Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 14:18
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:


Dank je..

Ik zal jou ook eens proberen, gaat totaal niet kloppen waarschijnlijk mja..
Ik denk dat jij een lief en beetje een druk iemand bent in de buurt van vrienden, je vindt het leuk om aandacht te krijgen maar je staat niet graag in het middelpunt van alles. Verder kom je op voor mensen die je dierbaar zijn.

Sorry als ik dr helemaal langs zit

neej neej neej,je zit er helemaal niet naast hoor!Ik ben inderdaad een beetje zeer druk en redelijk lief ,en tuurlijk vind ik het leuk om aandacht te krijgen!Ook het laaste klopt!
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Advertentie
Oud 15-05-2002, 14:20
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:


feline:
allerliefste meisje van het forum (vriendinnetje irl). Kan heel goed luisteren, troosten en praten. Altijd goed humeur en heel slim. Echt een superdame

*bloos* Superlief

Li: Een meisje waarvan ik in de 1e dacht dat het een arrogant kind was. Maar toen ik in de 4e (dit jaar dus) weer bij haar in de klas kwam bleek het (vreemd genoeg) opvallend goed te klikken.
Een meisje met wie je heel leuk kan lachen, maar ook heel serieus mee kan praten. In bezit van een fantastische zelfdiscipline die ik echt bewonder. Staat voor haar vrienden klaar. Kan zichzelf steeds dieper in de put lullen als ze zich kut voelt. Maar heeft over het algemeen een stralende lach en pretoogjes..
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:24
feline
feline is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ok, nu ga ik eventjes een paar mensen analyseren...



Feline is een heel erg aardig meisje. Ze leeft voor haar vrienden. Ze heeft heel veel geduld en weet altijd het juiste advies te geven. Ze is heel vrolijk en laat door niemand of niets haar humeur verpesten

Bartje:
Een schat van een jongen. Ik kan echt zo'n lol hebben om jou verhalen over mensen, dingen of gebeurtenissen. Soms een tikkeltje vals (heerlijk ).
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:32
feline
feline is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vooruit, nog maar een sessie dan


feline: heel gezellig en grappig meisje. Vriendinnetje van Li. Impulsief en humoristisch, kheb veel grappige en gezellige telefoongesprekken met haar gehad

Of Li is mijn vriendinnetje

Wouter:
Een jongen die veel meer meligheid in zich bleek te hebben dan ik had verwacht. Stoort zich aan mensen die wel erg makkelijk over dingen denken. Heeft in haast iedere discussie zijn woordje klaar. Kan moeilijk nee zeggen als mensen iets van hem vragen. Houdt ervan om dingen voor anderen te doen. Luistert goed (zelfs naar mijn onzinverhalen ) en kan lang aan de telefoon lullen...
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:34
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
bertbart- een beetje de valse nicht (niet vervelend of gemeen bedoeld) gevoelig voor het uiterlijk,ijdel,houd niet zo van mensen... moet mensen goed kennen eer hij met hun verder wil gaan dan nietszeggend contact..

feline-het hertje uit bambi impulsief,verassend (binnepretje) en leuk tsjetgezelschap,lijkt me neit sjaggie te krijgen,houd van mannelijke aandacht

esmee-->wil ik dolgraag nog eens irl zien,erg gesteld op het uiterlijk en hoe ze overkomt,tikje verwent,kan mischien zo nu en dan oppervlakkig over komen maar is het niet,goede gesprekdpartner.


j-roen--> een kunstenaar in hart en nieren,artitiek,aardig,kan met hem lachen,maar ik denk dat zijn seriuese kant de overhand heeft,weet waar hij het over heeft,aardige gozer.
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 15-05-2002, 14:36
shanli
shanli is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
bertbart- een beetje de valse nicht (niet vervelend of gemeen bedoeld) gevoelig voor het uiterlijk,ijdel,houd niet zo van mensen... moet mensen goed kennen eer hij met hun verder wil gaan dan nietszeggend contact..

feline-het hertje uit bambi impulsief,verassend (binnepretje) en leuk tsjetgezelschap,lijkt me neit sjaggie te krijgen,houd van mannelijke aandacht

esmee-->wil ik dolgraag nog eens irl zien,erg gesteld op het uiterlijk en hoe ze overkomt,tikje verwent,kan mischien zo nu en dan oppervlakkig over komen maar is het niet,goede gesprekdpartner.


