Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 13:30
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 24-10-2004 @ 13:09 :
hihi die foto aan de muur! Ik zie het al voor me, ik en me moeder....
LOL...daar moest ik ook aan denken hahaha.

Ma goed, Celestine en Deborah niet door -->
Mjaa Ik vind Nora ech heel erg goed!! LIMBURGGG! hihi

De jongens vind ik minder....niet ech iets speciaals bij.
Oud 24-10-2004, 15:33
kiek
kiek is offline
Die reden ook waarom ze er niet bij zitten (bij Boy bijv.): "Ja je deed het heel goed, maar er kunnen er maar 10 door..dus moeten er 5 af...en daar hoor jij, helaas, bij"
Ik vind het ook veel minder dan Idols, waar slaat het nou op dat ze ze allemaal gaan bezoeken. Saai hoor
Oud 24-10-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 23-10-2004 @ 23:42 :
Merijn is een studiegenoot van mij
Heej, ken je dan ook ene Floor?
Das de dochter van de nieuwe vriendin van mijn vader, ze kwam ook op tv bij het door laten gaan van Merijn.
Oud 24-10-2004, 17:48
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-10-2004 @ 16:36 :
Heej, ken je dan ook ene Floor?
Das de dochter van de nieuwe vriendin van mijn vader, ze kwam ook op tv bij het door laten gaan van Merijn.
ja ik zag haar ook op tv, maar ik ken haar niet. doet ze ook psychologie aan de VU?
Oud 24-10-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 24-10-2004 @ 18:48 :
ja ik zag haar ook op tv, maar ik ken haar niet. doet ze ook psychologie aan de VU?
Ja, zij studeert ook met Merijn.

Mja, ik ken d'r verder niet hoor, nooit ontmoet nog.
Oud 24-10-2004, 18:29
frozenfountain
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-10-2004 @ 18:49 :
Ja, zij studeert ook met Merijn.

