Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2004, 00:10
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:08 :
CharismaticBass

Maar nogmaals: wat zou jij er van vinden als je vriendinnen zich voor jou zouden schamen? En de hotties jou zouden ontlopen?
ik kan het me niet voorstellen, leg eens uit hoe dat voelt?
Advertentie
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:07 :
het slaatw el ergens op. die fat gene is allemaal bullshit, het is gewoon een vorm van netjes te proberen te camoufleren dat je een vreetzakje bent.

als ik 120 kilo zou wegen door overmatig chipsgebruik ou ik sporten e.d omdat ik mezelf dat absoluut walgelijk zou vinden
Haha, je medische kennis is dus nog niet helemaal up to date. Veel kinderen met zwaar overgewicht hebben dat niet gekregen doordat hun ouders elke dag met ze naar de mac gaan, maar omdat ze dikkere botten hebben en een erg grote maag. Sporten en geen chips eten veranderd daar niets aan. Mijn tante is ook niet dat je zegt dun, ze eet erg gezond, ze sport, maar ze valt geen gram af.
Verwijderd
Na die reply is mijn avond écht helemaal goed, dus ik ga nu een sigaret roken en slapen en nog even doorgniffelen over dat drop dead gorgeous
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 01:07 :
[afbeelding]
ghehe

Maar wat ik dus bedoel is simpelweg het feit dat internet het uiterlijke aspect wegneemt in de beoordeling, en het dus meer op karaktertrekken gaat dan op uiterlijk, dat is immers niet zichtbaar.
Oud 07-09-2004, 00:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
ontopic: dit ging nooit over mijn vreinden hoor, twas 1 opmerking.
Ik bedoelde het ook in het algemeen: schaam jij je wel eens voor je minder knappe vrienden....
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:09 :
oh en trouwens, ik post GEEN foto, ik weet dat ik oogverblindend dropdead gorgeous ben. voor jullie doe ik het echt niet. unlike other attention whores maar goed.

ontopic: dit ging nooit over mijn vreinden hoor, twas 1 opmerking.
zwak
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:11 :
Ik bedoelde het ook in het algemeen: schaam jij je wel eens voor je minder knappe vrienden....
ja tuurlijk, dat is normaal
Oud 07-09-2004, 00:12
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 01:10 :
Na die reply is mijn avond écht helemaal goed, dus ik ga nu een sigaret roken en slapen en nog even doorgniffelen over dat drop dead gorgeous

ik denk dat ik hetzelfde maar'ns doe, als ik ooit van mijn lachstuipen bekomen ben
Oud 07-09-2004, 00:12
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
ik kan het me niet voorstellen, leg eens uit hoe dat voelt?
Hahahha. Dat zal je een ander moeten vragen. Of nee, doe maar niet. Focus eens wat meer op innerlijk. Komt het misschien toch nog goed met je...
Oud 07-09-2004, 00:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Caligula schreef op 07-09-2004 @ 01:12 :

ik denk dat ik hetzelfde maar'ns doe, als ik ooit van mijn lachstuipen bekomen ben

Ik sluit me ook aan in de rij. Ik heb morgen 4 uur college over jeugdhulpverlening. Maar ik rook ook nog ff 1 sigaret (zeg ik al een half uur, maar goed...)
Oud 07-09-2004, 00:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Dat is normaal....

Leg eens uit.... Iemand kan ergens niks aan doen. En jij schaamt je voor die ander?
Oud 07-09-2004, 00:14
CharismaticBass
innerlijk is voor dickheads

hihi
combat95
combat95 is offline
dit lijkt onzin wel
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
innerlijk is voor dickheads
Je bent er nog erger aan toe dan ik dacht!
Oud 07-09-2004, 00:15
CharismaticBass
die dickhead opmerking was trouwens heel letterlijk
Oud 07-09-2004, 00:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Weetje, RUIL eens met die mindere vriendin van je. Zou je dan hetzelfde zeggen?
Oud 07-09-2004, 00:17
Verwijderd
*rel*
Oud 07-09-2004, 00:17
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:16 :
Weetje, RUIL eens met die mindere vriendin van je. Zou je dan hetzelfde zeggen?
ruil? dat kan toch helemaal niet en dat weet je zelf ook nelson mandela
Oud 07-09-2004, 00:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ooit gehoord van gedachten experiment...
Oud 07-09-2004, 00:18
AngelLena
AngelLena is offline
CB: als je zo kinderlijk doet over je eigen onderwerp, waarom open je er dan in godsnaam een topic over?
Oud 07-09-2004, 00:19
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Oud 07-09-2004, 00:22
CharismaticBass
sorrrryyyy

ik wist niet dta mensen zo furieus zouden reageren

Oud 07-09-2004, 00:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Joh, vervang in deze hele discussie lelijk door 'zwart', 'buitenlander'. En je bent een racist.

