Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2010, 20:26
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Nou eigenlijk heb vanmiddag effe gestemd en denk er nu pas weer aan.
__________________
It's a minor!
Advertentie
Oud 02-02-2010, 20:27
Allure
Allure is offline
Ik ben net thuis, maar heb gisteravond al op fizzle gestemd.
Oud 02-02-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Nou eigenlijk heb vanmiddag effe gestemd en denk er nu pas weer aan.


Gast als je zo probeert te spelen raak ik nog meer geirriteerd. Doe aub normaal spelen of je gaat aan de galg.
Oud 02-02-2010, 20:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Freezer ik neem aan dat je het topic lees:

Ik heb je op een nogal ''harde'' toon zelfs gewaarschuwd en de eerste best stemronde flik je zoiets, komt goed over

Volgende ronde, mits er niks uit de stemronde komt ben jij de volgende voor mij.
Kans gegeven en vergooit dus ja ik ga dan op Freezer mee
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 20:28
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:


Gast als je zo probeert te spelen raak ik nog meer geirriteerd. Doe aub normaal spelen of je gaat aan de galg.
Toen je galg zei moest ik aan galgje denken.
__________________
It's a minor!
Oud 02-02-2010, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Personen die echt he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
- Freezer
Hier moest ik echt om lachen




En @Archont, don't jump to conclusions, ik wist echt niet of het mocht, want het zegt mogelijk iets over mijn rol of over pm's met de spelleider en ik heb vaker bijna een rode kaart gekregen en dat wil ik niet.
Oud 02-02-2010, 20:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Toen je galg zei moest ik aan galgje denken.
Bye bye zwaai zwaai
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 20:32
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Nou eigenlijk heb vanmiddag effe gestemd en denk er nu pas weer aan.
Okee, nu snap ik het dus niet meer. Heb je nu wél of niét een stem-PM naar de Spelleider gestuurd? Zo ja, die was dus op Fizzle-fluffy, neem ik aan (aangezien je eerder zei dat je dat zou doen)? Want het is dus wel belangrijk dat mijn stemlijstjes kloppen, anders heeft niemand er iets aan. >.<
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2010, 20:43
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Blablabla. Freezer zit bewust irritant te doen.


Uitslag?
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-02-2010, 20:44
Verwijderd
Ja, sorry hoor, maar nu ben ik het toch wel erg met Archont eens. Ik erger me dood aan dat gedoe van freezer. Eerst heeft-ie wel gestemd, dan niet. En als mensen daarop boos reageren, dan opeens toch wel. Volgende ronde stem ik op freezer.
Oud 02-02-2010, 20:45
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Blablabla. Freezer zit bewust irritant te doen.


Uitslag?
uuhm zoals je ziet in het openingsverhaal houd Martino graag van lange verhalen dus geduld.
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 20:47
Verwijderd
Kijk, en dan had ik toch liever Freezer eruit zien gaan dan Fizzle, vandaag

En die uitslag komt heus wel, Bretlow. Ook spelleiders hebben een leven
Oud 02-02-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
toch wel erg met Archont eens.
Kan iemand dit even sticky maken/inlijsten?


edit: Goede verhalen kosten tijd! Dus geduld

Zeker met die coole xmenverhalen
Oud 02-02-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ga er nu toch uit, ik wist niet of ik het mocht vertellen.
Nou, dit geloof ik niet.

Volgende ronde stem ik freezer.
Oud 02-02-2010, 20:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Het verhaal zal wat later komen vandaag. Maar het komt. Geduld aub.

Edit: Ja ik ben ook nog spelleider
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 02-02-2010, 21:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Vanwege irritantheid en nalatigheid stem ik op Freezer de volgende ronde, tenzij er dermate nieuwe bewijzen naar voren komen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 21:29
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
“Met grote kracht, komt grote verantwoordelijkheid. Dat is waar ik het vandaag over wil hebben.”
Barabas zat voor een groep jongeren. Iedere jongere die hier zat had een kracht, een bijzondere kracht. Hij voelde de verantwoordelijkheid in zichzelf om deze jongeren, onbegrepen door de wereld om hem heen en verward door hun ontluikende krachten, te begeleiden om hun krachten te leren beheersen, en ze aan te wenden voor de verbetering van de mensheid, al waren het maar kleine dingen.

