Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ok

Ik heb ook wel wat last van puistjes, nog steeds , maar ga er niet allerlei spul voor halen. 'Was me gewoon goed, facewash van nivea is het enige wat ik tegen mijn gezicht gooi. Ik weiger puistjesspulfabrikanten te sponsoren voor de onzin die ze leveren.
nog steeds, hoe oud ben je dan? Voor de complete informatie, ik ben 20 en ik heb nog steeds acne jammer de bammer maar het zij zo!
Advertentie
Oud 06-09-2010, 21:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat stond dus ook in m'n uitgebreide post van gisteren. Zeggen dat je een ervaren speler bent én dat je nog niet vanaf september kunt beginnen, dus dat de tweede halfjaarsproductie eigenlijk de enige optie voor je is, maar dat je natuurlijk heel graag bij Doppio wil spelen etc. En dan evt eerlijk zeggen dat je mij kent, want daar komen ze anders toch wel achter
Dat zal ik dan doen. Eerlijk ben ik sowieso wel hoor. Maar vind jij het dan niet erg dat jouw voorstelling mijn enige keuze is?

Citaat:
En ik zei nog dat je niet bang hoeft te zijn voor die input van de spelers. Ik bedoel daar vooral mee dat ik veel inspiratie haal uit de spelers (dat klinkt zo kut, maar het is zo ) en dat ik dus kijk naar wat ze aanbieden/zijn en hun kwaliteiten gebruik om daarvanuit een rol op te bouwen. En niet ze iets laat spelen dat ze niet kunnen. Dat klinkt ook kut, want dan lijkt het net of je niets leert, maar dat is niet waar. Denk ik.
Oke, nouja, ik ben een beetje onzeker over mijn huidige vermogens aangezien mijn huidige regisseur me eigenlijk nauwelijks weet te motiveren en ook niet echt lovend is. Maargoed, voor die eenakter kreeg ik heel veel lof, dus misschien moet ik daar meer uit putten en sowieso gewoon op jouw eerlijkheid en kunde als regisseur vertrouwen.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 21:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
@Egon: Ik heb er niet echt erg last van, maar ik gebruik een crème van de drogist + nog een hoop dingen om ervoor te zorgen dat mijn huid niet echt uitdroogt, maar ik vind een beetje tandpasta op de puist -als je dan ook een echte hebt- verdomd handig.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 21:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik ben 20 en ik heb nog steeds acne
Oh ja? Ik heb echt nooit een spoortje van acne gezien op jouw foto's.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 21:05
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nooit puisten in het gezicht. Ze zitten meestal op mijn achterhoofd. Dan zijn het ook echt knoeperds.
Oud 06-09-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh ja? Ik heb echt nooit een spoortje van acne gezien op jouw foto's.
nee dat is lijp he? Ik heb weleens opeens van die aanvallen ofzo, dan is het een dag of twee héél erg en dan verdwijnt het weer. Die twee dagen ben ik ook niet te genieten. En voor de rest heb ik gewoon structureel wat puistjes op mijn kin, een puistjesbaard. Die krijg ik altijd als ik nerveus ben voor dingen of vol stress zit en dat is bijna altijd.
Oud 06-09-2010, 21:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
hallo ik ben er weer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
hallo ik ben er weer
Waar ga jij steeds heen zeg
Oud 06-09-2010, 21:09
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hmz, wel irritant dat het dan zo acuut kan zijn Egon!

Ik heb vaak niet echt puistjes maar heel kleine bobbeltjes op mijn voorhoofd (en verder op mijn kin/neus wat mee-eters) en dat blijft vrij stabiel, tenzij ik ongesteld word, uiteraard.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 21:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waar ga jij steeds heen zeg
ik was mijn broer aan het helpen met goniometrie. En ik loste een van de moeilijkste op
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
ik was mijn broer aan het helpen met goniometrie. En ik loste een van de moeilijkste op
Oud 06-09-2010, 21:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hmz, wel irritant dat het dan zo acuut kan zijn Egon!

Ik heb vaak niet echt puistjes maar heel kleine bobbeltjes op mijn voorhoofd (en verder op mijn kin/neus wat mee-eters) en dat blijft vrij stabiel, tenzij ik ongesteld word, uiteraard.

Ach, ik ben 25 en heb ook nog van die uitbraken. (Terwijl ik ze als puber nooit had, wtf?!!!) Maar bij mij zijn het geen pukkeltjes, maar meteen gigantische ontstoken bulten, dus als ik dan ergens binnenkom is het meteen van 'Hee, wat heb jij op je gezicht?'. Ja eh, ook hoi.
Het helpt ook niet mee dat ik er nooit vanaf kan blijven. Cue craterface.

