Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2013, 18:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat valt tegen hoor, museumkaart is verrassend duur. Maar het feit dat ik nu een museumkaart heb, was juist de reden om nu te gaan

En als je slim bent koop je nu zsm een kaart, want hij wordt binnenkort een stuk duurder (juist door de populariteit van het Rijksmuseum). Het mooie is dat je hem nu kunt kopen, maar het jaar gaat pas in als je hem voor het eerst gebruikt.
Oh, dat ga ik in de gaten houden. Ik krijg over twee weken mijn salaris, ga ik dat redden met de oude prijs?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 16-08-2013, 18:45
Verwijderd
Heb het even opgezocht, maar je bent al te laat... Sorry, ik dacht dat het pas einde van het jaar zou zijn, maar NOS zegt van niet:
http://nos.nl/artikel/519719-museumk...or-succes.html
Oud 16-08-2013, 18:47
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
De manier waarop zij en Willem omgaan met haar vader spreekt me niet aan. En de manier waarop het Volk haar 'schattige' opmerking dat het 'een beetje dom' was om moord te bagatelliseren, heeft ontvangen, evenmin!
Denk je dat ze een soort evil mastermind fascist is?
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb het even opgezocht, maar je bent al te laat... Sorry, ik dacht dat het pas einde van het jaar zou zijn, maar NOS zegt van niet:
http://nos.nl/artikel/519719-museumk...or-succes.html
Oh, geeft niet Bedankt voor het opzoeken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 18:59
Verwijderd
Ik vind het wel echt leuk, zo'n Museumkaart. Daardoor ga ik nu veel sneller naar een museum!
Oud 16-08-2013, 19:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het wel echt leuk, zo'n Museumkaart. Daardoor ga ik nu veel sneller naar een museum!
Ja, daarom wil ik hem ook aanschaffen, maar ik wilde eerst even afwachten of ik tijdens mijn nieuwe studie tijd heb voor musea! Je schijnt redelijk veel vrij te hebben, in vergelijking tot middelbare school/MBO, maar dat weet ik niet zeker en wil ik eerst avonturen. En mijn school ligt aan het Museumpark, dus wat wil je
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 19:04
Verwijderd
Serieus?! Dan moet je ZEKER een museumkaart! Lekker in je pauzes even naar binnen
Oud 16-08-2013, 19:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Serieus?! Dan moet je ZEKER een museumkaart! Lekker in je pauzes even naar binnen
Ja, dan is de verleiding natuurlijk enorm groot om ook af en toe EVEN naar iets toe te gaan Hmmm. Ik ga hem zeker aanschaffen, maar wel als ik mijn salaris heb ontvangen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 19:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Denk je dat ze een soort evil mastermind fascist is?
Nee.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 19:19
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat ben je kortaf, ik hoopte dat je er uitgebreid over zou vertellen
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 19:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat ben je kortaf, ik hoopte dat je er uitgebreid over zou vertellen
Nou ja, ik vind het niet, dus wat moet ik daar nog meer over kwijt?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 19:37
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline


Trouwens, ik bedacht me net iets en heb je een bericht gestuurd, kijk er maar even naar als je wilt
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik ze gewoon irri.
Oud 16-08-2013, 19:49
Verwijderd


Oud 16-08-2013, 19:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:


Trouwens, ik bedacht me net iets en heb je een bericht gestuurd, kijk er maar even naar als je wilt
Ik zie geen bericht.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 19:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Oh wacht, ik kijk niet goed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 20:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gewoon doen.
Ik wil ook Noorderzon maar het is me gewoon echt veel te ver weg.
Heb ik ook gedaan! Ik vind het wel heel knap van mezelf, want ik ben zo'n type dat nergens alleen heengaat Jammer wel dat het na een kwartier ging regenen en dat ik dus ruim een uur in de regen heb gezeten.

