Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 12:25
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Vice schreef op 07-10-2004 @ 12:36 :
Heb je nog andere leuke dingen gezien in Londen?
Ja, zaterdag Scary Bitches en The Ghost of Lemora (en The Screaming Banshee Aircrew, maar dat was een rukband, soort van deathrock meets valszingend-wt-zangeresje) en verder van die ik-ben-een-toeristje-dingen als eh... bruggen en gebouwtjes enzo, en het british museum dat was wel kinky. En verder gegeild op veel te dure dingen in camden town natuurlijk.
Oud 07-10-2004, 12:46
Vice
Vice is offline
Dat klinkt erg gaaf. Maar ja, Londen is ook een leuke stad. Jammer dat alles daar zo duur is.
Oud 07-10-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 06-10-2004 @ 23:05 :
zeg studiegenoten anders voegen jullie elkaar even toe op msn
nee man, straks wordt ze nog gestalkt door mij
Oud 07-10-2004, 13:31
Verwijderd
Gisteravond naar Utrecht gegaan, daar bij mijn vriend gechilld en het was leuk want we hadden allebei chocolade-dingen gekocht als verrassing, lekkerrrr. Daarna geslapen en vanmorgen was stom want hij moest snel naar HKU. Dus toen ben ik met de bus naar huis gegaan en nu moet ik leren voor morgen en tentamen van maandag maar ik heb geen zin dus ik zet Alain Clark nog maar een keertje op
Oud 07-10-2004, 13:54
vixen
vixen is offline
Te vroeg opgestaan, naar school gegaan, ridder nog gezien. Toen naar huis, naar een vriendin en straks hw maken en dan eten maken of hopen dat er voor me gekookt wordt en dan iets drinken in de stad.
Oud 07-10-2004, 14:04
Verwijderd
Vandaag ben ik ziek dus ik heb me eerst ziek gemeld, daarna heb ik een stuk Herman Brusselmans gelezen.
Lang gedoucht, met de hond gelopen, geprobeerd een ei te bakken maar dat ging mis dus toen heb ik maar gelijk de hele keuken opgeruimd. Verder ben ik mijn telefoon kwijt en daar ben ik door gefrustreerd.
Oud 07-10-2004, 14:08
Verwijderd
gespeeld
ik zit nu in atlantis !!!!!!!!!!!!

fucking goed spel
Oud 07-10-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 07-10-2004 @ 15:08 :
[afbeelding] gespeeld
ik zit nu in atlantis !!!!!!!!!!!!

fucking goed spel
ccol, die moet ik ook nog eens gaan spelen, had er vroeger zo'n demo van dat je moest gaan varen op zoek naar atlantis oid

vandaag lekker lang uitgeslapen, beetje brak internetten. net gedouched, nu haren aan het kammen zodat ik strax makkelijk mn kam omhoog kan zetten. chiel komt zo en dan gaan we chill in de hout wat smoken. om 8 uur staat roel op de stoep met bier. dan gaan we voorzuipen en daarna naar de melkweg waar wickeda speelt vanavond, bulgaarse skaband
Oud 07-10-2004, 14:52
grandmommy
grandmommy is offline
hmmm saaie dag, beetje naar school geweest. mijn homie kymer had een uitspatting bij economie want die veel te bruine vieze van bree had een kutbui ( wanneer niet) en toen begon ze te zaniken dat kymer een kam in zijn afro had en dat ie daarom zich moest melden. man, dat heeft ie al heel het jaar vieze slet. dus toen werd kymer boos en zei allemaal stoute dingen tegen haar als ' flikker toch op man, trut' en toen was van bree boos, maar later toen kymer er uit was gezet begonnen we haar zo'n schuldgevoel aan te praten en dat het zo stom van d'r was enzo, en toen begon ze zich er allemaal uit te lullen maar dat lukte d'r niet want het was 27 tegen 1. maar ze had het verdiend want kymer doet nooit iets fout ( behalve dan misschien van school getrapt worden omdat ie drugs dealde) en hij is altijd stil en let hartstikke goed op. en die van Bree zeikt overal op. nouja dat was dus weer het spannendste wat ik vandaag heb meegemaakt
Oud 07-10-2004, 15:04
Verwijderd
uitgeslapen, had de eerste 3 uur vrij, daarna kwam ik nog te laat, ik weet ook niet hoe het komt, daarna een grote leegte (ik weet t echt niet meer) en toen hadden mijn n&t klasgenoten voor na12 een autometmuizenklem-race en toen mocht ik assisteren met tape plakken en het was echt lache en de leraar had t opgenomen en autojes zijn cool en knex ook
ook nog naar de stad geweest en kraaltjes en een loempia gekoct dus nou kan ik weer arbandjes gaan rijgen
Oud 07-10-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-10-2004 @ 15:17 :
ccol, die moet ik ook nog eens gaan spelen, had er vroeger zo'n demo van dat je moest gaan varen op zoek naar atlantis oid
www.the-underdogs.org geloof ik

