Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 09:38
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-03-2007 @ 10:33 :

en nu ga ik douche, kijken wat daar fout kan gaan
Met die insteek vast heel veel.
Advertentie
Oud 10-03-2007, 09:42
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanavond naar de Lama's
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-03-2007, 09:46
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Het is 10 maart en ik wist van tevoren dat dit een beroerde dag zou worden. Maar dat het zó erg zou worden. Vannacht tot kwart over drie wakker gelegen. Vanalles geprobeerd om in slaap te komen. Lezen, muziek luisteren en zelfs even gecomputerd, maar dat werkte natuurlijk alleen maar averrechts. Dus heb ik urenlang liggen woelen met buikpijn en verschrikkelijke pijn in m'n bovenbenen (aaargh...ik haaaaat de eerste dag van m'n menstruatie). Uiteindelijk dus toch wel in slaap gevallen, maar was om kwart voor acht al weer wakker. En wonder boven wonder ben ik nog steeds helemaal niet moe. Ik heb vandaag een jankdag en ik word overspoeld met herinneringen. Herinneringen van 2 jaar geleden. Toen was er nog niets aan de hand. 's avonds gebeurde het pas. Rond 7 uur kreeg ze die hersenbloeding, maar dat hoorde ik pas de volgende dag. Morgen 2 jaar geleden dus. En van 11 maart heb ik nog meer herinneringen dan van 10 maart. Ik had het eerst uur Frans en toen hoorde ik dat M (die toen mijn mentor was en waar ik zoo veel gesprekken mee heb gehad) de avond daarvoor was weggevoerd met de ambulance. Vervolgens werden alle leraren opgeroepen om naar de lerarenkamer te komen. En ik stond in de klas en ik weet nog dat ik tegen iedereen die ik zag zei "ze is niet dood, ze is niet dood". Vervolgens kwam die leraar Frans terug en vertelde dat ze een hersenbloeding had gehad en dat ze haar man nog niet hadden kunnen bereiken dus dat ze niet wisten hoe het precies met haar was. Daarna ging hij gewoon verder met de les. We gingen een luisteroefening doen, maar ik kon me niet concentreren en ik kon de vragen niet eens lezen door de tranen in m'n ogen. Maar ik wilde niet huilen. Niemand huilde, dus ik wilde ook niet huilen. Maar ik hield het natuurlijk niet vol. Het uur daarna hadden we Duits en toen gingen we film kijken. Ik weet nog dat de lerares toen kwam vragen of ik een kopje thee wilde of zo. Heel lief van haar. Daarna hadden we natuurkunde. We gingen een practicum doen en ik weet nog precies met wie ik in een groepje zat. Vervolgens pauze en toen een tussenuur want economie viel uit. Ik heb toen nog even naar huis gebeld om het te vertellen en toen zijn we met een hele groep in de mediatheek gaan zitten leren. En toen was er die verkeerde uitspraak. "Toen M. nog leefde..." Maar ze leefde toen nog gewoon dus ik was weer helemaal van streek. Het uur daarna wiskunde, daarna Engels en tenslotte aardrijkskunde. 's Avonds had ik volleybal. Mocht ik daar nog eens even gaan vertellen wat er was gebeurd.
De volgende dag was mijn broertje jarig. Ik weet nog dat 2 tantes het hadden over twee vrouwen van 30 en 40 jaar die waren overleden aan een hersenbloeding. En ik zat daar maar bij te luisteren en ik had geen idee hoe het met M. ging. Misschien was ze wel dood. Ik wist het niet. Zondag was ik ziek en maandag bleek dat M. niet dood was. Het ging naar omstandigheden goed. Geen verlammingsverschijnselen enzo.
De weken daarna zijn één grote waas. Ik weet niet meer wat ik heb gedaan.
Nu is alles weer redelijk goed. Ze geeft weer les en ik heb ook weer les van haar, maar ik mag haar niets meer vertellen over de dingen waar ik mee zit en ik mag haar ook niet meer mailen.

