![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat ben je nou eigenlijk aan het verdedigen? Dat die gijzelnemers helemaal nog niet zo erg zijn, omdat ze maar 100 kinderen hebben gedood in plaats van allemaal? |
![]() |
||
Citaat:
wat ik probeer te vertellen is dat je idee dat alle moslims alleen maar bestaan om andersgelovigen uit te roeien niet helemaal juist is ![]() (overdrijven rules)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat iedere poging om zoiets te rechtvaardigen behoorlijk fout is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (hoewel vele moslimgeestelijken dit tegenspreken, vrouwen krijgen geen seksuele beloning in het paradijs beweren ze) hoewel het zeker niet zo is dat het levensdoel van elke moslim het uitroeien van ongelovigen is, moeten we onze ogen niet sluiten voor het feit dat de islam dit wel degelijk heeft voortgebracht.
||
Citaat:
(En ze haddenal mediaaandacht) (En ze hadden die lijken in de kelder kunnen dumpen)
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Waarom sommige van jullie de link met het geloof maken is voor mij niet zo duidelijk. De Tsetsjenen vechten nu al 300 honderd jaar tegen de Russische bezetters. Het tsjetjeense verzet vecht een onafhankelijksheidsoorlog. Of ze nu overwegend moslims zijn doet er verder weinig aan toe. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
het zal me een worst wezen hoe lang ze zonder staat zitten, ik zie vandaag de dag een groep maniakken die bereid zijn kinderen te vermoorden om een heel volk een onrechtvaardig en onderdrukkende systeem op te leggen. los van oorzaken of rechtvaardiging, zijn deze mensen een bedreiging, en moeten ze bestreden worden, als ze hun barbaarse methodes laten gaan dan is er mischien nog over te praten, maar de kinderen die vandaag opgeblazen werden in rusland kregen ook niet bepaalt de kans te onderhandelen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ETA IRA *die kunnen er ook wat van hoor **kijk ff verder dan je bekrompen neus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan makkelijk drie katholieke of protestantse staten noemen waar dat het geval is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo lang de tjeteten onderdrukt worden krijgen we nog meer van dit soort acties te zien. Ik denk dat Poetin degene isdie iets kan veranderen in de situatie waarin ze nu zitten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *dat ik hierop inga ook zeg Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 08:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarnemers het gebied binnen laten en meteen nieuwe verkiezingen uitschrijven |
![]() |
||
Citaat:
Dat je de acties op de twin towers nog kunt begrijpen, kan ik nog volgen, maar een actie als deze? Nee. Dat echt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kenia: Op 12 december 1963 werd Kenia onafhankelijk. Kenyatta werd president. Na zijn dood in 1978 werd hij opgevolgd door Daniel arap Moi die in totaal vier keer werd herkozen. In het begin van de jaren negentig vonden stammenconflicten plaats waarbij duizenden doden vielen en tienduizenden mensen dakloos werden. De verkiezingen van 1997 werden geplaagd door corruptie en fraude maar Moi werd weer herkozen. Bij de verkiezingen van 27 december 2002 was Moi niet herkiesbaar, en werd oppositieleider Mwai Kibaki gekozen tot president. Oman: Chief of state and government is the sultan, who appoints a cabinet to assist him. The title of sultan is hereditary. In the early 1990s, the sultan instituted an elected advisory council, the Majlis ash-Shura, though only a small part of the Omanis were elegible to vote. Universal suffrage for those over 21 was instituted on October 4 2003. Over 190,000 people (74% of those registered) voted to elect the 83 seats. Two women were elected to seats. Although the sultan functions basically as a totalitarian ruler, he has the approval of most of the Omanis: in his 30 years of government he has greatly improved the situation in the country. The governmental system is developing into a democracy, although this is done only gradually. Egypte: Egypte is inderdaad stabiel en democratisch, maar ik hoef je vast niets te vertellen over de rechten van homoseksuelen in Egypte? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarnemers het gebied binnen laten lijkt me niet erg veilig voor die waanemers, gezien het feit dat Tsjetsjenen nogal dol zijn op het gijzelen van mensen. Waarom nieuwe verkiezingen? Waren er niet net verkiezingen geweest? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat daar geen kinderen bij betrokken waren? het waren nog altijd onschuldige mensen hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uiteraard de door russen gesteunde stroman |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ze gaan vooruit er staat nu in ieder geval niet meer de doodstraf erop Ik noemde maar een paar voorbeelden die er in mijn hoofd opkwamen. *voor eerder genoemde landen moet je wel naar de huidige situatie kijken hey en djibouti doet het nu heel goed het is een van de stabielste landen in de regio en behoorlijk welvarend ook |
![]() |
||||
Citaat:
Iets wat zo gepland is, is geen wanhoopsdaad. Een wanhoopsdaad is die vent die in de "Philips"toren zich verschanst had met een geweer omdat ie boos was dat ie bij zijn breedbeeldtelevisie niet genoeg beeld zag. Dát is een wanhoopsdaad. Citaat:
Ze schieten niet gericht. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarnemers zeiden dat de verkiezingen in het geheel niet democratisch waren verlopen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus jij had het kunnen begrijpen als ze in plaats van een school een kantoor hadden gegijzeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar helaas pakken grote mensen elkaar op hun zwakste plek en dat zijn helaas hun kinderen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en kind behoort te spelen en met kinderdingen bezig te zijn en niet met politiek.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|