Mja, ik ken d'r verder niet hoor, nooit ontmoet nog.
oh ok, ik heb haar nooit gezien, met merijn had ik een keer een werkgroep samen.
Oud 24-10-2004, 18:47
Shadina
Shadina is offline
Ik vond het wel erg saai dat ze 2 uur gingen wijden aan het bezoeken van de kandidaten om te zeggen of ze door zijn of niet.
Van de jongens is Jose mijn favoriet.. van de meisjes weet ik eigenlijk niet. Ik heb het niet helemaal gekeken. Vond het wel minder dat Deborah niet door mocht gaan, maar ja.. snap het aan de ene kant wel. Ik zie haar ook niet echt in een meidengroep. Ze moet gewoon solo gaan ofzo.
Oud 24-10-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 24-10-2004 @ 19:29 :
oh ok, ik heb haar nooit gezien, met merijn had ik een keer een werkgroep samen.
Ha, de mams van 'Floor' was hier, en zij was Floor helemaal niet, ze hadden de verkeerde naam erbij gezet. Deze 'floor' studeert dat dus helemaal niet.
Oud 24-10-2004, 19:25
frozenfountain
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-10-2004 @ 19:59 :
Ha, de mams van 'Floor' was hier, en zij was Floor helemaal niet, ze hadden de verkeerde naam erbij gezet. Deze 'floor' studeert dat dus helemaal niet.
haha! vandaar dat ik d'r nooit had gezien
Oud 24-10-2004, 19:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 24-10-2004 @ 19:47 :
Ik vond het wel erg saai dat ze 2 uur gingen wijden aan het bezoeken van de kandidaten om te zeggen of ze door zijn of niet.
Van de jongens is Jose mijn favoriet.. van de meisjes weet ik eigenlijk niet. Ik heb het niet helemaal gekeken. Vond het wel minder dat Deborah niet door mocht gaan, maar ja.. snap het aan de ene kant wel. Ik zie haar ook niet echt in een meidengroep. Ze moet gewoon solo gaan ofzo.
Maar ja, als je dan die bijna kale jongen ziet bij de jongens...
Als je zo'n type in een jongensgroep stopt, dan past Deborah ook in een meidengroep.
Oud 24-10-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2004 @ 20:25 :
Als je zo'n type in een jongensgroep stopt, dan past Deborah ook in een meidengroep.
Nouw.. die Steven vind ik op z'n haar na een heel leuk uiterlijk hebben. Bij Deborah is haar haar echter ongeveer het enige 'mooie', qua uiterlijk. Maar goed, niet dat ik het niet jammer vind dat het zo meetelt, zij is wel gewoon ongeveer de beste zangeres. Maar, ze is zo opgevallen, die krijgt vast wel een of andere kans.
Oud 24-10-2004, 21:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 24-10-2004 @ 21:35 :
Nouw.. die Steven vind ik op z'n haar na een heel leuk uiterlijk hebben. Bij Deborah is haar haar echter ongeveer het enige 'mooie', qua uiterlijk. Maar goed, niet dat ik het niet jammer vind dat het zo meetelt, zij is wel gewoon ongeveer de beste zangeres. Maar, ze is zo opgevallen, die krijgt vast wel een of andere kans.
daar hoopte ik idd ook op. Bij Idols mocht er toch ook nog één iemand door die door het publiek gekozen werd? Maar ja, voor alsnog is daar nog niks over gezegd.
Maar die Steven danste ook heel slecht en hij heeft echt een raar karakter. Zo hyper en kinderlijk. Bij Pulse vond ik hem echt verschrikkelijk
En Deborah was gewoon zoooooo goed qua stem. Ook hoe ze toen die ene opving die d'r tekst kwijt was.
Oud 25-10-2004, 09:26
Gruppie
Gruppie is offline
Deborah is de nieuwe Juli (idols 1), hartstikke goede stem maar past niet in t plaatje... van Juli hoor je ook niks meer (al was ik vrijdag in het wereldmuseum in R'dam en daar had ze meegewerkt aan een tentoonstelling over slavernij)
Oud 25-10-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 25-10-2004 @ 10:26 :
Deborah is de nieuwe Juli (idols 1), hartstikke goede stem maar past niet in t plaatje... van Juli hoor je ook niks meer (al was ik vrijdag in het wereldmuseum in R'dam en daar had ze meegewerkt aan een tentoonstelling over slavernij)
Ja, maar Juli is vast nog wel met muziek bezig en viel qua karakter toch minder op dan Deborah imho. Maar ik bedoelde niet echt een kans voor het programma, maar een kans voor de muziek.
Oud 25-10-2004, 10:28
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2004 @ 20:25 :
Ik vind Steven ook niet in een boyband passen. Hij is wel grappig ofzo, maar echt niet het type voor een boyband. Voor een boyband moet je toch wel iets van een hunk in je hebben.
Oud 25-10-2004, 17:38
coldplayfan
coldplayfan is offline
Ik vind steven er eigenlijk best wel leuk uit zien..
Hij is ten minste 'normaal' (qua uiterlijk dan..). Niet zo'n glad of vreselijk ijdel type zoals ehsan en roman. Brr, daar krijg ik nou echt rillingen van. Okee, misschien zijn zij wel geschikter voor een boyband, maar ik zou nou juist wel eens een keer een boyband willen zien met 'normaal, nuchter' uitziende (sorry, beetje erg generaliserend maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel) jongens. Volgens mij zijn er best veel mensen die dat heel leuk vinden..