Beetje lang verhaal geworden, maarja.
Oud 10-03-2007, 09:52
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ja en nu gat het wel weer goed

stemmingswisselingen
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-03-2007, 09:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-03-2007 @ 10:38 :
Met die insteek vast heel veel.
viel mee hoor
donderde bijna door de glazen douchewand maar dat doe ik altijd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2007, 10:02
Verwijderd
Ben ik niet meer zo extreem zuinig op spullen en vind ik het niet meer zo extreem rot als er eens iets kapot gaat, heeft één van mijn katten mijn waterpolocapje kapot gebeten (de touwtjes dan, maar zonder dat heb je niets aan je capje). Echt klote...die dingen zijn hartstikke duur (en als ie nu verder al versleten was oid, maar verder is ie nog helemaal goed).
Oud 10-03-2007, 10:06
Verwijderd
veel plezier Miracle!
Oud 10-03-2007, 10:08
Verwijderd
gaap
Oud 10-03-2007, 10:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-03-2007 @ 10:42 :
Vanavond naar de Lama's
Ik ga ook samen met RebEls
Zwaai je naar me?
__________________
<):o)
Oud 10-03-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 11:10 :
Ik ga ook samen met RebEls
Zwaai je naar me?
En ook naar mij? Ik heb er zin in!
Oud 10-03-2007, 10:16
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 11:10 :
Ik ga ook samen met RebEls
Zwaai je naar me?
Welke voorstelling ga je dan? Zijn er namelijk 2.. Anders zit ik zo zinloos te zwaaien
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-03-2007, 10:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-03-2007 @ 11:16 :
Welke voorstelling ga je dan? Zijn er namelijk 2.. Anders zit ik zo zinloos te zwaaien
Naar de eerste voorstelling En we zitten ergens vooraan
__________________
<):o)
Oud 10-03-2007, 10:34
Verwijderd
Jezus, ik ben zo misselijk als ik weet niet wat en ik heb géén idee waarom. Superirritant. Als dat maar goedgaat vandaag, dan..
Oud 10-03-2007, 10:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-03-2007 @ 11:34 :
Jezus, ik ben zo misselijk als ik weet niet wat en ik heb géén idee waarom. Superirritant. Als dat maar goedgaat vandaag, dan..
Hoeveel maanden ben je al? (grapje )

Ik heb echt zin in vanavond! De Lama's zijn leuk en ik ga een hele lieve forumster ontmoeten die heel veel knuffels kan gebruiken
__________________
<):o)
Oud 10-03-2007, 10:59
Verwijderd
Het is echt goed zo. Ik ben wel bedroefd, maar het is goed. Het was toch nooit goed gegaan. Nu kan ik alleen maar hopen dat ik echt goeie vrienden met hem wordt en blijf. Ergens loopt voor mij een jongen rond die dé jongen is voor mij... en tot de tijd dat ik hem tegenkom ga ik lekker genieten en leven
Oud 10-03-2007, 11:05
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 11:18 :
Naar de eerste voorstelling En we zitten ergens vooraan
Ik ga naar de 2e.. Dus zwaaien wordt lastig dan..
Heb er echt zin in


Ben alleen helemaal trillerig en misselijk opeens..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-03-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 11:40 :


Ik heb echt zin in vanavond! De Lama's zijn leuk en ik ga een hele lieve forumster ontmoeten die heel veel knuffels kan gebruiken
Lief! En ik heb er ook echt zin in!
Oud 10-03-2007, 11:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo en toen botste ik in volle vaart tegen mn vader op..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2007, 11:36
Verwijderd
Zit m'n ex op MSN te zeuren over die uitkering en waarom ik er volgens haar geen recht op heb. Dan zeg ik dat ze er niet over moet oordelen, omdat ze er niets vanaf weet. En dan heb ik het natuurlijk weer gedaan. Het plan was om vrienden te blijven, maar negeren lijkt me nu toch beter.
Oud 10-03-2007, 11:43
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Vanavond mag ik weer naar Sara Kroos <33 kan ik eindelijk de poster laten signeren. Woohoo
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 10-03-2007, 11:58
Verwijderd
Bel je Medion.. en wat krijg je aan de lijn.. een aanhanger van Al-Qaida, goh ff fatsoenlijk Nederlands praten is er niet bij.. Constant wablief? wa jaj zeggen? dus ik: zou ik iemand kunnen spreken die Nederlands kan spreken?
Oud 10-03-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 10-03-2007 @ 12:58 :
Bel je Medion.. en wat krijg je aan de lijn.. een aanhanger van Al-Qaida, goh ff fatsoenlijk Nederlands praten is er niet bij.. Constant wablief? wa jaj zeggen? dus ik: zou ik iemand kunnen spreken die Nederlands kan spreken?
En wij zijn niet racistisch?
Oud 10-03-2007, 12:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en toen lag er dus alsnog een verwijzing naar de luchtmacht psych in de bus
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2007, 12:45
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik moet echt zo mn best doen niet terug te vallen in am..
Godverdomme! Ik heb het al anderhalf jaar niet gedaan.. dan toch niet om zoiets!?