j-roen--> een kunstenaar in hart en nieren,artitiek,aardig,kan met hem lachen,maar ik denk dat zijn seriuese kant de overhand heeft,weet waar hij het over heeft,aardige gozer.
ikke wel ook geannaliseerd worden door jaap
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:



neej neej neej,je zit er helemaal niet naast hoor!Ik ben inderdaad een beetje zeer druk en redelijk lief ,en tuurlijk vind ik het leuk om aandacht te krijgen!Ook het laaste klopt!
Dat heb ik goed gedaan dan

Roxy aardig en leuk meisje, vastberaden, soms een beetje onzeker, heeft een eigen willetje, heel lief


Italianboy grappig persoon waarmee je heel veel lol kunt hebben, gekke ideeen heeft, maar ook serieus kan zijn en heel lief is

Thutshui heel grappige jongen, heel aardig ook, heeft veel voor andere mensen over, zal niet snel iemand kwetsen
Oud 15-05-2002, 14:42
feline
feline is offline
Citaat:
italianboy schreef:


wowie, dit klopt denk ik wel heel erg. Alleen gevoel voor stijl, in welke richting denk je?
Philip:
Jongen die geniet van de vrouwelijke aandacht die hij krijgt. Leuke humor, neemt zichzelf niet al te serieus. Veel interesse voor kunst. Staat met beide benen op de grond, kan daardoor goed een mening over iets vormen, (doet ie dus ook ). Kan goed opschrijven wat hij vindt.
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:44
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
shanli schreef:


ikke wel ook geannaliseerd worden door jaap
juah sorry ,maar jij bent neit echt een forummer die direct opvalt ofzow ik heb neit echt een beeld van je maar als ik zo eens op je post gezocht heb en snel beetje doorgelezen... lijk je me een beetje onbezorgd meisje die overal haar mening wel over heeft maar op zich nog wel redenlijk beinvloedbaar is door anderen..

geen id of er wat van klopt *kom eens op een meeting!)
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar

Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 14:46.
Oud 15-05-2002, 14:45
shanli
shanli is offline
pebbles:ik goed in annalyseren ,mooiig meisje,ik denk een niet al te druk persoon,denkt eerst goed na over wat ze zegt(niet erg impulsief),is goed in praten en luisteren
ook sorry als ik er naast zit maar ik ga uit of jouw posten en foto's,vooral op de foto's denk k.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 14:47
shanli
shanli is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


juah sorry ,maar jij bent neit echt een forummer die direct opvalt ofzow ik heb neit echt een beeld van je maar als ik zo eens op je post gezocht heb en snel beetje doorgelezen... lijk je me een beetje onbezorgd meisje die overal haar mening wel over heeft maar op zich nog wel redenlijk beinvloedbaar is door anderen..

geen id of er wat van klopt
woeiiii,eindeling,ok:ja,dat laatste klopt ook wel,ik ben redelijk onzeker,als ik iets mooi vind maar een ande zegt:hmmm,ikke niet, dan kan ik ook al beginnen twijfelen niet zo plezant,maar het begint te minderen
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 14:53
feline
feline is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


feline-het hertje uit bambi impulsief,verassend (binnepretje) en leuk tsjetgezelschap,lijkt me neit sjaggie te krijgen,houd van mannelijke aandacht

Jehoee (iemand die onthoudt waar mn naam vandaan komt)
*pret binnen ook eventjes mee*

Jaap:
Een schat van een jongen. Staat voor wat hij denkt, bereikt wat hij wil. Tikkeltje onzeker (is er best uit te praten ) Ik denk dat het moeilijk is zijn vertrouwen te winnen, kijkt kat uit de boom.
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:54
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


juah sorry ,maar jij bent neit echt een forummer die direct opvalt ofzow ik heb neit echt een beeld van je maar als ik zo eens op je post gezocht heb en snel beetje doorgelezen... lijk je me een beetje onbezorgd meisje die overal haar mening wel over heeft maar op zich nog wel redenlijk beinvloedbaar is door anderen..

