Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
2: innerlijk, een leuk uiterlijk is wel leuk, maar niet noodzakelijk 3: maakt niet uit, groter is wel leuk, maar kleiner is niet erg, m'n vriend is net ietsje kleiner, maar dat is niet erg ![]() 4: 4 jaar ongeveer 5: ja, een beetje wel 6: zie mijn vriend ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd : 17 vrouwelijk
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? : karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? : groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? : 5 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. : ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. : donker lang haar, lichte ogen, donkere lange wimpers, slank. die heb ik dus al. hehe
||
Citaat:
16 Uiterlijk of karakter? Allebei. Karakter is als het er op aan komt belangrijker, maar het oog wil tenslotte ook wat. Groter of kleiner? Zolang hij geen kop kleiner is dan mij hoor je me niet klagen. ![]() Maximale Leeftijdsverschil? Pff.. 4 jaar? Misschien 5? Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen? Misschien wel ja. Waarom voor een domme jongen kiezen als je ook een slimme kunt krijgen? Ideale vriend (looks)? Zwarte krullen, bruine ogen, getinte huidskleur, normaal postuur en goed gekleed.
|
---------------------------------------------------------------
1. Leeftijd 16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, maar hij moet er ook wel verzorgd uitzien, uitermate knap vind ik niet nodig.. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? iets groter, maar niet super belangrijk 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Denk dat bij 10 jaar toch wel een keer de grens ligt.. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Nooit meegemaakt.. ik zou gaan voordegene waar ik het meeste voor voel en ik me het fijnste bij voel.. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. lief en zorgzaam... ---------------------------------------------------------------
||
![]() |
Citaat:
|
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, maar ik kan niet ontkennen dat uiterlijk totaal niet meetelt. 3. Moet jou vriend groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. vast en zeker 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit 'k ben gek op ryan mclean
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, maar uiterlijk telt ook mee 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? maakt niet uit 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? mwahhh 5 jaar ouder, of 1 jaar jonger 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. nee, dat zeker niet 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. het liefst ietsje donker, lkkr gespierd, wel knap maar niet te knap en tsja, niet te groot en dat ist wel zown beutje
||
![]() |
Citaat:
2) uiterlijk is waar je het eerste op let, dus dat is wel belangrijk.. maar tbelangrijkste is toch t karakter. 3) groter.. ik ben zelf al erg klein, dus groter 4) ouders: max. 6 jaar en jonger: max. 2 jaar 5) ja ik denk het wel, het is wel belangrijk dat je goed met elkaar kunt praten.. maar het gaat natuurlijk niet alleen maar daarom, maar tspeelt wel mee 6) best wel knap, en gewoon heel lief, aardig en grappig Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 14:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, maar ik moet wel met um over straat durven 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Maakt niet uit...als die maar geen 2meternogwat is.. ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Mijn vriend en ik schelen 5 jaar..maar dat vind ik ook wel het maximum 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ligt eraan hoe sterk mijn gevoelens zijn voor diegene( n) 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Uh....ik dacht altijd dat ik op jongens met bruine haren viel alleen mijn vriendje is blond ![]() Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
2. Karakter. Al telt uiterlijk natuurlijk wel mee, 't ligt gewoon aan de situatie. Ik kijk ook eigenlijk veel meer naar 'uitstraling' dan 'uiterlijk'. 3. Liefst even groot, niet groter, kleiner mag wel, maar weer niet té klein ![]() 4. 3 á 4 jaar, al zou ik absoluut niet iets met een meisje van 13 willen hebben, minimaal 16 of ouder. 5. Jazeker!!! 6. Een meisje van ongeveer 1.72, donkerblond haar met natuurlijke verkleuringen, staat heeeel erg mooi ![]() |
![]() |
|
1: 14 (over 2 week 15)
2: Ik kijk eerst naar uiterlijk maar als et een eikel is kan die et vergeten. 3: groter 4: Ligt aan hoe degene zelf is leeftijd boeit mij niet zo veel. 5: nee 6: tja verschillend k'heb niet echt 1 type waar ik op val het verschilt
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
18 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Is allebei belangrijk, je moet je bij beide goed voelen 3. Moet jou vriendin groter of kleiner zijn dan jij? kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? jonger denk 2-3 jaar (egt niet meer, maar jah je weet nooit wie je tegen komt) en ouder 1-2 jaar (maar jah daar geld t zelfde voor) 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. jah zeker weten 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Ik heb niet egt een ideaalbeeld |
![]() |
|
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Allebei. In het begin denk ik meer uiterlijk maar op den duur meer karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 jaar (zoals nu ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja je moet wel redelijke gesprekken kunnen voeren. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Zoals m'n friendin ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd
20 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? In het begin ga ik toch wel ophet uiterlijk af. Nou ja uiterlijk... meer uitstraling van iemand. Als iemand niet knap is, maar wel een geweldige uitstraling op heeft zal ik daar vele eerderop vallen dan iemand die heel knap is en geen uitstraling heeft. Maar uiteindelijk blijft het karakter het allerbelangrijkste voor mij. Uiterlijk is vergankelijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Het liefst even groot of groter (ben 1.78) maar kleiner mag ook 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 1 a 2 jaar jonger en 4 jaar ouder (zo ongeveer) 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ik kijk niet naar een schoolopleiding, zegt lang niet alles over een persoon altijd. Wel vind ik het belangrijk dat je over belangrijke dingen hetzelfde denkt en ook gewoon serieuze gesprekken over alles mee kan hebben. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Een leuke uitstraling en lief en zorgzaam |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? In eerste instantie het uiterlijk.(en uitstraling) Als je iemand niet aantrekkelijk vind, stap je er ook niet zo snel op af, dat is gewoon zo. Als je al een tijd een relatie met elkaar hebt, is het vaak dat je iemand anders aantrekkelijker gaat vinden, maar doordat je vriend zo een goed en lief karakter heeft ga je hem niet 'inruilen' voor die aantrekkelijkere jongen. Dus dan is het karakter belangrijker. 3.Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Dat maakt niet zo heel veel uit. Het gaat tenslotte om de persoon zelf! 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Mijn grens ligt denk ik bij de 19 of 20, dat scheelt dus 5 jaar met mij. Maar als ik zelf bijv. 20 zou zijn, zou 27 weer niet te oud zijn. Het ligt eraan hoe volwassen je zelf bent. hoe ouder je wordt hoe minder het uitmaakt denk ik. Nu heb je toch nog heel veel verschillen. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes Ja, ik vind dat je toch wel op een zelfde niveau moet zitten. Niet dat je niet gelukkig zou kunnen zijn met een meer of minder intelligent persoon. maar meestal kun je met iemand met dezelfde intelligentie beter communiceren als iemand met een meer of minder intelligentieniveau. Ook op sociaal gebied. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit Hij moet een leuke uitstraling hebben, beetje getint, donker haar, donkere ogen en mooie lach |
![]() |
|
Oké hier komen mijn antwoordjes
![]() 1. Leeftijd 16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, want (oké dit klinkt cliché ik weet het, maar het is wel waar ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Liefst groter, maar dat zal bij mij wel geen prob zijn ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Ben nog maar éénmaal verliefd geweest op een jongen die vier jaar ouder was dan me. Maar nu hou ik het toch bij even oud of een jaartje ouder. Moest hij jonger zijn... Hm nog nooit over nagedacht eigenlijk! 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Intelligentie? Totaal niet, mijn vriendje moet grappig zijn en op alles een antwoord weten. (Like me ![]() 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Skater uhu vooral skater. Verder niet echt sugesties als hij maar gevoel voor humor heeft en een echt fuifbeestje is. xxx Faith
||
![]() |
Citaat:
|
1. Leeftijd ** 17 **
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? ** Karakter maar hij moet 'iets' hebben dat me aantrekt. Uitstraling vind ik wel zeer belangrijk ** 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? ** Liefst groter wat meestal geen probleem vormt omdat ik zelf een kleintje ben. ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ** Nog niet echt over nagedacht. Ik denk dat als je echt verliefd bent, dit niet echt belangrijk is. Maar laat ik het houden op 3 jaar ofzo. ** 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ** Absoluut. Ik heb graag iemand waarmee ik een goed gesprek kan voeren, en wanneer je moet kiezen tussen iemand waar geen zinnig woord uitkomt en tussen iemand waarmee je wel op dezelfde golflengte zit, dan denk ik dat de keuze duidelijk is. ** 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. ** Ik val voor jongens met donkere haren en donkere ogen. Hij moet zichzelf een beetje verzorgen en verder kan ik daar niet echt iets over zeggen. Er moet gewoon 'iets' zijn, weet je wel. **
|
![]() |
---------------------------------------------------------------
1. Leeftijd 14 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter,maar ik wil ook geen oerlelijke jongen ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? 't liefst groter of even groot 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? dat hangt van de jongen af,maar 't liefst tussen 14/16 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. nah,moeilijk,zoals Sam zei:ik heb een breed interessegebied ---------------------------------------------------------------
|
1 leefdtijd:
17 2 Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?: karakter 3 Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter bestaat er volgens mij niet dus kleiner 4Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 jaar 5Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja zeker 6Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit dat is een moeilijke vraag.... geen idee ze moet wel van hc houden wil ze de ideale vriendin zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |