Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat kan, persoonlijke voorkeur enzo.
Goed dat dat kan
Advertentie
Oud 30-01-2012, 13:32
Verwijderd
Ik zit hier op de grond, te midden van al mijn meubels. Ik ging namelijk mijn huiskamer verschuiven, maar alles staat stom en nu heb ik geen inspiratie meer ;x
Oud 30-01-2012, 13:43
Verwijderd
sneeuw
Oud 30-01-2012, 13:51
Verwijderd
Men, ik heb een ochtendhumeur. Nu ja.
Oud 30-01-2012, 14:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, de poster voor praktijkles is bijna af. wat is dit nou voor stoms. Een beetje een opdracht geven dat je een poster moet maken en wat erop moet. Dag creatieve vrijheid .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2012, 14:53
Verwijderd
Wat word je daarvan geacht te leren?
Oud 30-01-2012, 15:02
Verwijderd
Zo, koppie thee, boterhammetje, straks een powernappie pakken, dan lekker eten, lezen, intarwebben, VI kijken en slapen
Oud 30-01-2012, 15:08
Verwijderd
Ohh! Eerder vandaag echt een glorieus momentje gehad. Zag ik onderweg een busje rijden met een logo d'r op waar ik van dacht "Waar kén ik dat toch van?!" Het duurde eventjes maar toen viel het kwartje; ik heb ooit een pen van dat bedrijf gehad en die schreef for-mi-da-bel. Dat was mijn lievelingspen. Die ik ook al geruime tijd domweg kwijt ben c.q. was. Wat schetst mijn verbazing zojuist? Stomtoevallig kom ik uitgerekend die pen weer tegen! Nou, mijn dag kan niet meer stuk.
Oud 30-01-2012, 15:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dag forumsmatjes, ik ben @ de parentals en verveel me bijna letterlijk dood. M'n vader hoeft niet te werken vandaag, dus die zit hier ook maar achter z'n laptop niks te zeggen, maar omdat hij er is kan ik ook geen muziek luisteren ofzo. *zucht*
Verder is dit huis ook echt belachelijk ongezellig. Ben blij als ik vanavond weer thuis ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 15:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb lekker gewerrukt en nu ga ik even een winterslaap houden, brb
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-01-2012, 15:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zit hier op de grond, te midden van al mijn meubels. Ik ging namelijk mijn huiskamer verschuiven, maar alles staat stom en nu heb ik geen inspiratie meer ;x
Bankstel in de keuken, kan je chillen terwijl je kookt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Bankstel in de keuken, kan je chillen terwijl je kookt.
te ver van de kachel vandaan!
Maar het staat nu. Waarschijnlijk niet voor lang
tis hier ook eng netjes.
Oud 30-01-2012, 16:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Daar moet gauw verandering in komen!

Ik ben nu bij m'n zus om te eten en natuurlijk staat Adele op en zingt ze constant mee, net als elke andere vrouw die net met een zangcarriere begint. Bedankt vrouwen van Nederland, voor het mij een teringhekel aan Adele te laten krijgen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 16:17
Verwijderd
arm schaapie. Wanneer kom je weer eens gezellig met me scharen??
Oud 30-01-2012, 16:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hmm, zalm.
Oud 30-01-2012, 17:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
arm schaapie. Wanneer kom je weer eens gezellig met me scharen??
oh heel gauw. Kan niet wachten tot ik je prinsessenglazuur weer kan proeven.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 17:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Waarom zit in de Mitchell & Webb DVD-box nummer 1 niet seizoen 1?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Omdat ze het in de winkel verkeerd er in hebben gestopt. Had ik ook regelmatig met mijn Star Trek boxen... en dan waren de juiste dvd's weer aan een ander meegegeven, dus kon ik weken wachten tot ik de juiste dvd's had
__________________
you're not my demographic
Oud 30-01-2012, 17:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat ze het in de winkel verkeerd er in hebben gestopt. Had ik ook regelmatig met mijn Star Trek boxen... en dan waren de juiste dvd's weer aan een ander meegegeven, dus kon ik weken wachten tot ik de juiste dvd's had
De diskettes kloppen met de hoes, en op de hoes staat 'box 1'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wikipedia:

Citaat:
When campaigning for office as mayor of Carmel-by-the-Sea, California in 1986, Clint Eastwood used bumper stickers entitled "Go Ahead — Make Me Mayor".
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
huh, dat is wel heel raar. Vind seizoen 1 wel de beste, eigenlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 17:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik weet niet welk seizoen ik nu heb. Ik kwam erachter doordat er heel vaak wordt verwezen naar Numberwang, maar Numberwang zelf er niet in voorkomt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 30-01-2012 om 17:40.
Oud 30-01-2012, 17:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De diskettes kloppen met de hoes, en op de hoes staat 'box 1'.
Als je diskettes hebt dan moet je even een paar decennia terug gaan in de tijd

Maar in de winkel moeten ze de discs in de hoes stoppen, en dat gaat bij series nogal eens fout omdat seizoenen op elkaar lijken en de winkelmensen vaak niet echt opletten en op veel discs ook niet duidelijk staat welk seizoen het is. Waarschijnlijk staat er ergens klein een serienummer oid gedrukt.