Wrs genetisch bepaald, want m'n moeder heeft ook vaak van die grote bulten op d'r hoofd. Echt een leuk vooruitzicht, want ik ben al zo sexy.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:15
Verwijderd
ja, onderhuidse en ontstoken zijn de ergste, echt van die stukken land ofzo?
Oud 06-09-2010, 21:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
en zeggen dat het 1 jaar geleden is en dat ik op mijn 16de het plots kon
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huuuuge tracts o' land!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:16
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ach, ik ben 25 en heb ook nog van die uitbraken. (Terwijl ik ze als puber nooit had, wtf?!!!)
Maar bij mij zijn het geen pukkeltjes, maar meteen gigantische ontstoken bulten, dus als ik dan ergens binnenkom is het meteen van 'Hee, wat heb jij op je gezicht?'. Ja eh, ook hoi.
Het helpt ook niet mee dat ik er nooit vanaf kan blijven. Cue craterface.
Irritant ,
kan er ook nooit van af blijven, stomme dingen .
Ooit gaat het over .
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dat zal ik dan doen. Eerlijk ben ik sowieso wel hoor. Maar vind jij het dan niet erg dat jouw voorstelling mijn enige keuze is?

Oke, nouja, ik ben een beetje onzeker over mijn huidige vermogens aangezien mijn huidige regisseur me eigenlijk nauwelijks weet te motiveren en ook niet echt lovend is. Maargoed, voor die eenakter kreeg ik heel veel lof, dus misschien moet ik daar meer uit putten en sowieso gewoon op jouw eerlijkheid en kunde als regisseur vertrouwen.
Ik vind het ergens best een gek idee dat ik jou dan zou gaan regisseren, maar het lijkt me uiteindelijk alleen maar leuk Dus ik hoop dat jij het ook ok vindt

Volgens mij ben ik alleen maar vervelend als mensen hun tekst niet leren of geen concentratie hebben/op halve kracht spelen. Ik durf in elk geval wel te zeggen dat ik spelers niet echt onzeker maak En ik ken je natuurlijk niet als speler, maar ik ben heel wat gewend en ik ben ervan overtuigd dat jij beter bent dan de meesten bij Doppio
Oud 06-09-2010, 21:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ooit gaat het over .
Lees de edit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ach, ik ben 25 en heb ook nog van die uitbraken. (Terwijl ik ze als puber nooit had, wtf?!!!) Maar bij mij zijn het geen pukkeltjes, maar meteen gigantische ontstoken bulten, dus als ik dan ergens binnenkom is het meteen van 'Hee, wat heb jij op je gezicht?'. Ja eh, ook hoi.
Het helpt ook niet mee dat ik er nooit vanaf kan blijven. Cue craterface.

Wrs genetisch bepaald, want m'n moeder heeft ook vaak van die grote bulten op d'r hoofd. Echt een leuk vooruitzicht, want ik ben al zo sexy.
complexen ook misschien is naar de dermatoloog enzo?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:17
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ervan afblijven is idd een teer punt .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 21:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga acteren in een amateur filmpje voor school met vrienden Poker Money 2
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Lees de edit.
ahw

Moet ik ook net dat posten .
Wie weet kan een dermatoloog er iets mee inderdaad .
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ervan afblijven is idd een teer punt .
Hm ja, blijft vervelend
Oud 06-09-2010, 21:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ahw

Moet ik ook net dat posten .
Wie weet kan een dermatoloog er iets mee inderdaad .
Nouuuu! En ik voelde me al zo emo.

Dermatoloog vind ik niet zo nodig, het is altijd rond 'die tijd van de maand'. Kan ik mss beter aan de pil beginnen ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:26
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat zou zomaar kunnen helpen, put ik even uit mijn ruime ervaring .
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pffffffffffffffffrrrrrrrrrrtttttttt (geluid van thee uitspugen door het lachen) :'D
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ook helpt het de borstomvang vooruit niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:29
Verwijderd
Tijd om te gaan slapen . Tot morgen iedereen!
Oud 06-09-2010, 21:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Tijd om te gaan slapen . Tot morgen iedereen!
nu al wel slaapwel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ook helpt het de borstomvang vooruit niet
Ik snap deze zin niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
nu al wel slaapwel
Ja, morgen vroeg op. Jammer genoeg.
Oud 06-09-2010, 21:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, morgen vroeg op. Jammer genoeg.
7 uur hier
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap deze zin niet.
dat hebben mensen wel vaker met mij. Vooral als het later wordt valt mijn interpunctie en zinsbouw in elkaar.

-->Ook helpt het de borstomvang vooruit, niet ?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Zo, we zijn weer thuis. Het was heel leuk maar ik had het wel koud ja deadlock maar ik was een van de weinige want zag iedereen met zomerkleding lopen, kwam ik aan met m'n sjaal en dikke vest. Ik heb je niet gezien white trash. Hoorde wel iemand heel hard mijn naam roepen maar ik had geen zin om om te kijken, wist ook niet of het voor mij was bestemd.

