Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind t wel zielig dat je zoveel mensen zoent, tis iets intiems en niet iets wat je met elke jongen doet, en ik vind t sletterig als iemand 10 jongens ofzo in een jaar zoent, ben heus nie de enigste met die mening
maar laat mij lekker zeggen dak t sletterig vind, ik mag mijn mening uiten
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd, dat is je eigen mening, en ik kan me best voorstellen dat je dat vind. Probeer het alleen ook es voor te stellen van de andere kant, het is idd iets intiems dat je niet met elke jongen doet, maar het kan ook heel leuk zijn zonder verkering hoor. En als je verliefd bent op iemand anders moet je toch wat om aan een beetje intimiteit te komen... |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt misschien raar, maar ik had al bijna twee maanden verkering toen ik pas met hem zoende...
|
Verwijderd
|
Ongeveer 10 jongens...
(en nee dat ligt niet aan m'n geheugen, maar aan de definitie van zoenen..) ![]() En helaas nog geen meisjes ![]() Verder geldt hier hetzelfde als in die andere zoentopic: of iemand nou met 500 mensen heeft gezoend of met nog niemand, het maakt niet uit!! Dus niemand voor slet uitschelden, etc. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
met hoeveel hebbe jullie gezoend jenniffer | 487 | 30-07-2008 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Met hoeveel jongens/meisjes heb jij gezoend? DikkeBanaan | 307 | 25-02-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met iemand waar ik niet verliefd op ben sweet_forumgirl | 46 | 22-10-2004 22:42 | |
Liefde & Relatie |
zoenen MC Bobie | 192 | 28-08-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
stuk of 58 meiden voor je...wat dan?! Verwijderd | 63 | 21-12-2002 19:29 | |
Liefde & Relatie |
met hoeveel? charly not | 209 | 31-08-2002 19:28 |