“Een voorbeeld: jullie drieën hier.” Hij wees naar Siorin, Allure en Abzg. “Net als mij bezitten jullie telepatische gaven. Sterke telepatische gaven, getraind om ze onder controle te hebben, maar jullie kunnen met weinig moeite een geest binnendringen en intieme gedachten lezen.”

“Maar Professor Barabas, niet iedere gedachte is toch intiem?” vroeg Allure. “En we kunnen onze krachten ook voor het goede aanwenden!” voegde Siorin hier aan toe.
“Dat klopt niet helemaal Allure. Per definitie is iedere gedachte intiem! De vraag is, wanneer zijn wij gerechtigd om over die grens heen te stappen, wanneer weegt het doel zwaarder dan het middel!”

Er werd op de deur van het lokaal geklopt. Mr Soija stak zijn hoofd om de deur. “Excuses professor, we hebben een probleem.”
Barabas draaide zijn rolstoel naar de deur. “Ik kom er aan Mr Soija. De les is voorbij iedereen. Opdracht voor morgen: schrijf een opstel over waar voor jouw kracht de grens ligt om die te gebruiken. Succes.”

Het team verzamelde zich in de vergaderruimte. “Wat is er aan de hand JasperJD?” vroeg Barabas.
JasperJD zat achter een computerscherm en dronk zijn koffie terwijl hij het toetsenbord met zijn tenen bediende.
“We pikken signalen op van mutantenopstootjes in de stad via de politieradio’s. Volgens de berichten gaat het om een kleine groep mutanten. Een van hen wordt omschreven als een vrouw met zes armen..."
Hij draaide zich om en keek over de rand van zijn halvemaanbrilletje naar de rest van het team.

“Sann!” zei Uice. “Dit is het werk van de Broederschap, Biertank zit hier achter.”
Barabas zuchtte.
“X-mannen, onderschep ze. Probeer de Broederschap te stoppen, maar ben voorzichtig. Biertank schopt niet zomaar relletjes, hier zit meer achter.”

Enkele minuten later zaten Uice, JasperJD, Absinthe, Mr Soija en fizzle-fluffy in de jet.
“We naderen de coördinaten, Uice,” zei JasperJD kalm.
“Oke! Mr Soija, neem poolshoogte. Ik land de jet een stukje verder weg, zodat we niet opvallen, we proberen ze te besluipen.”

Het luik van de jet opende en Soija sprong naar buiten en liet zich rustig door de wind een stuk verder glijden. “Ik zie ze Uice. Ze lijken een kantoorgebouw te slopen. De politie heeft ze proberen tegen te houden, maar ik zie nu alleen maar politiewagens die of uit elkaar zijn gerukt of in elkaar geperst. Zo ver ik kan zien zijn ze met z’n drieën, volgensmij zijn het Bretlow, Toddish en sann.”

Het team verspreidde zich, maar niks ontging de scherpe neus van Toddish. “Ik ruik de X-mannen! Waar zijn jullie stelletje lafaards!” Hij sprong omhoog achter een autowrak, waarop hij direct in de rug werd geraakt door JasperJD, die zich omlaag liet vallen.
“Ahhh, Toddish. Het levende voorbeeld dat intelligentie superieur is aan instincten,” sneerde hij terwijl hij de klauwen van Toddish ontweek. “Zoals Sun Tzu al zei, denken voordat je doet.”
Hij verkocht Toddish een rake klap met zijn onderpoten, die enkele meters achteruit vloog en hard tegen een muur aankwam.

Mr Soija en Absinthe waren ondertussen druk bezig met het uitschakelen van sann, die met twee zwaarden stond te zwaaien. “Leuk trucje, schat,” grinnikte Absinthe. “Zal ik je er ook een laten zien?” Absinthe stak haar handen vooruit, concentreerde zich op de zwaarden, en ze vlogen in haar handen. Een windvlaag van Mr Soija tilde de verbijsterde sann daarna op, en kwakte haar neer naast Toddish.