en ik loog, ik zit in een doolhof nog niet in atlantis
Oud 07-10-2004, 15:11
Otis
Otis is offline
hoi vandaag ben ik van 9 tot half 3 naar school geweest daarna kreeg ik telefoontjes van connecties dat ik misschien kan gaan werken in een kaaswinkel en een thais restaurant fuckiesuckie10buckie
voorderest ga ik zometeen naar de aldi om boodschappen te doen.
Oud 07-10-2004, 15:28
Jules
Jules is offline
vandaag heb ik uitgeslapen en gestressed en daarna een tentamen gemaakt en de ene helft ging goeoeoed en de andere helft HEEL slecht maar ik zit er niet mee. Nu heb ik heel erg trek dus eet ik alle chips die er zijn op, en daarna ga ik bij mijn vriendje eten (yeah alsof ik dan nog honger heb) en een filmpje kijken. <3
Oud 07-10-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 07-10-2004 @ 16:08 :

thanx ik zal kijken of ik m kan vinden

enne....

HOE DURF JE TEGEN MIJ TE LIEGEN!?!?!?!
Oud 07-10-2004, 15:56
Anteverta
Anteverta is offline
Ik ben om 9 uur uit bed gegaan om huiswerk te doen. Om half 12 weer naar bed gegaan en vervolgens om half 2 gaan douchen. En over een uur moet ik werken
Oud 07-10-2004, 16:05
Verwijderd
Vandaag naar school geweest, eerst een langdradige voorlichting over afstuderen, daarna een loze les en nog wat advertenties in elkaar geknutseld.

Toen ik thuis kwam ging m'n moeder ruzie maken "Ik geloof er niets van dat je naar school was, je hebt nooit zo vaak les" "Waarom doe je alles op het laatste moment, dat is je eigen schuld"
Ik ging boos gillen en toen zei ze dat ik gek was. Dank u.

