Advertentie | |
|
17-03-2004, 10:27 | |
morgen gesprek met mentrix
ben aan het afvallen domdomdom dit vraagt om problemen ik wil dat stomme klote rapport niet lezen maar ik MOET wel ben bang dat het fout gaat en niet op een ding dat afvallen moet ik niet doen maar ik wil zo graag huiswerk moet nog zoveel laatste breekweek over twee week ik heb zo veel lessen gemist dit ga ik niet halen niet nog een jaar ik wil naar groningen! die vrouw zegt dat am opzich geen probleem is als ik omdat moment maar stabiel ben maar ben ooit stabiel geweest? kan ik zoveel aan? in een keer? vast niet *huilt* |
17-03-2004, 11:52 | |
huppa, daar gaan we weer
ik wil niet dat hij me.. ik wil niet dat ze me alleen laat verdomme wat heb ik gedaan *huilt* waarom verder gaan ze haten me hoor niets van altrecht weet niet of ikhet hier 2 dagen uithoud ik weet niet of ik nog kan weet helemaal niets meer kan niet
17-03-2004, 13:15 | |
- lange mouwen terwijl t zo warm is
- slecht aan het eten - misschien wat tè druk in mijn hoofd + super gesprek gisteravond! + blauwe lucht en zonnestralen + geen hoofdpijn meer Tot nu toe voel ik me goed!
17-03-2004, 13:25 | |
Verwijderd
|
Dan zal ik maar weer eens een wat vrolijker post tussendoor doen:
-geweldig weer -'t wordt echt lente -en ik houd van lente -ruikt zo lekker -voelt zo lekker -maakt alles fijner -stage was weer -leuke mensen -zijn echt lief en -kinderen waren ook vandaag -CJ mij lief opgehaald bij de metro -konden lekker samen fietsen nu -katten zijn ook lief (}) voor iedereen die dat nodig heeft en laat je niet kennen. |
17-03-2004, 14:50 | |
Verwijderd
|
*neemt alle openbare knuffels aan *
verslag NL af pfoe ckv vorige keer een 9 op mijn werkstuk vandaag hard gewerkt heb ze gewoon genegeerd ze zijn me toch achternagefietst lerares NL burn-out... zie je vaak tegenwoordig.. jeetje.. we hebben een gezamenlijk kaartje gestuurd vond ik echt een luek idee vandaag blij gedaan meteen rotopmerking erbovenop spastich kutkind bah veels te warm jech straks gedichie poste zon = jeuk benauwd zucht vieze rotbeesten vliegen voor mijn beeldscherm wil niet naar buiten ik laat me niet weer overnemen door dat rotgevoel deze dag is nog niet ten einde, maar ik geef hem nu alvast een 7½ |
17-03-2004, 14:54 | |
mooi weer
wordt ik blij van lekker zonnetje en met mn lente / herfst jas lekker t-shirtje mijn tijd komt wel weer gister open dag ze was er niet en daar deed ik het toch wel een beetje voor t was wel gezellig maar absoluut niet druk meer gidsen dan leerlingen zowat was wel leuk alle docenten te vroeg naar huis ff op aangesproken, was wel grappig ben wel vrolijk eigenlijk en t gaat weer wat beter met mn schoolwerk loop wel aardig bij ben weer wat optimistischer michel zondag hier wordt leuk gezellig heb er super zin in zaterdag open dag in antwerpen en nog lekker shoppen
17-03-2004, 15:57 | |
hoewel mijn dag al om 5 uur 's morgens begon na exact 3 en een half uur slapen. gebeurde er niet veel speciaals.
de gewoonelijke dingen als: de schoolkrantredactie die weer eens niet zonder mij kunnen (ik ben de hoofdredacteur) leraren pesten etc maar vanavond muziek avond
17-03-2004, 16:41 | |
Verwijderd
|
mjah.
nou ja moe fysio was leuk hele dag was leuk ijsje eten vivaldi dus was leuk totdat maar dat ligt aan mij. thuis. chagrijnig. opeens. reden? tsja. verdomme. nieuw eng alles blabla blaaaaaaaat kutjochies in de buurt stomme vragen van ze stomme etters. beetje mij mn vriend afnemen *springt van aardbol* |
17-03-2004, 16:58 | |
=Seksueel geweld op de buis
+Bewuste confrontatie -Slapeloze nacht gehad -Mentale confrontatie overdag +Lekker zonnetje -Binnen een dag alweer vet haar (komt door slapeloze nacht) =Voor joker de deur uit gegaan (of toch niet?) -Mental note: onthouden voor fashion nono van de dag +Hmm spaghetti vanavond +Heej een interessante topic (deze dus) Mijn dag totzover verliep eigenlijk wel goed Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 17:01. |
17-03-2004, 17:23 | |
Verwijderd
|
+ Ow, wat een heerlijk weer!
