Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 11:55
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 13-10-2004 @ 12:05 :
Ben juist blij dat het zo gehouden is zoals het nu was, zo lang gerekt vond ik het niet, en dat is alleen maar beter.

Maar de toespraak van Steve was goed
dat zeg ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2004, 11:56
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 13-10-2004 @ 12:55 :
dat zeg ik
Werd mij niet op het eerste gezicht duidelijk.. was net wakker
Oud 13-10-2004, 12:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 13-10-2004 @ 12:32 :
Ik vind 't wel stom dat ze toch 't geld krijgt. Het was leuker geweest als ze gewoon vet in de zeik genomen zou zijn.
Maar ik vond 't ook wel stom dat die ouders eerst helemaal kwaad waren en toen ze 't geld kregen was het van: "Het heeft onze familie toch goed gedaan.. we zijn hechter geworden." Yeahyeah, zou ik ook zeggen als ik 'n miljoen zou krijgen.
haha, precies wat ik ook dacht. In het begin vond die vader dat het niet om geld hoorde te gaan enzo, maar toen ie het geld eenmaal had was het ineens goed geweest voor de familie. Tuurlijk
Oud 13-10-2004, 15:52
LeAdErRrR
LeAdErRrR is offline
jammer dat het afgelopen is, leuk programma geweest.
hopelijk snel weer n nieuwe, of juist niet, het nieuwe is er nu wel af enerzijds...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:45
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik vond de speach van Steve op het einde wel goed. Het was een leuke ontknoping.
Oud 13-10-2004, 16:57
Freshh~
Freshh~ is offline
ah bah wat een amerikaans-clichè einde zeg..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:04
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
beetje slap einde, had er meer van verwacht, leuk dat Steve getrouwd was....
Oud 13-10-2004, 17:25
Verwijderd
Het kan eigenlijk nét zo goed allemaal nep zijn. De hele serie dan. Is einde is een beetje te ideaal. Familie boos, dan uitleg, dan geld, dan blij en verzoening. Ik krijg sterk de indruk - achteraf - dat het allemaal geacteerd is. Welke familie zou het nog geloven dat zij echt wil trouwen? Hoe kan Randi de schijn zó gemakkelijk ophouden...?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:26
Verwijderd
Mwjah, zou kunnen, maar als ik daar aan denk is de lol eraf, dus doe ik dat lekker niet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:30
Verwijderd
Geniaal programma!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:34
RV
RV is offline
Die muziek? Dat ging te lang door. Echt een Amerikaans jank einde.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
LeAdErRrR schreef op 13-10-2004 @ 16:52 :
jammer dat het afgelopen is, leuk programma geweest.
hopelijk snel weer n nieuwe, of juist niet, het nieuwe is er nu wel af enerzijds...
in amerika begint nu MyBigFatObnoxiousBoss...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:03
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Danique schreef op 14-10-2004 @ 12:41 :
in amerika begint nu MyBigFatObnoxiousBoss...
MM.. ook een acteur?
Oud 14-10-2004, 16:53
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carpe Diem schreef op 13-10-2004 @ 17:45 :
Ik vond de speach van Steve op het einde wel goed. Het was een leuke ontknoping.
Oud 16-10-2004, 22:58
levi's
levi's is offline
nog nooit zoo iets leuks gezien op tv, serieus!