Straks werken. godver wat ben ik sjago.
Oud 07-10-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 07-10-2004 @ 16:56 :
Ik ben om 9 uur uit bed gegaan om huiswerk te doen. Om half 12 weer naar bed gegaan en vervolgens om half 2 gaan douchen. En over een uur moet ik werken
je hebt je makeup remover laten liggen doosje
Oud 07-10-2004, 16:26
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-10-2004 @ 17:06 :
je hebt je makeup remover laten liggen doosje
Tja, das dom
Oud 07-10-2004, 16:43
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-10-2004 @ 15:17 :
en daarna naar de melkweg waar wickeda speelt vanavond, bulgaarse skaband
Oooowja, daar wil ik ook heen
Oud 07-10-2004, 16:45
Snuitermans
Snuitermans is offline
Opgestaan, huiswerk gemaakt, gewindsurft en nu ben ik moe en heb ik last van m'n nek. Vanavond moet ik nog naar school en ga ik nog even op zoek in Zwolle naar "Teun's levi jack".
Oud 07-10-2004, 17:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
vroeg op want naar school en toen hadden we geen zin in de les van kees en zijn we naar een cafe gegaan en daar een beetje gehangen. en nu ben ik weer thuis en ga ik zo nog ff een uurtje slapen denk ik.
Oud 07-10-2004, 17:41
Dith
Dith is offline
Vroeg opgestaan, opgemerkt dat ik niet meer kon lopen, in bed gevallen en weer gaan slapen.
's Middags naar het ziekenhuis geweest, boel onderzoeken gehad en tot de conclusie gekomen dat ik alleen maar vocht achter mijn knieschijf had zitten wat vanzelf wel weer overging.
Rest van de middag in bed blijven liggen met de laptop op schoot want ik voelde me uiteraard zeer zielig.
Vanavond ga ik twee proefwerken leren voor morgen aangezien ik tot nu toe te weinig heb gedaan voor school.
Oud 07-10-2004, 17:57
Glory
Glory is offline
Ik verveelde me laatst en toen ben ik naar de kapper gegaan, die me zo'n beetje kaal heeft geknipt Zo straks ga ik nadenken want ik moet nog heel veel artidingen verzinnen.
Oud 07-10-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 07-10-2004 @ 17:43 :
Oooowja, daar wil ik ook heen
de band begint wel pas om half 11
Oud 07-10-2004, 19:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
10 uur wakker geworden, 11:30 uit bed gerold,aangekleed etc.
Naar station gefietst, Trein gemist, gewacht op volgende trein, had vetraging, dus ik was iets te laat op m'n werk.
Werk ging wel lekker vandaag, veeeel beter dan gisteren.
M'n collega's waren ook heel lief en probeerden me ervan te overtuigen dat ik gewoon rustig moest blijven en dat alle klanten toch maar domme klootzakken zijn. Dat werkte wel
Dus toen heb ik vrolijk doorgewerkt en heb ik fooi gekregen van 2 lieve engelsmannen.
Toen naar huis op de bike, patat gegeten en zo ga ik spaced kijken.
Oud 07-10-2004, 21:16
grandmommy
grandmommy is offline
Net gewerkt en ik mocht vakkenvullen op de zuivel, dat was wel leuk want het is weer eens wat anders. Beetje met collega's geluld, na werktijd ( we waren gewoon een kwartier voor sluitingstijd al klaar met alles!) een beetje gezopen en geouwehoerd en gelachen om alle vieze ouwe ventjes die aan hun lul zitten in de winkel en dan aan de proefkaasblokjes gaan zitten en over patty's klysma. hmm, en toen naar huis gefiets langs enge hangjongeren met scooters, en thuis met daddy gegeten want mommy zit in Athene. mijn pa heeft de hele tijd over amerikaanse projecties en lasapparaten zitten lullen
Oud 08-10-2004, 10:57
Verwijderd
Ik heb een rotdag want ik had vanmorgen al weer een uur vertraging en de trein ging een kwartier stilstaan voor Utrecht Centraal en ik had een hele grote tas bij me (met een opgezette kraai erin ) dus ik wilde er heel graag uit en toen gingen er nog twee verdomd irritante wijven vechten voor de deur en toen duwden ze mijn tas om en ik gillen 'KIJK UIT VOOR MIJN KRAAI!' en toen keek iedereen me heel raar aan maar ze stopten wel meteen met vechten.

En ik zie er ook niet uit omdat ik vroeg op moest en nog ziek ben en net kwam Joep langs met een stapel promotiemateriaal en die vroeg ook of ik ziek ben dus nu heeft hij me lelijk gezien.
Oud 08-10-2004, 11:23
monolo
monolo is offline
Citaat:
terror koe schreef op 07-10-2004 @ 13:25 :
Ja, zaterdag Scary Bitches en The Ghost of Lemora (en The Screaming Banshee Aircrew, maar dat was een rukband, soort van deathrock meets valszingend-wt-zangeresje) en verder van die ik-ben-een-toeristje-dingen als eh... bruggen en gebouwtjes enzo, en het british museum dat was wel kinky. En verder gegeild op veel te dure dingen in camden town natuurlijk.
camden tooown! dat is zo vet
Oud 08-10-2004, 11:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-10-2004 @ 11:57 :
dus nu heeft hij me lelijk gezien.