geen id of er wat van klopt *kom eens op een meeting!)
zit ik op pagina 2 een hele analyse over je te maken, sla je mij over
Ik wil ook geanalyseerd worden door jaap!!!!
Oud 15-05-2002, 14:58
feline
feline is offline
Jewel:
Hele lieve, interessante meid. Heeft een eigen visie op dingen. Sluit zich op bepaalde momenten helemaal af van alles. Heeft een leuke melige humor... wil haar leven op 't moment een hele nieuwe draai geven. ('k ken je eigenlijk nog maar kort, geen idee of ik goed zit..)
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 15-05-2002, 14:58
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Li schreef:


zit ik op pagina 2 een hele analyse over je te maken, sla je mij over
Ik wil ook geanalyseerd worden door jaap!!!!
uuuhm sorry! *kruiptover de grond kust rechtergroterteennagel*

eigenlijk heb ik met jouw hetzelfde als met esmee maar daarbuiten lijk je me ook een sprtief type (roeien toch?)
je lijkt me een heel lief meisje maar volgens mij ben je een secreet als je iemand niet mag
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 15-05-2002, 15:04
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


uuuhm sorry! *kruiptover de grond kust rechtergroterteennagel*

eigenlijk heb ik met jouw hetzelfde als met esmee maar daarbuiten lijk je me ook een sprtief type (roeien toch?)
je lijkt me een heel lief meisje maar volgens mij ben je een secreet als je iemand niet mag
dank u voor de analyse
En ik golf, i.p.v roeien, maar dat maakt niet uit
Oud 15-05-2002, 15:11
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Jewel: Hele mooie en volgens mij gezellige meid, niet zo'n goed zelfbeeld helaas, ziet er altijd heel creatief uit volgens mij en is dat ook. Je laat mensen niet heel gemakkelijk toe in je leven denk ik, je moet ze vertrouwen. Ik vind je interessant omdat je ook toneelspeelt
Eztah : Mooi puur uiterlijk, levenswijs, positief naar mensen toe, goede actrice ook denk ik
Mortischa: Mooi, spontaan, onnodig onzeker
De: Puber die er hopelijk ooit nog achter komt wat echt waardevol is in het leven
Li: Lief, bescheiden, sportief, betrouwbaar, netjes, melig
Bertbart: Trendy, houdt zich veel bezig met mode e.d., creatief, met jou kun je over van alles en nog wat praten denk ik
Oud 15-05-2002, 15:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Thutshui schreef:


Moet ik dat van m'n hoofd posi of nega opvatten ?

Verder is mijn dank groot
positief, je hebt een geweldig expresief hoofd (weet niet of ik dit nu goed zeg maar goed)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 15-05-2002, 15:26
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

'
kijk eens op de vorige pagina schele
das geen analyse, das een opmerking
wel goed ideej trouwes, dat bottom-gedoe
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 15-05-2002, 15:28
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Hukkie schreef:


EPD : "nondepikkel en sodeju!"

Dat moet toch wel genoeg zeggen, waarde ende tevens zeer true-e mede-lipgepiercde


*plop*
nondepikkel en jeu-de-boules!

en ook u bent vreugde- ende jolijtvol, doch true ende evil met uwen llllllipring
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 15-05-2002, 15:35
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
oeh ik epduh ook wel doen, epd is wel lief ennuh een mooi jogje, kan der volgens mij wel een end de ruimte mee in lullen, wel eigen stijl, niet onzeker maar ook geen ego, al doet ie ssoms wel aslof met zijn op ze-zelf geil acties.. ewm een cjoetie bi ennuh ja dat wast

shanli schattug vooral volgens mij, sorry maar ik zie bij jou naam een erg lief persoontje voor me, donkerharig denk ik ( nog nooit foto gezien) klein, teer gevoelig meisje maar durft wel der bek opentetrekken. netjes, en sociaal

pebbles leuke broek (die rode) ennuh cool persoontje, volgens mij wel onzeker maar dat is niet nodig, beetje een allemansvriendje lekker sociaal en volgens mij kan je heel goed serieus met je praten, je komt vooral slim over bij mij


ewm wie nog meer?
Oud 15-05-2002, 15:52
Nuck
Nuck is offline
I guess nobody knows me .

Cem. Slut: Heel lief meisje, wel ongelooflijk eigenwijs, doet wat ze zelf wil en is ook slim.

rosi: Kakker in kleding, mar ik denk wel open voor anderen die zich niet kleden naar haar stijl. Kan af en toe wel heel bitchy zijn ().

Esmée: Kakker in hart en nieren, ook qua gedrag. Best arrogant af en toe, wat soms niet zo bedoeld is. Ook een echte trut als je er ruzie mee hebt, denk ik (of ik zit helemaal mis, kan ook . Niet lullig bedoeld, trouwens).

nare man: Echte student, leeft ook als een echte student.

Li: Een onwijs sportief meisje, wil onwijs veel geven voor haar sport. Lief kind, tikkie verlegen af en toe. Wederom kakkerkleding .


Naja, misschien doe ik later wel wat meer mensen.
__________________
As if!
Oud 15-05-2002, 15:53
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ok, daar ga ik...

MODjuh Is lievv persoontje, maar ik denk dat je wel eerst vertrouwen moet krijgen voordat je wat meer over haar kunt weten. Dus in het begin afstandelijk, maar als je der eenmaal goed kent en wilt kennen, dan issut je beste vriendin...
En volgens mij neemt ze geen shit aan van anderen... Best eigenwijs dus. En das een kewle eigensgap

Pebbles is denk ik altijd aardig tegenover andere menschen. En daardoor krijgt vaak aardige reacties terug. Ze heeft zeker een eigen stijl. Ik weet niet welke stijl dat is (en volgens mij weet ze het zelluf ook niet ). Iig was ze vroeger al heel sgattug om te zien (ik had op een of andere manier haar jeugdfoto's op me comp staan )

Forum-punk Droog. Hij heeft altijd zijn woordje klaar... Dat kan vervelend zijn als je er niet tegen kan, maar ik vind het persoonlijk heel koel...

ok, ik heb geen zin meer...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 15-05-2002, 15:54
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
hahaha, erm .. voordat iedereen opeens begint dat ik een vriendin nodig heb .. ik HEB er 1 .. en izt echt sow errug?
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Oud 15-05-2002, 15:55
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
hmmmz... lez had k al gedaan, weet nog steeds niet of het klopte

keej verder

-dwj (jaap) komt altijd eerlijk voor zn mening uit, soms net iets te snel waardoor het heel bot kan klinken (terwijl t in de meeste gevallen niet zo bedoelt is denk k)
staat voor zn vrienden klaar; vindt vertrouwen erg belangrijk, schaad iemand dat, moet ie ff niet in zn buurt komen...
verdiept zich goed in dingen voor ie er iets over zegt, gelooft niet gelijk het eerste wat gezegd wordt (door bijvoorbeeld de media wat politiek betreft) denkt er eerst zelf over na.
heeft altijd zn woordje klaar...
verder: sXe, vegetarier, knuffelbeer

-mortischa (aisz) lief meisje, mooi, creatief, houdt erg veel van dieren, zorgzaam, wil het graag iedereen naar hun zin maken (*denkt terug aan verjaardag*)
heeft veel over voor anderen. een gezelsschapsmens; maakt snel vrienden (praat met iedereen) kleurrijk (qua kleding) respecteert alle mensen, gaat met ze om om wie ze zijn, niet hoe ze eruit zien, wat ze dragen, welke muziek ze luisteren.
houdt van winkelen en heeft erg lieve ratjes

-cem.slut (maartje) zoals je zelf al zei; onze karakters botsen behoorlijk en k ken je niet zo heel goed eigenlijk,maar k ga t toch proberen: voor vriendjes en vriendinnetjes denk k dat je erg liev bent en veel over hebt, onnodig onzeker over bepaalde dingen.
creatief, spontaan. rancid-addict
heeft meestal wel dr woordje klaar, soms erg fel en bot (soms opzettelijk door sarcastische opmerkingen op bepaalde posts/topics, soms niet opzettelijk, maar gewoon omdat je wilt laten weten het ergens niet mee eens te zijn.)
onderbouwt meningen meestal wel goed... en kan gevoelens moeilijk uiten, dus probeert ze van dr af te schrijven (poems) dat lukt dr denk k erg goed... oke dat was t wel weer... niet slaan als t niet klopt

-drama (hylk) erg weinig opt forum laatste tijd... maar heeft goede posts en sterke goede argumenten om zn mening mee te onderbouwen.
goed voor zn vrienden en je kan zeker met m lachen...
vegetarier, houdt veel van zn vriendinnetje geniet van het leven... verder weet k t niet echt...

