![]() |
||
Citaat:
![]() Ma goed, Celestine en Deborah niet door --> ![]() Mjaa Ik vind Nora ech heel erg goed!! LIMBURGGG! hihi ![]() De jongens vind ik minder....niet ech iets speciaals bij.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Das de dochter van de nieuwe vriendin van mijn vader, ze kwam ook op tv bij het door laten gaan van Merijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik ken d'r verder niet hoor, nooit ontmoet nog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je zo'n type in een jongensgroep stopt, dan past Deborah ook in een meidengroep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar die Steven danste ook heel slecht en hij heeft echt een raar karakter. Zo hyper en kinderlijk. Bij Pulse vond ik hem echt verschrikkelijk ![]() En Deborah was gewoon zoooooo goed qua stem. Ook hoe ze toen die ene opving die d'r tekst kwijt was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Om eerlijkte zijn vind ik die Steven nog een beetje leuk uitzien vergeleken met de rest.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht eerst dat die 10 gozers samen met die 10 meisjes in een huis werden gestopt, en dat je dan een soort van Big Brother-achtig-iets kreeg met veel ruzie, gezeik en ellende. Maar nee hoor, ik was weer iets te over-enthousiast. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Woensdag om 20.30 is het op Yorin. Dan zie je beelden van het huis waar ze in zitten. De jongens en meiden zitten overigens niet samen, maar zijn wel buren. en Dusjcrib: ik kan me wel voorstellen dat je als vriendin zo denkt, maar ik zou het nooit naar m'n vriend laten merken. Super enthousiast zijn voor hem en misschien bij mezelf denken 'oh jee, wat nou als ie door is'. Maar hoe dan ook hoor je het idd wel erg te vinden en niet blij te zijn als je vriend z'n droom weg valt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt misschien hooguit 'stiekem ben ik wel een beetje blij', maar echt helemaal YES.. Dat moet mijn vriend me echt niet flikken hoor, egoïst ![]() Je zag bij die vriendin van die jongen van die tweeling ook wel dat zij niet zo gelukkig als hij was, maar ze feliciteerde en knuffelde hem wel en was wel blij voor hem en trots op hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik merkte zelf dat ik het totaal niet leuk vond om naar te luisteren, omdat ik het gewoon niet mee kon zingen ofzo. De rest van de nummers wel. Ik was btw geschokt na het eerste nummer dat iedereen zo positief was. Ik vond die gast behoorlijk vals zingen ![]() Ben ik de enige?
||
Citaat:
![]() (en voor mensen die willen weten wie Léon is: ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nog nooit bij zulke idols achtige programma's gestemd (vind het behoorlijke geldverspilling) maar heb gisteren wel een smsje gestuurd want nils is echt een hele aardige jongen dus hoop echt voor hem dat hij ver komt! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols Thunder Child | 500 | 04-12-2005 12:02 | |
Films, TV & Radio |
Irritante reclames van dit moment!!! MUTS123 | 104 | 16-12-2004 17:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma Verwijderd | 250 | 01-11-2004 06:26 | |
Muziek |
Popstar the Rivals Kastanje | 6 | 11-07-2004 12:37 | |
Muziek |
Cheeky girls stampertjuh | 93 | 25-02-2003 11:00 |