geniaal!
Oud 16-10-2004, 23:00
girly me
girly me is offline
jah evt leuke seie allen ik zie het altijd per toeval kan iemand eff zeggen welke dagen het precies komt
zie ik het ook eens van begin tot eind
Oud 16-10-2004, 23:05
levi's
levi's is offline
Citaat:
girly me schreef op 17-10-2004 @ 00:00 :
jah evt leuke seie allen ik zie het altijd per toeval kan iemand eff zeggen welke dagen het precies komt
zie ik het ook eens van begin tot eind
het is al afgelopen... zondag is de laatste herhaling om 21.30 volgens mij op yorin
Oud 17-10-2004, 22:00
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
RV schreef op 13-10-2004 @ 18:34 :
Die muziek? Dat ging te lang door. Echt een Amerikaans jank einde.
Nou t werkte wel bij mij..
Oud 17-10-2004, 22:05
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 17-10-2004 @ 23:00 :
Nou t werkte wel bij mij..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:08
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 17-10-2004 @ 23:05 :
Ben ziek, zwak en dus licht geraakt (oh ja en een vrouw)
Oud 17-10-2004, 22:10
Verwijderd
Getver, vorige keer kon ik na Het Blok op Net5 meteen overschakelen naar Yorin, en had ik maar een paar minuten gemist. Deze keer was het toen al afgelopen Dus ik heb de hele ontknoping gemist. Stom zeg
Maar 't leek me heel pijnlijk, dat zij geld verkiest boven haar familie (die niet enorm stond te springen voor dat geld).
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:13
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2004 @ 23:10 :
Getver, vorige keer kon ik na Het Blok op Net5 meteen overschakelen naar Yorin, en had ik maar een paar minuten gemist. Deze keer was het toen al afgelopen Dus ik heb de hele ontknoping gemist. Stom zeg
Maar 't leek me heel pijnlijk, dat zij geld verkiest boven haar familie (die niet enorm stond te springen voor dat geld).
Nee volgens mij was die familie ook niet eens zo arm, ze gedroegen zich allemaal ook zo enorm ijdel
Ik had eigenlijk ook wel gehoopt dat ze met niks naar huis terug ging. Je gaat toch niet voor geld de band met je familie op t spel zetten..
Oud 17-10-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 17-10-2004 @ 23:13 :
Nee volgens mij was die familie ook niet eens zo arm, ze gedroegen zich allemaal ook zo enorm ijdel
Ik had eigenlijk ook wel gehoopt dat ze met niks naar huis terug ging. Je gaat toch niet voor geld de band met je familie op t spel zetten..
Nee, dat vond ik dus ook. Ze leken enorm close enzo, ik ben echt niet zó close met mijn ouders en zus, maar dit zou ik ze echt niet aandoen. (Hoewel ik wel denk dat ze heel anders zullen reageren dan Randi's familie, ze zullen het eerder van zich af zetten. Randi's broer had het telkens over dat Randi egoïstisch was, niet dacht aan de familie, mja... mijn ouders zouden eerder denken dat ík de rest van mijn leven met die man verder moet, zij niet.)
Maar goed

Ik had nog bedacht dat ze een soort naar vervolg kunnen maken, of iets in dezelfde 'stijl'; iemand die net moet doen alsof hij overleden is en zijn/haar hele familie op de begrafenis moet verrassen (uit de kist komen klauteren, of tijdens het afscheid ineens de ogen open doen). Dat is écht gemeen om je familie aan te doen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 03:11
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2004 @ 23:21 :
Ik had nog bedacht dat ze een soort naar vervolg kunnen maken, of iets in dezelfde 'stijl'; iemand die net moet doen alsof hij overleden is en zijn/haar hele familie op de begrafenis moet verrassen (uit de kist komen klauteren, of tijdens het afscheid ineens de ogen open doen). Dat is écht gemeen om je familie aan te doen
Hahaha dit is een goed idee

Te erg. Die reacties dan. Oh man, daar mag dan ook wel een groot bedrag aan zitten

Maar, hoe ga je dan verklaren dat de begrafenis op national television wordt uitgezonden? Verborgen camera's is ook niet het allermooist..
Oud 18-10-2004, 08:39
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2004 @ 23:21 :
Nee, dat vond ik dus ook. Ze leken enorm close enzo, ik ben echt niet zó close met mijn ouders en zus, maar dit zou ik ze echt niet aandoen. (Hoewel ik wel denk dat ze heel anders zullen reageren dan Randi's familie, ze zullen het eerder van zich af zetten. Randi's broer had het telkens over dat Randi egoïstisch was, niet dacht aan de familie, mja... mijn ouders zouden eerder denken dat ík de rest van mijn leven met die man verder moet, zij niet.)
Maar goed

wow dat gaat toch wat te ver! Maarja die Amerikanen doen toch alles om t geld..
Oud 18-10-2004, 18:33
*ABC*
*ABC* is offline
Ik vond dat die familie zo overdreven reageerde. Gosh zeg, net alsof ze had gezegd dat ze verloofd was en over drie dagen zelfmoord zouden plegen ofzo.

Sjees.
Mja, het einde was ook slappig, al was het wel leuk dat ze toch het geld kregen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten