Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
jawel, check je post-its van een paar dagen geleden maar

Als ik jou was zou ik de site wat compacter maken, ik werk hier met een redelijk hoge resolutie en de header en de post-its zijn nog steeds gigantisch. Misschien één rij post-its waar je doorheen kunt scrollen of uitvouwbare post-its ofzo. Het mag allemaal wel wat kleiner. Daarnaast zou ik er voor zorgen dat er na een spui een auto-refresh komt, volgens mij is dat vrij eenvoudig te veranderen.
De post-its worden niet kleiner, heb je ooit uitrolbare postits op een koelkast gezien?
Het hele idee zou daarmee vervallen, dus dat lijkt me niet verstandig.

Alleen wat bedoel je met een grote header, dat deze te hoog is?
Ik zelf zit overigens met 1680*1050.

Auto refresh moet, alleen sommige browsers kunnen geen meerdere ajax requests tegelijk afhandelen
Ik moet er dus nog een timer inbouwen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2007, 11:06
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Dan zou ik gaan voor minder post-its op een pagina, als ik ergens een hekel aan heb is het namelijk scrollen Wat ik met die header bedoelde was dat het formulier er ook nog bij in zit waardoor alles nog veel ruimer wordt en je dus minder kwijt kunt. Zit hier zelf trouwens ook op 1680x1050

Owja, en de jpeg-compressie van je logo is een beetje aan de hoge kant
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik gaan voor minder post-its op een pagina, als ik ergens een hekel aan heb is het namelijk scrollen Wat ik met die header bedoelde was dat het formulier er ook nog bij in zit waardoor alles nog veel ruimer wordt en je dus minder kwijt kunt. Zit hier zelf trouwens ook op 1680x1050

Owja, en de jpeg-compressie van je logo is een beetje aan de hoge kant
Ja, eigenlijk moet er ook een volgende pagina ding bij, maar nog geen zin gehad dat erin te bouwen

De compressie is niet hoog, het plaatje is gewoon kut gemaakt, hehe
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:13
roman
Avatar van roman
roman is offline
Citaat:
ik ben met een partner een tijdje bezig geweest aan deze site:
http://www.ps3madness.nl
het is een beetje een algemene PS3 site, met info over games, reviews en previews en dergelijke, de site is pas net online, dus zeg maar wat jullie er van vinden
Heb je het zelf gemaakt of toch een beetje gepikt van hier bijvoorbeeld klik!

maar knap het header plaatje veranderd idd
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 18:56
roman
Avatar van roman
roman is offline
je moet alleen even jw_technozine als template kiezen
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 15:33
wibela
wibela is offline
www.smart-invest.nl

Check mijn site!! :-)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 17:04
marco_nogwat
Avatar van marco_nogwat
marco_nogwat is offline
Citaat:
www.smart-invest.nl

Check mijn site!! :-)
dit topic is niet bedoelt om alleen je site te adverteren, maar om suggesties en verbeteringen te zoeken...

ik zou bij jouw site iig wat minder whitespaces doen ( vooral bij de dropboxes)
__________________
Piggymoo.com - watch band of brothers - Stargate - Futurama - AlloAllo - Death note - Fma - Fmp - Kanon - Inuyasha - hellsing - Shana & more
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 17:53
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
je moet alleen even jw_technozine als template kiezen
Ach ja, het gaat nooit enkel om het uiterlijk maar...wow, er zitten wel goeie templates tussen eigenlijk.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 13:57
roman
Avatar van roman
roman is offline
Citaat:
www.smart-invest.nl

Check mijn site!! :-)

Netjes gecodeerd, met css en alles in div`s en lists.

Alleen de vormgeving is erg saai, Aan de inhoud af te zien is het een zakelijke pagina, prima maar probeer er net ff wat meer van te maken. Met wat aantrekkelijkere koppen boven de tekstblokken in het midden
Ook zou ik het menu links wat meer ruimte geven. Misschien het rechterblok iets met een teaser waardoor je de aandacht wat meer kunt sturen....
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 13:59
roman
Avatar van roman
roman is offline
Citaat:
Ach ja, het gaat nooit enkel om het uiterlijk maar...wow, er zitten wel goeie templates tussen eigenlijk.
Waar gaat het dan wel om? Het reclame maken voor een ps3 review site
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:19
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Nee, ik bedoelde eerder dat naast het uiterlijk van een site, structuur, duidelijkheid, crossbrowserondersteuning, toegankelijkheid (etc...) ook belangrijk is, of kan zijn.

