Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2008, 21:24
Verwijderd
dieet gaat echt niet goed ik moet stabiliseren, dan kan het allemaal minder kwaad, maar oh...hormonen, enzo. bah. en nu komt er een heel druk weekend aan met gelukkig ook leuke dingen, maar toch. morgen maar heel hard mn
thuistentamen maken in de hoop dat ik mn vak toch kan halen. t is niet onmogelijk.

maar ik heb vanmorgen echt fantastische man ontmoet in de trein. in een rolstoel. en ik ging m helpen, want die NS mensen kwamen niet met de rolstoeloprijplank. maar we waren zo druk dat ik m in de verkeerde trein hielp, en dus zelf ook in de verkeerde trein zat, en we moesten er hard om lachen, en uiteindelijk kwam het allemaal goed maar het was heel grappig. En de zon scheen, mn spaanse toets is vast wel voldoende, ik heb de hele middag op de bank gehangen bij een vriendin en dat was gezellig, en naja. dat stomme eten dus dat alles steeds verpest. Maar ja. ieder zn zwakte, de mijne is mn gewicht. Dus toch maar weer hopen dat ik het oppak.

lo dudo mucho mi amor, es como ver a un pez del mar poder volar
y aunque te deje de amar, es imposible que te pueda olvidar
Advertentie
Oud 23-10-2008, 21:33
Verwijderd
Kom ik speciaal vroeg naar huis, gaat hij de hele avond achter de computer zitten.
Dat had ie toch vanmiddag kunnen doen .

En nu lekker ongezond patatjes eten .
Vanaf maandag ga ik weer normaal doen met eten.

stomme trut die ik ben. Soms zou het fijn zijn als ik iets minder van mezelf uit kon maken. Dat het me niet zo heel veel zou kunnen schelen. Dat ik liever leef. Maar ik zou liever leven met 10 kilo minder.

But I need some time off from that emotion.
Time to pick my heart up off the floor.
And when that love comes down,
without devotion. Well it takes a strong girl baby,
But I’m showing you the door.


Ohja, godzijdank heb ik me gisteren bezonnen eer ik was begonnen. Daar hebben we nu een hoop profijt van.
En studeren de gexte.
Oud 23-10-2008, 21:43
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oké, ik moet echt rustig doen nu.
Wil ik nog even naar mijn tentamen kijken (want 2 "hoofdstukken" niet gedaan), ligt fcking BlackBoard eruit . En denk je dat iemand het had opgeslagen? Nee! En dan ligt die CD-rom ook nog eens kilometers hier vandaan! Oftewel 2 uur reizen en daar had ik de tijd niet meer voor ik kwam net verdomme van thuis. Tentamen morgen wordt echt niks. Ik ben nu over de zeik, kutblackboard doet niks meer, ik ben er echt zo klaar bij. En al deze ellende voor een studie die ik niet wil. Nog even en ik gooi de handdoek in de ring. Klotestudie.
Oud 23-10-2008, 21:50
Verwijderd
*Knuffel voor Yana*
*Knuffel voor kwast* Ik mis jou.

@Nona (heej, nieuwe nick), Nijn* en Kroot: gister ging niet zo goed, de paniek was even enorm.
Vandaag de hele dag gestudeerd met studiegenootje. Het ging wel goed en was gezellig. We hebben best veel gedaan. Eten ging ook goed, naar mn zin. Ben nu wel helemaal op.
Ik moet niet gaan denken dan gaat het mis, de paniek zit er eigenlijk nog steeds maar het lukt nu 'm te onderdrukken. En dat is voor nu wel even oké. Ik moet iets doen om te kunnen studeren en de tentamens te maken volgende week.
Oud 23-10-2008, 23:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, ik ben echt lang niet meerr zo dronken geweest als nu, en dat om 0.20.. Vanavond hadden we etentje met asw-groep en de intro-mama's, wt echt supergezellig was! Had er zsowieso veel zin in en het werd alleen mar leuker! Na het eten nog naar de beurs gegaan, wat ook echt heel leuk was. En nu ben ik door vermoeidheid + weiinig eten na 5 wijn helemaal van m'n padje. haha, maar het was zo gezellgi en leer echt nu mijn studiegenootjes kennen buiten de colleges, wat 'keigaaf; is haha. Na de tentamns gan we ook stappen met een aantal mensen, heb er nu al zin in. Oh en wat kut = morgen studentenpscycholoog om 10 uur, dus vroeg op om op tijd op de uithof te zijn. Bleegh. Maar vanavond was top en het helamaal waard, ben evensupergelukkig me thoe het nu is allemaal enzo.
haha.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-10-2008, 23:26
Verwijderd
Die nijn Fijn dat het leuk was/is!