Maar het is zo moeilijk... Hij verteld me hoe erg ie me heeft gemist, hoevee ie van mn houd.. en hoe trots hij is dat we al zo lang iets hebben.. Smsjes die overstromen van de <33, en dat hij zo blij is dat we vanavond samen 'alleen' thuis zijn..

Ja, ik heb mn ouders expres weggestuurd zodat ik m kan vertellen dat ik het niet meer zie zitten tussen ons

Maar het is echt niet zo simpel als ik dacht.. Want ja, ik houd van m.. alleen niet meer op de goede manier....
__________________
Krebs
Oud 10-03-2007, 12:55
Verwijderd
Ik wil stoppen met medicijnen aangezien ik er ance van krijg.
Oud 10-03-2007, 13:47
Verwijderd
Vandaag is helemaal verpest.
Vandaag was het super druk op het werk en er waren enorm veel klanten, veel zeurklanten + vriend smst dat ik niet naar hem toe kan, omdat zijn vader vindt dat hij wel eens hier naartoe mag. Hij kwam eerst bijna alleen maar naar mij, dus ik vind dat enorm onredelijk van zijn vader. Nu kan ik niet bij vriend blijven slapen en grr. Ik had extra dokterafspraak op dinsdag gezet, omdat ik het vanuit mijn vriend niet zou redden en nu kan 't niet! Ik ben ook al enorm moe en dadelijk weer terug naar werk om de vakantieplanning in te leveren.
Oud 10-03-2007, 13:49
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Was er maar iemand die naar me wil luisteren
Oud 10-03-2007, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ilse90 schreef op 10-03-2007 @ 14:49 :
Was er maar iemand die naar me wil luisteren
*luister*
Oud 10-03-2007, 13:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanacht eindelijk eens goed geslapen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-03-2007, 14:09
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Men, ik ben moe..alweer ja.. en ik begin het een beetje zat te worden.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 10-03-2007, 14:12
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
__________________
.
Oud 10-03-2007, 14:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 10-03-2007 @ 12:43 :
Vanavond mag ik weer naar Sara Kroos <33 kan ik eindelijk de poster laten signeren. Woohoo
Aaaah, dan is Sara er niet bij met de lama's vanavond
Maar ik vind Arie toch heb grappigst en Ruben Nicolai het schattigst
__________________
<):o)
Oud 10-03-2007, 14:18
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 10-03-2007 @ 14:53 :
*luister*
het staat hierboven allemaal al, maar ik heb echt dringend iemand irl nodig.
Oud 10-03-2007, 14:24
Verwijderd
Oh, ik wil naar Amerika om daar te studeren. <3

Ik ben alvast begonnen met mijn planning voor het 3e jaar, want het kan nooit kwaad om op tijd te beginnen (en ik wil graag weten waar ik aan toe ben). Alleen plan ik mijn eerste semester nu wel erg vol. Aan de andere kant, 50-60 ECTS in een semester klinkt veel maar dat heb ik tot nu toe ook elk semester zonder problemen gedaan dus het moet wel kunnen. En ik wil mijn biomedische vakken doen en het 2e deel van wetenschapsgeschiedenis en een pakket aan filosofie-vakken en wetenschapsjournalistiek. Dus. Maar ik wil ook een assistentschap bij biologie doen, alleen kan ik dan niet meer Immunologie doen, denk ik. Keuzes, keuzes.

