Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2008, 19:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Nu al de jager eruit

Ik ga zo maar eens kijken wat ze gepost heeft. Misschien valt daar nog uit af te leiden waarom de wolven voor haar gekozen hebben.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Oud 08-04-2008, 19:31
Verwijderd
Hm. Kut dat de jager er zo vroeg in het spel al uit ligt
Oud 08-04-2008, 19:34
Verwijderd
AAAHHHH jager Wat jammer, het zou zo veel beter zijn als ze langer in het spel was gebleven. Dan had ze veel meer informatie om goed te mikken, zoals bij het vorige spel het geval was.

Ook lullig dat het haar eerste spel is en dat ze er nu al uit ligt, trouwens.

En nu ga ik het verhaal lezen want ik heb uit nieuwsgierigheid doorgescrolld naar wie er opgegeten was. Ennn daarna kijken naar of er redenen waren voor haar dood, want ze heeft nog niet echt veel gepost en omdat ze nieuw in het spel is denk ik dat de wolven haar niet 'zomaar' zouden opeten. Dus ze zal wel een directe dreiging hebben gevormd.
Oud 08-04-2008, 19:36
Verwijderd
Spekkie heeft toch al heel vaak meegespeeld?
Oud 08-04-2008, 19:36
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Nou, dit zegt dus ook niet veel. Zoemzoem had de meeste stemmen, dus is het logisch dat ze er uit is gegaan.

Verder wat opmerkingen
- DunHout gebruikte zogenaamd zijn nummergenerator, maar als hij slim was had hij gewoon gezegd dat hij op zoemzoem stemde, omdat zij na hem de meeste stemmen had, en hij zo zichzelf kon redden. Maar dat is waarschijnlijk onervarenheid.
- Coolkast gebruikte ook zogenaamd zijn nummergenerator, die ook toevallig op zoemzoem uitkwam. Waarschijnlijk wilde hij zijn grote vriend DunHout redden, door op de persoon te stemmen die de meeste stemmen had na DH.
- Sterrenmeisje's stem staat niet in het lijstje (ze ging voor zoemzoem) zelfde voor Paranoide (zoemzoem) en topdrop (hanneke). Hieruit blijkt dat AllureV en TRA zijn vergeten te stemmen. AllureV geeft zelf aan vergeten te zijn te stemmen. Wat heeft TRA gedaan?
- het valt me op dat er mensen posten die helemaal niet mee doen dit spel: sherco, Kazet en LL
Spekkie heeft wel al een lijstje met namen gepost. Misschien kunnen we hier nog wat uithalen

Ze noemt Dun Hout en Coolkast verdacht door hun manier van stemmen. Het zou kunnen zijn dat zij wolven zijn en door hun onervarenheid in paniek schoten bij het zien van hun naam en besloten om spekkie maar meteen op te eten voordat ze verder ging met verdachtmakingen posten in hun richting.

Spekkie vraagt zich ook af wat TRA heeft gedaan. TRA heeft net nog gepost dat hij op spekkie heeft gestemd. Dit zou een manier kunnen zijn om zichzelf een beetje in te dekken. Als hij wolf is, weet hij immers dat spekkie doodging.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-04-2008, 19:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Jammer dat de jager er nu al uit is inderdaad, want het wordt wel een erg grote gok voor haar, wie te schieten

Als ik kijk naar haar lijstje, vind ik zelf Dun Hout wel redelijk verdacht ook op dit moment.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 19:45
Verwijderd
Ik denk eigenlijk niet dat het heel aannemelijk is dat er 1 of meer wolven staan tussen de mensen die Spekkie heeft genoemd. Tenminste, als ik wolf was geweest is acuut iemand opvreten als die persoon je naam noemt het laatste wat ik zou doen. Toen ik wolf was kozen we in het begin, als je nog geen idee hebt over de functies van spelers, meestal een goede & ervaren speler om op te eten, omdat je die als wolf er natuurlijk uit wil hebben. Het lijkt mij op zich wel plausibel dat Spekkie ook om die reden is gekozen.

Ik houd Vlinder en Fantome in de gaten, omdat ze een beetje wolverig posten imo. Door zo in te haken op het feit dat zoveel mensen toevallig random op Zoemzoem hadden gestemd, terwijl dat reuze meeviel (F) en door hun schijnbaar zorgvuldig geformuleerde poststijl I guess (V)
Oud 08-04-2008, 19:46
Verwijderd
*nog even Spekkie succeswens met haar schot morgen*
Oud 08-04-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Spekkie heeft toch al heel vaak meegespeeld?
Oh haha, ik was in de war met Trimm Trabb, omdat ik bij het scrollen haar naam in het eerste gedeelte van de tekst had zien staan.

Ik vind het trouwens opvallend dat de gemaskerde figuur een 'hij' wordt genoemd, omdat de spelleiders een duidelijke parallel trekken tussen de wolven en de terroristen. Uit het eerste verhaal:

Op een dag klonk er vroeg in de ochtend een enorme knal. Het winkelcentrum werd direct afgesloten om mogelijke daders erin te houden. 22 mensen kwamen hierdoor opgesloten te zitten. Zij konden niet anders dan wachten totdat iemand hen eruit zou halen. Wat zij niet wisten is dat onder de gevangenen nog enkele daders zaten die hadden geholpen bij de aanslag, tot moord in staat om alle getuigen een voor een op te ruimen… Tot de politie zou arriveren om de winkelgangers eruit te halen zou het een strijd op leven en dood worden. Zullen de terroristen erin slagen om alle getuigen op te ruimen en vrijuit kunnen gaan? Of arriveert de politie op tijd om er een stokje voor te steken?

Ik ga er hierdoor van uit dat minstens één van de wolven van het mannelijke geslacht is. De kans op vier vrouwelijke wolven was natuurlijk niet enorm groot (huhu kansberekening ) maar de bevestiging is leuk, ookal is het speltechnisch wel een beetje flauw voor de wolven dat zoiets gewoon in het verhaal verwerkt zit.
Oud 08-04-2008, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik denk eigenlijk niet dat het heel aannemelijk is dat er 1 of meer wolven staan tussen de mensen die Spekkie heeft genoemd. Tenminste, als ik wolf was geweest is acuut iemand opvreten als die persoon je naam noemt het laatste wat ik zou doen. Toen ik wolf was kozen we in het begin, als je nog geen idee hebt over de functies van spelers, meestal een goede & ervaren speler om op te eten, omdat je die als wolf er natuurlijk uit wil hebben. Het lijkt mij op zich wel plausibel dat Spekkie ook om die reden is gekozen.
Maar ik vraag me oprecht of of we wel te maken hebben met ervaren wolven in dit geval...

Citaat:
Ik houd Vlinder en Fantome in de gaten, omdat ze een beetje wolverig posten imo. Door zo in te haken op het feit dat zoveel mensen toevallig random op Zoemzoem hadden gestemd, terwijl dat reuze meeviel (F) en door hun schijnbaar zorgvuldig geformuleerde poststijl I guess (V)
Kan zijn
maar in vorige spellen, is er in de eerste hangronde volgens mij nooit zoveel overeenstemming over op wie er gestemd wordt. Omdat ik twijfel of er zulke ervaren wolven zijn, zou het me ook niet verbazen dat één of een aantal van hem wel in het zoemzoem lijstje zitten bijvoorbeeld.

[edit] ik ben er trouwens niet zo zeker van dan Dun Hout wolf is hoor, maar wel dat hij wat te verbergen heeft [/edit]
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 19:58
Lethe
Lethe is offline
Hm, dit is niet fijn, want de jager heeft nu nog weinig tot geen bruikbare informatie om een wolf neer te schieten.