Kom op zeg. Iemand kan niks aan zijn kleur doen. En niks aan eventuele afwijkingen, minder mooi zijn, gezet zijn....

Het is allemaal vorm van afwijzing. Net als racisme dat is. Sta open voor de ander.

En ja we hebben allemaal onze voorkeuren. Die van mij is ..... (doet er niet toe). Heb vriendinnen gehad die eraan voldeden, en vriendinnen die niet in de buurt kwamen. Nou en? Als ik met je kan lachen, huilen en feesten ben jij MIJN chick!

Joh, als ik met blonde babe op straat loop krijg je 'commentaar'. Who carez...
Minder mooi meisje... misschien ook!
Wat een onzin.
Oud 07-09-2004, 00:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:22 :
sorrrryyyy

ik wist niet dta mensen zo furieus zouden reageren

Doen we ook niet, ik kan alleen niet bij jou gedachtegang dat je je moet schamen voor vrienden die in jouw ogen minder knap zijn dan jij. Maar mijn sigaretje is op, dus ik ga poging doen tot slapen.
Oud 07-09-2004, 00:29
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:27 :
Joh, vervang in deze hele discussie lelijk door 'zwart', 'buitenlander'. En je bent een racist.

Kom op zeg. Iemand kan niks aan zijn kleur doen. En niks aan eventuele afwijkingen, minder mooi zijn, gezet zijn....

Het is allemaal vorm van afwijzing. Net als racisme dat is. Sta open voor de ander.

En ja we hebben allemaal onze voorkeuren. Die van mij is ..... (doet er niet toe). Heb vriendinnen gehad die eraan voldeden, en vriendinnen die niet in de buurt kwamen. Nou en? Als ik met je kan lachen, huilen en feesten ben jij MIJN chick!

Wat een onzin.

sorry maar dat van dat racisme gooi je er alleen in om je voordee te halen. zwak.
Oud 07-09-2004, 00:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Nee, dat vind ik echt. Reken mensen niet af op dingen waar ze niks aan kunnen doen. Dat is bij rascisme ook zo.
Oud 07-09-2004, 00:32
CharismaticBass
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:30 :
Nee, dat vind ik echt. Reken mensen niet af op dingen waar ze niks aan kunnen doen. Dat is bij rascisme ook zo.
maar buitenlanders en gekleurden zorgen juist ervoor dat de mensheid mooier word door mixen. kijk maar naar de succesvol uitziende half aziaten enz in elke stad.

niet liegen, dat gooi je er gewoon in om mij zwart te maken.

oh en btw

voor wie het nog niet doorhad, ik meen niks van wat ik boven zei

hihi, op de kast jagen hihihihi
Oud 07-09-2004, 00:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:27 :

Wat een onzin.
Oud 07-09-2004, 00:35
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
niet liegen, dat gooi je er gewoon in om mij zwart te maken.
Nee hoor, dat vind ik echt. En ik maak jou niet zwart.

Citaat:
maar buitenlanders en gekleurden zorgen juist ervoor dat de mensheid mooier word door mixen.
Mooier, stijlvoller, diverser! Zijn we het eens? hahahhah
Oud 07-09-2004, 00:36
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
cha0s,