Hmmmmmdubbelheid. Ik mis mn vriendje echt zó erg.
Oud 24-10-2008, 00:59
Verwijderd
fijn gepraaaaat <3
nu ruuustig slapen in mijn parallelle huisje.
*krabt*
Oud 24-10-2008, 06:53
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het idee was om om 8:00 bij de fitness te staan, daarna gauw gauw naar huis om door te gaan naar het werk, daarna snel naar de trein om vervolgens eind van de middag met mijn moeder af te spreken.

Maar ik ben zo ontiegelijk moe, ik wil niet fitnessen en dat voelt dan weer alsof ik faal

Ik ben ook zo'n stomme doos, ik bekijk om alle mogelijke manieren hoe ik tóch kan gaan zelfs als dat betekent dat het met werk eigenlijk niet uitkomt. Hallo, prioriteiten... doe eens niet zo gek, twee keer in de week is óók wel goed hoor.

*gaat maar douchen en proberen te relativeren*
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 24-10-2008, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik voel me nu nog rotter. Ik had nooit op internet moeten zoeken over de toelatingseisen voor diergeneeskunde in België...
Ik kan het gewoon niet maken tegenover mijn ouders en mezelf om nu ineens te stoppen met de studie waar ik het al jaren over heb, om een kinderdroom te willen doen terwijl ik al jaaaaaren geen biologie meer heb....toch?
Volg je hart. Echt waar.
Ik heb anderhalf jaar een studie gedaan die ik wel leuk vond, maar stiekem wist ik dat ik liever Nederlands studeerde. En dat doe ik nu en men de rust die over je valt .
Oud 24-10-2008, 09:57
Verwijderd
fucking weinig loon .
Terwijl ik dus echt niet meer kan werken dan dit.
Oud 24-10-2008, 10:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Het idee was om om 8:00 bij de fitness te staan, daarna gauw gauw naar huis om door te gaan naar het werk, daarna snel naar de trein om vervolgens eind van de middag met mijn moeder af te spreken.

Maar ik ben zo ontiegelijk moe, ik wil niet fitnessen en dat voelt dan weer alsof ik faal
Misschien kun je proberen om je dag iets minder vol in te plannen, zodat het ook zeker haalbaar is (ook al ben je niet helemaal fit). Het idee van veel moeten doen werkt ook uiterst vermoeiend... Bij mij wel in ieder geval.
Oud 24-10-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
fijn gepraaaaat <3
nu ruuustig slapen in mijn parallelle huisje.
*krabt*
?

goeddddd, ik vind mezelf leuk vandaag. Volhouden!
Oud 24-10-2008, 11:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nattigheid: Wat een geweldig verhaal. Ik ben blij dat jullie erom kunnen lachen, want ik moet er zelf ook een beetje om lachen. Maar waren er daarna wel weer mensen om die man uit de trein te krijgen en weer in een goede trein en zo? Want hij zal toch ook wel gebaald hebben

OT: Och, vrijdag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-10-2008, 11:40
Verwijderd
Citaat:
@Nattigheid: Wat een geweldig verhaal. Ik ben blij dat jullie erom kunnen lachen, want ik moet er zelf ook een beetje om lachen. Maar waren er daarna wel weer mensen om die man uit de trein te krijgen en weer in een goede trein en zo? Want hij zal toch ook wel gebaald hebben

OT: Och, vrijdag.