Dan maar hopen op een gelukkig schot.
__________________
Nice
Oud 08-04-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vraag me oprecht of of we wel te maken hebben met ervaren wolven in dit geval... [/edit]
Het is onwaarschijnlijk dat ALLE wolven n00bs zijn, en bovendien zaten we toen ik wolf was ook met vier first-time wolven, dus die tactiek wordt niet alleen toegepast door doorgewinterde wolven.
Oud 08-04-2008, 20:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben het met Vlinder eens. Ik zie Dun Hout en/of Coolkast er voor aan om gelijk bij het zien van hun naam in 'paniek' te schieten. Aan de andere kant kan dat natuurlijk ook juist de gedachte van de wolf zijn. Dat ze hopen dat er zo gedacht wordt. Maar goed, zo kan je alles wel twee kanten op uitleggen.
Ik vind dit in ieder geval niet de meest logische keus. Maar misschien dat het later beter te plaatsen is. Ik denk dat nu gelijk Dun Hout en Coolkast als hoofdverdachten iets te overhaast is.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-04-2008, 20:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het is onwaarschijnlijk dat ALLE wolven n00bs zijn
dat zeg ik toch ook niet
en bovendien heb ik niet gezegd dat ik Dun Hout een wolf vind, maar wel dat het lijkt of hij iets te verbergen heeft.

Bovendien vind ik je argument van het 'zorgvuldig geformuleerde poststile' wel weer ver gezocht, want dan kun je álles wel anders gaan uitleggen.
Maargoed, boeiend, ik hou erover op nu
Kijk even met welke theorien anderen nog komen en bekjik dan wel of ik de mijne nog aanpas.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 20:34
Krynn
Krynn is offline
Spekkie...meh...word je meteen weer bang om lijstjes te posten :/ Of het nou is omdat ze mensen in een spotlight zette die daar zenuwachtig van werden, of omdat de wolven hoopten dat we het daarover gingen hebben, ik denk dat haar lijstje haar de das om heeft gedaan.

Ik weet niet wie ik nu verdachter moet vinden: de meeschapers op ZoemZoem, of degenen die relatief laat nog op iemand stemden die nog geen stemmen had. Beide zijn goede manieren om je te verbergen als wolf.

Ook al schrokken Dun hout en/of coolkast van spekkie, ze hebben altijd nog medewolven. Op basis van dat schrikken roepen dat ze verdacht zijn...neh.

Edit voor TRA: ik bedoel dus dat, ook al is dat het geval, er nog andere weerwolven zijn met een mening. Enzo.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 20:48.
Oud 08-04-2008, 20:38
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Spekkie vraagt zich ook af wat TRA heeft gedaan. TRA heeft net nog gepost dat hij op spekkie heeft gestemd. Dit zou een manier kunnen zijn om zichzelf een beetje in te dekken. Als hij wolf is, weet hij immers dat spekkie doodging.
Eh, juist niet, want dan komt er zo iemand als jij met zo'n theorie en dat zou jij toch moeten weten als inmiddels ervaren weerwolfparticipant, zowel in de rol van speler als schrijfster.
Maar goed, zal je zien dat jij dorpeling of iets 'goeds' (tovenaar oid) bent en dan heb ik het helemaal gedaan.

Ik probeer morgenavond nog (een deel van) de berichten te lezen en mijn keuze mede daar op te baseren.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-04-2008, 20:38
Verwijderd
zo snel de jager er al uit ;x
Succes met schieten spekkie, ik hoop dat je goed mikt.

Ik vind Dun Hout en Coolkast niet echt verdacht, het zou best dom zijn als wolf om degene op te eten die je verdacht maakt. Dit lijkt me zo obvious dat ik me haast niet kan voorstellen dat ze iets met haar dood te maken hebben. Maar goed, het zou net zo goed wel kunnen, omdat het zo obvious is, mensen al snel denken dat wolven niet zo dom zouden zijn.

