen kan....

Dat jij daar zo makkelijk in kan zijn, en dat jij haar nou zo goed begrijpt allah, maar dan hoef ik daar toch niet in mee te gaan? Of ik dan meteen dom ben? Sja....ook dat is maar een mening. Gebasseerd op wat je in de eerste instantie ziet, want wat ken je mij in godsnaam?

Maar goed, genoeg hierover inderdaad, wat mij betreft mag dit topic ook wel een slotje krijgen. Miss Cody red het wel zonder ons geloof ik, anders had ze niet zolang gezwegen.

Grtjs.
Oud 08-08-2004, 12:46
lamahangen
lamahangen is offline
Ongeloofwaardigheid is iets wat je idd makkelijk aan het twijfelen kan brengen, maar wat je gelooft slaat soms de plank ongelooflijk mis. Je weet nooit zeker in wat voor situatie iemand zit, en dan is het makkelijk om critisch te reageren op verhalen van die persoon.
Een conclusie die je ook makkelijk kan zien is dat het heel goed kan dat dit meisje problemen heeft, van welke aard dan ook. In dit geval heeft ze steun nodig, daar vraagt ze om. Misschien als het niet waar is op een verkeerde manier, maar de reacties die na haar verhalen komen zijn kwetsend... al helemaal als het verhaal correct is, of als er iets is gebeurt dat er erg op lijkt, maar aangezien ze er met niemand over durfde te praten niet zo waarheidsgetrouw dat het te herkennen is.
Er zijn nog steeds mensen die haar steun willen bieden mocht ze dat nodig hebben, volgens eigen zeggen. Respect naar diegene dat ze ondanks onzekerheid toch er willen zijn voor een medemens. Ikzelf zie weinig nut in de bijtende reacties, als het allemaal een leugen is zet je er enkel tot aan om de volgende keer beter te liegen... blech... mensen zijn veelal al oneerlijk, draag er aub niet aan mee

Sterkte aan de TS, met welke worsteling dan ook
Oud 08-08-2004, 15:52
Chandis
Chandis is offline
Citaat:
missCody schreef op 07-08-2004 @ 13:16 :

Lieve MissCody. Ik ben het met bepaalde mensen eens, dat nare reacties op je ongeloofwaardige verhaal kwetsend kunnen zijn. Al helemaal als je verhaal echt waar is. Maar ook omdat een persoon die hierover liegt, zowaar geen respect voor zichzelf heeft of anderen, en zich nog verder omlaag gehaald gaat voelen door zulke reacties. Maar dat terzijde. Laten we geen ruzie maken. Laten we open staan voor elkaars meningen en problemen en laten we elkaar proberen te helpen.

Wil jij mij hiermee helpen?

Ik citeer uit je privébericht: er is iets vreselijks aan de hand!
k heb n zwangerschapstest gekocht met het geld uit de spaarpot waar ik mijn geld spaarde voor mijn studie.

Kan jij dit op enige wijze verklaren? Waarom zeg je eerst tegen mij dat je het geld uit je spaarpotje hebt gehaald, terwijl je daarna een paar dagen later verteld dat je geld van je nicht hebt geleend om de test te betalen?

luister okee dit is echt geen grap en bovendien ga ik straks naar de huisarts ik weet niet waarom jullie zo denken maar ik weet dat het geen leugen is!!

Het spijt me zeer, maar hierdoor geloof ik helemaal niets meer van je verhalen. Je spreekt jezelf tegen. Ik ben verontwaardigd, maar laten we het niet over mij hebben. Als je alles gelogen hebt? Waarom doe je dat?

Als er wel dingen waar zijn, bijvoorbeeld dat je verkracht bent, ben je er misschien iets teveel in doorgeschoten. Misschien heb je andere problemen: eenzaamheid? Borderline? Pseudologica fantastica?

Help mij, ik ben het spoor bijster. Wees eerlijk. De waarheid achterhaalt je wel. Misschien zullen wij het nooit weten, maar jij zeker wel.

Liefs Chandis
Oud 08-08-2004, 17:48
Verwijderd
ik snap er geen donder meer van, is dit nu wel of niet gebeurt.

In beide gevallen heeft TS dringende hulp nodig....
Oud 08-08-2004, 17:57
ekki
ekki is offline
Ik sluit dit topic.

1. Veel mensen geloven dit niet meer: zo wordt de helft van het topic een vraag of het wel waar is of niet.
2. Ik denk dat het vanaf nu niet meer over het lichaam gaat, maar psychisch is, dus als de TS er nog over wil praten (over het psychische gedeelte), dan mag dat op psychologie.

TS: Mocht het waar zijn, je hele verhaal: sterkte.
Mocht het niet waar zijn: ook sterkte met het vinden van een leugenloze weg door het leven (of in ieder geval alleen leugentjes om bestwil die niet zo groot worden als deze).

Regels voor berichten