Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bedachtzaamheid, 'echt' naar muziek luisteren, vaagheid (of vreemdheid of iets dergelijks, zeg maar niet-modaal-heid), verlegenheid
en uiterlijk: lang haar, niet-zo-dun-dat-je-de-ribben-kunt-zien en nogal vreemd: de kleine putjes die acne veroorzaakt op neus en wangen en voorhoofd als het weg is gegaan... geen idee waarom maar ik vind 't er zo lief uit zien, móét er dan gewoon een kusje op geven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, mijn vriend kan altijd heel erg lief liggen. Dan heeft hij z'n bril af, ligt onder de dekens en kruipt als een klein kindje helemaal tegen me aan, zo nestelend met zijn hoofd. Als hij dan kijkt, ziet dat er zó aantrekkelijk en lief uit... van die donkere glim oogjes die heel onschuldig maar toch ontdeugend kijken, fantastisch
![]() En sarah zegt goed 'echt' naar muziek luisteren, dat vind ik ook echt mooi om te zien. Zelf hóu ik van muziek... prachtig om te zien hoe iemand anders dat ook doet... En een bepaalde vorm van humor, soort vaagheid, vind ik ook prachtig. Echt aantrekkelijk zelfs.... Wauw, wat kunnen mensen toch mooi zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het mooi als een jongen mooie rimpels in zijn voorhoofd heeft als ie bijv. fronst. En mooie sexy handen zijn ook belangrijk, dan ben je benieuwd wat ie daar nog meer mee kan doen...
En natuurlijk een mooie lach!
||
![]() |
Citaat:
![]() k vind t verder ook leuk als een jongen een beetje gespierd (niet teveel natuurlijk!)
|
![]() |
Als mijn vriend naar me kijkt hoe hij alleen maar naar mij kijkt...
![]() ![]() Enne verder moet een jongen voor mij: -mooie ogen, waarje ze gevoelens in kan zien...(btje dubbelop..maar toch ![]() -verzorgd zijn -spontaan -btje prettig gestoord -lief -trouw -mooi gebit -leuke schoenen (kan ik zo op afknappen ![]() Wahah..dis dus precies me vriendje ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 18:25. |
![]() |
|
telief.com
19M - Lid gepost op 02-12-2001 @ 00:25 -------------------------------------------------------------------------------- ik word echt helemaal gek als ik een meisje zonder handen zie fietsen ..zucht... ________________ Deze topic is echt oud !!!
|
![]() |
Als ie van die domme dingetjes zegt/doet die hem dan weer heel lief maken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
qua uiterlijk:
-jukbeentjes -doordringende ogen (zodat t bijna eng is) -hanekammen of milimeterhaar vind ik vaak koel qua uitstraling: -lichte arrogantie -heel klein beetje verlegenheid -hard-to-get -vaak (glim)lachen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
* handen: mooi, zacht en verzorgd!
* een mooie mond en leuke oren * een jongen die lekker kan dansen, whoeh... en mooi kan zingen ![]() * een jongen die heel geinteresseerd kan bezig zijn met iets, een passie heeft of ambitieus is, da ie zo helemaal opgaat in zen verhaal, lekker ![]() * een jongen met een baby of met kinderen of met dieren (als ie lief is he ![]() * een aantrekkelijk instrument bespelen (gitaar, piano, viool, niks om te blazen) * een jongen die me aankijkt met ogen die zeggen "ik wil jou, en jou alleen" (geil ![]() * beetje mysterieus of hard to get mag ook, niet iemand die direct 'pakt om te pakken' maar er moeite voor doet * NIET ROKERS en GEEN ZATLAPPEN * ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uiterlijk: Lang, goed verzorgd golvend bruin haar, 'puppyoogjes', vrouwelijke trekjes, niet-al-te-lang want ik ben 'n opdondertje van 1,65. Qua meisjes: Donker haar, wederom niet-al-te-lang. En voor beide: geen dertien in 'n dozijn types.
Karakter: Humor, fantasie, intelligentie. Ennem, arrogante mensjes zijn leuk. [edit] Ohja, en ik geil op wipneusjes en tongpiercings. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hééééél mannelijke gaste en dan bedoelek nie macho ofzo gewoon de manier van doen enzo, maar tegelijkertijd ook schattig en mysterieus (en ja die mengeling bestaat wel degelijk
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 21:27. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Seksualiteit |
Grote hoeveelheid zaad bij zaadlosing? Heb jij heb?En wat vinden de vrouwtjes er van? Pyro Power | 69 | 29-03-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |