Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 08-06-2005 @ 00:44 :
Ik ken mezelf, dan ga ik gevaarlijke situaties opzoeken enzo. *knuff*

@mark, ik rook niet
pfff nja probeer anders lekker te slapen! Sterkte he, en je kunt me altijd pm-en of mailen of gil geven op msn
kusje
Advertentie
Oud 08-06-2005, 00:08
Verwijderd
Oehh wat zijn mensen toch altijd lekker te vertrouwen... eigenlijk raar roddelen, je schiet er niets mee op, iedereen doet het, maar zodra het over jezelf gaat is het vreselijk.
Oud 08-06-2005, 07:08
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-06-2005 @ 22:32 :
Lieverd, kijk je wel een beetje uit? Pas op jezelf hee!

OT; het lijkt wel goed te gaan

met de nadruk op lijkt...
nee, dat is mijn probleem nou juist... Maar het gaat al weer.

OT: opdrachten beginne vorm aan te nemen. de laatste dingen zijn afgesproken. het verhaaltje is bijna uit!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 08-06-2005, 07:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Soms snap ik echt niks van mezelf. Daarnet viel ik nog bijna om van de honger en nu krijg ik m'n ontbijt niet eens op.
Hopelijk lukt het vandaag allemaal en is het een beetje interessant.
__________________
Oud 08-06-2005, 07:57
Verwijderd
Wat een schijtkind.
En dat op de vroege morgen.
Verdorie.
Oud 08-06-2005, 08:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-06-2005 @ 00:22 :
Happy, ja, ik ben toch heel even happy.

Net een msn-gesprek gehad met 'haar', en min of meer afgesproken om zaterdag uit te gaan. Ondanks dat ik verliefd op d'r ben en zij al een vriend heeft en niks met me wil (zij weet trouwens niet dat ik verliefd op d'r ben), blijven we goede vrienden. Dat zijn we nu en dat zullen we blijven. Dat merk ik, dat voel ik. En dat stemt me toch wel blij. Dat in deze tijd, waarin vrienden één voor één minder goede vrienden blijken te zijn dan ik dacht, er tenminste nog iemand is waar ik wel op kan vertrouwen.
vriendschap gebaseerd op een leugen... lijkt mij toch niet geweldig. Maar je weet zelf ook dat zodra je haar verteld dat je verliefd op haar bent, dat die vriendschap bekoeld. Dus ik zou daar niet blij mee kunnen zijn, vriendschap behouden door te liegen. Zo kom je ook nooit over haar heen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-06-2005, 09:11
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 08-06-2005 @ 08:08 :
nee, dat is mijn probleem nou juist... Maar het gaat al weer.

OT: opdrachten beginne vorm aan te nemen. de laatste dingen zijn afgesproken. het verhaaltje is bijna uit!!
gelukkig!

OT: at een k*tgesprek gisteren. Tuurlijk jongen, loop maar weg, letterlijk. Alsof het je niets kan schelen hoe ik me voel. Helemaal niets. En dan vooral zeggen dat JIJ er voor me bent om me te helpen. Mij helpen doe je niet door mij daar alleen achter te laten. En dat weet je!
Lul!

En verder gaat alles goed School, nog tot 24 juni stage en dan moet ook alles ingeleverd zijn. Dus moet even flink aanpoten, maar ga het wel redden
Werk is even op een laag pitje, maar ben druk zoekende naar een fulltime baan. En in de liefde lijkt het ook allemaal goed te gaan. Iemand die eerlijk, lief en betrouwbaar is, zo ziet het er nu naar uit...
Oud 08-06-2005, 09:28
Verwijderd
wow 7.5 voor mn geschiedenis tentamen, mn ak toets ging goed.. ben benieuwd naar mn wiskunde cijfer...