Ik heb verder ook niet echt een idee dus ik wacht nog even af wie ik stem morgen.
Oud 08-04-2008, 20:40
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:

Ook al schrokken Dun hout en/of coolkast van spekkie, ze hebben altijd nog medewolven. Op basis van dat schrikken roepen dat ze verdacht zijn...neh.
Ik betwijfel, met alle respect overigens, of zij een in staat zijn om - wanneer zij weerwolf zijn - een voordelig gezamelijk evenwicht boven het persoonlijke te kunnen stellen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-04-2008, 21:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik kom even terug op mijn vorige theorie, denk idd niet dat die helemaal klopt, omdat;

In mijn eerste spel stuiterde ik door de topics (enthousiast dus). Het was toen verstandiger geweest mij op de achtergrond te houden (als heks). Ik denk Dun Hout ook enthousiast zou posten. Ik vind Dun Hout opvallend stil en vermoed dat hij dat alleen is als iemand hem erop wijst zich wel wat op de achtergrond te houden. Daarom denk ik dat hij wellicht samenspeler is. Dus niet zozeer heks, tovenaar of ziener, maar misschien toch weerwolf (of geliefde )

Coolkast stuiterde in het begin ook en houd zich nu ook op de vlakte. Alleen bij hem weet ik niet of dat nou is omdat mensen hem irritant vonden of... nah, hem verdenk ik eigenlijk niet zo.

ik wou een lijstje maken, maar dat lijkt dus nog helemaal niet mogelijk

ow en DP hou ik eigenlijk ook een beetje in de gate. Hij post wel veel, maar voornamelijk feitelijkheden (over wat er vorige spellen gebeurde, over kansberekeningen, over wat 'logisch' is e.d.' ) maar gevaarlijke uitspraken doet hij niet. Dat is eigenlijk wel slim, veel zeggen, maar niet gevaarlijk
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 21:38.
Oud 08-04-2008, 21:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik betwijfel of de mensen uit Spekkie's lijstje wolven zijn. Het zou wel een stomme zet zijn, als ze opeens het juist had met de wolven, en de wolven haar eruit stemmen. Dan zetten ze de dorpelingen al meteen op het goede spoor.
Het kan natuurlijk ook dat de weerwolven dom zijn.

Ik krijg een onderbuikgevoel bij Fantome. Ze maakte redelijk wat mensen verdacht geloof ik, maar ze zei ook nog dat je zonder verdachtmakingen ook nergens komt. Waar ook wat voor te zeggen is. Ik weet nog niet zeker dus, maar ik denk dat ik voor Fantome ga.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 08-04-2008, 21:50
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Fuck, de jager Succes Spekkie!

Citaat:
ow en DP hou ik eigenlijk ook een beetje in de gate. Hij post wel veel, maar voornamelijk feitelijkheden (over wat er vorige spellen gebeurde, over kansberekeningen, over wat 'logisch' is e.d.' ) maar gevaarlijke uitspraken doet hij niet. Dat is eigenlijk wel slim, veel zeggen, maar niet gevaarlijk
Huh, wat? Als wolf mensen aanvallen op hun manier van spelen (ik heb bijvoorbeeld gezegd dat mensen die random stemde een beetje te toevallig waren en volgens mij ook dat random stemmen überhaupt lame is) is natuurlijk niet zo slim, want op die manier maak je vijanden. De 'gemiddelde wolf' speelt het spel door als 2e of 3e speler iemand te noemen, waardoor mensen al gauw er achteraan schapen.