Verder vond ik er zaterdag weinig aan, ik had het opgenomen dus had het hele stuk van de meisjes gemist. T heeft ergens wel iets verslavends, je wilt toch wel ff weten wie er nou door zijn. Maar om daar eerst een uur lang onzin voor te moeten kijken, nee... dan kijk ik wel op internet ofzo naar de uitslag
Oud 26-10-2004, 09:42
Vice
Vice is offline
Om eerlijkte zijn vind ik die Steven nog een beetje leuk uitzien vergeleken met de rest.
Citaat:
Shadina schreef op 25-10-2004 @ 11:28 :
Ik vind Steven ook niet in een boyband passen. Hij is wel grappig ofzo, maar echt niet het type voor een boyband. Voor een boyband moet je toch wel iets van een hunk in je hebben.
Jammer dat de rest dat ook niet is.
Oud 26-10-2004, 09:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2004 @ 14:11 :
hehe, mijn moeder belde meteen toen ze dat had gezien, dat ze dat met mij ook wilde doen (uiteraard met een knipoog).
OMG

En Regisha niet bij de laatste 5 Arrogant geval.
Ik heb afgelopen zaterdag niet gekeken, maar dat Regisha door is, is iedergeval het bewijs dat ze niet naar het uiterlijk kijken.
Oud 26-10-2004, 10:50
Verwijderd
Vonden jullie dat meisje die hoopte dat haar vriend niet door zou gaan omdat ze hem dan teveel moest missen en ze bang was voor de relatie niet verschrikkelijk trouwens? Ik was echt geshockeerd. Tuurlijk ga je hem missen, maar toen ze hoorde dat hij niet door was maakte ze een 'YES'-gebaar! Echt, hoe alleen maar met jezelf bezig ben je dan? Het is zijn droom! Dan steun je hem toch
Oud 26-10-2004, 11:47
Verwijderd
"popstars the rivals wordt mede mogelijk gemaakt door de kabel.. kabel"

en dat zit al vanaf zaterdag in mijn hoofd
Oud 26-10-2004, 14:39
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-10-2004 @ 10:42 :
Om eerlijkte zijn vind ik die Steven nog een beetje leuk uitzien vergeleken met de rest.

Jammer dat de rest dat ook niet is.
Nou ik bedoelde eigenlijk niet echt knap ofzo, maar iig wel iemand waar veel meiden verliefd op zijn en een poster van hem boven hun bed hebben hangen. Enne.. Jose is wel knap!
Oud 26-10-2004, 15:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-10-2004 @ 15:39 :
Nou ik bedoelde eigenlijk niet echt knap ofzo, maar iig wel iemand waar veel meiden verliefd op zijn en een poster van hem boven hun bed hebben hangen. Enne.. Jose is wel knap!
Je bedoelt dat jij Jose knap vind.
Oud 26-10-2004, 15:09
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-10-2004 @ 16:05 :
Je bedoelt dat jij Jose knap vind.
Ja. Maar ik denk niet dat ik de enige ben met die mening. En ik vind Steven juist een van de minst knappe gozers daar. Hijs wel grappig, hyperactief, altijd vrolijk etc.. maar een knap koppie heeft ie niet. (vind ik weer ja)
Oud 26-10-2004, 15:13
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 26-10-2004 @ 11:50 :
Vonden jullie dat meisje die hoopte dat haar vriend niet door zou gaan omdat ze hem dan teveel moest missen en ze bang was voor de relatie niet verschrikkelijk trouwens? Ik was echt geshockeerd. Tuurlijk ga je hem missen, maar toen ze hoorde dat hij niet door was maakte ze een 'YES'-gebaar! Echt, hoe alleen maar met jezelf bezig ben je dan? Het is zijn droom! Dan steun je hem toch
Die gozer heeft dat meisje nu allang gedumpt.

Ik dacht eerst dat die 10 gozers samen met die 10 meisjes in een huis werden gestopt, en dat je dan een soort van Big Brother-achtig-iets kreeg met veel ruzie, gezeik en ellende. Maar nee hoor, ik was weer iets te over-enthousiast.
Oud 26-10-2004, 15:19
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 26-10-2004 @ 16:13 :
Die gozer heeft dat meisje nu allang gedumpt.

Ik dacht eerst dat die 10 gozers samen met die 10 meisjes in een huis werden gestopt, en dat je dan een soort van Big Brother-achtig-iets kreeg met veel ruzie, gezeik en ellende. Maar nee hoor, ik was weer iets te over-enthousiast.
Is het niet zo dan? Ik dacht juist ook dat het zo zou zijn. Zoiets als Starmaker dus. Maar ik zal wel wat gemist hebben..
Oud 26-10-2004, 16:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-10-2004 @ 16:19 :
Is het niet zo dan? Ik dacht juist ook dat het zo zou zijn. Zoiets als Starmaker dus. Maar ik zal wel wat gemist hebben..
Volgens mij is het wel zoiets.
Woensdag om 20.30 is het op Yorin. Dan zie je beelden van het huis waar ze in zitten. De jongens en meiden zitten overigens niet samen, maar zijn wel buren.

en Dusjcrib: ik kan me wel voorstellen dat je als vriendin zo denkt, maar ik zou het nooit naar m'n vriend laten merken. Super enthousiast zijn voor hem en misschien bij mezelf denken 'oh jee, wat nou als ie door is'. Maar hoe dan ook hoor je het idd wel erg te vinden en niet blij te zijn als je vriend z'n droom weg valt.
Oud 27-10-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2004 @ 17:09 :
en Dusjcrib: ik kan me wel voorstellen dat je als vriendin zo denkt, maar ik zou het nooit naar m'n vriend laten merken. Super enthousiast zijn voor hem en misschien bij mezelf denken 'oh jee, wat nou als ie door is'. Maar hoe dan ook hoor je het idd wel erg te vinden en niet blij te zijn als je vriend z'n droom weg valt.
Ja, ik kan het me ook wel voorstellen dat je je zorgen maakt en het eng vindt. Ik bedoel, allemaal vrouwelijke fans en als je dan zelf onzeker bent word je daar stinkjaloers van. Maar ja, je gunt je vriend zijn droom toch wel? Ik bedoel, dat lijkt me nogal belangrijk voor een gezonde relatie.

Je zegt misschien hooguit 'stiekem ben ik wel een beetje blij', maar echt helemaal YES.. Dat moet mijn vriend me echt niet flikken hoor, egoïst

Je zag bij die vriendin van die jongen van die tweeling ook wel dat zij niet zo gelukkig als hij was, maar ze feliciteerde en knuffelde hem wel en was wel blij voor hem en trots op hem.
Oud 27-10-2004, 18:09
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Ja, ben ik met je eens... zo egoistisch .
Oud 28-10-2004, 10:34
levi's
levi's is offline
Ik ben voor Sharon

Met Idols zat ze net niet bij de laatste 10, maar nu gaat ze winnen! Go Sharon
Oud 28-10-2004, 17:00
Sjoerd
Sjoerd is offline
Regisha, Sharon, José en Ehsan!
Ik denk dat de vrouwen winnen.
Oud 28-10-2004, 21:26
Love_Fulfilled
Ik denk dat de meiden gaan winnen, maar persoonlijk mogen ze van mij allebei wel winnen.
Oud 30-10-2004, 21:20
Sjoerd
Sjoerd is offline
Jeezus! wat goed zeg! Ik vond de toppers toch wel Steven, Ehsan en José!
Oud 30-10-2004, 21:23
Verwijderd
neee Nils
Oud 30-10-2004, 21:58
Shadina
Shadina is offline
Normaal weet ik altijd wie ik eruit wil hebben, maar vandaag heb ik echt niemand in mijn hoofd. Misschien omdat we ze gewoon te weinig hebben horen zingen ofzo? Ik vond ze vanavond allemaal wel goed. Die Steven is echt grappig gewoon. En tis echt cool dat Beau tenminste zo eerlijk is. Kon je over Tooske niet zeggen. Wel een beetje minder dat de jury nooit echt iets negatiefs over iemand zei.
Oud 30-10-2004, 22:46
Love_Fulfilled
Nils rockssss !!

Ik vond het wel jammer dat Bobby eruit moest, wou 'm er nog wel even inhouden. Ik wou Roman of Steven eruit hebben, maja that's the game..
Oud 30-10-2004, 22:48
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Dat bobby eruit is ok.....

