Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2008, 20:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zijn lenzen echt zo moeilijk ja?
Nee.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 14-05-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Oeh, de UEFA-cup finale. Zenit St. Petersburg - Glasgow Rangers, . Ik hoop dat Zenit wint.
Ik ga voor Glasgow, ook al kijk ik niet.

Schotland! <3
Oud 14-05-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Hee wacht, ik heb weleens kleurlenzen in gedaan
Oud 14-05-2008, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat je het toch wel merkt aan het feit dat je niet meer ongesteld raakt.
in principe als je de pil slikt kan je gewoon nog bloedingen krijgen al ben je zwanger. en als je de pil niet slikt word je meestal ook niet zo regelmatig ongesteld en dan af en toe wat aan bloeding ofzo is dan makkelijk te interpreteren als ongesteld zijn.
damn, ik moet er niet aan denken naar de wc te gaan om enorm te schijten en dat er dan opeens zo'n kind in de pot ligt ofzo.
Oud 14-05-2008, 20:09
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Zijn lenzen echt zo moeilijk ja?
Nee ik dacht van niet.
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:09
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik doe verder ook niks met mn lenzen. Ik doe ze in het doosje en in mn ogen. Verder niet extra wrijven ofzo.
Ik ververs wel de vloeistof elke keer.
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:09
Verwijderd
Citaat:
in principe als je de pil slikt kan je gewoon nog bloedingen krijgen al ben je zwanger. en als je de pil niet slikt word je meestal ook niet zo regelmatig ongesteld en dan af en toe wat aan bloeding ofzo is dan makkelijk te interpreteren als ongesteld zijn.
damn, ik moet er niet aan denken naar de wc te gaan om enorm te schijten en dat er dan opeens zo'n kind in de pot ligt ofzo.
En je hoeft sowieso niet altijd ongesteld te zijn vanwege verschillende redenen. Als in, maandenlang geen enkele bloeding.
Oud 14-05-2008, 20:09
Verwijderd
Citaat:
damn, ik moet er niet aan denken naar de wc te gaan om enorm te schijten en dat er dan opeens zo'n kind in de pot ligt ofzo.
Grappig dat je dat zegt. Een jeugdvriendin van mij is op ongeveer die manier ter wereld gekomen, .
Oud 14-05-2008, 20:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ververs wel de vloeistof elke keer.
Soms ben ik daar zelfs nog te lui voor Maar dat gaat ook prima verder.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En je hoeft sowieso niet altijd ongesteld te zijn vanwege verschillende redenen. Als in, maandenlang geen enkele bloeding.
Maar je zou toch weleens kunnen gaan nadenken nadat je een zooi maanden niet meer ongesteld ben geweest.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:12
Lethe
Lethe is offline
21.12
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
En je hoeft sowieso niet altijd ongesteld te zijn vanwege verschillende redenen. Als in, maandenlang geen enkele bloeding.
maar meestal is dat niet zo goed, right. alhoewel.. op mijn 16e was ik ook pas net ongesteld enzo, toen zat er nog geen enkel ritme in.

Citaat:
Grappig dat je dat zegt. Een jeugdvriendin van mij is op ongeveer die manier ter wereld gekomen, .
wow, bizar is dat hè? je hoort het wel vaker, maar ik kan het me nog steeds niet echt voorstellen.

Citaat:
Maar je zou toch weleens kunnen gaan nadenken nadat je een zooi maanden niet meer ongesteld ben geweest.
ik ga na een paar dagen al stressen, maar that's me
Oud 14-05-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Maar je zou toch weleens kunnen gaan nadenken nadat je een zooi maanden niet meer ongesteld ben geweest.
Wat als je maandenlang de pil doorslikt? Wat als je een spiraaltje hebt? Zoveel overgewicht dat je neit meer ongesteld wordt? Zoveel ondergewicht (al valt het hier wel ietwat op )? Wat als je dacht dat je onvruchtbaar was en je totaal niet drukmaakt om je cyclus?
Oud 14-05-2008, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor Glasgow, ook al kijk ik niet.

Schotland! <3
Glasgow speelt echt de slechtste UEFA-cup ooit. Ze verdienen het dus echt niet. Vet land is het wel, ja, .