-nare man (wouter tog?) hoewel k t vaak niet met hem ens ben heeft ie goede argumenten en een sterke mening... hij houd van gezelligheid maar wilt soms ook rustig een avondje voor zichzelf...
luistert goed naar anderen en staat ook open voor de mening van anderen, lijkt me heel eerlijk

-italianboy (flip) hmmz... is denk k veel met kunst bezig (fotograferen etc.) geeft veel om zn uiterlijk..
heeft humor en kan met iedereen wel goed overweg.
verder denk k (zoals eerder gezegd) dat ie n goed duo zou zijnmet wimwok(joost)

-rosi (rosanne ) lief meisje, heel openminded, zal mensen niet snel beoordelen op uiterlijk...
verder ken k dr niet zo goed

-muckymouse(myrth) onnodig onzeker, mooi, liev, vrolijk meisje, dierenliefhebster, creatief met dr make-up en kleding
vertrouwt jongens niet snel, staat voor dr vrienden klaar...

oke verder weet k t ff niet
Oud 15-05-2002, 16:30
Verwijderd
Ik ga dr nog een paar doen, vinnut wel leuk!

Bubbeltjes een heel lief en sociaal meisje, staat open voor veel dingen, is vriendelijk tegen iedereen, begripvol

EPD mooiig jongetje, lief, best wel zelfverzekerd, trekt zich niets van anderen aan, doet waar ie zin in heeft, eigen stijl

Esmée zoals al zo vaak gezegd, een echte kakker, heeft een aantal heel goede vrienden waar ze alles voor over heeft. Tegen mensen die ze niet zo aardig vindt kan ze ook heel erg gemeen doen. Verder zelfverzekerd en nuchter

Martin Dude een super vrolijk persoontje, goedgehumeurd en optimistisch, tegen de meeste mensen wel vriendelijk en sociaal

Cemetary slut vrolijk, beetje onzeker soms, eigen goed onderbouwde mening, vastberaden, eigenwijs, vertrouwt niet zo snel mensen

Jewel Heel lievvig en mooi meisje dat veel voor andere mensen overheeft, niet snel mensen kwetst, beetje verlegen en onzeker

Nare man eerst vond ik je nooit zo leuk op het forum, maar nu vind ik je iemand die opkomt voor wat hij denkt, veel plezier heeft in zijn (studenten)leven, doet waar hij zin in heeft, intelligent

Nou heb ik geloof ik wel zon beetje iedereen gehad denk ik.. anders roep maar


Ow ja.. en de mensjes die mij hebben geanalyseerd hebben wel gelijk allemaal
Oud 15-05-2002, 16:35
shanli
shanli is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:


shanli schattug vooral volgens mij, sorry maar ik zie bij jou naam een erg lief persoontje voor me, donkerharig denk ik ( nog nooit foto gezien) klein, teer gevoelig meisje maar durft wel der bek opentetrekken. netjes, en sociaal




woeiiiiii,ik is geannalyseert door Doran,wooooooeeeei!
Ja,dat zeggen der nog wel meer dak ik schattig ben ,yep,'k ben donkerharig,ik ben ook klein,en ik ben ook wel gevoelig,je hebt het helemaal juist!
je hebt me helemaal blij gemaakt!
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 16:37
Li
Avatar van Li
Li is offline
komen er weer een paar:

Bubbeltjes:
creatief, ambitieus, mooi, weet wat ze wil en is daar van overtuigd, ruimdenkend, kijkt kat uit de boom(?), nuchter.

Nuck ook maar even
Ik ken je niet zo goed van het forum, maar probeer wel iets leuks in elkaar te flansen
Rustig meisje, wat zich niets aantrekt van anderen, loopt er netjes/sportief bij, houdt van sport(?), gezellig en druk bij vrienden, rustig bij onbekenden.

Bertbart:
Blije jongen, ambitieus, heeft heel erg eigen stijltje en een duidelijke mening. Hij zegt mensen waar het op staat.
Oud 15-05-2002, 16:39
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Van de volgende mensen verwacht ik nog een analyse, aangezien ik hun ook heb geanalynogwattest: Drama, Roxy, Dy_luck, Forum-Punk, Pebbles, ]{ing, Italianboy, Hukkie

dus, kom maar op

[andere mensen mogen me ook wel analyseren hoor, is best grappig om te weten hoe mensen over je denken ]
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Oud 15-05-2002, 16:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Whaha sinds wanneer ben ik dikke vriendinnen met Esmée?