Oke IEW, ik dacht dat ik heel goed had gekeken waar ik m'n voeten neerzetten toen ik m'n fiets op het gras parkeerde en 'm weer pakte, maar BLIJKBAAR NIET, want hondenpoep. En toen heb ik blijkbaar ook nog met m'n ene voet op de ander gezeten, want het zat ook op de bovenkant van m'n sandaal
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 20:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me nu heel viezig. En ik heb half schaatsend met een schoonmaakdoekje onder m'n voet de vloer van de gang, keuken en woonkamer '''''schoongemaakt''''' omdat ik daar allemaal had gelopen voordat ik achter de goorheid kwam. Ik hou mezelf nu maar voor dat dat genoeg schoonmaakwerk is, want voor meer heb ik geen energie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 21:09
Verwijderd
The Sopranos
Oud 16-08-2013, 22:18
Verwijderd
Aw chick rock bah
Oud 17-08-2013, 07:33
Verwijderd
nog 2 dagen vakantie
Oud 17-08-2013, 07:40
Verwijderd
Wauw er vloog iets naar binnen wat op een libel lijkt. He is heel groot en dik, en het zit op de muur. Ik durf het niet kapot te maken. Minoes wilt het aanvallen.

Laatst gewijzigd op 17-08-2013 om 07:55.
Oud 17-08-2013, 07:43
Verwijderd
zooooooooooooooooo weer thuis, m'n nachtdiensten voor deze week zitten er weer op. Slaaptijdddd.
Oud 17-08-2013, 07:43
Verwijderd
of nee eigenlijk heb ik veel te veel honger.
Oud 17-08-2013, 07:50
Verwijderd
Haaglanden; Hollands Midden - vrijdag 16 augustus 2013 21:32:12

Actie gestart: vrijdag 16 augustus 2013 21:32:12
Aantal benaderde deelnemers: 257
SMS berichten:

VERMIST:Bejaarde man DEMENT:69 jaar oud, 1.80 meter, slank postuur,golvend grijs haar, roze blouse, bruine broek. vermist omg. scheveningen.2587AZ. 0900-8844

Dit is een bewoner van m'n werk. Zo zielig!!! Ik hoop dat ie snel gevonden wordt.
Oud 17-08-2013, 07:55
Verwijderd
O het is een libel.
Oud 17-08-2013, 08:20
Verwijderd
Ik wil nog slapen
Oud 17-08-2013, 08:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb blijkbaar raar geslapen, want m'n nek doet fucking pijn.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-08-2013, 08:37
Verwijderd
Dat heb ik ook wel eens. Soms lig ik onbewust op de stang aan mijn bed.
Oud 17-08-2013, 08:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En toen gooide ik een enorme kop rooibosthee over mezelf, de bank en de witte kussens ik mag nog van geluk spreken dat het niet over m'n laptop ging.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-08-2013, 08:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Heb ik ook gedaan! Ik vind het wel heel knap van mezelf, want ik ben zo'n type dat nergens alleen heengaat Jammer wel dat het na een kwartier ging regenen en dat ik dus ruim een uur in de regen heb gezeten.

Oke IEW, ik dacht dat ik heel goed had gekeken waar ik m'n voeten neerzetten toen ik m'n fiets op het gras parkeerde en 'm weer pakte, maar BLIJKBAAR NIET, want hondenpoep. En toen heb ik blijkbaar ook nog met m'n ene voet op de ander gezeten, want het zat ook op de bovenkant van m'n sandaal
Citaat:
Ik voel me nu heel viezig. En ik heb half schaatsend met een schoonmaakdoekje onder m'n voet de vloer van de gang, keuken en woonkamer '''''schoongemaakt''''' omdat ik daar allemaal had gelopen voordat ik achter de goorheid kwam. Ik hou mezelf nu maar voor dat dat genoeg schoonmaakwerk is, want voor meer heb ik geen energie
O.a. daarom vind ik dus dat hondenbezitters die rommel moeten opruimen, net zoals dat in Duitsland en Zwitserland gebruikelijk (en doorgaans verplicht) is.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 17-08-2013, 09:35
Verwijderd
Hier in de buurt is een hondenuitlaatplek waar je zakjes kunt pakken voor de poep van je hond, maar niemand doet dat. Zodra je de poorten van dat ding binnenloopt, komt de strontlucht je tegemoet. Ik ben daar een keer geweest met onze logeerhond en daarna nooit meer. Smerig daar, bah. Verder ruim ik het altijd op, ik vind hondenpoep op de stoep/wandelpaden/whatever smerig.