Uice en fizzle-fluffy voegden zich bij de rest. “Dat was wel erg makkelijk y’all,” zei fizzle-fluffy. “Ik hoefde nog niet eens in actie te komen.”
“Wacht!” riep Uice. “Waar is Bretlow?”
Op dat moment begon de grond te trillen, en Uice keek het team verschrikt aan. “Opsplitse…”

“HIER KOMT BRETLOW, BITCH!”

Bretlow stormde op de groep af, die in paniek uit elkaar stoof. “Niks stopt Bretlow, mietjes! Ik krijg jullie wel…”

“Uice! Hoe gaan we hem stoppen?” vroeg Absinthe verschrikt.
“Ik zal een poging doen” riep Mr Soija. “Donder en bliksem!”
Soija vuurde een bliksemstraal op Bretlow af, maar die scheen hem niks te doen. Ook de energiestralen van Uice haalden weinig uit.

“Er zit maar een ding op. Ik zal hem eens moeten aaien…” zei fizzle-fluffy, terwijl ze haar handschoen uittrok.
“Fizzle, nee,” zei JasperJD. “Hij plet je misschien voordat je de kans krijgt om zijn kracht volledig te absorberen. Uit vorige ervaringen met jouw kracht blijkt dat het altijd even duurt voordat iemand verzwakt, en Bretlow is heel sterk.”
“Het is onze enige kans Jasper! Jullie moeten hem gewoon even afleiden, laat mij mn werk maar doen, suiktertje.”
Uice knikte, JasperJD zuchtte.

JasperJD en Mr Soija renden vooruit, met Bretlow in hun spoor, precies onder de plek waar fizzle zich had verstopt. Ze sprong op zijn rug en legde haar handen op zijn armen, de enige plek die niet bedekt was.
“Slaap zacht, schatje…”
“Er gaat hier niemand slapen behalve jij!” riep Bretlow. Hij was verzwakt, maar kon fizzle wel van zich afgooien.
“Fizzle! Nee!” riep Absinthe, maar het was al te laat, Bretlow sprong op haar en verpulverde haar. Fizzle-fluffy was nu één met het asfalt…

Bretlow verdween in de duisternis, Toddish en sann met zich meenemend. Het team verzamelde zich naast de overblijfselen van fizzle-fluffy, die bijna in een schoenendoos pasten. Ze waren verslagen…

Geen tijd om te rouwen, mijn X-mannen.” hoorden ze in hun hoofd. Het was de stem van Barabas.
Biertank is gesignaleerd bij een geheime legerbasis. Dit was een afleidingsmanoeuvre, en een goede ook. Kom snel terug om de rest van het team op te pikken, en stop Biertank!

Het team rende terug naar de jet, niet wetend dat ze vanaf een afstandje werden gadegeslagen door een paar figuren, verscholen in de duisternis.

“Tink*, weet je wie het is?”
“Nee, Batave. Maar ik weet wel dat het één van hun vieren is.”
“Hmm, het kan niet Uice of JasperJD zijn… Het moet een sterkere mutant zijn…”
“Dat kunnen we nog niet met zekerheid zeggen, kleinmeisje”
“Inderdaad Tink*. Maar we zullen het snel weten…”
Archont stapte uit de duisternis. “En dan zullen ze weten hoe ver de invloed van de Inner Circle reikt…”

Tussenstand hangronde 1

1. Mr Soija
2. Paranoide
3. Bretlow
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

Blauw: opgehangen

Fizzle-fluffy is door jullie opgehangen, maar helaas, zij was een onschuldige dorpeling... Net voor haar dood heeft zij twee andere spelers nader tot elkaar gebracht, waardoor een liefdeskoppel is ontstaan. Wie zullen dit zijn?

Verder komt de volle maan op en krijgen de wolven honger. Wie zal morgen deelnemen aan hun voorgerecht? Tot 20.30 uur hebben zij de tijd om dit door te geven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-02-2010, 21:32
Verwijderd
Geen verrassing...
Oud 02-02-2010, 21:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Was te verwachten wel dom gespeeld van fizzle ofcourse
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 21:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tot wanneer heb ik om de geliefden te kiezen?
Oud 02-02-2010, 21:39
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het liefst nu meteen. Hoe eerder de geliefden weten dat ze bij elkaar horen, hoe beter.

Citaat:
Ik ben net thuis, maar heb gisteravond al op fizzle gestemd.
Dat komt weer heel goed uit.. Waarom heb je het niet voor half 9 door gegeven?
Oud 02-02-2010, 21:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Tot wanneer heb ik om de geliefden te kiezen?
Zo snel mogelijk.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-02-2010, 21:40
Verwijderd
Maar het is ook wel fijn voor de andere spelers vanaf wanneer de geliefden van elkaar weten dat ze geliefden zijn
Oud 02-02-2010, 21:41
Verwijderd
Nou Fizzle heeft haar zin om de geliefdes te maken.

Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure

Freezer


Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Als Freezer gestemd heeft is dit een logische uitslag. En nu met allure erbij helemaal! Dit kan wel blijven betekenen dat de wolven zich over deze 2 rijtjes hebben verdeeld.
Wachten op de eetronde en wie mijn hatelijke geliefdes worden.

En spelleiders ik ben écht aan het genieten van deze verhalen, de xmen
Ik ben zelfs het verhaal aan het lezen met de plaatjes erbij zodat ik precies weet wie,wie is

Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 21:48. Reden: edit extra voor vegs ;)
Oud 02-02-2010, 21:41
Verwijderd
Zo snel mogelijk. Uiterlijk volgende ronde, dus voor morgen 20:30.

De geliefdes horen het liever meteen.

Edit: traagheid.
Oud 02-02-2010, 21:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou Fizzle heeft haar zin om de geliefdes te maken.

Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure

Freezer


Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Als Freezer gestemd heeft is dit een logische uitslag. Dit kan wel blijven betekenen dat de wolven zich over deze 2 rijtjes hebben verdeeld.
Wachten op de eetronde en wie mijn hatelijke geliefdes worden.

En spelleiders ik ben écht aan het genieten van deze verhalen, de xmen
Ik ben zelfs het verhaal aan het lezen met de plaatjes erbij zodat ik precies weet wie,wie is
Hoezo 'heeft haar zin', er werd heisa gemaakt om een grapje dat ik voor het begin van het spel maakte. Maar goed. Nu ben ik dood en alles, dus dit is mijn laatste post.
Oud 02-02-2010, 21:44
Verwijderd
De verhalen zijn inderdaad gaaf
Ik heb echt helemaal niks met X-men, maar ik heb wel even ge-imdb'd dat ik Famke Janssen ben en dat is natuurlijk een fijn iets En verder is het gewoon tof geschreven en gave rollen enzo
Oud 02-02-2010, 21:44
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Nou Fizzle heeft haar zin om de geliefdes te maken.

Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure

Freezer


Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Als Freezer gestemd heeft is dit een logische uitslag. Dit kan wel blijven betekenen dat de wolven zich over deze 2 rijtjes hebben verdeeld.
Als Allure gestemd heeft ook. Vertel je je per ongeluk omdat jij iets weet wat wij niet weten?

Citaat:
Wachten op de eetronde en wie mijn hatelijke geliefdes worden.
Ik mag lijden dat jij eens geliefde wordt.
Oud 02-02-2010, 21:45
Verwijderd
Natuurlijk was ze dorpeling. Volgende beurt hangen we freezer nog niet, die doet, ook al heeft hij een slechte rol, niks kwaad.
Oud 02-02-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Als Allure gestemd heeft ook. Vertel je je per ongeluk omdat jij iets weet wat wij niet weten?


Ik mag lijden dat jij eens geliefde wordt.
Klopt nu met allure. Alleen ik postte dit en toen kwam deze reactie er te staan van jou: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post30155345

En daarom heb ik allure toegevoegd dáárna nog. En daarbij de post over freezer niet veranderd. Onhandig dat wel ik zal het even voor je veranderen
Oud 02-02-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk was ze dorpeling. Volgende beurt hangen we freezer nog niet, die doet, ook al heeft hij een slechte rol, niks kwaad.
Bepaol jij dat?! Ik vind dat hij wel wat kwaad doet. Stemlijstjes verzieken, bijvoorbeeld. Maar goed, eerst maar eens zien wat er in de tussentijd gebeurt.
Oud 02-02-2010, 21:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

hier zit voor mijn part de eerste wolf tussen
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 21:51
Verwijderd
/ignore is het beste wat we met hem kunnen doen
Oud 02-02-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

hier zit voor mijn part de eerste wolf tussen
Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure

Freezer


Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Grote kans dat in beide stemlijstje een wolf zit. Máár het is geen zekerheid en om ze nou 1 voor 1 te gaan elimineren kost zoveel tijd .

Nee dit kan je in deze fase van het spel nog niet zeggen Jasper omdat de hangronde logisch is verlopen.
Oud 02-02-2010, 21:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Als Allure gestemd heeft ook. Vertel je je per ongeluk omdat jij iets weet wat wij niet weten?


Ik mag lijden dat jij eens geliefde wordt.
Dit was ook mijn eerste gedachte

Leuk verhaal
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 21:52
Verwijderd
Eens met Barabas, volgens mij is Freezer ook gewoon dorpeling, als we 'iedereen' eruit gooien die irritant is houden we straks geen dorpeling meer over

Mooi verhaal! Jammer dat blijkt dat ik indd weinig superpowers heb en echt alleen maar 6 armen

Ehm. Ik weet dat ik nog niet echt ervaren ben in dit spel enzo, maar is het niet logischer dat een wolf zou stemmen op iemand waar bijna niet op gestemd is zodat ze niet door dergelijke lijstjes ontmaskerd worden?
Oud 02-02-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Eens met Barabas, volgens mij is Freezer ook gewoon dorpeling, als we 'iedereen' eruit gooien die irritant is houden we straks geen dorpeling meer over

Mooi verhaal! Jammer dat blijkt dat ik indd weinig superpowers heb en echt alleen maar 6 armen

Ehm. Ik weet dat ik nog niet echt ervaren ben in dit spel enzo, maar is het niet logischer dat een wolf zou stemmen op iemand waar bijna niet op gestemd is zodat ze niet door dergelijke lijstjes ontmaskerd worden?
, maar daar kijk ik morgen even naar.
Oud 02-02-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ehm. Ik weet dat ik nog niet echt ervaren ben in dit spel enzo, maar is het niet logischer dat een wolf zou stemmen op iemand waar bijna niet op gestemd is zodat ze niet door dergelijke lijstjes ontmaskerd worden?
Klopt. 4 wolven dus 2 buiten de lijstjes. Tenminste zo'n gok zouden ze niet nemen. Een andere optie blijft wel dat 2 wolven zich over de 2 grote lijstjes hebben verdeeld. Wat ik al eerder zei

Maar dit is nog teveel gissen. Eetronde afwachten en rustig verder bekijken dan maar.
Oud 02-02-2010, 23:12
Allure
Allure is offline
Citaat:
Het liefst nu meteen. Hoe eerder de geliefden weten dat ze bij elkaar horen, hoe beter.


Dat komt weer heel goed uit.. Waarom heb je het niet voor half 9 door gegeven?
Ik zag gisteravond dat ik twee stemmen had al, dus het leek me wel veilig om op fizzle te stemmen. Had het toen nog niet gepost omdat ik misschien vandaag nog wel zou veranderen, maar was wat later thuis dan gepland.

Ik zie niet in in welk opzicht het goed uitkomt, ik heb mijn stem voor de uitslag bekend gemaakt.
Oud 02-02-2010, 23:39
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik zag gisteravond dat ik twee stemmen had al, dus het leek me wel veilig om op fizzle te stemmen. Had het toen nog niet gepost omdat ik misschien vandaag nog wel zou veranderen, maar was wat later thuis dan gepland.

Ik zie niet in in welk opzicht het goed uitkomt, ik heb mijn stem voor de uitslag bekend gemaakt.
Ik bedoelde dat het juist niet goed uit komt. Het maakt Soija's wissel een stuk minder nuttig; de lijstjes kloppen ineens weer.
Oud 02-02-2010, 23:45
Allure
Allure is offline
Oh, op die manier.
Oud 02-02-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ehm. Ik weet dat ik nog niet echt ervaren ben in dit spel enzo, maar is het niet logischer dat een wolf zou stemmen op iemand waar bijna niet op gestemd is zodat ze niet door dergelijke lijstjes ontmaskerd worden?
Meestal verdelen de wolven zich, want als ze altijd voor iemand zouden gaan waar niet/nauwelijks op gestemd is dan gaat dat op den duur natuurlijk ook opvallen. Het lijkt me dus inderdaad best aannemelijk dat beide lange rijtjes een wolf bevatten, om elkaars invloed weg te balanceren, zeg maar.