voel me helemaal happy
Oud 08-06-2005, 09:39
Redhair
Redhair is offline
Teringzooi, nu moet ik echt gaan oppassen. Spijbelen kan nog, maar om te blowen, om negen uur 's ochtends, is echt verkeerd. Dit moet nooit meer gebeuren. Een keer in het weekend, niet door de week, en al helemaal niet 's ochtends. Of wil je dezelfde kant op gaan als hij? Weet je nog hoeveel pijn je had als hij weer shit gebruikt had? Weet je al die ruzies nog? Maargoed, hij is nu dood. Iets wat ik ook wil. Nee godverdomme nee. Kappen nou.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-06-2005, 09:41
Verwijderd
Als mensen het eindelijk door hebben is het eigenlijk al te laat..
Oud 08-06-2005, 09:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
De mooisteee dag uit mijn leven! Ik ben aangenomen in de Zwolse poort!!!!! Ik ga mijn opleiding duaal volgen vanaf november!!!!!! (Zwolse poort is een algemeen psychiatrisch ziekenhuis) Ik ben zo über blij
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-06-2005, 09:54
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-06-2005 @ 10:45 :
De mooisteee dag uit mijn leven! Ik ben aangenomen in de Zwolse poort!!!!! Ik ga mijn opleiding duaal volgen vanaf november!!!!!! (Zwolse poort is een algemeen psychiatrisch ziekenhuis) Ik ben zo über blij
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-06-2005, 10:15
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-06-2005 @ 10:11 :
Lul!
Het lijkt wel of dat het enige nog is wat ik kan zeggen, en dat bewijst mij in ieder geval wel dat ik ze niet meer allemaal op een rijtje heb ofzo Ik ben zo'n drama queen, ik weet het en ik haat het.
__________________
Reina de la Calle
Oud 08-06-2005, 11:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
Is eerlijkheid nou juist fijn of niet? het maakt me wel minder onzeker en het geeft me meer vertrouwen in mensen...maar of ik nou zo blij ben met zijn eerlijkheid...ik bedoel...je kan dingen toch ook wel een beetje tactisch zeggen?

"Soms ben je zó lelijk en zo soms ben je zó mooi, en nu je ben je zó mooi".

Sorry...maar ik kon het niet als een compliment beschouwen. Leuk om te horen dat je vriendje je zó mooi vindt, maar op de achtergrond hoor ik hem steeds in mijn hoofd fluisteren dat hij me soms ook zó lelijk vindt. Hij is echt zo ontactisch. Ik wil zijn eerlijkheid niet. Ik hoef niet te horen of ik mooi of lelijk ben, ik heb er genoeg aan om te weten dat ik er gewoon uit zie.
Ik snap het soms echt niet, ik zit hem altijd maar te sparen, terwijl hij me soms echt helemaal de grond in boort met zijn ontactische opmerkingen, en toch heb ik niet het lef om eens te zeggen wat voor kritiek ik op hem heb enz.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-06-2005, 12:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2005 @ 09:15 :
vriendschap gebaseerd op een leugen... lijkt mij toch niet geweldig. Maar je weet zelf ook dat zodra je haar verteld dat je verliefd op haar bent, dat die vriendschap bekoeld. Dus ik zou daar niet blij mee kunnen zijn, vriendschap behouden door te liegen. Zo kom je ook nooit over haar heen...
Nou ja, 'liegen'... Verzwijgen is een beter woord. En inderdaad, die vriendschap kan bekoelen als ik het haar vertel. Dan gaat ze zich (onbewust) toch anders opstellen. Op dit moment vind ik de vriendschap het belangrijkst. Die gaat voor alles. Voor verliefdheid, in ieder geval. Ik kan nu wel stoppen met het contact met haar, dan kom ik wel over haar heen.. maar dan ben ik die vriendschap óók kwijt. Dus dat doe ik maar niet.

On-topic:
Kwam vanmiddag een vriend tegen bij de Primera. Effe staan te buurten. Komt daarna zijn vriendin eraan, ook een 'vriendin' van me. Doet ze heel koel, loopt ze me straal voorbij, zegt ze niet eens 'hoi' ofzo. Nou, laat haar lekker dan. Ik heb niks verkeerds gedaan, dus ze moet het maar lekker uitzoeken!
Oud 08-06-2005, 12:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
moon schreef op 08-06-2005 @ 12:55 :
"Soms ben je zó lelijk en zo soms ben je zó mooi, en nu je ben je zó mooi".

Ik snap het soms echt niet, ik zit hem altijd maar te sparen, terwijl hij me soms echt helemaal de grond in boort met zijn ontactische opmerkingen
En dit is je vriendje? Welke lamlul boort nou z'n eigen vriendin de grond in, of gaat zeggen dat ze lelijk is?
Oud 08-06-2005, 12:28
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-06-2005 @ 13:20 :
En dit is je vriendje? Welke lamlul boort nou z'n eigen vriendin de grond in, of gaat zeggen dat ze lelijk is?
ik ben dat ook aan het denken. zowiezo: as ik iemand niet echt knap vind zeg ik dat ook maar ik zal nooit zeggen dak iemand lelijk vind.