//Ik vind onze logeerhond zo leuk. Ik baal er gruwelijk van dat vriendlief nog geen hond wil, want zo'n beest om me heen is zo goed voor me. Jammer da ze vandaag weer weg moet.
Oud 17-08-2013, 09:54
Verwijderd
Iemand heeft hondenpoep aan de muur aan de voorkant van het huis gesmeerd.
Oud 17-08-2013, 10:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
M'n hoofd. Au.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-08-2013, 10:04
Verwijderd
*paracetamol en andere dingen uitdeel aan iedereen die auwa heeft*
Oud 17-08-2013, 10:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dank. Heb er inderdaad net twee genomen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-08-2013, 10:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat komt goed uit, er is net zo'n 500 kilo paard op mijn kleine teen gaan staan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-08-2013, 10:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oei, ik weet hoe dat voelt. Ik heb ooit een grote zware dikke fjord midden op mijn voet gehad. Voet was zwart/blauw/paars binnen twee uur en heb er bijna 2 weken nauwelijks op kunnen staan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-08-2013, 10:55
Verwijderd
Daarom doe ik niet aan paardrijden.
Oud 17-08-2013, 10:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Omdat de kans bestaat dat het beest op je voet gaat staan?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-08-2013, 10:59
Verwijderd
Sora is bang voor vlliegen
Oud 17-08-2013, 10:59
Verwijderd
Omdat er veel mensen in mijn buurt zijn die paardrijden en constant letsel ervan hebben. En ik heb het niet zo met paarden. Op de basisschool deden alle meisjes dat behalve ik.
Oud 17-08-2013, 10:59
Verwijderd
Nee omdat er een dikke zware fjord op jouw voet was gaan staan. Solidariteit
Oud 17-08-2013, 11:00
Verwijderd
en ik wil geen gebroken voet hebben.
Oud 17-08-2013, 11:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, dit gaat over de aanvraag voor studeren met behoud van bijstand.
Spoiler


Hoe is het met jou Snebbel?
Ik hoop dat t goed uitpakt!

Met mij gaat het best goed. Misschien over een week of twee naar huis! Als ik thuiszorg kan krijgen. Ik zie wel ontzettend op tegen thuiszorg dus stiekem zou ik ook nog een beetje blij zijn als het verzoek wordt afgewezen Maar goed, met thuiszorg kan ik wél naar huis en daar heb ik ontzettend veel zin Even afwachten nog!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-08-2013, 11:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hoop dat t goed uitpakt!

Met mij gaat het best goed. Misschien over een week of twee naar huis! Als ik thuiszorg kan krijgen. Ik zie wel ontzettend op tegen thuiszorg dus stiekem zou ik ook nog een beetje blij zijn als het verzoek wordt afgewezen Maar goed, met thuiszorg kan ik wél naar huis en daar heb ik ontzettend veel zin Even afwachten nog!
Oooh dat zou wel heel erg fijn zijn, om naar huis te kunnen! En ja, thuiszorg wil je natuurlijk liever niet, maar als dat het noodzakelijk kwaad is om toch naar huis te kunnen... En wat goed dat je gestopt bent met roken!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-08-2013, 11:25
Verwijderd
Ik zit hier te waxhten tot mijn nagels droog zijn, heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Oud 17-08-2013, 12:10
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik wil wel weten welke kleur je nagels zijn Ingegerd, het liefst met foto!
__________________
Yeezy taught me
Oud 17-08-2013, 13:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Je oksels scheren met een zere nek is een hele uitdaging.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-08-2013, 14:14
Verwijderd
Spijkerrokjes en ik zijn niet voor elkaar gemaakt. Het staat me echt uitermate tuttig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.