+ Schepen gekeken + Leuk liedje gedownload + PO Maatschappijleer toch afgekregen + Nog steeds 40-minutenrooster - Morgen repetitie economie - Ruzie met stiefmoeder - Batterijen discman op (daar kan ik me echt druk om maken) - Vervelende (lees: confronterende) discussie gehad op school Het weer maakt erg veel goed, dus een 8. |
17-03-2004, 18:22 | |
Verwijderd
|
M'n dag krijgt minstens een 9
Blauwe lucht Zon Lekker warm Zomergevoel Geweldig Vrolijkheid Tussenuur Gras Relaxte dag 7,8 voor geschiedenis scriptie Naar de bieb Tina's lezen met een vriendin Nog heerlijk in de zon gezeten Voor iedereen waar het niet zo goed mee gaat: *knuffel geeft* |
17-03-2004, 19:28 | |
Verwijderd
|
mjah
ijsje eten was leuk ik ben vandaag best wel vaag aan het doen tegen alles en iedereen twee uur door de school gesjouwd *zucht* met dat stomme kind Hallo, aanstaande vrijdag is het Grand Gala Classique dat nu The Music Night heet. Er worden verschillende muziekstukken gespeeld, door leraren en leerlingen. Van pop tot klassiek tot rock. En wij doen mee, en wij zouden het hartstikke leuk vinden als jullie ook komen kijken. Doet er iemand mee? Nee? Hier ook al niet. Het begint om half acht, in de aula en duurt tot ongeveer tien uur. Je hoeft geen kaartje te kopen. Ja, jij, zeg het maar? Nee, er word geen alcohol geschonken. Nou, bedankt voor de aandacht. ik doe vaag vandaag. Maargoed. Als je onvoorwaarlijk voor me kiest. Stel dat je je hart aan me verliest. Met alle risico’s van dien. Zul je zien……..dan zul je zien. Hoe egocentrisch’ ijdel’ ambitieus ik ben. Hoe autistisch’ onbereikbaar’ en nerveus ik ben. Dat ik bedachtzaam’ rationeel’ en ongenaakbaar ben. Dat ik een heleboel geflipte idioten ken. Dat ik niet koken kan en nooit een formulier invul. Dat ik ook als ik ongelijk heb me er toch uit lul. Dat ik soms nijg naar paranoia en geen mens vertrouw. Dat ik niet huil maar soms m’n hele interieur verbouw. |
18-03-2004, 07:01 | |
Dat hoop ik ook, maar volgens mij wordt t al weer minder
Gisteren topdag vandaag museum Krullemuller ofzo? nieuw truitje zaterdag Groningen in? Yes! zin in! nieuw horloge kopen happy raar gevoel in mn buik
18-03-2004, 09:42 | |
heb me verslapen
toen kon V. er niet in nu helemaal goed humeur maar wat als ze me maar een kindje vind als ik te jong voor haar ben of te irritant hullup! *niet aan denken* nope ik ga dr gewoon lekker ontmoeten *angsten* pa & ma zijn weg broer = aant slapen ik en V. zijn alleen rust ga dr weer tegenaan (iig voor vandaag ) *gaapt* ontbeten voor de verandering zin in vanmiddag... ik ga me omkleden
18-03-2004, 15:17 | |
betrekkelijk bon
mss verliefd mss ook niet ik vind van niet niemand vind m uitgesproken mooi die mensen hebben ook geen verstand van humanitaire esthetica bang voor tentamens wil het zo graag halen ook bang voor essay terug maar mss valt het mee hoop het zou het tentamen wat compenseren nu weer hard aan de slag ik houd me redelijk aan mn planning goed van mij |
18-03-2004, 19:42 | |
Verwijderd
|
moe
was in slaap gevallen pffffft engels nog maken komt wel goed wel al geleerd duits ook rapport gehad op zich best goed maar ik kon wel janken stom raar gevoel morgen GGC niet zenuwachtig ofzo komt goed De moordenaar van Klaas Bruinsma doodgeschoten in míjn stad, voor de winkel waarin míjn vriend werkt, waar zíjn zus op dat moment werkte. Bah, eng idee. Nothing is so good it lasts eternally, perfect situations must go wrong. |
18-03-2004, 20:21 | |
Verwijderd
|
WooF is van msn gegooid.
WooF wil daar weer op. WooF heeft hard gewerkt vandaag WooF is daarom trots op zichzelf WooF heeft morgen eerste drie uur vrij WooF moet 3 april toelatingstest doen WooF krijgt het druk WooF krijgt er de kriebels van WooF is nog niet klaar met werken WooF heeft gelukkig de eerste 3 uur vrij WooF kan dus mooi vavond doorgaan. WooF: applaus. WooF heeft haar pm gelezen Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 20:46. |
18-03-2004, 20:44 | |
Verwijderd
|
msn doet het weer eens niet pff... stelletje klunzen daarachter..
ik kon mn 2 nieuwe mailtjes wel bekijken waren superlieve mailtjes ben toch weer aan het janken bah hoesten gereageerd op gedicht van Jummy voel me dizzy alsof 100 mensen aan me zitten vage ik.. kan wel om mezelf glimlachen dat ik op dit forum meer zeg dan ik irl in een week zeg moe.. bij pa nu morgen nog 1 daggie school ze hadden mijn werkstuk overgetypt en ik kon niet bewijzen dat ík het had gemaakt: een 6 ...wat een eikels... en ik had er zo mn best op gedaan zucht.. waarom houd het niet gewoon op k wil morgen niet wakker worden ik zal wel te moe zijn om te kunnen slapen na de gigantische beklimming van de 2 trappen deze dag krijgt net een onvoldoende: een 5.4 |
18-03-2004, 20:50 | |
Hoe kan het dat één van de afschuwelijkste moordenaars van Nederland bijna vrijuit gaat?
Die man heeft een 79-jarige vrouw ontvoerd, tweemaal verkracht, halfnaakt vastgebonden aan een boom en doodgeslagen met een schop. Net veroordeeld. Over 5 jaar en 7 maanden is hij weer vrij. |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 22:10 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 15:28 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 09:57 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 22:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 22:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 09:16 |