Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kheb nooit iets van die jongen gesnapt.....
||
Citaat:
![]() maar nou is het sowieso moeilijk om jongens te snappen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
moet ik wel ff die kreten oefenen...zo van...oooh autjs...you bitch...oooh..ieieiieieiaaaj..... goedhe ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
re·la·tie (de ~ (v.), ~s) 1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band 2 duurzame liefdesverhouding => verhouding 3 persoon tot wie men in betrekking staat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is altijd een moeilijk punt! Als je 13 bent vraag je gewoon of iemand verkering met je wilt.. Ik heb nu 7 weken met mijn vriend, maar na 2 weken had ik ook zijn ouders al ontmoet en was hij al bij mij geweest enzo.. het is niet zo dat je het zwart op wit wilt.. je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.. Ik heb het hem zelf toen gevraagd hoe het nu tussen ons zat.. ook omdat hij zelf een relatie heeft van 6,5 jaar... Hij vond het helemaal niet gek toen ik het vroeg.. je vraagt gewoon: hoe denk jij over ons.. zie je er toekomst in en wat wil jij eigenlijk? het is niet gek om dit te vragen.. als je een serieuse relatie met iemand wil moet je open zijn en alles kunnen zeggen.. als die vriend het dan raar opvat dan is hij niet de serieuse persoon voor een relatie! geloof me... het is niet raar om te vragen, want de jongen loopt ook met die vraag rond! Succes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook? meisje833 | 39 | 16-01-2005 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer relatie? haiiiii | 19 | 22-01-2004 06:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou een relatie krijgen king112 | 59 | 01-08-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
verschillende `fases` in een relatie Janicha | 5 | 13-04-2002 17:38 |