Het was wel wat drukker dan ik op had gerekend, we hebben speciaal buiten de schoolvakanties gepland en nog stierf het er van de kindertjes. En niet allemaal op schoolreis waren die.
Er liepen ook weer mensen met hele kleine kinderen en zelfs baby's, wat hebben die er nou aan vraag ik me af. Toch geen lol aan, kun je beter wachten tot je koters een beetje groter zijn zodat ze én ergens in mogen én dat ze het ook nog meekrijgen.
Ik heb je ook niet gezien maar ik droeg ook gewoon een cardigan in plaats van alleen een shirtje
Oud 06-09-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ga je batsen bas?
Nee ;(
Oud 06-09-2010, 21:36
Verwijderd
Hoe vond je de joris en de draak? Ik vond vuur gaaf, maar water nog veel gaver. Alhoewel ik niks heb gezien van de rit, omdat ik met mijn hoofd op elmers schoot lag te krijsen. Maar het gevoel in m'n buik was bij water veel erger dan bij vuur
Oud 06-09-2010, 21:37
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
nog steeds, hoe oud ben je dan? Voor de complete informatie, ik ben 20 en ik heb nog steeds acne jammer de bammer maar het zij zo!
ik ben ook 20
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik voel me maar jong hier
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 21:38
Verwijderd
Ooooooh, er was een piepklein stukje Blackadder op tv, en nu heb ik zin om die dvd er maar weer eens in te gooien! <3
Oud 06-09-2010, 21:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ja doen!

Citaat:
dat hebben mensen wel vaker met mij. Vooral als het later wordt valt mijn interpunctie en zinsbouw in elkaar.

-->Ook helpt het de borstomvang vooruit, niet ?
Achsoooo. Ehm, dat weet ik eigenlijk niet of dat helpt. Vorige keer merkte ik er niks van iig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-09-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe vond je de joris en de draak? Ik vond vuur gaaf, maar water nog veel gaver. Alhoewel ik niks heb gezien van de rit, omdat ik met mijn hoofd op elmers schoot lag te krijsen. Maar het gevoel in m'n buik was bij water veel erger dan bij vuur
Ik heb alleen Water gedaan toen ik er laatst was, en toen wonnen we ook
Oud 06-09-2010, 21:39
Verwijderd
De drie keer dat ik er ben in geweest won vuur ze allemaal!
Oud 06-09-2010, 21:40
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ooooooh, er was een piepklein stukje Blackadder op tv, en nu heb ik zin om die dvd er maar weer eens in te gooien! <3

Blackadder!!

Echt Dat is wel een van de meest grappige series die ik ken!
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
De drie keer dat ik er ben in geweest won vuur ze allemaal!
Dan ben je vast vaak achter elkaar geweest, of niet? Het schijnt zo te zijn dat hij gewoon steeds een half uurtje (ofzo) staat ingesteld dat Water wint, en dan weer een half uurtje vuur.
Oud 06-09-2010, 21:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Be-ton beton beton beton beton beton beton.
hey, jij kent het betonlied. baas!
Citaat:
beton
belg!
Oud 06-09-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Blackadder!!

Echt Dat is wel een van de meest grappige series die ik ken!
Ik ben er ook behoorlijk weg van <3 De serie wordt ook ieder seizoen beter, dat is echt tof.
Seizoen 1 is aardig, maar vaak wat te flauw, seizoen 2 is al leuker (want; Blackadder is veel sarcastischer en gemener ), seizoen 3 is hilarisch en seizoen 4 is gewoon belachelijk goed.
Oud 06-09-2010, 21:43
Verwijderd
zo, van de hel die werken heet ben ik weer even af <3
Oud 06-09-2010, 21:46
Rationeel
Rationeel is offline
koyaanisqatsi... koyaanisqatsi... koyaanisqatsi (8) <3
Oud 06-09-2010, 21:47
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
hey, jij kent het betonlied. baas!


belg!
;d;D;DD:
__________________
Yoloswag 420
Oud 06-09-2010, 21:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben er ook behoorlijk weg van <3 De serie wordt ook ieder seizoen beter, dat is echt tof.
Seizoen 1 is aardig, maar vaak wat te flauw, seizoen 2 is al leuker (want; Blackadder is veel sarcastischer en gemener ), seizoen 3 is hilarisch en seizoen 4 is gewoon belachelijk goed.
seizoen 1 was ook geschreven door Rowan Atkinson zelf, de rest door Ben Elton (van oa The Young Ones) en Richard Curtis (van duizent Britse romkoms).
Ik weet niet waarom, maar ik heb een zwak voor serie 2. Mss vanwege het baardje van Blackadder.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.