Daarbij, het is de 1e eetronde pas, wat voor ingewikkelde theoriëen zouden er al moeten zijn? Ik houd jou dus voorlopig maar in de gaten.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-04-2008, 21:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik zei dat ik je in de gaten hield, niet dat ik je verdenk
En ik denk dat het niet zo erg is als ik eruit wordt gestemd, omdat daar wel wat uit af te leiden valt misschien.
Als iedereen tenminste niet zo ingewikkeld denkt
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 22:00.
Oud 08-04-2008, 21:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Ik krijg een onderbuikgevoel bij Fantome. Ze maakte redelijk wat mensen verdacht geloof ik, maar ze zei ook nog dat je zonder verdachtmakingen ook nergens komt. Waar ook wat voor te zeggen is. Ik weet nog niet zeker dus, maar ik denk dat ik voor Fantome ga.
zie mijn post hierboven. misschien levert het wel wat op als jullie mij eruit stemmen
maar liever blijf ik er natuurlijk nog even in
En op zich heb ik alleen Dun Hout als verdachte genoemd. De rest 'houd ik alleen in de gaten'. Dat zegt niet zoveel denk ik
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 21:59.
Oud 08-04-2008, 21:54
Verwijderd
Ik ga voor Dun Hout.
Oud 08-04-2008, 21:55
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
En ik denk dat het niet zo erg is als ik eruit wordt gestemd, omdat daar wel wat uit af te leiden valt misschien.
Wat bedoel je hiermee?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-04-2008, 21:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat bedoel je hiermee?
dat kan ik natuurlijk niet al te duidelijk zeggen he
Stel je vraag wat specifieker, misschien kan ik dan wel antwoorden
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er hierdoor van uit dat minstens één van de wolven van het mannelijke geslacht is. De kans op vier vrouwelijke wolven was natuurlijk niet enorm groot (huhu kansberekening ) maar de bevestiging is leuk, ookal is het speltechnisch wel een beetje flauw voor de wolven dat zoiets gewoon in het verhaal verwerkt zit.
Het verhaal heeft niks met de functies te maken.

Jammer voor spekkie though, en voor de goodguys trouwens aangezien ze nu weinig mensen echt kan verdenken.
Oud 08-04-2008, 21:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is overigens "In de gaten" met een N erachter.

Coolkast roept nu ook opeens dat hij voor dun hout gaat. Waarom? Misschien zijn zowel hij als Dun Hout wolven, en nu Spekkie dood is, en zij op haar lijstje stonden, ze verdacht zijn. Misschien denkt hij dat als hij op een vermoedde "mede-wolf" stemt, hij minder verdacht lijkt.
Maar het kan ook zijn dat zij geliefden zijn, en aangezien het jonge, onervaren(?) spelers zijn, ze denken dat het niet opvalt als ze opeens op elkaar stemmen.
Of hij denkt er niet over na. Dat kan altijd.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 08-04-2008, 21:59
Verwijderd
Nee, omdat ik denk dat fantome ziener is.
Oud 08-04-2008, 21:59
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Wat bedoel je hiermee?
Volgens haar heeft het een voordeel als ze doodgaat. Dit kan, in dit stadium van het spel, betekenen dat ze ziener is (not likely, dan is het beter als ze niet doodgaat), dat ze verrader is (maar waarom zou die zichzelf uitleveren? ) of dat ze wolf is (zie verrader).

Ik snap dus niet zo goed waarom ze het zegt, ze probeert geloof ik de indruk te wekken dat ze ziener is, zodat ze niet neergeschoten wordt..
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-04-2008, 22:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Volgens haar heeft het een voordeel als ze doodgaat. Dit kan, in dit stadium van het spel, betekenen dat ze ziener is (not likely, dan is het beter als ze niet doodgaat), dat ze verrader is (maar waarom zou die zichzelf uitleveren? ) of dat ze wolf is (zie verrader).