Verder een weinig verrassende uitslag. Enerzijds jammer dat Fizzle er om een stom grapje uit is gegooid, maar goed, eerste ronde. We hebben om minder dorpelingen verhangen.

En freezer
Oud 02-02-2010, 23:59
Verwijderd
Oke, thanks voor de uitleg allemaal, maakt het er alleen niet echt makkelijker op

Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
Oud 03-02-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

hier zit voor mijn part de eerste wolf tussen
Wolf in je hoofd.

Citaat:
/ignore is het beste wat we met hem kunnen doen
Verdacht. Opkomen voor een ander.

Absinthe vertrouw ik ook nog steeds niet.
Oud 03-02-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Wolf in je hoofd.

Verdacht. Opkomen voor een ander.

Absinthe vertrouw ik ook nog steeds niet.
Waarom niet, als ik vragen mag?
En als ik het niet mag vragen ook.
Oud 03-02-2010, 01:11
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Voor als het nog wat uitmaakt en als het mijn geloofwaardigheid ten goede komt: ik heb op Paranoide gestemd omdat zij als eerste op mij stemde. Dat was pas tegen een uur of half 8.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 03-02-2010, 01:22
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Omdat je blijkbaar vrij nieuw bent bij dit spel (ik heb je hier in ieder geval nog niet eerder gezien), weet je dat misschien nog niet zo goed, maar het is Biertank eigen om opmerkingen à la "Grom!" te maken. Sinds jaar en dag is dat zijn tactiek; door "Grom!" verwarring en twijfel zaaien over zijn echte functie. Het is als het ware zijn pokerface, en daarom niet altijd even gemakkelijk om daar doorheen te prikken, zeker voor nieuwelingen of voor vrij paranoïde spelers als ik (ik denk hier aan het laatste spel dat ik meedeed ).
Haha ja, wat was dat mooi toen jij met die screenshot helemaal over de rooie ging. Jammer dat Sens niet weer meedoet.

Citaat:
Desalniettemin blijft het verstandig om hem een beetje in de gaten te houden, voor mij althans. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd op wie hij gaat stemmen, of dat hij - net als bij de vorige twee spellen waar ik samen met hem in zat - pas laat weten op wie hij gestemd heeft als de hangronde al voorbij is. >.> In ieder geval ga ik zelf wel een beetje proberen om wat terughoudender te zijn met verdenkingen op hem, omdat ik geen zin heb in drama's zoals bij het laatste spel. Dat is het gewoon niet meer waard.
Hihi, heb je weer eens gelijk.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 03-02-2010, 08:01
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ik snap niet zo goed waarom niemand meer op Freezer wil stemmen, eigenlijk. Want de aanwijzingen zijn nog exact gelijk. Voor mij zelfs nog groter want ik vind dat het overduidelijk irritantdoen/verwarring zaaien is. En iedereen gaat er netjes op in door het uit te leggen. En verder vind ik het vooral lame van fizzle, want ze líet zich eigenlijk ophangen, dat wist ze zelf ook wel. Maar goed, eerste ronde, ach.

Nou ja, ik wacht vanavond wel af.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 03-02-2010, 08:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Waarom post iedereen zo veel Ik ga strakjes even alles door lezen.

Ik wil ook even zeggen dat ik de komende dagen wat afweziger ben.
__________________
mijn handtekening
Oud 03-02-2010, 08:50
Verwijderd
Ik denk aan de ene kant dat als freezer wolf is hij wel was geinstrueerd door zijn medewolven over op wie hij zogenaamd moest stemmen. Aan de andere kant is extreem noobgedrag mogelijk ook een afleidingsmanoeuvre..maar zijn oepsie moest ik eerder stemmen actie heeft wel erg de aandacht op hem gevestigd, en dat is niet zo handig als je wolf bent. Hij kan dan alsnog een slechte rol hebben (verrader of evilziener), want dan krijgt hij geen instructies van meer ervaren handlangers. Maar in die rollen denk ik dat hij niet heel schadelijk is en zich wellicht zou kunnen verspreken in ons voordeel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 00:37
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.