Nu ja, dat weet je vast ook wel, en voor die ps3 site maakt het inderdaad niet zoveel uit.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 19:50
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
tjah
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 02-11-2007 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 01:44
Verwijderd
Is er ook een manier die klopt met een webstandaard om de hoogte van een element overeen te laten komen met de hoogte van het vlak van het venster waarop de website weergegeven wordt?

Het zou mij verbazen, gezien mijn zoektocht. Hoewel het mij ook verbaasde dat dit niet zonder quirksmodus of hack kan.

Als je geen DOCTYPE opgeeft kun je voor bijv. een tabel een attribuut "height" op 100% instellen. Maar met DOCTYPE werkt dit niet. Het moet in quirks modus.

Of is er een manier volgens een standaard, maar wordt deze gewoon niet geïmplementeerd in browsers?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 09:26
Verwijderd
Wat jij wil is denk ik wel mogelijk, maar wordt volgens mij niet echt ondersteund. Zo kun je van 'html' en 'body' de marin en padding op 0 zetten en vervolgens de height op 100%. Maar ik weet niet of het werkt. Waarom zou je het eigenlijk willen?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 10:14
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het schijnt zo te kunnen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 11:34
Verwijderd
Die site komt me bekend voor, en die methode ook. Ik had het geprobeerd, maar het had geen effect.

Maar nu heb ik dus het voorbeeld eens exact overgenomen. En inderdaad, het werkt! Ik zal toch iets verkeerd gedaan hebben. Aargh!

In ieder geval beiden bedankt.

En het ging me inderdaad om het verticaal centreren. Hoewel ik ook een andere manier gevonden had. Alleen vond ik dat een te 'hackvolle'/omslachtige methode (hoewel wel goed gevonden van ze):
http://www.infinitywebdesign.com/res...entereddiv.htm
Code:
#mydiv {
	position:absolute;
	top: 50%;
	left: 50%;
	width:30em;
	height:18em;
	margin-top: -9em; 
	margin-left: -15em;
	border: 1px solid #ccc;
	background-color: #f3f3f3;
}
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 12:24
Verwijderd
Jaja, ik heb weer iets
www.updeals.com

Een verzamelsite van websites die 1x per dag een scherpe aanbieding hebben.
De meeste verkopen ook maar 1 product per dag.
Verder lekker basic..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:15
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Twee probleempjes;

- Ik gebruik nu een container met auto margin om een pagina te centreren. Dit werkt heel leuk voor firefox, maar niet voor IE 6. Welke methode moet ik hiervoor gebruiken?

- Ik heb een database zoekscript geplukt van deze pagina; http://www.madness.nl/artikel/artikel.asp?aid=18&page=2
Tabelletje aangemaakt in mn database etc.. allemaal prima. Maar dan krijg ik deze foutmelding:

Error Type:
ADODB.Recordset (0x800A0E78)
Operation is not allowed when the object is closed.
/test/frontoffice/results.asp, line 224


Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; InfoPath.2; .NET CLR 1.1.4322)

Page:
GET /test/frontoffice/results.asp

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 09:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jaja, ik heb weer iets
www.updeals.com

Een verzamelsite van websites die 1x per dag een scherpe aanbieding hebben.
De meeste verkopen ook maar 1 product per dag.
Verder lekker basic..
Wel altijd jammer dat het van die dingen zijn op die sites die je toch niet wilt. Goedkoop vind ik het ook niet. Is net zoiets als met inkoopacties/sk.. geen goede deals meer.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Wel altijd jammer dat het van die dingen zijn op die sites die je toch niet wilt. Goedkoop vind ik het ook niet. Is net zoiets als met inkoopacties/sk.. geen goede deals meer.
Ligt eraan..
iBood heeft vaak wel goede aanbiedingen, 1dayfly ook wel maar de rest is vaak een stuk minder..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 20:08
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ligt eraan..
iBood heeft vaak wel goede aanbiedingen, 1dayfly ook wel maar de rest is vaak een stuk minder..
Als ik dit check;

http://www.1dayfly.nl/producthistory.asp
http://www.ibood.com/site/nl/forum/i...vtopic&forum=1

Zie ik bar weinig.. maargoed ik ben ebay gewend
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Jaja, ik heb weer iets
www.updeals.com

Een verzamelsite van websites die 1x per dag een scherpe aanbieding hebben.
De meeste verkopen ook maar 1 product per dag.
Verder lekker basic..
Netjes.