Ik snap dus niet zo goed waarom ze het zegt, ze probeert geloof ik de indruk te wekken dat ze ziener is, zodat ze niet neergeschoten wordt..
het kan ook wat anders betekenen
maar ik weet niet zo goed hoe expliciet ik mag zijn
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:01
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Of het is gewoon een truc!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-04-2008, 22:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Of het is gewoon een truc!
ik kan je zeggen dat dat niet zo is, maar daar heb jij niet veel aan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:02
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
het kan ook wat anders betekenen
maar ik weet niet zo goed hoe expliciet ik mag zijn
Ik zit al na te denken, maar ik weet even niet welke functies er nog meer zijn waarbij je kennis hebt. Ja, geliefde, maar dat valt hoogstens onder dezelfde categorie als wat ik net noemde.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-04-2008, 22:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik zit al na te denken, maar ik weet even niet welke functies er nog meer zijn waarbij je kennis hebt. Ja, geliefde, maar dat valt hoogstens onder dezelfde categorie als wat ik net noemde.
denk beter na
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:03
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Het verhaal heeft niks met de functies te maken.
Ok dus de schrijvers zijn ook zo smart om Topdrop en Cherrys er random uit te halen en in het verhaal te verwerken? Als je dat zo leest zou je namelijk denken dat die twee niet bij de wolven horen...

Maargoed, erg jammer van de jager. Hopenlijk schiet hij goed inderdaad.
Over Coolkast en Dun Hout... ik vond hun random nummer iets te toevallig, maar het zal in ieder geval geweest zijn om Dun Hout te redden.
Oud 08-04-2008, 22:04
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik weet het

Ze kan ook nog cupido zijn en dan is Dun Hout geliefde.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-04-2008, 22:04
Verwijderd
rops, het verhaal heeft geen betrekking op de functies van de spelers. Dat is alleen voor het verhaal, wat denk je nou, dat de spelleider alles gaat verklappen?
Oud 08-04-2008, 22:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
ik kan je zeggen dat dat niet zo is, maar daar heb jij niet veel aan
Oh, hoezo? Alle informatie is welkom, daar kan ik mijn stem dan op baseren.

?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-04-2008, 22:05
Verwijderd
Ik zeg iig dat ik niet samenspan met dh
Oud 08-04-2008, 22:05
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Ik weet het

Ze kan ook nog cupido zijn en dan is Dun Hout geliefde.
Ah.. dat kan ook nog.

Maar dat zou een beetje lame zijn, vind ik, opzich.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-04-2008, 22:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oh, hoezo? Alle informatie is welkom, daar kan ik mijn stem dan op baseren.

?
omdat ik zoveel over mezelf kan zeggen
volgens mij kun je beter naar Vlindertje luisteren
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ah.. dat kan ook nog.

Maar dat zou een beetje lame zijn, vind ik, opzich.
omdat?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ok dus de schrijvers zijn ook zo smart om Topdrop en Cherrys er random uit te halen en in het verhaal te verwerken? Als je dat zo leest zou je namelijk denken dat die twee niet bij de wolven horen...
Whut

Nee het zegt gewoon niks, je moet niet op dat verhaal letten.
Oud 08-04-2008, 22:06
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
omdat?
Omdat je a) nog niet dood bent en b) de geliefdes dan geen schijn van kans hebben.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 08-04-2008, 22:06
Verwijderd
Ik snap niet echt veel van Fantome trouwens.
Oud 08-04-2008, 22:07
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
En rups, let niet op het verhaal, dat heeft er niets mee te maken en moet het alleen leuker maken om te spelen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:07
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
omdat ik zoveel over mezelf kan zeggen
volgens mij kun je beter naar Vlindertje luisteren
Vlindertje kan nog meer over jou zeggen. Als ze liegt dan legt ze gewoon de biecht af.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 08-04-2008, 22:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wtf, ik kap hiermee. ik ga naar bed, want ik word helemaal niet begrepen door jullie
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-04-2008, 22:08
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vermoed dat Fantôme dadelijk een pm van de spelleider krijgt.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #46 deel 2
Lethe
500 21-04-2008 22:40
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
De Kantine Wat was jouw omg-moment vandaag?
Hanneke
500 12-04-2007 19:57
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.