Dan maar moraalridder. Ik meen elk woord!
Oud 07-09-2004, 00:44
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2004 @ 00:22 :
Nou heel toevallig ben ik het er wel mee eens. Elk levend wezen is mooi, sommigen vinden zichzelf alleen niet mooi omdat ze niet voldoen aan de norm die de huidige maatschappij is gesteld en dat is aan ze te zien door hun onzekerheid. Wat hen uiteindelijk alleen maar minder mooi om te zien maakt, wat niet betekent dat ze minder mooi zijn.
Maar toch... ik ben het met je eens als je zegt dat iedereen wel iets moois heeft, en dat je in elk mens positieve dingen kunt ontdekken. En bij de een gaat dat al makkelijker dan bij de ander, maar soit.
Wat betreft uiterlijk kun je toch zeggen dat sommige mensen mooi zijn, en sommige mensen zijn dat niet. Punt. En waar je de lat legt, dat is dan voor iedereen verschillend. En dat is misschien ook op ieder moment verschillend. Omdat je toch vooral vergelijkt.
Als jij bijvorrbeeld zegt dat ik niet mooi ben, dan heb jij misschien wel groot gelijk. Ondanks het feit dat ik toen ik daarstraks in de spiegel keek iets anders dacht Maar in vergelijking met pak 'm beet Conor Oberst of Pharell Williams ben ik helemaal niet mooi. En in vergelijking met Charism..Bass ben ik dat misschien ook niet, maar die heeft dat weer wel een grotere mond als ik. Prima, en daar is toch allemaal niks mis mee?

Mijn punt is dus dat je van sommige mensen inderdaad zonder blozen mag zeggen dat ze lelijk zijn. Sommigen zien er echt niet uit, bij sommigen is dat relatief.

En nog meer OT: tuurlijk dat. Iemand met flaporen bijvoorbeeld kan beter nooit een pet opzetten, ook al is dat net 'cool' voor zijn 'lifestyle'.
Oud 07-09-2004, 00:48
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 01:11 :
Als het puur gaat om het uitzicht, en over hoe mensen mij op café zien zitten... ik wordt daar hoe dan ook liever gespot met twee verschrikkelijk mooie meisjes, dan met mensen waarvan je denkt "aaargh", ook al is het met allemaal even fijn babbelen.
Oud 07-09-2004, 01:05
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, daar ben ik nou werkelijk nog geen seconde mee bezig geweest. Echt, dat je je daar mee bezig houdt...
Oud 07-09-2004, 01:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mijn punt is dus dat je van sommige mensen inderdaad zonder blozen mag zeggen dat ze lelijk zijn. Sommigen zien er echt niet uit, bij sommigen is dat relatief.
Iedereen heeft idee van wat hij/zij mooi vindt. Als iemand daar van afwijkt (flink van afwijkt), dan vind je dat dus 'niet mooi
. Maar waarom zou je dat ZEGGEN?

Je kan iemand daar heel erg mee kwetsen. Wederom: reken mensen af op wat ze doen, waar ze voor kiezen, EN NIET dingen die aangeboren zijn.

Vergelijk: al zou ik homo's vies vinden (wat niet zo is!!!), dan zou ik nog nooit mogen zeggen: jij bent vies! Want: homo-zijn is aangeboren. MOET IK DUS MIJN BEK OVERHOUDEN!
Oud 07-09-2004, 01:29
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-09-2004 @ 02:07 :
Iedereen heeft idee van wat hij/zij mooi vindt. Als iemand daar van afwijkt (flink van afwijkt), dan vind je dat dus 'niet mooi
. Maar waarom zou je dat ZEGGEN?

Je kan iemand daar heel erg mee kwetsen. Wederom: reken mensen af op wat ze doen, waar ze voor kiezen, EN NIET dingen die aangeboren zijn.

Vergelijk: al zou ik homo's vies vinden (wat niet zo is!!!), dan zou ik nog nooit mogen zeggen: jij bent vies! Want: homo-zijn is aangeboren. MOET IK DUS MIJN BEK OVERHOUDEN!
In het algemeen hoeft dat helemaal niet gezegd, omdat er geen aanleiding toe is. Ik heb nog niet vaak iemand rechtuit gezegd "hey, je bent lelijk". Om de redenen die jij geeft. Ik heb het vaak even moeilijk om te zeggen "hey, ik vind jou mooi", omdat dat ook een bijklank geeft van of ik ben een slijmbal, of ik wil iets van je / met je. En iemand die echt mooi is hoeft daar niet voortdurend op gewezen te worden, die weet dat zo ook wel.

Wat mij betreft spelen deze dingen zich dus vooral in mijn hoofd af. Of als losse flodders in een losse babbel.
En wat betreft die andere opmerking die je gaf, waar ik zoal aan denk... ik vrees dat ik op een dag hopen dingen denk die nog duizend keer erger zijn, hoor.
Oud 07-09-2004, 02:01
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ok
Oud 07-09-2004, 09:09
Verwijderd
Erm nee. Beinvloed me niet. Ik zit er niet mee dat ik lelijk ben, immers ik hoef niet naar mezelf te kijken .

