![]() |
||
Citaat:
![]() Ten eerste zal ik me bijna nooit schuldig voelen om iets wat ik doe of niet doe. Ik doe iets en daar ben ik zelf bij en als ik zo dom ben om iets te doen waar ik achteraf spijt van kan krijgen of waar ik me schuldig over kan voelen dan heb ik dat zelf gedaan en had ik me dat maar eerder moeten bedenken. Verder ben ik nog steeds van mening dat als jij (of in dit geval ik ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is hetzelfde als dat ik zeg dat ik ga stoppen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
daar ga je dan met je stijl... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
non-stop snoepen is er niets bij. Citaat:
Lekker met een glaasje sherry in een dikke leren fauteuil met een Justus v. Maurik in je hand... Je moet ook geen gothic een sigaar in z'n handen duwen... Eigenlijk zelfs geen sigaret. Hoogstens zo'n kretek-meukding. Maar sigaren kunnen zeker wel stijl hebben. Je moet alleen stijl uitstralen om een sigaar met stijl te kunnen roken. Sigaren zijn goed, sigaren zijn heerlijk, maar sommige mensen he... sommige mensen is het gewoon niet gegund. Mij wel, gelukkig. Heerlijk zijn ze. hmm, nou heb ik zin in een sigaar... Citaat:
Corona's en Grande Corona's zijn dan wel weer een stuk dikker. Maar daarom niet minder lekker ![]()
||
Citaat:
Daarnaast heeft jouw B&H net zo min stijl als een Lukcy om het simpele feit dat roken populair is, de normaalste zaak van de wereld, je ziet iedereen met een peuk. En zodra dat zo is, verliest het elk idee van stijl. Stijl is een houding/uistraling van elite, en zodra er geen elite meer is, maar alleen een massa, is stijl dus ook weg.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Verder vind ik een sigaar anders dan sigaretten of sjek. Een sigaar rook je over het algemeen niet als verslaving wat de meeste mensen wel doen met sigareten en shag. Een goede sigaar rook je met een glas goede congac of whiskey of whatever dan ook en dat is over het algemeen meer weggelegd voor de wat stijlvollere mensen onder ons. Die doen dat niet als verslaving omdat je de nicotine niet echt binnenkrijgt omdat je een sigaar niet inhaleert. Maar meer omdat het lekker en stijlvol is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |