Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 12:44
Cookie
Cookie is offline
jow catoo....nee nog niet...zal ik doen.?? of nog ff wachten...
Oud 04-12-2004, 12:49
catootje
catootje is offline
Jow ane
doe maar zei kim ook. alleen overlaten gaan, dan merk je vanzelf wel of hij čcht contact wil of niet
misschien
Oud 04-12-2004, 12:58
catootje
catootje is offline
oeh, spannend
tuuuut
Oud 04-12-2004, 13:08
Cookie
Cookie is offline
nog geen reactie

charlies angels....kben zo stijf als een hark....
Oud 05-12-2004, 12:59
catootje
catootje is offline
en nu dan????
Oud 05-12-2004, 13:00
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 05-12-2004 @ 13:59 :
en nu dan????
ook niet.....kga er nu niet meer achteraan....maar ik moet weten waarom ie dat deed......
kheb nooit iets van die jongen gesnapt.....
Oud 05-12-2004, 17:26
catootje
catootje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 05-12-2004 @ 14:00 :
ook niet.....kga er nu niet meer achteraan....maar ik moet weten waarom ie dat deed......
kheb nooit iets van die jongen gesnapt.....
nee, rare jongen hoor. ik heb m ook nooit gesnapt..
maar nou is het sowieso moeilijk om jongens te snappen
Oud 05-12-2004, 18:37
Cookie
Cookie is offline
kzat net te denken he......zullen we weer een keer naar tiny gaan
Oud 05-12-2004, 19:59
engeltje
engeltje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 04-12-2004 @ 14:08 :

charlies angels....kben zo stijf als een hark....
nou en, ik ook
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 20:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
engeltje schreef op 05-12-2004 @ 20:59 :
nou en, ik ook
sja......ehm....vooruit dan maar....
moet ik wel ff die kreten oefenen...zo van...oooh autjs...you bitch...oooh..ieieiieieiaaaj..... goedhe
Oud 06-12-2004, 17:58
groovy
groovy is offline
hihi, ik ben niet zo stijf als een hark

HIJ IS LIEF

Hihi..maar engeltje dat kan ik wel begrijpen, ik ben ook meer een relatie-type dan het vrijgezellen-type..maar jullie hebben dus wel al gezoend ?

Cookie16 wazig zeg, ik zou me er niet teveel van aantrekken, maar ik zou ook wel nieuwsgierig zijn natuurlijk..loop je nog kans die ene jongen te zien? Hoop het voor je
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:03
Cookie
Cookie is offline
hij had het met een meisje uit mn klas over mij gehad...en toen had ie me gsmst ofzow..agja..

nee die ene jongen zie ik nooit weer..

trek als charlie angel zijnde wel ff zon leren pakkie aan.... lopen ze met bosjes achter me aan (of niet )
maargoed....kgeniet van het vrijgezellen bestaan
Oud 06-12-2004, 18:57
catootje
catootje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 05-12-2004 @ 19:37 :
kzat net te denken he......zullen we weer een keer naar tiny gaan
haha, ga jij maar, ik niet ik vind tiny zo heel erg geweldig
Oud 06-12-2004, 19:03
Cookie
Cookie is offline
kook niet eigelijk

nu ik erover nadenk is het nog vager.....maja...hoor je morgen wel...ma2 valt uit trouwens
Oud 08-12-2004, 13:33
engeltje
engeltje is offline
Citaat:
groovy schreef op 06-12-2004 @ 18:58 :
hihi, ik ben niet zo stijf als een hark

HIJ IS LIEF

Hihi..maar engeltje dat kan ik wel begrijpen, ik ben ook meer een relatie-type dan het vrijgezellen-type..maar jullie hebben dus wel al gezoend ?

Cookie16 wazig zeg, ik zou me er niet teveel van aantrekken, maar ik zou ook wel nieuwsgierig zijn natuurlijk..loop je nog kans die ene jongen te zien? Hoop het voor je
ja al 1e date eigenlijk (daarna ook nog hoor )
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:03
Cookie
Cookie is offline
schiet niet echt op of wel engel?
zorg dat die vent ff opschiet met zn gevoelens...kan je beginnen aan je relatie.
Oud 09-12-2004, 14:48
groovy
groovy is offline
Jaaa Engeltje vind ik ook. Jullie hebben al gezoend, jij vindt hem leuk, hij vindt jou leuk, jij wilt een relatie met hem (denk ik zo te merken ), nu hij nog..die laatste stap is zo gezet!!

Kun je aan dezelfde rompslomp beginnen als ik
Ik had vannacht een hele stomme droom ..dat mijn vriendje niets meer van zich liet horen, en toen belde ik hem op, en toen zei hij dat hij dacht niet meer verliefd op me te zijn..aarrgghh!!

De meeste dromen zijn bedrog, toch? Ik denk dat het mijn angst weerspiegelt, omdat ik de hele tijd riep dat ik best zonder hem kan, maar stiekem toch niet denk ik..zucht..dit bedoel ik dus Engeltje

En cookie16, hoe gaat het met da boyz ? Nog wat leuks gezien zo?

Ik ga maar verder met piekeren of die droom wel of niet voorspelt
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 15:53
Cookie
Cookie is offline
die droom voorspelt niks want ik heb ook al 3 keer gedroomd dat mn zusje van 13 een baby kreeg....

met de boys schiet t niet op......tgaat allemaal niet zoals ik t wil..maaja das vaker zo....

en als hij jou geen reden geeft om te twijfelen moet je dat ook niet gaan doen......

engel meld je t ff als je nieuws hebt....(relationele toestanden)
Oud 09-12-2004, 16:15
engeltje
engeltje is offline
hahahaha, nou, nu moet ik er nog even diep over nadenken of ik wel een relatie wil hoor

en dromen zijn meer dingen die je verwerkt, ze komen iig niet letterlijk uit denk ik ( al vraag ik het in het geval van je zusje af cookie16... Nee dat lijkt me sterk )

En verder: succes met de jongens dan meid
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:30
Cookie
Cookie is offline
wat nou geen relatie.........

komt goed hoor ik ben lekker vrij...jullie niet
Oud 09-12-2004, 16:34
xanfan16
xanfan16 is offline
Citaat:
filia dei schreef op 30-10-2004 @ 16:23 :
Gewoon vragen is idd het makkelijkste.

Maar jah... het niet vragen is wel leuker en spannender...denk ik... Ik zou het eigenlijk ook aan zo'n jonge moeten vragen. Maar ik weet ook niet hoe. IRL: zeg wil je verkering ofzo... klinkt gewoon suf...en dingen als hebben we nou iets vind ik ook vaag. Over e-mail en computer vind ik zwak. Via vrienden en vriendinnen begin ik niet meer aan. Een een kaart gewoon over de post vind ik ook niets... dus tjah.... ik denk dat ik maar wacht tot hij ermee komt. eigenlijk ook wel zwak
Dat vind ik dus ook ... gewoon vragen is ook weer zo Maar als die jongen ook geen initiatief neemt ...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 15:12
Cookie
Cookie is offline
kgooi m ff omhoog

veel plezier vanaaf iedereen die nog uit gaat
Oud 12-12-2004, 19:45
groovy
groovy is offline
Hehe dat was het weekend weer. En nu ben ik brak. Cookie16 heb jij nu dat weekend gehad waarin je bar moest draaien en dat die jongen eventueel ook kon komen ?

Engeltje heb je HEM nog gesproken ?

Hier gaat alles goed, heb bijna 2 maanden jubileum met hem . Heb ook een leuk weekend gehad met hem . Ik had hem van die droom verteld, maar toen zei hij meteen dat ik me veel te druk maakte en dat hij echt niet niet verliefd meer op me was. Njah ergens weet ik dat ook wel, maar toch stak die droom een beetje..

Maar goed, hoe was jullie weekendddd?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:54
Cookie
Cookie is offline
gezelliggggg die jongen was er niet maarjaaa...was tog gezellig..verder ben ik niet uitgeweest.....maarja..geefnie..zaterdag weer

engel schiet hetl al een beetje op met die jongen?
Oud 13-12-2004, 21:18
engeltje
engeltje is offline
o, het schiet zo op...

echt irritant, maar ach, ik heb het wat naast me neergelegd. Ik zie wel wat het wordt... Kerstvakantie...
heb hem verder alleen nog via msn gesproken, en dat is gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:41
groovy
groovy is offline
Jammer dat ie er niet was cookie16, woont ie wel in de buurt?

Hmm ben echt benieuwd Engeltje, stel anders voor om samen wat te gaan doen in de kerstvakantie ?

Vanavond komt mijn vriendje weer, is wel leuk alleen dan zitten we weer zo irritant onder bij ouders..dus echt knuffelen kunnen we nog niet eens

Zucht.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 21:02
engeltje
engeltje is offline
ja, dat is de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 19:56
groovy
groovy is offline
spannend!! Wel alles vertellen hč!

Ik heb een roos van mijn vriendje gekregen. Lief hč.. ..hihi ..hmm volgens mij val ik buiten het script van Sex & the City met mijn kwijlerigheid

Ach, ik ben gewoon Charlotte

En Cookie16 is Samantha
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:57
engeltje
engeltje is offline
maar daarom is het juist ook ons éigen Sex & the City-verhaal dan heb je andere personages en andere situaties he
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 12:57
groovy
groovy is offline
owja, nou dan maken we nieuwe personages

Weten jullie nog iets liefs wat ik aan mijn vriendje kan geven? Met Kerstmis..heb eigenlijk al alles bij elkaar, maar iets liefs voor erbij..

Cookie16 hoe gaat het in jouw City ?

Engeltje spreek je hem nog via msn? Gaan jullie misschien binnekort wat afspreken ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:41
engeltje
engeltje is offline
msn in ieder geval, vorige week gebeld (ruim een uur)
En in de kerstvakantie afspreken wanneer ga ik morgen ff regelen.

En iets liefs... er is vanalles lief een roos, een klein (bescherm)engeltje misschien (of is dat meer wat voor meisjes?), ehm, of iets zelfgemaakts? ik weet het eigenlijk ook niet...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:54
groovy
groovy is offline
wat goed!! Echt leuk dat jullie zo lang met elkaar gebeld hebben! Normaal zijn jongens toch niet zo bellerig . Dat wordt vast een hele leuke afspraak in de kerstvakantie .

Ja ik was aant denken om hem een sleutelbosje te geven, met de tekst: 'you have the key to my heart'. Maar weet niet of dat te slijmerig is. Of een lief gedichtje..hmm..moeilijk moeilijk .

Cookie16 wat is het stihilll ?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:00
stout!
stout! is offline
Groovy, zo mooi, ik zit nu een beetje in dezelfde situatie als jij in het begin van je topic. Ik zat dus zeer geďnteresseerd te lezen (terwijl ik eigenlijk moet studeren ), en was heel benieuwd naar de afloop. Had voor de grap een beetje tegen mezelf gezegd dat als 't met jou goed zou aflopen, het bij mij ook wel zou lukken . Nou lees ik net het einde van het topic, dus ik ben ook weer even blij.

Tot ik me realiseer dat het stiekem natuurlijk niks met elkaar te maken heeft .
Oud 20-12-2004, 21:26
engeltje
engeltje is offline
stout!, zo moet je niet denken! Het kan ook helpen voor jezelf, tenminste, bij mij wel Beetje realistisch blijven, maar ook daardoor positief denken

En het bellen was idd leuk, maar hij houdt ook wel van bellen, dus dat scheelde sowieso. Al was het langer dan verwacht, dat wel .
ik weet trouwens niet wat het is, maar om de een of andere reden zie ik nu steeds heel veel jongens die lang bellen? Afgelopen zaterdag ook al, samen met een vriendin van me 1,5 uur aan de tel met een redelijk lang-geleden-vriend van me (geen vriendje ofzo, maar 'gewoon' vriend). Maar das leuk, lang bellen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 20-12-2004 @ 22:26 :
stout!, zo moet je niet denken! Het kan ook helpen voor jezelf, tenminste, bij mij wel Beetje realistisch blijven, maar ook daardoor positief denken

En het bellen was idd leuk, maar hij houdt ook wel van bellen, dus dat scheelde sowieso. Al was het langer dan verwacht, dat wel .
ik weet trouwens niet wat het is, maar om de een of andere reden zie ik nu steeds heel veel jongens die lang bellen? Afgelopen zaterdag ook al, samen met een vriendin van me 1,5 uur aan de tel met een redelijk lang-geleden-vriend van me (geen vriendje ofzo, maar 'gewoon' vriend). Maar das leuk, lang bellen
*doet om een of andere reden een onzinnige post*

re·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band
2 duurzame liefdesverhouding => verhouding
3 persoon tot wie men in betrekking staat
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:47
engeltje
engeltje is offline
ik zit me inderdaad diep af te vragen waarop het betrekking heeft, maar ik mis de laatste tijd ook redelijk vaak de link tussen dingen dus dat kan ook
(ik wist trouwens wel wat een relatie was hoor )
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 20-12-2004 @ 22:47 :
ik zit me inderdaad diep af te vragen waarop het betrekking heeft, maar ik mis de laatste tijd ook redelijk vaak de link tussen dingen dus dat kan ook
(ik wist trouwens wel wat een relatie was hoor )
hmm....ik ben een beetje onzinnig bezig de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 22:02
engeltje
engeltje is offline
hehe, dat kan ook verveel je je zo erg ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 20-12-2004 @ 23:02 :
hehe, dat kan ook verveel je je zo erg ofzo?
stress uiting morgen laatste tentamen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 08:09
stout!
stout! is offline
Volgens mij komt het wel goed, ik wacht even af .
Oud 21-12-2004, 11:17
MCD
MCD is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-12-2004 @ 20:00 :
Groovy, zo mooi, ik zit nu een beetje in dezelfde situatie als jij in het begin van je topic. Ik zat dus zeer geďnteresseerd te lezen (terwijl ik eigenlijk moet studeren ), en was heel benieuwd naar de afloop. Had voor de grap een beetje tegen mezelf gezegd dat als 't met jou goed zou aflopen, het bij mij ook wel zou lukken . Nou lees ik net het einde van het topic, dus ik ben ook weer even blij.

Ik heb het zelf ook gehad..
het is altijd een moeilijk punt!
Als je 13 bent vraag je gewoon of iemand verkering met je wilt..
Ik heb nu 7 weken met mijn vriend, maar na 2 weken had ik ook zijn ouders al ontmoet en was hij al bij mij geweest enzo..
het is niet zo dat je het zwart op wit wilt.. je wilt gewoon weten waar je aan toe bent..

Ik heb het hem zelf toen gevraagd hoe het nu tussen ons zat..
ook omdat hij zelf een relatie heeft van 6,5 jaar...
Hij vond het helemaal niet gek toen ik het vroeg..
je vraagt gewoon:

hoe denk jij over ons.. zie je er toekomst in en wat wil jij eigenlijk?

het is niet gek om dit te vragen.. als je een serieuse relatie met iemand wil moet je open zijn en alles kunnen zeggen..
als die vriend het dan raar opvat dan is hij niet de serieuse persoon voor een relatie!

geloof me... het is niet raar om te vragen, want de jongen loopt ook met die vraag rond!

Succes
Oud 21-12-2004, 18:14
groovy
groovy is offline
Hey, wat leuk allemaal die reacties!

stout! wat leuk, maar ik zou zoiets ook tegen mezelf zeggen zo van 'als zij het doet, doe ik het ook!'
Hoe gaat het nu precies met jou en die persoon dan ?

Bij mij en mijn vriendje is het eigenlijk toch wel vanzelf gegaan, hij heeft een paar keer toch wel duidelijk gezegd dat hij van plan is bij me te blijven, zo lang mogelijk, en dat geeft natuurlijk wel wat zekerheid . Natuurlijk weet je het nooit zeker, maar nu gaan we er allebei voor en dat voelt gewoon goed . Ik heb er eigenlijk nooit echt naar gevraagd, maar 1 keer wel indirect. Ik had namelijk een enge droom, waarin hij het uitmaakte, dat heb ik hem toen verteld. Toen heeft hij me van die onzekere gevoelens af geholpen . Maar vertel hoe het bij jou gaat nu! Misschien kan ik als expert helpen .

Devilious, ik heb eens even goed naar je mooie uitleg gekeken van het woord relatie, en alle 3 de punten komen goed uit!! Mooi hč . En nu wil ik weten hoe je tentamen is gegaan, heeft dit topic erbij geholpen ?

MCD, ik denk dat je wel gelijk hebt, jongens zullen zich toch ook moeten afvragen hoe het nou zit met een meisje enzo . Als je echt iemand leuk vindt, wil je altijd die zekerheid, denk je niet? Hopelijk jongens net zo erg als meisjes

Je hebt gelijk Engeltje, is ook leuk om lang te bellen . Heb je al iets geregeld voor de kerstvakantie ?

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 18:34
engeltje
engeltje is offline
jaja, is gebeurd, bijna opeens nog een keer tussendoor ook, maar kon ík niet... naja, komt goed

ja devilious, hoe ging je tentamen?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 19:09
Cookie
Cookie is offline
eyeyeye
ja twas stil, had ruzie met mn oudes mocht een week niet achter de comp....ben er weer
geen veranderingen eigenlijk..

moet ff alles nog lezen zo
ik ben anne...geen samantha
Oud 21-12-2004, 19:34
pipimädchen
pipimädchen is offline
oh
wat fijn om te lezen
ik heb ook zo'n situatie gehad
maar nu is alles weer goed
zien jullie elkaar nou vaak?
ik zie mijn vriendje elke dag behalve woensdag dan moet hij voetballen !
soms kom ik wel kijken
vind hij wel leuk geloof ik!! en dan eten we patatjes in de kantine
Oud 22-12-2004, 19:02
groovy
groovy is offline
jammer dat je niet kon engeltje, maar natuurlijk wel goed teken dat hij kon en wilde

Ok anne, is goed, klinkt ook wat mooier dan Samantha hihi ..wat stom dat je een week niet achter de compu mocht, maarja ouders weten wat dat betreft wel de zwakke plek uit te zoeken hč? Heb je nog leuke jongens gespot ?

Terror koe (wat een leuke naam ) ik zie hem meestal alleen in het weekend. Beiden druk met school bezig, dus in het weekend maken we zoveel mogelijk tijd voor elkaar . Loopt het alsnog een beetje mis in het weekend, dan zie ik hem door de week nog 1 keer. Maar ik vind het ook wel genoeg zo, soms mis ik hem wel, maar dat vind ik alleen maar een goed teken . En zo kan ik door de week nog lekker met school en vriendinnen bezig zijn .
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:36
engeltje
engeltje is offline
heb uiteindelijk wel kunnen afspreken en kan op dit moment ff weinig meer uitbrengen over de situatie dan dit: (in tekst gaat het ff nog niet, dat komt nog wel)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:45
Cookie
Cookie is offline
is niet negatief dus zal wel goed zijn neem ik aan
nee ik heb weinig leuk gezien.......ga zondag weer uit ff checke wat voor moois er dan rondwandelt...
Oud 23-12-2004, 15:02
engeltje
engeltje is offline
goed gemerkt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:07
Cookie
Cookie is offline
jaaaa goed he....
Reageren

Regels voor berichten