Meer analyses doe ik later misschien, moet nu weg.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-05-2002, 16:39
shanli
shanli is offline
Citaat:
Li schreef:
komen er weer een paar:

Bubbeltjes:
creatief, ambitieus, mooi, weet wat ze wil en is daar van overtuigd, ruimdenkend, kijkt kat uit de boom(?), nuchter.

Nuck ook maar even
Ik ken je niet zo goed van het forum, maar probeer wel iets leuks in elkaar te flansen
Rustig meisje, wat zich niets aantrekt van anderen, loopt er netjes/sportief bij, houdt van sport(?), gezellig en druk bij vrienden, rustig bij onbekenden.

Bertbart:
Blije jongen, ambitieus, heeft heel erg eigen stijltje en een duidelijke mening. Hij zegt mensen waar het op staat.
ikke ook!ikke ook
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Thutshui schreef:
Van de volgende mensen verwacht ik nog een analyse, aangezien ik hun ook heb geanalynogwattest: Drama, Roxy, Dy_luck, Forum-Punk, Pebbles, ]{ing, Italianboy, Hukkie

dus, kom maar op

[andere mensen mogen me ook wel analyseren hoor, is best grappig om te weten hoe mensen over je denken ]
Leer eens lezen jij!!!
Oud 15-05-2002, 16:46
shanli
shanli is offline
Thutshui:heeft een heel leuk hoofdje, ge hebt een grappig muile ,een hele mooie vriendin,ook errug sociaal denk k,lief,je kan er goed mee babbelen en luisteren dus,leuke piercing(vind het wel leuk dat ie aan het begin van je wenkbrauw zit) maar op de laatste foto's heb je em niet meer in?
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 16:47
shanli
shanli is offline
dussuh,ik verwacht ook een tegen analyse!
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 16:55
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
shanli schreef:


ikke ook!ikke ook
Ik heb jou al gedaan op pagina 2 ofzo!
Oud 15-05-2002, 16:57
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:
Whaha sinds wanneer ben ik dikke vriendinnen met Esmée?

Meer analyses doe ik later misschien, moet nu weg.
Hehe
Je schijnt niet de enige te zijn
Oud 15-05-2002, 16:59
shanli
shanli is offline
Citaat:
Li schreef:


Ik heb jou al gedaan op pagina 2 ofzo!
toch niet,ik had jou een giechel trut type genoemd (lol lol ) en daar had je op gerieplaaid,maar je hebt mij niet geannalyseert
*huilt*
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 17:06
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Feline:

uitdagend meisje, komt heel lief over, maar is een dondersteen 1e klas. Onschuldige blik in dr ogen, maar van binnen kokend van pleziertjes.. Verslaafd aan mannelijke aandacht. Een heel kjoet mevrouwTJE. Mooi meisje..

Rosi:

Nog een ondeugende dame op t forum; kijkt irl uitdagend . Heeft wel de neiging een itsjie bitsjie te gaan slijmen..
intelligent, maar zonder heel erg uitgesproken mening; vindt alles wel oké. Top dame

Nare Man:

Is zoals velen al zeggen, veranderd. Is niet meer het standbeeld dat hij zelf gecreerd heeft. Hele lieve, kwetsbare jongen; vol met leefregels waar men zich aan dient te houden.. Klampt zich te veel aan 1 vrouwlijk persoon vast, zonder daar personen mee te bedoelen. gelooft in het goede van de mens en kan niet tegen mensen die dom zijn of domme taal uitslaan. Staat telkens verbauwereerd hoe de samenleving verloedert en heeft al preices door hoe hij zijn kleine nare mannetjes (lees; kinderen) op gaat voeden om zo een voorbeeld voor de samenleving te zijn.

Amen
Oud 15-05-2002, 17:08
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
shanli schreef:


toch niet,ik had jou een giechel trut type genoemd (lol lol ) en daar had je op gerieplaaid,maar je hebt mij niet geannalyseert
*huilt*
Wel!!! ik zei lief meisje blabla
Maar goed hier komt een speciale analyse:
Je lijkt me een lief meisje, brutaaltje tegen de leraren(), select groepje vrienden waar je alles meedeelt, trekt je niks aan van de mode, veel interesse in muziek(?) Doet waar ze zin in heeft...

zo goed meis?
Oud 15-05-2002, 17:11
shanli
shanli is offline
Citaat:
Li schreef:


Wel!!! ik zei lief meisje blabla
Maar goed hier komt een speciale analyse:
Je lijkt me een lief meisje, brutaaltje tegen de leraren(), select groepje vrienden waar je alles meedeelt, trekt je niks aan van de mode, veel interesse in muziek(?) Doet waar ze zin in heeft...

zo goed meis?
vreet goed!Mijn dag is goed
van dat brutaal klopt ook wel ,mode is ook waar,alles is juust,wiiii,*does is blij blij blij*
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 15-05-2002, 17:23
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Let me do a few
Hier een paar uit mijn buurt

DWJ
Mijn sXe broeder, gelijk aan mij in vele opzichten
De Amsterdam Zuid mentaliteit stroomt door onze aderen
Someone I can trust

Punk-is-verzet
(Hoewel ze hier niet veel meer post)
Lief, te vertrouwen, ze is gewoon een brok verzet

Original Misfit
Mijn broer (veel mensen weten dat niet eens )
en die ga ik verder niet analyseren hehe
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Oud 15-05-2002, 17:25
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Van de volgende mensen verwacht ik nog een analyse, aangezien ik hun ook heb geanalynogwattest: Drama, Roxy, Dy_luck, Forum-Punk, Pebbles, ]{ing, Italianboy, Hukkie

dus, kom maar op

[andere mensen mogen me ook wel analyseren hoor, is best grappig om te weten hoe mensen over je denken ]
jah jah ik kom al
martin:
super gaaf persoontje, iemand waar je op kunt rekenen, die mensen nie zomaar in de steek zal laten... kheb best veel met jou meegemaakt eigenlijk, verliefdheid, vriendschap, en zelfs een tijdje dat er door omstandigheden heel weinig contact was... ik denk dat het nou wel weer wat meer word en dat we heel lang vriendjes blijven we moeten trouwens binnekort eens wat afspreken ofzow...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 15-05-2002, 17:29
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ow ik wou trouwens nog ff de mensjes die mij hadden gedaan bedanken voor de analyse hoewel ik opt moment van (bijna) niemands mening over mij zeker ben....
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 15-05-2002, 17:31
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Thutsui

Kheb em nog nooit in het echt gezien maar hij lijkt me iemand waar ik in het echt wel wat winkelwagentjes lol mee kan hebben verder kan k weinig zeggen omdat ik em niet zo goed ken nog
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Oud 15-05-2002, 17:35
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
shanli: volgens mij heel liev meisje, vraagt beetje om aandacht (niet negatief ofzo) beetje druk, vrolijk, veel vrienden, beetje verlegen misschien

okeej ik ken je helemaal niet en ik ben ook onbekend hierzo maar ik probeerde wat
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 15-05-2002, 17:46
Verwijderd
nu nog een paar andere mensen...

Dwj zegt wat hij wil. Hij kan niet tegen onrecht en hij gelooft dat hij daar ook echt een einde aan kan maken. Hij is overtuigd van zijn gelijk en dringt zijn mening erg op. Maar dat vind ik juist helemaal niet erg. Ik vind het belangrijk dat er nog mensen zijn die geloven in hun idealen en die waar proberen te maken...

Ninnoc is een bijzonder meisje. Volgens mij bezit ze wel over veel mensenkennis Ze heeft haar eigen mening en laat zich niks op de mouw spelden. Daarnaast bewonder ik haar perfecte smaak in kunst

Li is een heel lief en schattig meisje. Ik denk dat ze heel erg verlegen is en zich soms laat ondersneeuwen door anderen.
Oud 15-05-2002, 17:50
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
owh JA HOOR! vergeet mij maar weer! *snik snik*
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Oud 15-05-2002, 17:53
Verwijderd
zeg les ik woon ook helemala niet bij jou in buurt he
Oud 15-05-2002, 17:53
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
acid-star schreef:
owh JA HOOR! vergeet mij maar weer! *snik snik*
*laartje snikt mee*

*ikkuh heel goed denken over personen en daarna posten *
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Oud 15-05-2002, 18:00
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
zeg les ik woon ook helemala niet bij jou in buurt he
en ik was heb jou ook helemaal niet als 1e geanalyseert omdat omdat omdat daarom

kwil trouwens van nog wel meer mensjes wat horen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Lifestyle Analyseer je medeforummer!
Verwijderd
334 18-04-2004 22:48
Psychologie Analyseer je medeforummer!
Quiana
246 28-05-2003 13:05
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.