De lelijkheid van anderen however... dát is wel een serieus probleem voor mij
Oud 07-09-2004, 09:14
Apomes
Apomes is offline
.omg, dit topic slaat op hol .

Beinvloed lelijk zijn je lifestyle, vind ik wel een goeie vraag eigenlijk. Als ik een puist heb ofzo, ga ik die camofleren maar dat beinvloed mijn lifestyle niet omdat ik dat zowieso doe . Ik doe ook altijd merken aan om me beter te voelen, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet mooi vind, integendeel .

En op ieder potje past wel een deksel of meerdere deksels, lelijk of niet...daarom is iedereen wel mooi, alleen moet je het bij sommigen harder gaan zoeken.

Ik had een vriendin die haar altijd heel lelijk klede, en hierbij bedoelde ik Volledig witte pakjes met 3-kwartsbroek van "namaak uit Turkije komende Buffalo", op zo momenten voelde ik me dan wel beschaamd in haar plaats als we over de markt liepen, maar ik zei haar dan ook wel: "wa ge nu aan hebt trekt op gene orgel", dan weet je tenminste de waarheid! Maarja, het is niet dat ik dat kind ga omzeilen ofzo omdat ze iets aanheeft wat mij niet aanstaand, zolang ik het maar niet moet dragen zeggen ik altijd .

Mensen die foto's posten van andere mensen omdat ze bevoorbeeld heel dik ofzo zijn, en hierbij de persoon in kwestie in het belachelijke trekken, zijn enorm kinderachtig, en doet dat meestal gewoon om hun eigen verbreken te verbergen. Ik zeg dit maar omdat het misschien andere mensen van op het forum kan kwestsen
Nee ik zeg dit niet omdat ik zelf zo ben

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 09:17.
Oud 07-09-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 07-09-2004 @ 10:14 :
"wa ge nu aan hebt trekt op gene orgel",.
O M G

Oud 07-09-2004, 09:18
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-09-2004 @ 10:15 :
O M G

[afbeelding]

Ik heb morgen nog een plaatsje open in mijn agenda , kunnen we samen vlaams praten op zijn dialects
Oud 07-09-2004, 09:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 07-09-2004 @ 00:09 :
Ik vond je anders aardig lelijk
Oud 07-09-2004, 10:04
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Wat een kansloze discussie en een stomme stelling
Oud 07-09-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 00:57 :
mijn kinderen kunnen niet leijk worden mits ik natuurlijk een ontzettend lieve maar lelijke man vind (yeah, right ).
Doe ff normaal zeg zelfs twee uitzonderlijke knappe mensen hebben een kans op minder mooie kinderen(nee ik noem nooit iemand lelijk op dat punt ben ik het eens met angellena)eveneens als twee minder mooie ouders kans hebben op een knappe kind

maar het is wel zo dat een kind van gemengde ouders een grotere kans heeft dat het knap is.

en wat zit je steeds te mekkeren over dat jij niet lelijk bent maar het graag wil weten hoe het met hun is gesteld.
zoek je soms lotgenoten?
Oud 07-09-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:58 :
Dan kun je je ook wel de vraag stellen of een boom gelukkig is. Maar goed, er zijn ook wel mensen die dat geloven. Ik ben op mystiek geweest.
per ongeluk cker
Oud 07-09-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 07-09-2004 @ 11:38 :
en wat zit je steeds te mekkeren over dat jij niet lelijk bent maar het graag wil weten hoe het met hun is gesteld.
zoek je soms lotgenoten?
Scherp
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-09-2004 @ 11:46 :
per ongeluk cker
nah ik denk vooral omdat dat gewoon erg melig is, al dat zweverige geklets over heksen en elfjes enzo
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-09-2004 @ 11:38 :

zoek je soms lotgenoten?
Idd.
Oud 07-09-2004, 10:59
Verwijderd
wat een klote topic
Oud 07-09-2004, 11:00
Verwijderd
tuurlijk,ben je lelijk,willen mensen minder snel met je praten.
eerste indruk is immers altijd op uiterlijk en balblalblaaa

ik hou het gewoon op: ja
Oud 07-09-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 07-09-2004 @ 01:05 :
dat is bullshit, hoezo hebben ze die erfelijke 'ziekte' dan niet in ethiopie?

Ethiopiër s zijn uitgezonderd dat zijn de mooiste mensen van het afrikaanse continent
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten