![]() |
||
Citaat:
Waarom die 3 cm eraf eigenlijk? Ik dacht altijd dat het de bedoeling is dat je (aan de bovenkant) meet vanaf het bot, en niet vanaf tot waar je de condoom meestal uitrolt zegmaar? Trouwens, daarna zeggen dat 14 tot 16 het gemiddelde is daar trap je me weer lekker helemaal de grond mee in, nu ben ik nóg niet opgelucht. Bedankt zeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen flauw idee waar je begint te meten. Begin gewoon waar je zin hebt, want verder maakt het toch (letterlijk) geen hol uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu zijn mijn borsten groter en dat is naar zijn smaak iets minder. Maar omdat ze nog wel precies dezelfde vorm hebben én ik me veel lekkerder in mijn vel voel, vindt hij me nu dus nog steeds perfect. Óf hij zei voorheen dat ik perfect was, omdat hij dat echt dacht, totdat bleek dat grotere borsten uiteindelijk toch mooier staan bij me. En Carrera: lul er maar overheen, er is nu wel gebleken dat ik mezelf nergens tegenspreek.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom zou je liegen over de lengte van je penis, en waarom zou je het doen als je nogal zit met de huidige lengte? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||