Ik ging heel vroeg opstaan want ik had een date met de Kaasman aan de andere fucking kant van Den Haag.
Met een stratenboek in de hand ging ik vol goede moed op weg.
Uiteraard verdwaalde ik en fietste ik naar t zuiden ipv het noorden.
Ik kwam er gelukkig op tijd achter en fietste op tour-de-france-tempo de goede richting op...Ik kwam eindelijk aan om 11uur en ik was dus precies op tijd met lelijk haar en lelijke make-up en een trenchcoat die dus blijkbaar niet bedoeld isvoor de regen .
De kaasman had een puist op zn neus dus ik moest telkens naar zijn pukkel kijken.Gelukkig vond hij me hot dus dat zit wel snor.
Toen ging ik terug via de toeristische route omdat ik toch wist waar ik zat.
Toen fietste ik langs twee extreem geile jonge zakenmannetjes en met de hotste had ik sjans
Toen ging ik weer richting huis en nu zit ik hier en verveel ik me en ik heb nog maar 10 euro tot de 24ste dus ik weet niet wat ik kan doen
Oud 08-10-2004, 11:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
cut_off schreef op 07-10-2004 @ 16:08 :

dat doolhof is irritant.
Oud 08-10-2004, 11:40
Verwijderd
gisteren naar de melkweg geweest naar wickeda, was erg vet alleen roel wou vroeg terug waardoor we de hele toegift/2e set gemist hebben geld kwijt geraakt en daarna te veel uitgegeven lamheid lang met oude bekende zitten smoken en zuipen in melkwoud,k heen
Oud 08-10-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 08-10-2004 @ 12:27 :

Nu heb ik al mijn kansen verkeken.
Oud 08-10-2004, 11:44
Otis
Otis is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-10-2004 @ 12:41 :

Nu heb ik al mijn kansen verkeken.
zorg dat hij het vergeet door de volgende keer in een glimmende glitter smashing galajurk te verschijnen
Oud 08-10-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 08-10-2004 @ 12:44 :
zorg dat hij het vergeet door de volgende keer in een glimmende glitter smashing galajurk te verschijnen
Ik geloof niet dat ik er zo stunning uitzie in een glimmende glitter smashing galajurk. Hij heet Joep, weet je.

Maar je trenchcoat is dus niet waterdicht?
Oud 08-10-2004, 11:49
Otis
Otis is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-10-2004 @ 12:48 :
Ik geloof niet dat ik er zo stunning uitzie in een glimmende glitter smashing galajurk. Hij heet Joep, weet je.

Maar je trenchcoat is dus niet waterdicht?
oh joep, mijn basisschooldirecteur heet Joep.
En nee de trenchcoat was niet waterdicht koud dat ik het had!
Oud 08-10-2004, 11:50
Anteverta
Anteverta is offline
Vanochtend om half 8 mijn bed uit gegaan om huiswerk te maken.
Kwart over 10 naar de bushalte gaan rennen. Daar aangekomen stond er een enge bejaarde vuilnisman en die zei me dat de bus naar leiden net weg gereden was, maar dat ik wel met hem mee mocht rijden.. Hij bleef het maar aanbieden maar ik zei nee en vlak nadat hij weg was kwam mijn bus gewoon aan
Toen met de trein naar Den Haag waar een enge man de hele tijd naar me zat te staren terwijl hij neurotisch in zijn hand zat te bijten
net projectbespreking gehad en het blijkt weer eens dat we nog veel meer moeten doen dan we hadden verwacht
Oud 08-10-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 08-10-2004 @ 12:49 :
oh joep, mijn basisschooldirecteur heet Joep.
En nee de trenchcoat was niet waterdicht koud dat ik het had!
Hee, ik had net ook iemand van een basisschool aan de telefoon die Joep heette.
Maar dat was een andere.
De leuke werkt bij een dansgroep.

Ik wilde net vragen waar je hem had gekocht en in welke kleuren hij er was maar ik heb al zoveel leuke niet waterdichte jassen.
En zelfs verregend heb je sjans!
Oud 08-10-2004, 11:57
Otis
Otis is offline
hennes en ze hadden m in het lichtroze en in het beige/bruin..
Ja joep is wel een basisschoolnaam
Oud 08-10-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 08-10-2004 @ 12:57 :
hennes en ze hadden m in het lichtroze en in het beige/bruin..
Ja joep is wel een basisschoolnaam
Oh, dat kleurt me toch allebei niet.
En nu ga ik cup-a-soup helderrr maken want daar zitten weinig calorieen in
Oud 08-10-2004, 12:43
grandmommy
grandmommy is offline
hmmm saaaie schooldag. heb nu drie tussenuren, ga zometeen met een paar klasgenootjes en dinnies naar Elephant en ze zeggen dat ie kut is. hmm, geschiedenis was wel leuk, de meneer was chocola aan het eten en dan krijgt ie zo'n gelukzalige glimlach op zijn gezicht. het was weer leuk deze les want hij had weer allemaal vreselijk foute grappen en nu zit ik me dus te vervelen, mijn dinnies hebben nog les
Oud 08-10-2004, 12:45
schimmel
schimmel is offline
vandaag wilde ik naar school maar toen was ik te laat en had het geen zin meer en toen wilde ik wel naar de andere school voor ckv maar niet alleen dus nu heb ik alweer een vrije dag.
en een brief dat ik te veel afwezig ben
ik ben er vaker dan mn klasgenoten
Oud 08-10-2004, 12:51
Jules
Jules is offline
Tot nu toe een boeiend college over slaap gehad & een jaren 70 filmpje gekeken met lelijke mensen erin, afgesproken met studiehomie dat we naar Rooyackers, Kamps & Kamps moeten

naar huis gewandeld door het Oosterpark en voorraad blikjes tonijn gekocht, thuis tonijnsandwiches gemaakt. Die eet ik nu op, daarna ga ik wat leren, dan naar vriendje want zijn opa en oma komen daarna Fahrenheit 9/11 kijken en laat naar bed en morgen uitslapen.
Oud 08-10-2004, 13:09
Verwijderd
om 9 uur naar school gegaan, half 10 tot kwart over 11 muziek gehad, wat echt enorm saai was. Daarna was ik vrij. Toen ik thuis was bolletjes met albertheijnzalmsalade gegeten, daarna de douche leegehaald voor mn moeder. Vanavond van 6 tot 9 werken. beh.
Oud 08-10-2004, 13:13
Flagellant
Flagellant is offline
Opgestaan, weer gaan slapen, chocolademuesli gegeten, muziek geluisterd, beetje internetten, kiwiyoghurt gegeten en nu ga ik broodjes en cup-a-soup maken. Vanavond misschien nog de deur uit, als ik zin heb. Enerverende boel.
Oud 08-10-2004, 14:02
Glory
Glory is offline
Ik heb gedroomd dat ik een lekkere sinasappel aan het eten was. Toen werd ik wakker en begon de ellende en nu wil ik bepaalde individuen in de grond stoppen.
Oud 08-10-2004, 15:12
Glory
Glory is offline
Ik ga zo naar de schilderwinkel en spullen kopen en interessant doen met mijn kortingspas.
Oud 08-10-2004, 15:16
Elmoo
Elmoo is offline
- Vanochtend super vroeg naar Schiphol, mijn schoonouders ophalen van hun vakantie in Turkije
- Samen bakkie gedaan met mijn vriend en mijn schoonouders en hun vakantie op video bekeken
- Vervolgens naar huis om ff de boel weer aan kant te maken.
- Lekker ff tosti gegeten
- Boodschappen gedaan
- Nu achter de pc
- Straks weer naar mijn schoonouders, daar lekker eten
- En dan komen er een aantal vrienden bij mij en mn vriend filmpie kijken en daarna gaan we nog ff stappen
- En daarna natuurlijk lekker slapen
Oud 08-10-2004, 15:19
Ragnar
Ragnar is offline
Ik ga dalijk naar OBITUARY \m/
Oud 08-10-2004, 15:19
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben van kwart voor 12 tot kwart over 3 naar schoolgeweest. Net noodles gegeten, straks douchen en koken. Daarna in parkje chillen met iemand en vriendje van zn werk afhalen, dan naar schoolfeest . Bandje checken in 1 of ander café hierzo en naar de pelicaan.
Oud 08-10-2004, 15:22
absence
absence is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 08-10-2004 @ 16:16 :
- Vanochtend super vroeg naar Schiphol, mijn schoonouders ophalen van hun vakantie in Turkije
- Samen bakkie gedaan met mijn vriend en mijn schoonouders en hun vakantie op video bekeken
- Vervolgens naar huis om ff de boel weer aan kant te maken.
- Lekker ff tosti gegeten
- Boodschappen gedaan
- Nu achter de pc
- Straks weer naar mijn schoonouders, daar lekker eten
- En dan komen er een aantal vrienden bij mij en mn vriend filmpie kijken en daarna gaan we nog ff stappen
- En daarna natuurlijk lekker slapen

Regels voor berichten