Maar die andere gozer , die vond ik juist cool
Oud 30-10-2004, 22:52
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
wie is bobby? hmm zoek wel een plaatje
Oud 30-10-2004, 22:58
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Leon, nouuuuuuuuuuuu waar moet ik nou naar kijken .
Oud 30-10-2004, 23:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 30-10-2004 @ 23:48 :
Ik denk dat Léon één grote fout heeft gemaakt: een (redelijk) onbekend nummer gekozen.
Ik merkte zelf dat ik het totaal niet leuk vond om naar te luisteren, omdat ik het gewoon niet mee kon zingen ofzo. De rest van de nummers wel.

Ik was btw geschokt na het eerste nummer dat iedereen zo positief was. Ik vond die gast behoorlijk vals zingen
Ben ik de enige?
Oud 30-10-2004, 23:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-10-2004 @ 23:52 :
wie is bobby? hmm zoek wel een plaatje

(en voor mensen die willen weten wie Léon is:
Oud 30-10-2004, 23:55
.Pure
.Pure is offline
Nils was goeeed, niet verwacht!

Verder vind ik iedereen wel leuk, behalve Roman en Bobby
Oud 31-10-2004, 01:11
Metal
Metal is offline
omg die nora zag er laatst echt hitsig uit!!

en ze woont ook nog eens in maastricht, pimpin' time
Oud 31-10-2004, 01:11
Metal
Metal is offline
en die bobby is echt een gay voor ik het vergeet
Oud 31-10-2004, 09:14
annia
annia is offline
Citaat:
Hij leek er zelf ook niet al te erg mee te zitten. Het leek me eerder dat hij het gewoon wel leuk vond, in tegenstelling tot sommige van die jongens die meteen al gaan huilen.
Oud 31-10-2004, 09:52
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 30-10-2004 @ 23:48 :
Dat bobby eruit is ok.....

Ja idd. Ik vond het wel goed dat Bobby eruit is.. hij kijkt zo raar en is zo onzeker. Probeerde geloof ik een beetje geil te kijken, maar lukt niet echt. Leon vond ik ook wel gaaf. Ik heb alleen zijn stukje wel gemist, maar wat ik in dat kleine stukje zag voor dat bellen zag er goed uit. Zou eigenlijk niet weten wie er wel uit zou moeten, maar zou eerder voor Merijn of Roman kiezen. Die stonden mij gewoon niet aan.
Oud 31-10-2004, 10:43
Verwijderd
Haha, heeft iemand anders dat interview met die Regisha gelezen in de ElleGirl? 'Nederland is gewoon te klein voor me geworden, LA is nu mijn thuis'. Rrrrright.
Oud 31-10-2004, 11:02
Gruppie
Gruppie is offline
Voor mij is het al een uitgemaakte zaak wie de laatste vijf (horen te) zijn: Mark, Ehsan, Jose, Nils en Steven... zijn in mijn ogen veruit de beste
Oud 31-10-2004, 11:05
doremi
doremi is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-10-2004 @ 23:40 :
en die oud klasgenoot is??
Nils

Ik heb nog nooit bij zulke idols achtige programma's gestemd (vind het behoorlijke geldverspilling) maar heb gisteren wel een smsje gestuurd want nils is echt een hele aardige jongen dus hoop echt voor hem dat hij ver komt! Al is de laatste 8 natuurlijk al heeeeel ver.
Oud 31-10-2004, 11:37
Verwijderd
mwah ik vond het opzich wel aardig, alleen precies idols. Jammer dat die Leon eruit is, die vond ik echt leuk. Bobby vond ik wat minder.
Wat mij opviel is dat die meisjes zo ontzettend gemaakt zijn. Als ze iets gevraagt wordt proberen ze een zo leuk mogelijk antwoord te geven, ze sloven zich ontzettend uit met dat dansen. Of ben ik de enige die dat vind?
Oud 31-10-2004, 15:07
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mark , Merijn, Nils, Ehsan en José.
Die vind ik het leukst bij elkaar passen.

Regels voor berichten