OT: ik wil weer energie. hopelijk is die morgen terug.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 08-06-2005, 12:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-06-2005 @ 13:20 :
En dit is je vriendje? Welke lamlul boort nou z'n eigen vriendin de grond in, of gaat zeggen dat ze lelijk is?
ik wou net zeggen
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 08-06-2005, 13:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
> Schat, ben ik dik?
< Ja.
>
< Stel dan ook niet van die dommige vragen, gister was je niet dik dan ben je het nu nog steeds niet.



Straks werken, collega was gister gevallen en kan nu niet afsluiten. Nou ja, doe ik het wel even. Of ik er om 5 uur wil zijn. Even werken aan dat artikel dan nu.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-06-2005, 13:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben naar de stad geweest en heb nog meer benodigdheden voor het gala gekocht. En jeej, ik begin er bijna al zin in te krijgen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2005, 13:11
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Heb nu deze maand al wel 4 uur les meegemaakt .
Ik ben zo ongelooflijk duizelig, zwart vlekken voor mijn ogen, flauwvallen..alles. Doodmoe word ik ervan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 08-06-2005, 14:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik + een auto (ik rij dus zelf in die auto!!) + een idioot + een auto (voor die idioot) = ongeluk... = schade aan de lichten = niet naar huis willen i.v.m uitval vader
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2005, 15:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nog 1 dagje volhouden, nog 1 dagje...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-06-2005, 15:44
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Hoe voel je je?
Goed.

"goed" is geen gevoel..
Wat voel ik?
Verliefdheid.
Angst
Spanningen
Rust.

Verliefdheid, dat zeker.
Maar waarom die angst en die spanningen?
Het gaat wel over
Oud 08-06-2005, 16:21
Schranktür
Schranktür is offline
Ik ben zó moe. Bah.
Oud 08-06-2005, 16:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik zie het somber in voor morgen, de oefentoets zou ik nooit voldoende kunnnen maken, ondanks dat ik goed geleerd heb...

ik mag een 3 halen... dat zal wel lukken, toch?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-06-2005, 16:45
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2005 @ 17:25 :
ik zie het somber in voor morgen, de oefentoets zou ik nooit voldoende kunnnen maken, ondanks dat ik goed geleerd heb...

ik mag een 3 halen... dat zal wel lukken, toch?
Een 3 dat lukt heus wel Vast ook nog wel hoger.


Maar goed, net nu ik dacht dat ik echt niet meer kon hebben, zorgt mn bloedeigen zusje ervoor dat het allemaal nog kutter is geworden.
Ik snap niet dat ze zoiets doet, ik kom áltijd voor haar op als iemand wat te zeiken heeft over haar. Altijd. Ook al hebben ze gelijk.
Van die jongen snap ik het nog wel, meisjes zoals ik zijn alleen maar goed vanwege hun 'mooie figuurtje'. Aangezien mijn figuur totaal niet mooi is, kan ik maar 1 ding bedenken wat jongens zo mooi aan mij vinden. Leuk materiaal om te gebruiken en over op te scheppen bij je puberale vriendjes, dat ben ik blijkbaar. Mijn zusje daarintegen is wél dun, zulke meisjes willen ze als het erop aankomt.
Ik moet gewoon niet zoveel vreten.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-06-2005, 17:02
Verwijderd
Ik maak momenteel echt níets van mijn leven. En ik weet dat ik het zelf moet doen, ik ben zelf verantwoordelijk, maar ik durf niet meer. Nu kan ik doen alsof alles goed gaat, ik wil niet toe geven dat het niet zo is. Ik weet dat ik het kan, maar ik ben een lui disciplineloos irriterend dik varken.
Oud 08-06-2005, 17:09
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
We gaan patat eten
Ik eet dus niks.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-06-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2005 @ 18:09 :
We gaan patat eten
Ik eet dus niks.
Je weet zelf ook wel dat dat niet verstandig is. Eet een beetje als je per se patat moet eten, of eet anders 2 boterhammen ofzo.

Kop op,
Oud 08-06-2005, 17:39
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-06-2005 @ 18:10 :
Je weet zelf ook wel dat dat niet verstandig is. Eet een beetje als je per se patat moet eten, of eet anders 2 boterhammen ofzo.

Kop op,
Ik heb een kroket gehad en wat doperwten, toch nog wat.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-06-2005, 18:04
Verwijderd
vrijdag wordt opa begraven. ik ben er in mijn hoofd mee bezig, maar ik heb nog geen traan gelaten. maar ik hou/hield echt wel van opa. ik snap het niet. ik ben er ook nog niet geweest enzo, en heb oop nog niet gezien. het komt nog wel. we wachten maar af.

ik heb het druk de komende tijd. en dat vind ik op zich niet zo erg, want dan doe ik tenminste iets. hoewel ik mijn tentamens echt goed moet maken, want ik wil niet herkansen in augustus. afwachten ook maar.

verder weet ik niet wat ik wil zeggen. dat het lijkt alsof ik de energie van een 80-jarige heb. en dat ik daar niet zo tevreden mee ben.
Oud 08-06-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2005 @ 18:39 :
Ik heb een kroket gehad en wat doperwten, toch nog wat.
Beter iets dan niets
Oud 08-06-2005, 20:41
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-06-2005 @ 20:31 :
Beter iets dan niets
Idd. Maar goed, kreeg er wel buikpijn van, voelt meteen alsof ik heel veel heb gehad.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-06-2005, 20:50
Verwijderd
Ik voel me niet zo lekker. Weet niet wat het is. Gaat wel over, alleen deze week mag ik nog even niet ziek worden. Ik moet nog zoveel doen. Vrijdag vanaf 15.00 oefenen in de schouwburg. *denkt diep na* En ik kan niet allemaal oplossingen voor iedereen bedenken hoor. Ik kan het echt niet. En mijn ogen zijn zo moe, en mijn hoofd is zo zwaar. Maar als ik nu ga liggen, slaap ik straks niet. Terwijl ik zo moe ben. Morgen vanaf half negen naar school, wat een hel. Ik heb geloof ik nog nooit zo opgezien tegen drama. Morgenavond weer oppassen. Op zich niet erg, maar ik moet zoveel.
Is het nou nooit eens over? Ik ben zo moe.


Did I ask too much, more than a lot.
You gave me nothing, now it's all I got.
We're one but we're not the same.
Well, we hurt each other.
Then we do it again.
Oud 08-06-2005, 21:03
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
kga maar eens slapen om te vergeten...
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 08-06-2005, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me gelukkig al weer wat beter dan gisteren. Vandaag even bij mijn vader langs geweest en daar had ik echt geen zin in maar het was wel gezellig en hij vond het vast wel leuk om me te zien (zou toch wel zo horen toch na vier weken?). Mijn meubels zijn verhuisd naar een nieuwe kamer, mijn derde inmiddels in dat huis Tis echt een klein hokje van twee bij twee maar wel heel gezellig. Ben er blij mee. Mijn oude kamer daar krijg ik een twee persoonsbed voor als mijn vriend er eens is, ook wel cool

Ik had mijn PM's niet uit moeten zoeken omdat ik wist dat ik daar down van werd maar het gaat nu eigenlijk wel weer. Hij wou het wel voor me doen maar zoiets kan je eigenlijk alleen maar zelf doen vind ik. Heb alle 'enge' PM's maar gewoon weggegooid, misschien maar beter.

Vanavond mijn koffer voor proef ingepakt. Mijn rugzak weegt 15 kilo en mijn koffer 20 kilo Heb zin om met de trein te gaan vrijdag en samen met hem aan te komen op mijn kot Hoop dat het studeren daar wat beter gaat dan hier. Nog een dagje uit mijn Engelse celbio 2 boek leren, dan ben ik daar mee klaar. Niet dat ik er nog iets van weet maar soit, hoop dat het lukt met mijn aantekeningen.

We zien het allemaal wel Jammer dat hij niet online is, zou zo graag nog ff met hem babbelen maar dat komt dan morgen wel weer zeker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2005, 21:37
Verwijderd
woei lekker gezwommen net
Oud 08-06-2005, 21:41
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
They're coming to take me away, ha-haaa.
They're coming to take me away, ho-ho, hee-hee, ha-haaa.
To the funny farm, where life is beautiful all the time and I'll be happy
to see those nice young men in their clean white coats and they're coming
to take me away, ha-haaa!!!
To the happy home, with trees and flowers and chirping birds and basket
weavers who sit and smile and twiddle their thumbs and toes and they're
coming to take me away, ha-haa!!!
To the funny farm, where life is beautiful all the time...


*gromt en trommelt zenuwachtig met d'r vingers op d'r voorhoofd*

Stress!
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 08-06-2005, 22:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-06-2005 @ 22:46 :
Dan ben je 19 en heb je nog steeds het gevoel dat je leven stilstaat, ook al gebeurt er ontzettend veel, en behalve dat, kun je ook nog niet eens goed tegen veranderingen Wat doe ik dan moeilijk?
Mja, dat herken ik toch wel heel erg, hoor.

Vandaag werd oma ontslagen uit het ziekenhuis. Ze is bij ons thuis geweest en het gaat gewoon heel goed met d'r!

Vriendin aan de telefoon gehad, die ik zondag voor het eerst sinds maanden weer ahd gezien, en afgesproken om vrijdagavond eindelijk eens langs te komen in het nieuwe appartement van haar en d'r vriend.

En zaterdag gaan we uit.
Oud 08-06-2005, 22:44
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
Citaat:
Anneka schreef op 08-06-2005 @ 00:25 :
verhaal
hmm dat is idd heel erg kut als jij er niets aan kunt doen..
als je er verder over wilt praten mag dat altijd...

*knuffelt even stevig*
Oud 08-06-2005, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Hanzz schreef op 08-06-2005 @ 23:44 :
hmm dat is idd heel erg kut als jij er niets aan kunt doen..
als je er verder over wilt praten mag dat altijd...

*knuffelt even stevig*
thanks.. jawe zullen het er nog wel eens over hebben, het is nou eenmaal een deel van me:\.

*terugknuff*

ik gaa maar eens slapen, morgenochtend tentamen duits
Oud 08-06-2005, 23:15
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-06-2005 @ 22:46 :
Dan ben je 19 en heb je nog steeds het gevoel dat je leven stilstaat, ook al gebeurt er ontzettend veel, en behalve dat, kun je ook nog niet eens goed tegen veranderingen Wat doe ik dan moeilijk?

Ik wil alleen maar meer en beter en gezelliger en veel. Onzin is het.

But if you could hear the voice in my heart it would tell you / I’m afraid I am alone / Won't somebody please hold me, release me / show me the meaning of mercy / let me loose / fly, let me fly, let me fly

Maar eigenlijk gaat het gewoon best goed.
Uit welk nummer is bovenstaand stukje tekst afkomstig? 't klinkt namelijk 'pakkend'!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-06-2005, 23:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-06-2005 @ 22:46 :
Dan ben je 19 20 en heb je nog steeds het gevoel dat je leven stilstaat, ook al gebeurt er ontzettend veel, en behalve dat, kun je ook nog niet eens goed tegen veranderingen.
Waarschijnlijk bedoel jij totaal andere dingen dan ik, maar deze tekst is wel heel toepasselijk op dit moment.
Het ene moment lijkt het alsof ik vastgeplakt sta op de grond in een gigantische storm, terwijl ik op het andere moment door een stilstaande film heen ren.
Oeh, mijn vriendje ziet er echt geweldig uit in zijn blouse. Ik dacht het van te voren al, maar het is echt nog beter dan verwacht. Ik kan alleen geen hoogte van hem krijgen. Volgens mij vindt hij zijn nieuwe werk wel oke, al raakt hij wel gestresst van wat ze allemaal al van hem verwachten. En aangezien hij niet zo'n prater is, moet ik er maar naar gissen, want hij vindt het vervelend als ik er naar vraag.
Nachtwerk, dat wordt het vannacht. Ik wil namelijk wel gewoon kunnen werken morgen als ze bellen. Maar goed, dan zul je zien dat ze uiteindelijk niet eens bellen. Ook goed.
Oud 08-06-2005, 23:24
Verwijderd
Sommige mensen zijn echt super lief!
Ben zo blij met mn vriendjes en vriendinnetjes !
Andere mensen zijn weer wat minder lief...
Ze is gewoon een zombie... kom ik binnen, geen hoi of lukt het allemaal of wat dan ook... alleen stilte.
Tja, dan vlucht ik maar weer naar boven.
Ze gaat steeds meer 's nachts leven. Als ze dan de was een keer doet, is het 's nachts, of als ze het gras gaat maaien doet ze dat 's avonds. Wat ze overdag doet weet ik niet, waarschijnlijk niets.
Ik kan er niet zo goed meer tegen dat ze me negeert, al doe ik tegenwoordig ook niet veel anders meer tegen haar.
Er was toch een tijd dat we best een goeie band hadden, tenminste van mijn kant, we knuffelde wel wat enzo, ik hoopte daarmee dat ik wat zou bereiken in haar beter-wordings-proces als het ware...
Nu is van dat alles niets meer over. 's morgens geef ik haar als ik weg ga een zoen op haar wang, die ik haar liever zelfs niet zou geven, maar zij 'dwingt' mij er steeds toe.
De hoop dat ze ooit beter zal worden is ook opgegeven, nou ja, hij zit er ergens nog wel, maar hij is niet reeël, dat weet ik nu maar al te goed.
Ik heb te veel ingezien dat dit niet normaal is.
In de tijd dat we een redelijke band hadden was ik overduidelijk haar moeder, i.p.v. zij de mijne. Nog erger dan nu. En ik wil daarvan af.
Ik merk een aantal dingen ook aan haar: er staat bijna altijd wel iets aan (tv, radio) ook al kijkt/luistert ze niet. Ik denk dat dat is omdat ze altijd alleen beneden is, maarja wie wil er ook bij haar zijn.
Allemaal dingen waarvan ik tegenwoordig dacht dat het echt per ongeluk gebeurde, zie ik nu helderder: het gaat helemaal niet per ongeluk, zo doet ze het alleen maar voor, om me wat aan te kunnen doen.
Ik voel me gevangen hier, ze kijkt alles na, alles wat weggegooid wordt of wat dan ook. Misschien kan ik belangrijke dingen die zij niet mag vinden ergens anders gaan bewaren, maar ik moet nog even kijken of ik dat wil...
Mijn leven breekt me op, ik slaap 3 a 4 uur per nacht. Ik eet niet zo goed meer... Ik probeer me alleen maar op andere dingen te storten, maar het lukt niet.
Ik kan me niet meer goed concentreren. Eerst ging het nog goed met mijn cijfers, nu gaan ze achteruit. het gaat gewoon niet meer. Ik ben op, ik wil niet meer. Ergens kan het me ook allemaal geen zak schelen. Alles is gewoon verkloot... en ik ben zoo erg op...
Ik zie zo op tegen de vakantie, waarschijnlijk vlucht ik het grootste deel van de tijd naar mijn kamer.
Maar ik ben te op om erover na te denken, ik zie het dan wel...
Eerst vandaag nog overleven, dan morgen...
Oud 09-06-2005, 06:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik lag gisteren zowaar vroeg in bed...moest nog vrij veel doen maar toen het half 9 was ging ik beetje opruimen en om 9 uug lag ik...normaal lig ik dus niet voor half 11/11 uur

ik zat er gewoon helemaal door heen...ik luister slecht naar mn lichaam normaal gesproken maar zat er nu lichamelijk helemaal doorheen...die moeheid zat overal
net als psychisch overigs..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-06-2005, 06:56
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 09-06-2005 @ 07:14 :
ik zat er gewoon helemaal door heen...ik luister slecht naar mn lichaam normaal gesproken maar zat er nu lichamelijk helemaal doorheen...die moeheid zat overal
Ik ook, gister gewoon pas 00:00, door de complete stress die ik opbouw in deze laatste weken. Ik werk mezelf er aan onderdoor geloof ik. Te weinig energie om ook maar fatsoenlijke dingen te ondernemen..

Blah ik haat deze weken echt verschrikkelijk!
Oud 09-06-2005, 07:34
Verwijderd
there's noting better then a good lie ..

(©evanescene)
Oud 09-06-2005, 07:42
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
@Evatjuhhhh:
de laatste weken zijn alijd k*t.
(is er iemand die wel goed geslapen heeft?)

Ik heb een super gare dag+nacht gehad gisteren!
de meest vreemde mensen tegengekomen, wel heeel veel lol gehad en erg gelachen met vrienden maar toen ik in mun bed lag had ik echt het gevoel alsof ik ''alleen'' was. Maar je er dan ook echt klote om voelen.
erg vreemd was dat, helemaal omdat ik dat eigelijk nooit voel.
*zucht*
ik ga maar eens kijke of ik nog iets nuttigs kan doen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 09-06-2005, 08:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Het doet nog steeds pijn..
Zomenteen naar school toe
In de pauze kom ik aan, gelukkig is het op school wel fijn nu. Iig in de pauze.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.