nou ja, ik zat dus zelf ook in de verkeerde trein, dus we konden daarna mooi met zn tweeen over Amsterdam centraal zoeken naar de goede. En echt hoor, iedereen stond voor hem klaar, en wilde helpen, enzo. Echt heel goed. applausje voor de samenleving
Oud 24-10-2008, 12:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
druk druk druk druk en nog een beetje meer druk, maar als ik ook een dagje 'niets' hoef, behalve studeren (tentamens aaaaaaaaaaaahhhhhhhh ) doe ik ook echt niets ook, ik heb helemaal nergens zin in en ben leeg...
*doet schop onder kont geven* doe normaal en ga wat doen

sonho, mis jou ook hoor meisje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2008, 15:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik baal er een beetje van dat de dingen die ik voor mijn moeder moet doen, omdat ze nu plat moet liggen, zoveel tijd kosten.. Het is niet dat ik het niet met liefde voor haar doe, maar ik moet ook heel veel leren, omdat de eerste SE-week eraan komt. En ik MOET het jaar goed beginnen. Nu voel ik me nog redelijk.. Dan heb ik iets meer speling de rest van het jaar.
Gelukkig krijgen we volgende week waarschijnlijk hulp van de thuiszorg, 2x in de week. Dat scheelt al, maar daar heb ik nu niks aan... Naja, nog even doorbijten. En de momenten dat ik even niks hoef te doen, echt nuttig gebruiken. Dus even niet forummen en stomme spelletjes doen, geen msn. Foei Rianne.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-10-2008, 16:35
Verwijderd
Bwuh, wat een slechte timing dingen in dit weekend. Ik had vandaag eigenlijk een feestje van mijn oom, daar zou ik blijven slapen en ik had er echt heel veel zin in, maar hij is ziek en nu gaat het niet door. Morgen hele dag werken waar ik ook al geen zin in heb. Zondag wilde mijn vriend ergens naartoe, maar we bedachten eergister ofzo pas dat mijn zus dan haar verjaardag viert en nu is mijn vriend er dus niet bij en kan ik niet mee met mijn vriend, terwijl ik daar ook heel erg graag met hem naartoe wilde en dat is maar 1x per jaar. *zucht*
Oud 24-10-2008, 17:03
Verwijderd
Pfff... Net brak ik toch even. Heb de hele week al zoooooveel aan mijn hoofd. Ben blij dat ik het mailtje gestuurd heb, toch. Wie weet heb ik er iets aan.
Oud 24-10-2008, 17:15
Verwijderd
Ik begin een enorme hekel aan die hartkloppingen te krijgen. Ik dacht dat 't vanzelf wel over zou gaan als ik maar doorzet, maar 't lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden. Het kan ook niet goed zijn om wanneer je heel rustig in bed ligt een hartslag te hebben die het dubbele is van mijn normale hartslag in rust Alsof ik net achterna ben gezeten en voor m'n leven heb moeten rennen.
*zucht*
En het enige wat ik kan doen is gewoon doorgaan...

De vlagen van een soort oergevoel van angst maken me ook echt gek en boos. Ik wil dat gevoel niet, ga gewoon weg.

Maar goed, nu ben ik moe; vannacht slecht geslapen, vanmorgen vroeg op, drukke dag gehad (rottentamen), beetje aan het stressen voor morgen (terwijl het heel leuk wordt; opendag op de OK in het ziekenhuis, mijn schoonzus werkt daar, dus mag ik eens komen kijken maar natuurlijk loop ik al te stressen over of en hoe ik me moet omkleden, over de mogelijke foto's die gemaakt gaan worden, etcetc... ).

