![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar wat ik dus bedoel is simpelweg het feit dat internet het uiterlijke aspect wegneemt in de beoordeling, en het dus meer op karaktertrekken gaat dan op uiterlijk, dat is immers niet zichtbaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat ik hetzelfde maar'ns doe, als ik ooit van mijn lachstuipen bekomen ben |
![]() |
||
Citaat:
Ik sluit me ook aan in de rij. Ik heb morgen 4 uur college over jeugdhulpverlening. Maar ik rook ook nog ff 1 sigaret (zeg ik al een half uur, maar goed...)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sorry maar dat van dat racisme gooi je er alleen in om je voordee te halen. zwak. |
![]() |
||
Citaat:
niet liegen, dat gooi je er gewoon in om mij zwart te maken. oh en btw voor wie het nog niet doorhad, ik meen niks van wat ik boven zei ![]() hihi, op de kast jagen hihihihi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat betreft uiterlijk kun je toch zeggen dat sommige mensen mooi zijn, en sommige mensen zijn dat niet. Punt. En waar je de lat legt, dat is dan voor iedereen verschillend. En dat is misschien ook op ieder moment verschillend. Omdat je toch vooral vergelijkt. Als jij bijvorrbeeld zegt dat ik niet mooi ben, dan heb jij misschien wel groot gelijk. Ondanks het feit dat ik toen ik daarstraks in de spiegel keek iets anders dacht ![]() Mijn punt is dus dat je van sommige mensen inderdaad zonder blozen mag zeggen dat ze lelijk zijn. Sommigen zien er echt niet uit, bij sommigen is dat relatief. En nog meer OT: tuurlijk dat. Iemand met flaporen bijvoorbeeld kan beter nooit een pet opzetten, ook al is dat net 'cool' voor zijn 'lifestyle'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
. Maar waarom zou je dat ZEGGEN? Je kan iemand daar heel erg mee kwetsen. Wederom: reken mensen af op wat ze doen, waar ze voor kiezen, EN NIET dingen die aangeboren zijn. Vergelijk: al zou ik homo's vies vinden (wat niet zo is!!!), dan zou ik nog nooit mogen zeggen: jij bent vies! Want: homo-zijn is aangeboren. MOET IK DUS MIJN BEK OVERHOUDEN! |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft spelen deze dingen zich dus vooral in mijn hoofd af. Of als losse flodders in een losse babbel. En wat betreft die andere opmerking die je gaf, waar ik zoal aan denk... ik vrees dat ik op een dag hopen dingen denk die nog duizend keer erger zijn, hoor. |
![]() |
|
.omg, dit topic slaat op hol
![]() Beinvloed lelijk zijn je lifestyle, vind ik wel een goeie vraag eigenlijk. Als ik een puist heb ofzo, ga ik die camofleren maar dat beinvloed mijn lifestyle niet omdat ik dat zowieso doe ![]() ![]() ![]() En op ieder potje past wel een deksel of meerdere deksels, lelijk of niet...daarom is iedereen wel mooi, alleen moet je het bij sommigen harder gaan zoeken. Ik had een vriendin die haar altijd heel lelijk klede, en hierbij bedoelde ik Volledig witte pakjes met 3-kwartsbroek van "namaak uit Turkije komende Buffalo", op zo momenten voelde ik me dan wel beschaamd in haar plaats als we over de markt liepen, maar ik zei haar dan ook wel: "wa ge nu aan hebt trekt op gene orgel", dan weet je tenminste de waarheid! Maarja, het is niet dat ik dat kind ga omzeilen ofzo omdat ze iets aanheeft wat mij niet aanstaand, zolang ik het maar niet moet dragen zeggen ik altijd ![]() Mensen die foto's posten van andere mensen omdat ze bevoorbeeld heel dik ofzo zijn, en hierbij de persoon in kwestie in het belachelijke trekken, zijn enorm kinderachtig, en doet dat meestal gewoon om hun eigen verbreken te verbergen. Ik zeg dit maar omdat het misschien andere mensen van op het forum kan kwestsen ![]() Nee ik zeg dit niet omdat ik zelf zo ben ![]()
Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 09:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb morgen nog een plaatsje open in mijn agenda ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het is wel zo dat een kind van gemengde ouders een grotere kans heeft dat het knap is. en wat zit je steeds te mekkeren over dat jij niet lelijk bent maar het graag wil weten hoe het met hun is gesteld. zoek je soms lotgenoten? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ethiopiër s zijn uitgezonderd dat zijn de mooiste mensen van het afrikaanse continent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 |