En anders hebben ze in de fabriek een foutje gemaakt met branden.
__________________
you're not my demographic
Oud 30-01-2012, 17:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
numberwang zit als spelletje in serie 1, maar er zitten referenties in de andere series (zoals diedocumentaire enzo)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze het in de winkel verkeerd er in hebben gestopt. Had ik ook regelmatig met mijn Star Trek boxen... en dan waren de juiste dvd's weer aan een ander meegegeven, dus kon ik weken wachten tot ik de juiste dvd's had
Wanneer je een box in de winkel koopt, is dat voor jou ook altijd zo'n awkward moment omdat je dan niet anders kunt dan lijdzaam toezien hoe het kassamevrouwtje erg lomp met de DVD's doet, met haar vette tengels ze gewoon vastpakt en vreselijk ombuigt om ze in de box te proppen en dan uiteraard niet in de juiste volgorde? 't Is een beetje alsof je dan je kind mishandelt ziet worden en er bitter weinig aan kan doen, behalve de box in kwestie een uitgebreid stukje nazorg in de vorm van aandacht, tederheid, poetsbeurtjes en lieve woordjes geven
Oud 30-01-2012, 17:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
waar heb je 'm gekocht, uice? als je 'm ergens hebt besteld lijkt 't me sterk dat iemand de dvd verkeerd heeft gepakt, aangezien de boxen met plasticje eromheen uit de fabriek komen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 17:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar in de winkel moeten ze de discs in de hoes stoppen
Trouwens, nee, de discs zaten er al in. Dat weet ik zeker, want het plastic zat er nog omheen.

Citaat:
en dat gaat bij series nogal eens fout omdat seizoenen op elkaar lijken en de winkelmensen vaak niet echt opletten en op veel discs ook niet duidelijk staat welk seizoen het is. Waarschijnlijk staat er ergens klein een serienummer oid gedrukt.
Nee, maar wel screenshots uit de afleveringen, en die staan ook op de voorkant van de hoes. Wat een mysterie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wanneer je een box in de winkel koopt, is dat voor jou ook altijd zo'n awkward moment omdat je dan niet anders kunt dan lijdzaam toezien hoe het kassamevrouwtje erg lomp met de DVD's doet, met haar vette tengels ze gewoon vastpakt en vreselijk ombuigt om ze in de box te proppen en dan uiteraard niet in de juiste volgorde? 't Is een beetje alsof je dan je kind mishandelt ziet worden en er bitter weinig aan kan doen, behalve de box in kwestie een uitgebreid stukje nazorg in de vorm van aandacht, tederheid, poetsbeurtjes en lieve woordjes geven
Herkenbaarheid!
__________________
you're not my demographic
Oud 30-01-2012, 17:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
numberwang zit als spelletje in serie 1, maar er zitten referenties in de andere series (zoals diedocumentaire enzo)
Ja, dat zeg ik.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Trouwens, nee, de discs zaten er al in. Dat weet ik zeker, want het plastic zat er nog omheen.

Nee, maar wel screenshots uit de afleveringen, en die staan ook op de voorkant van de hoes. Wat een mysterie.
Er is op het internet vast ergens een episode guide te vinden die het mysterie kan oplossen! Oh internet, verlos ons en voorzie ons van een episode guide!
__________________
you're not my demographic
Oud 30-01-2012, 17:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wanneer je een box in de winkel koopt, is dat voor jou ook altijd zo'n awkward moment omdat je dan niet anders kunt dan lijdzaam toezien hoe het kassamevrouwtje erg lomp met de DVD's doet, met haar vette tengels ze gewoon vastpakt en vreselijk ombuigt om ze in de box te proppen en dan uiteraard niet in de juiste volgorde? 't Is een beetje alsof je dan je kind mishandelt ziet worden en er bitter weinig aan kan doen, behalve de box in kwestie een uitgebreid stukje nazorg in de vorm van aandacht, tederheid, poetsbeurtjes en lieve woordjes geven
Waar ik DVD's koop -bij Fame, om ook meteen Trimms vraag te beantwoorden- zitten de DVD's er bijna altijd al in, zeker bij boxen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Er is op het internet vast ergens een episode guide te vinden die het mysterie kan oplossen! Oh internet, verlos ons en voorzie ons van een episode guide!
Niet op wikipedia iig! Omdat het een sketchshow is, zullen mensen niet de moeite genomen hebben afleveringen te beschrijven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 17:47
Verwijderd
Sneeuw is leuk voor als je niet naar buiten hoeft. Nu ben ik veranderd in een sneeuwpopje.
Oud 30-01-2012, 17:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben al een keer op mijn bek gegaan door die sneeuw. Als het een tijdje blijft liggen wordt het heel hard en glad als mensen er over blijven lopen.
Oud 30-01-2012, 17:54
Verwijderd
Awww, goede vriendin van me heeft een noodlanding (or rather; crash) gemaakt op relationeel gebied
Oud 30-01-2012, 17:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig heeft ze jou als reddingsvest!!!!111`~
Oud 30-01-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heeft ze jou als reddingsvest!!!!111`~
Haha, jij bent echt slécht

Maar ze is lesbisch. Dus die vlieger gaat niet op
Oud 30-01-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al een keer op mijn bek gegaan door die sneeuw. Als het een tijdje blijft liggen wordt het heel hard en glad als mensen er over blijven lopen.
Hoe heet dat in het Nederlands, als er zo'n laag ijs op straat ligt?

Ik ben vandaag ook al drie keer gevallen. Maar verder heb ik geen last van de sneeuw en amper van de kou. Eigenlijk draag ik nog steeds bijna nooit handschoenen. Wel mijn handen in mijn zakken, maar als ik zaadjes ga eten doe ik ze niet aan. (wat ook helemaal niet handig is dan, natuurlijk)
Oud 30-01-2012, 18:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet op wikipedia iig! Omdat het een sketchshow is, zullen mensen niet de moeite genomen hebben afleveringen te beschrijven.
http://www.comedy.co.uk/guide/tv/tha...ok/episodes/1/
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-01-2012, 18:03
Verwijderd
Hoe koud is het nu waar jij bent, Aldan?
Oud 30-01-2012, 18:04
Verwijderd
Tussen de twintig en vijfentwintig.
Oud 30-01-2012, 18:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ah, dank je. Ik heb blijkbaar seizoen 2.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 18:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Schitterend trouwens, hoe iedere sketch over religie op YouTube een boze discussie in de commentaarsectie heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=uefDgWq5aQc

http://www.youtube.com/watch?v=RFsEQ...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_teA-...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=l8-8WJxA-cI
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-01-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Tussen de twintig en vijfentwintig.
Onder nul, neem ik aan Dan zou ik dus wel handschoenen aantrekken, al vind ik een beetje kou eigenlijk wel fijn. Alleen niet als het glad is enzo.
Oud 30-01-2012, 18:10
Verwijderd
Ahh, dit ken ik wel! Wist alleen niet dat het zo heette geloof ik Awesome stuff
Oud 30-01-2012, 18:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Onder nul, neem ik aan Dan zou ik dus wel handschoenen aantrekken, al vind ik een beetje kou eigenlijk wel fijn. Alleen niet als het glad is enzo.
Je bent wel heel hardcore als je níet met handschoenen rondloopt als het -20 is. Zelfs ik loop met een muts, sjaal en handschoenen rond, en hier is het maar -10 (al gaat het kwik richting de -20 eind deze week).
Oud 30-01-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel heel hardcore als je níet met handschoenen rondloopt als het -20 is. Zelfs ik loop met een muts, sjaal en handschoenen rond, en hier is het maar -10 (al gaat het kwik richting de -20 eind deze week).
Ik houd gewoon niet van handschoenen. Een muts is veel belangrijker, al ken ik ook nog wel mensen die zonder muts lopen (al vinden hun moeders dat natuurlijk een slecht plan. Ze hebben wel meestal een capuchon). En mijn handschoenen zijn lelijk.
Oud 30-01-2012, 18:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik houd gewoon niet van handschoenen. Een muts is veel belangrijker, al ken ik ook nog wel mensen die zonder muts lopen (al vinden hun moeders dat natuurlijk een slecht plan. Ze hebben wel meestal een capuchon). En mijn handschoenen zijn lelijk.
Ik vind ze ook onpraktisch, maar ja, vastgevroren handen is ook niet je-van-het.
Oud 30-01-2012, 18:23
Verwijderd
Ik heb de eerste muppet-handpop al binnen! Ik zat erg te twijfelen tussen een Kermit, want die heeft een beweegbare mond, en dus awesome, of een Miss Piggy. Want gewoon.

Wil je weten welke het is geworden?? Check het fototopic voor een gezellige foto!
Oud 30-01-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze ook onpraktisch, maar ja, vastgevroren handen is ook niet je-van-het.
Ze zitten in mijn zakken. Je moet gewoon denken bij wat je aanraakt en opletten of ze niet gevoelloos worden.

Citaat:
Ik heb de eerste muppet-handpop al binnen! Ik zat erg te twijfelen tussen een Kermit, want die heeft een beweegbare mond, en dus awesome, of een Miss Piggy. Want gewoon.

Wil je weten welke het is geworden....?? Check het fototopic voor een gezellige foto!
Ik had vroeger ook een Miss Piggy-knuffel, van de Burger King.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.