Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze had zelf makkelijk kunnen beslissen weer vlees te gaan eten als ze dat nodig had gevonden, maar aangezien zij meegemaakt heeft dat het geen essentieel punt van onze voeding is, is die beslissing uitgebleven. er lijkt me niet meer sprake van indoctrinatie dan enige andere opvoeding.. sorry |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit : ik zie nu dat je al van mening was veranderd door jampot Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 19:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 20:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het laf om je af te kopen van de dood. Je doet het niet zelf, nee, je geeft iemand wat geld en die doet het voor je. Hij durft wel, jij niet. Maar goed, gelukkig hebben we ons financieel systeem, waardoor het mogelijk is je angst te verstoppen achter een paar euro, niet? ![]() Overigens is de slaughter ook een lafbek. Die beesten worden z'n kamertje ingeleid, hij knalt er wat electriciteit doorheen, hoppa. Doden is lopende-bank-werk geworden. Als je geld gaf aan iemand en diegene rende een bos in voor je, om daar ergens een beest voor je te zoeken en te slachten, zou het minder triest zijn. Wel nog altijd triest, maar dan zou de slachtkerel niet fout zitten. Jij nog altijd wel. ![]() Je hebt overigens ook zoiets als huurmoordenaars. Zij vermoorden de mensen niet zomaar, nee, ze krijgen er geld voor. Is het dan wel goed? ![]() Wat de groenten betreft - ik word er altijd zo ziek van dat mensen bij gebrek aan geldige argumenten de groenten erbij halen. Groente en fruit wordt dan wel niet gezond gekweekt, het merkt er niks van. Je doet niemand leed aan en je ontneemt niemand het leven met de handen van iemand anders, dus het is ok om dat aan anderen over te laten. En als je nu gaat beginnen over dat groenten misschien ook wel kunnen voelen - nee. Ten eerste, groenten hebben geen centraal zenuwstelsel, dus het is onmogelijk voor groenten om pijn te voelen. Ten tweede, ik ben niet van plan te verhongeren. Dus zelfs als - en dat is erg onwaarschijnlijk - bewezen zou worden dat groente pijn voelt blijf ik het eten. Je kan niet alles hebben. Bummer. En om maar even een flauwe afsluiting er aan vast te plakken - jij bent het niet met me eens, twee andere mensen wel. De democratie heeft dus besloten dat ik gelijk heb. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() het filmpje dat ik had gezien ging over Amerika Citaat:
vegetarische kaas verkopen ze bij de AH, maar misschien niet bij alle filialen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is het geen mishandeling dat dieren bij hun moeder worden weggehaald, in een donker hokje worden gezet, nooit van hun leven daglicht zien (oooh, jawel, als ze naar het slachthuis gaan!!!), nooit hun poten mogen strekken en na een paar jaar na een plezierloos, walgelijk leven als dank worden DOODGEMAAKT? Nadat ze in een veewagen zijn gemept en een pokkenend hebben moeten rijden, wetende wat er gaat gebeuren? Vertel me alsjeblieft waarom dat geen mishandeling is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|