---

Ik ga douchen. Ik word verwacht in de kroeg.
Oud 14-05-2008, 20:15
Verwijderd
Ik heb het stukje van Lister als cowboy gevonden op YouTube iiiiieeehhhh <333333

http://uk.youtube.com/watch?v=hRMORP8ykLA

Trimm Trabb naamzoek
Oud 14-05-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
damn, ik moet er niet aan denken naar de wc te gaan om enorm te schijten en dat er dan opeens zo'n kind in de pot ligt ofzo.
Zulke verhalen hoor je nog redelijk vaak, en ik snap het gewoon ECHT NIET. Ik zag vandaag nog een zwangere vrouw die denk ik al bijna ging bevallen, en zo'n buik KAN je gewoon niet missen, ook al ben je dik van jezelf, of groeit het kind meer "binnen in je." Daarnaast heb je zoveel klachten, kwaaltjes, je menstruatie die uitblijft, je borsten die significant groeien. Bovendien zijn weeën, persweeën en de uitdrijving van een baby extreem pijnlijk, en kan ik me dus gewoon NIET voorstellen dat iemand gewoon maar even een baby baart op de wc.
Oud 14-05-2008, 20:16
Verwijderd
Haha, uitdrijving van een baby. Alsof het om Satan gaat.
Oud 14-05-2008, 20:17
Verwijderd
Schijnt allebei pijn te doen
Oud 14-05-2008, 20:19
Verwijderd
tjah, mijn dinnie had het tot 7 maanden ook echt niet door. terwijl mensen die zo lang zwanger zijn er al bijna uitzien alsof er echt niet nog 2 maanden bij kan.
Oud 14-05-2008, 20:20
Verwijderd
Ik denk dat dan het ergste is dat wanneer je denkt oh zwanger nou ok dan wil ik het wel, dat je dan pas bedenkt dat je regelmatig alcohol hebt gedronken, misschien een paar keer hard in je buik bent geraakt, enzovoorts.
Oud 14-05-2008, 20:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Bij ER was ook een meisje die het niet wist tot 1 minuut voordat ze beviel
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik denk dat dan het ergste is dat wanneer je denkt oh zwanger nou ok dan wil ik het wel, dat je dan pas bedenkt dat je regelmatig alcohol hebt gedronken, misschien een paar keer hard in je buik bent geraakt, enzovoorts.
Ohja, dat ook, ik weet niet of je vriendinnetje rookt/blowt/drinkt enzo? Maar dat is ook niet echt positief voor een kind in je buik.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Naamzoek.

Wat een hoofd moet die gozer hebben zeg.

Ga je met hem trouwen?
wel een hoofd als dat jij misschien had toen je zo oud was.

En nee, want ik wil hem helemaal niet, ik wil jou! hihi
Nee hoor. Maar het was wel een klein alto-jongetje ofzo. Wel schattig, aww
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-05-2008, 20:23
Lethe
Lethe is offline
Een vriendin van mijn moeder wist tot een maand voor de bevalling niet dat ze zwanger was en had gewoon gerookt en alcohol gedronken al die tijd. Het is overigens wel goed gekomen met het kind.
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dan het ergste is dat wanneer je denkt oh zwanger nou ok dan wil ik het wel, dat je dan pas bedenkt dat je regelmatig alcohol hebt gedronken, misschien een paar keer hard in je buik bent geraakt, enzovoorts.
echt heel erg idd. als ik ook het schuldgevoel zie bij mijn vriendin... gelukkig verandert je smaak ook als je zwanger bent en krijg je dus, als je goed luistert naar je lichaam dan en niet te veel naar je verslaving, minder trek in slechte dingen. zij is gestopt met drinken, roken en drugs.
Oud 14-05-2008, 20:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
echt heel erg idd. als ik ook het schuldgevoel zie bij mijn vriendin... gelukkig verandert je smaak ook als je zwanger bent en krijg je dus, als je goed luistert naar je lichaam dan en niet te veel naar je verslaving, minder trek in slechte dingen. zij is gestopt met drinken, roken en drugs.
Wilt u stoppen met roken?! Wij hebben de oplossing!! Word zwanger!!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:24
Verwijderd
Wow dat wist ik helemaal niet Ik ga ook swanger worden
Oud 14-05-2008, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Wilt u stoppen met roken?! Wij hebben de oplossing!! Word zwanger!!!
gvd grapjessteler en dan eerder poster
Oud 14-05-2008, 20:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Wow dat wist ik helemaal niet Ik ga ook swanger worden
Whihi een kleine pisatoren.
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
gvd grapjessteler en dan eerder poster
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, uitdrijving van een baby. Alsof het om Satan gaat.
Er zijn wel mensen die het krijgen van kinderen zien als het baren van Satan, .
Oud 14-05-2008, 20:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Schijnt allebei pijn te doen


Het lijkt me wel dat je dat merkt ja.
Maar er is ook vast een enorme lading redenen wanneer je dat niet zou weten, hoewel je dan misschien wel heel dom zou moeten zijn. Als je ook niet steeds misselijk wordt 's ochtends, of van die rare trek krijgt in dingen die je baby wil, of wat dan ook..
Wel vreemd. Erg vreemd. Ik hoop wel voor haar dat haar ouders haar dan niet verstoten ofzo. Dat zou wel heel naar zijn van die ouders, trouwens, dan heeft zo'n dochter je juist zo erg nodig. Die vader zal waarschijnlijk ook niet al te blij zijn, die is opeens lolwut, vader!

In Engeland raken ze wel veel zwanger. De uitwisselingspartner van een klasgenote van mij raakte zwanger toen ze 13 was. En zo nog meer mensen op die school. Krijgen ze daar echt geen voorlichting ofzo?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-05-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Whihi een kleine pisatoren.

Oud 14-05-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Wilt u stoppen met roken?! Wij hebben de oplossing!! Word zwanger!!!
poephoofden. vertel ik een eerlijk openhartig verhaal, krijg je dat. ik ga er koekjes bijpakken. zo.

Citaat:
Er zijn wel mensen die het krijgen van kinderen zien als het baren van Satan, .
ik zie kinderen wel als (spawn of) satan iig
Oud 14-05-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:

In Engeland raken ze wel veel zwanger. De uitwisselingspartner van een klasgenote van mij raakte zwanger toen ze 13 was. En zo nog meer mensen op die school. Krijgen ze daar echt geen voorlichting ofzo?
De scholen gaan niet mee met het internet daar
Maar door de voorlichting die wij krijgen weet ik wel heel veel over drugs
Oud 14-05-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Er zijn wel mensen die het krijgen van kinderen zien als het baren van Satan, .
Ja, zoals ik. Kleine veeleisende parasieten zijn het, behalve sommige want die zijn dan gaaf en fantasierijk en niet verwend, maar die heb je amper.
Oud 14-05-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
In Engeland raken ze wel veel zwanger. De uitwisselingspartner van een klasgenote van mij raakte zwanger toen ze 13 was. En zo nog meer mensen op die school. Krijgen ze daar echt geen voorlichting ofzo?
In Engeland krijg je een woning als je een kind krijgt. Voor sommige mensen is dit de ideale ontsnappingspoging om het huis uit te komen.
Oud 14-05-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
In Engeland krijg je een woning als je een kind krijgt. Voor sommige mensen is dit de ideale ontsnappingspoging om het huis uit te komen.
Bron?
Oud 14-05-2008, 20:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Darkiekurd naamzoek, hoe zijn de chikies op jouw school? Good and pregnant? Kuis? Voorlichting, wat?

Door de voorlichting die wij krijgen denken meer mensen "goh laten we een condoompje doen een geen aids krijgen ofzo" denk ik. Wij weten wel dat het belangrijk is, zo'n ding. Denk ik toch.


Spelleidurrr post nou de uitslag!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-05-2008, 20:30
Verwijderd
In engeland had je ook die 3 zussen van 13 15 en 16 ofzo tegelijk zwanger
Oud 14-05-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
De scholen gaan niet mee met het internet daar
Maar door de voorlichting die wij krijgen weet ik wel heel veel over drugs
Toen we voorlichting kregen over drugs was ik veertien en besloot ik daarna dat ik aan de heroïne wilde want daar viel je van af. :')
Oud 14-05-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Toen we voorlichting kregen over drugs was ik veertien en besloot ik daarna dat ik aan de heroïne wilde want daar viel je van af. :')

Wij kregen een boekje met heel veel dt fouten en toen werd de juf die die les gaf (nederlands) heel boos en toen heeft ze de maken opgebeld (ministerie van onderwijs ofzo)
Oud 14-05-2008, 20:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
poephoofden. vertel ik een eerlijk openhartig verhaal, krijg je dat. ik ga er koekjes bijpakken. zo.

ik zie kinderen wel als (spawn of) satan iig


Ik heb pringles rice infusions cheese & onion

En ik moet nog steeds avondeten ofzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd naamzoek, hoe zijn de chikies op jouw school? Good and pregnant? Kuis? Voorlichting, wat?

Door de voorlichting die wij krijgen denken meer mensen "goh laten we een condoompje doen een geen aids krijgen ofzo" denk ik. Wij weten wel dat het belangrijk is, zo'n ding. Denk ik toch.


Spelleidurrr post nou de uitslag!
Maar over drugs is anders, ik wil wel wiet enzo proberen
Oud 14-05-2008, 20:33
Verwijderd
mijn avondeten was heel lekker en ben had er wijn bij en chocolademousse <3
Oud 14-05-2008, 20:33
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind het vorige onderwerp eng.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 14-05-2008, 20:34
Lethe
Lethe is offline
Ik ben te lui om mijn wetboek te pakken.
__________________
Nice
Oud 14-05-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Maar over drugs is anders, ik wil wel wiet enzo proberen
awwwww poepie *aai*


(ben noemt je een kankerstoner whahahaha)
Oud 14-05-2008, 20:34
Verwijderd
Ik wil alleen maar zwemmen lalalala
Oud 14-05-2008, 20:35
Verwijderd
Ik heb vanaf nu een Hyves.

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242
Verwijderd
500 16-06-2008 16:39
De Kantine In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224
Swlabr
500 08-06-2008 22:24
De Kantine Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233
Dinalfos
500 08-06-2008 18:32
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Je moeder is saai! :bob: #232
Verwijderd
3 06-06-2008 15:42
De Kantine Saaibal bij?! #230
TopDrop
500 05-06-2008 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.