In ieder geval gaat het na een instorting op woensdag wel weer goed met mij. Alleen die frustratie dat ik niet alles kan doen, he, die blijft. Ik wil ook veel te veel.
Oud 10-03-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ilse90 schreef op 10-03-2007 @ 15:18 :
het staat hierboven allemaal al, maar ik heb echt dringend iemand irl nodig.
Kun je niet naar een psycholoog of heb je vrienden waar je mee kunt praten? Klinkt idd heel heftig! Succes ermee *knuf*
Oud 10-03-2007, 15:17
Verwijderd
Doe niets anders als huilen, krassen en branden.
Ik ben zo bang..
Ik fantaseer over mijn dood. Want dát is wat ik wil
Oud 10-03-2007, 15:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik dacht dat ik vanmorgen gewoon niet goed wakker was en daarom de trap af denderde..
maar ik ben net van mn fiets afgevallen en lag 1 keer bijna onder de auto, 1 keer in de bossies gereden en tijdens t lopen op t dorp (zocht afleiding) liep ik tegen een ijzere buis van een marktkraampje aan..
was mn portomonee vergeten..

gaat lekker dus

en ik voel me zooooooooooo leeeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2007, 15:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Gisteravond had ik het even heel moeilijk. Ik kreeg geen rust in mijn hoofd en was constant met het Larikshof bezig. Toen heb ik maar een gesprekje gehad met mijn pb-er Carel. Ook weer over het Larikshof.
Er zat nog een kalmeringspilletje in mijn medicatiebakje, wat niet meer voorgeschreven stond, maar die heb ik wel gekregen van Carel. Dat kon ik wel gebruiken.
Maandag gaat Carel regelen met Laurian, dat ik niet met de ambulance naar het Larikshof hoef, maar dat Carel me mag brengen. Op z'n vrije dag nog wel! Hij vond de ambulance onzin, omdat ik ook gewoon met mijn ouders weg mag.

Nou, ja, ik ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk dat Carel me weg mag brengen. Dat lijkt me zo gaaf. Nog even met hem kunnen praten in de auto, voor het laatst... Zo raar, daarna verdwijnt zijn plek in mijn leven gewoon...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-03-2007, 15:36
Verwijderd
Ik doe gemeen tegen mijn vriend.

Edit: En nu is hij offline, ik begrijp het volkomen, want ik behandel hem helemaal niet liev. Pff, ik heb het weer voor elkaar hoor.

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 15:41.
Oud 10-03-2007, 15:43
Verwijderd
Msn deed bij hem gewoon raar.-_- Ik moet echt leren relativeren, maar ik ben momenteel nog steeds een gemeen kreng.
Oud 10-03-2007, 16:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, stomme ouders. Komt m'n vader in de douche, had ik m'n scheermesje niet opgeruimd. Hij helemaal: "Oooh, van wie is dit, blabla?"
En toen werd ik helemaal fel. Mijn ouders laten altijd hun troep achter in de douche en als ik dat doe ik het fout. En toen gingen mijn ouders opeens flippen. "Doe rustig man. Ga nou maar weer verder met je schoolwerk, lekker rustig."

Oud 10-03-2007, 16:15
Verwijderd
Iedereen lijkt een mooi leven te hebben, ik zie iedereen genieten.
BAh
Oud 10-03-2007, 16:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 10-03-2007 @ 16:28 :
Gisteravond had ik het even heel moeilijk. Ik kreeg geen rust in mijn hoofd en was constant met het Larikshof bezig. Toen heb ik maar een gesprekje gehad met mijn pb-er Carel. Ook weer over het Larikshof.
Er zat nog een kalmeringspilletje in mijn medicatiebakje, wat niet meer voorgeschreven stond, maar die heb ik wel gekregen van Carel. Dat kon ik wel gebruiken.
Maandag gaat Carel regelen met Laurian, dat ik niet met de ambulance naar het Larikshof hoef, maar dat Carel me mag brengen. Op z'n vrije dag nog wel! Hij vond de ambulance onzin, omdat ik ook gewoon met mijn ouders weg mag.

Nou, ja, ik ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk dat Carel me weg mag brengen. Dat lijkt me zo gaaf. Nog even met hem kunnen praten in de auto, voor het laatst... Zo raar, daarna verdwijnt zijn plek in mijn leven gewoon...
Kun je hem niet schrijven?

Vond t rouwens dat je er leuk uitzagvandaag
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-03-2007, 16:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
em toen storte ik in
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-03-2007, 16:53
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik weet het niet. Ik was zo vrolijk vandaag... het zonnetje scheen, muziekje aan. Had zin om vanalles te doen en te ondernemen.

Kom ik hier, weg gevoel. Waarschijnlijk weer hetzelfde als altijd, een opeenstapeling van kleine frustraties en angsten. (eten gisteren, eten vandaag, eetplannen voor vanavond (friet, voor de 2e x deze week..dat wil ik dus echt niet!))

Ergens zit ik ook nog een beetje met donderdagavond in mijn maag. Stel, je doet iets dat je eigen grenzen overschrijdt. Daarmee plezier je een ander, die er niet achter komt (of hoeft te komen) dat het een overschrijding van je grenzen was. Op het moment dat ie er wel achter komt, vindt hij dat je het niet meer mag doen.. En dat het toch doen hetzelfde is als liegen. Maar als hij er nooit achter komt, ervaart ie alleen het plezierige gevoel... (en heb ik tenminste het idee dat ik niet alles verpest )
Pf. Food for thoughts.

Ik ga van extreme downheid naar lichtelijke downheid naar extreem positivisme, naar leegte en oppervlakkigheid.. Bah. Ik wil terug naar positivisme. Ik heb een keuze, toch? *Kiest*

En opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-03-2007, 16:58
Verwijderd
godverdgodvergoder kutweekend.
Oud 10-03-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 10-03-2007 @ 17:15 :
Iedereen lijkt een mooi leven te hebben, ik zie iedereen genieten.
BAh
Oud 10-03-2007, 17:10
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hebben jullie het LJH-topic dan wel eens goed gelezen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-03-2007, 17:28
Verwijderd
Ik hoop dat ik vanavond een hartaanval krijg, man wat een kutzooi allemaal.
En nu veelste laat voor een verjaardag waar ik 16uur moest zijn.
Helemaal geen zin in! vieze vrolijke mensen!
Oud 10-03-2007, 18:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: Ja, je hebt het al eens eerder gepost, en je bent niet de enige die het tegen me zegt. Ik weet dat ik net iets teveel wil, net iets teveel doe dan goed voor me is. Maar ik wil het niet opgeven, ik kan niet kiezen wat ik dan zou moeten laten vallen!
Daarbij lijkt het uiteindelijk altijd weer goed te komen, zoals werken dat ondanks stress toch goed gaat, en dat is dan weer een teken voor mezelf van zie je wel ik moet niet zo zeiken, ik kan het best aan!

@ Ilse90: wat een nare herinneringen. Ik heb ook een lerares waarmee ik veel praat en die ik echt eerder als een goede vriendin zie, dan als lerares. Ik moet er niet aan denken dat haar iets zou overkomen, ik zou me echt kapot schrikken en heel erg verdrietig zijn. Sterkte ermee in ieder geval, dat soort dingen zijn niet gemakkelijk!! *knuff*

OT: Gisteravond en vandaag vielen toch wel weer mee Gisteren was het niet zo heel erg druk, maar ik stond opkamer en die zat op twee tafels na wel helemaal vol. Maar het ging allemaal heel goed en de gasten waren ontzettend gezellig. De tante en haar vriend van T. kwamen eten en later op de avond kwamen T. zelf en N. ook nog eten. Dus dat was nog gezelliger, ook een hele tijd nog bij hen zitten praten. Was wel kapot aan het einde van de avond, maar ook positief, want het is allemaal goed gegaan!
Vanmiddag pas om 12 uur opgestaan (lag pas om half 3 in bed) en me omgekleed en me naar theater gehaast. Gelukkig bleek ik niet de enige die zijn tekst niet had kunnen leren, en ging het repeteren goed. Maar 4.5 uur achter elkaar repeteren, met één pauze van 20 min. is echt te lang en te vermoeiend! Gelukkig gaat het stuk er echt steeds beter uit zien en hebben we steeds meer inspraak.
Zometeen even eten en dan naar J. en T. toe voor een meidenavondje! Gezellig en ouderwets leuk, hoop alleen wel dat het een béétje binnen de perken blijft.. Morgen wordt even bikkelen, want moet nog teveel doen voor school, en ik ga nu alvast even plannen! En hmmmm wat een lekker weer!! <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.