Ben zelf niet echt koopkrachtig.

Heb wel een ouderlijke lening af kunnen sluiten en zo een Inspiron 1501 laptop aan kunnen schaffen (er schijnen trouwens verschillende Inspiron 1501 samenstellingen te zijn, eerder tot mijn verbazing ).

Niet het beste van het beste natuurlijk...maar het voldoet, ben er wel blij mee.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:52
Verwijderd
Bier...creëert meer dwalingen dan je lief is (wat laptop betreft).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik moet het met Sovreze eens zijn..
Dat je wat codes kent, wil niet zeggen dat je websites kunt bouwen.
Je zegt dat je aan de w3c regels houd, toch zijn je websites niet cross browser te gebruiken.
Je moet ook niet teveel waarde hechten aan w3c, usability is vele malen belangrijker want dat zorgt eenmaal voor de bezoekers.
En dat je weet waar kleurtjes in photoshop zit, maakt je geen designer. je moet gevoel voor kleur hebben. Daarnaast is het ook wel prettig als je een beetje bijhoud wat de trends zijn als het gaat om ontwerp.

En verder ontopic:
www.spuien.com
Vind ook dat W3C niet het allerbelangrijkste is. Maar heb soms wel een dwangmatigheid richting zo'n standaard...heb dan zo'n periode...hoewel de praktijk is dat ik toch wel op minstens één dingetje nalatig ben.

Maar zoals ik al eerder had geschreven; zelfs Google maakt geen gebruik van een DOCTYPE, en dat is wel een aardig groot en slim bedrijf te noemen.

Spuien.com, ook netjes gedaan. Ziet er leuk uit. Is dit gewoon hobbymatig of ben je ook van plan het een professioneel nut toe te wijzen? (hoewel het er wel professioneel uitziet)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 19:03
Verwijderd
Google heeft geen doctype vanwege het dataverkeer, moet je maar eens naar de code kijken dat is echt zo schraal mogelijk.
EN dan denk je, dat is niks.. maarja als je bedenkt hoevaak de website bezocht wordt

Spuien.com is gewoon voor de leuk opgezet, heeft verder geen commercieel karakter. Weet er eigenlijk ook geen concept voor wat winst ermee zou kunnen maken

www.updeals.com is nog wel iets commercieels mee te doen uiteindelijk, maar dat komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 19:04
Verwijderd
http://gedenkplaats.com
Weer een nieuwe website

Komt wel commercieel concept achter, maar weet nog niet wat en is nog niet helemaal klaar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 14:14
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
http://gedenkplaats.com
commercieel concept
Heb net gegoogeld op 'Virtuele chrysanten'. Blijkbaar is je gedenkplaatsidee niet helemaal nieuw, maar wel leuk gevonden overigens.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
http://gedenkplaats.com
Weer een nieuwe website

Komt wel commercieel concept achter, maar weet nog niet wat en is nog niet helemaal klaar.
Goed plan, succes ermee

Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Heb net gegoogeld op 'Virtuele chrysanten'. Blijkbaar is je gedenkplaatsidee niet helemaal nieuw, maar wel leuk gevonden overigens.
Het concept is niet geheel nieuw.
Je hebt al condoleance registers natuurlijk maar bieden minder opties, of websites waarbij je niet direct zelf kan registreren..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 23:20
muky
muky is offline
Citaat:
Twee probleempjes;

- Ik gebruik nu een container met auto margin om een pagina te centreren. Dit werkt heel leuk voor firefox, maar niet voor IE 6. Welke methode moet ik hiervoor gebruiken?
HTML-code:
<html>
<head>
<style>
body
{
       text-align: center;
}

div.container
{
       text-align: left;
       width: 700px;
       height: 600px;
       background-color: green;
       margin: auto;
}
</style>
</head>
<body>
<div class="container">

</div>
</body>
</html>
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 07:31
Verwijderd
Ik zou het body verhaal weglaten, want dat is nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 09:53
Verwijderd
Als je zorgt dat je container ware afmetingen heeft en je inderdaad margin auto 0 gebruikt moet het werken. Ook in IE 6. Misschien handig om je css neer te zetten.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 14:47
roman
Avatar van roman
roman is offline
Citaat:
Twee probleempjes;

- Ik gebruik nu een container met auto margin om een pagina te centreren. Dit werkt heel leuk voor firefox, maar niet voor IE 6. Welke methode moet ik hiervoor gebruiken?



Wat moet ik doen?
Je moet `n doctype meegeven aan je pagina wil 'margin: 0 auto; ' werken in IE6/7

Dat voorbeeldje hierboven staat alleen maar in het midde omdat de body text-align in het midde staat.
duzzz
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:43
SuicideFunky
SuicideFunky is offline
Citaat:
http://gedenkplaats.com
Weer een nieuwe website

Komt wel commercieel concept achter, maar weet nog niet wat en is nog niet helemaal klaar.
haha leuk idee!

http://suicidefunky.nl/ (word mijn portfolio site - de navigatie werkt door over de draaiende bolletjes heen te gaan met je muis)
http://suicidefunky.nl/projects/waterig/
http://suicidefunky.nl/projects/vierkantjes2/
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 22:15
Xercali
Xercali is offline
hoe kan je een navigation maken waar als je met je muis erop gaat, dat het zich dan opent? bijvoorbeeld de site van een school in haarlem.

http://www.dunamare.nl/scholen/coornhert/default.aspx

je ziet als je bijvoorbeeld naar Activeiten gaat, dan zie je dat het zich opent. wat is de CSS code ervan? ik heb wel een gewone navigation, maar wil graag leren hoe je dat andere soort navigation maakt.

links? codes?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 22:30
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Kan je dat niet in de broncode van die site vinden?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 22:35
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Rechtsklikken en View Source kiezen

En dit lijkt me eerder JavaScript-code dan pure CSS; goede zoektermen in Google: Javascript menu, DHTML. (DHTML staat voor Dynamic HTML, een term die enkele jaren geleden erg gehypet werd (zoals AJAX en Web 2.0 dat tegenwoordig zijn)).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 23:01
Xercali
Xercali is offline
hoe heet zo een menu eigenlijk? uitklap menu?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 06:25
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
je ziet als je bijvoorbeeld naar Activeiten gaat, dan zie je dat het zich opent. wat is de CSS code ervan? ik heb wel een gewone navigation, maar wil graag leren hoe je dat andere soort navigation maakt.
In de broncode, kijk maar eens naar de regels ".zz1_TopNavigationMenu_0" en zoek daarna ff zoekknop hoe "activiteiten" zijn gekoppelt aan dat menutje.
TIP: maak gebruik van een editor met colour-syntax, bijvoorbeeld de interne code-kijker van firefox.

Citaat:
hoe heet zo een menu eigenlijk? uitklap menu?
Dat noemt men een pulldown-menu
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 09:23
Verwijderd
Pure CSS menu
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 10:08
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Het nadeel is wel dat die enkel in Gecko-based browsers werkt (wat wel beter is dan IE-only, geef ik toe), maar andere goede browsers als Opera uitsluiten lijkt me niet echt handig. En als je veel bezoekers wilt lokken, moet je sowieso ook rekening houden met IE (mijn eigen site heeft bv. 55% IE gebruikers, 42% Firefox en de rest gaat naar Opera, Mozilla, en andere).

Hun argument op die site klopt echter ook wel: er zijn eveneens genoeg JS-menu's die niet (goed) in Firefox werken.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 10:14
Verwijderd
Zozo, daar ging volgens mij iets fout
Het klopt nu iig allemaal weer als het goed is
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Het nadeel is wel dat die enkel in Gecko-based browsers werkt (wat wel beter is dan IE-only, geef ik toe), maar andere goede browsers als Opera uitsluiten lijkt me niet echt handig.
Ik weet niet wanneer je voor het laatst Opera hebt gebruikt, maar dat CSS menu werkt gewoon hoor...

In tegenstelling tot IE, heeft Opera de CSS specs wel (zo goed mogelijk) geimplementeerd, zodat het :hover psuedo attribuut op elk element werkt (en niet alleen op het a-element, zoals in IE).

Dus dat van uitsluiten van Opera is onzin. En volgens mij onderstuend IE7 tegenwoordig ook een stuk beter CSS, zodat het menu wellicht ook werkt in IE7.

Aan verouderde browsers moet je sowieso geen aandacht meer besteden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:18
Verwijderd
dat zou je deken, ware het niet dat nog steeds veel mensen een oudere browser (ie6,ff1 oid) gebruiken.
die mensen wil je het liefst ook een fatsoenlijk werkende site aanbieden, dus zul je daar ook rekening mee moeten houden.
mensen upgraden hun browser niet voor een website, dan gaan ze gewoon ergens anders heen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:48
Verwijderd
Dat is mooi, dan gaan ze maar ergens anders heen. Daar zit ik (als website bouwer) niet mee. Het enige wat ik als websitebouwer doe, is volgens het W3C ("de standaarden") de site (HTML, CSS, JavaScript) maken. Het enige wat ik van de bezoekers vraag, is dat ze een echte browser gebruiken, die de standaarden naleeft.

En zoals iedereen zou moeten weten, is er maar één echte browser, Opera.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Helaas is dat niet hoe het werkt. Een eindgebruiker heeft namelijk totaal geen boodschap aan wat voor standaarden dan ook (of aan wat volgens jou een goede browser is). Die wil gewoon een werkende site.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:39
Verwijderd
De gebruiker krijgt ook een werkende site, als hij daarvoor een browser installeert die zich aan de standaarden houdt. Sommige site vereisen ook dat Flash geinstalleerd is, dus waarom mag ik niet eisen dat ze een fastoenlijke browser gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 21:33
Verwijderd
Dat mag je best van ze vragen, je hebt echter als ontwerper simpelweg niks van je bezoeker te eisen. Zo werkt het niet. Als je wilt dat je site een beetje leuk bezocht wordt, zul je zelf flexibel moeten zijn en je dat moeten beseffen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:12
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ik weet niet wanneer je voor het laatst Opera hebt gebruikt, maar dat CSS menu werkt gewoon hoor...

In tegenstelling tot IE, heeft Opera de CSS specs wel (zo goed mogelijk) geimplementeerd, zodat het :hover psuedo attribuut op elk element werkt (en niet alleen op het a-element, zoals in IE).

Dus dat van uitsluiten van Opera is onzin. En volgens mij onderstuend IE7 tegenwoordig ook een stuk beter CSS, zodat het menu wellicht ook werkt in IE7.

Aan verouderde browsers moet je sowieso geen aandacht meer besteden.
Ik heb het niet gecontroleerd, hoor; ik ben zelf ook niet zo'n Opera-voorstander of iets dergelijks; mijn punt was gewoon dat de maker blijkbaar zelf ook al aangaf dat het enkel voor Gecko was (terwijl Opera, zoals je zegt, best een goede implementatie van de webstandaards heeft, voor zover ik weet zelfs nog iets beter dan Gecko).

Voor een eigen site kijk ik dan weliswaar vooral dat het er goed uitziet in Opera en Gecko (en eventueel Konqueror); IE boeit minder zolang de site bruikbaar blijft. Maar als je menu's niet werken is het gewoon niet werkbaar voor om het even wie (en IE6 wordt nu eigenlijk nog steeds best veel gebruikt; wat ik wel begrijp, vermits ik IE7 zelf nog claustrofobischer vindt dan IE6 (in IE7 alles op elkaar gepropt, en nog precies alsof ze de functies van Firefox missen; en IE6 is een mooie leegte, maar dan ook zonder alle functies). Maar goed, ik gebruik eigenlijk geen van beide (al meer dan 2 jaar volledig Firefox).

Als overtuigd Firefox'er durf ik dan ook wel toe te geven dat Opera qua render-engine superieur is tegenover de meeste andere render-engines (al doen Gecko en KHTML het volgens mij ook zeker niet slecht), maar de interface van Opera, tja, dat is een heel ander verhaal (bij mij heeft hij nooit gewend, ze houden zich zelf niet aan de standaarden op de verschillende OS'en (hij ziet er nooit zo uit als een gewoon programma; maar altijd een klein beetje speciaal)).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je best van ze vragen, je hebt echter als ontwerper simpelweg niks van je bezoeker te eisen. Zo werkt het niet. Als je wilt dat je site een beetje leuk bezocht wordt, zul je zelf flexibel moeten zijn en je dat moeten beseffen.
Zie mijn Flash voorbeeld...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks
Enlightenment
511 10-08-2006 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.