Tijd voor ontspanning
Oud 24-10-2008, 18:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Oh wat een ellende vanochtend weer met het OV. Ijs en ijskoud wast buiten, zeker na een uur . En ik ben echt heel moe opeens sinds ik thuis ben. Gewoon echt belachelijk moe en een wrak. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken. En dan ook nog buikpijn, gadver.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-10-2008, 20:14
Verwijderd
Joehoe, onze computer doet het weer! Hij was namelijk dinsdagavond gecrasht en toen was hij de rest van de week naar de computerwinkel. Gelukkig hebben zij ervoor kunnen zorgen dat al mijn schoolwerk er nog is. Maar voor de rest moet bijna alles weer opnieuw geinstalleerd worden. In de computerwinkel hebben ze er weer windows op gezet, maar de rest mag ik doen. Is wel leuk, vind ik, een beetje rommelen met computers. Een halve week zonder computer was wel raar, maar ook leuk, we praatten veel meer met elkaar en we deden spelletjes enzo. Alleen was het lastig dat ik nu m'n verslagen op moest schrijven. Ik heb nu een heleboel tekst wat ik allemaal nog uit moet typen. En al die verslagen in het engels zijn sowieso irritant, want ik ga er ook van in het engels denken en praten. En nu ben ik in het Nederlands aan het typen en moet ik nadenken over een (redelijk) goede zinsbouw.
Ik ben nu alleen thuis, en dat is wel lekker, ik kan zelf doen waar ik zin heb. Ik heb alleen zo'n hoofdpijn, niet normaal. Afgelopen week heb ik best veel met m'n moeder gepraat, met m'n vader liep het niet zo lekker. M'n moeder vertelde dat ze al een aantal keer aan scheiden heeft gedacht en ook wel eens al woonruimte voor haar en mij had geregeld. Dat is opzich wel heel raar/niet leuk om te horen. Ik had het ook wel verwacht en kan het ook wel begrijpen, maar ik hoop dat ze niet écht gaan scheiden. W. doet ook een beetje raar vind ik, maar dat kan ook aan mij liggen. Volgende week zal het vast wel weer goed komen.
Gisteren ben ik wezen winkelen en het was echt superleuk. Ik heb zo veel dingen gekocht. En ik heb nu ook eindelijk een nieuw mobieltje. Die verkoper in de winkel stond volgens m'n moeder gigantisch met mij te flirten. Dat was misschien ook wel een beetje zo, maar hij was ook best leuk.
Ik ga nog maar eens even aan m'n verslagen werken.
Oud 24-10-2008, 20:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
mn wannabe vriendje kan door de stront zakken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-10-2008, 21:06
Kemical
Kemical is offline
oeh lekker thuis <3 gelijk al m'n goede voornemens vergeten, dat wel, niet gestudeerd dus. Maar wel: gebeld, gemaild, opgeruimd, gemsn'd, afspraken gemaakt en was gesorteerd! Dus toch nog iets. En morgen de rest dan maar, ná stadten.
Ojee, ojee. Ik bedoel: werken, werken! and it'll be fine
Oud 24-10-2008, 21:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-10-2008, 09:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik weet het allemaal niet meer en ik wordt gek van al die zieke dromen die ik heb...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 25-10-2008, 10:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yay, ik heb zo lekker geslapen vannacht. <3 Ook echt elf uur, daar was ik wel aan toe. En nu moet ik diehard werken aan m'n opdracht voor onderwijskunde... ik heb er de hele dag voor. En als ik vandaag klaar ben hoeft het morgen niet meer, dus dat is wel chill. Als het lukt in elk geval!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-10-2008, 11:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik voel me gewoon echt niet prettig bij m'n schoonouders thuis... Maar goed, over iets meer dan 24 uur kan ik weer naar m'n eigen kamer en dan hoef ik hier tot en met de kerst niet meer te zijn in ieder geval...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 25-10-2008, 11:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zo ontzettend moe, als ik mijn hoofd neerleg slaap ik weer..
maar dat mag niet, moet nog ontzettend veel leren en doen en arrrrgh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2008, 12:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: dat lijkt me ook wel irritant (eng ) Weet je zeker dat het puur angstgerelateerd is?
Oud 25-10-2008, 12:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Volg je hart. Echt waar.
Ik heb anderhalf jaar een studie gedaan die ik wel leuk vond, maar stiekem wist ik dat ik liever Nederlands studeerde. En dat doe ik nu en men de rust die over je valt .
Mja, ik heb er al weer wat meer over nagedacht en eigenlijk ligt mijn hart gewoon bij Antropologie . Diergeneeskunde was toch een soort opwelling hmm.

Dit weekend zit veel te vol met allerlei leuke dingen terwijl ik ook véél huiswerk moet maken. Nou ja, dat huiswerk kan ik nog altijd doorschuiven naar maandag want dan heb ik toch maar anderhalf uur M&T en verder vrij.
Gisteravond heerlijke tijd gehad met vriendinnetjes en vanavond weer met hen naar hockeyfeest. Ben echt benieuwd wat het gaat worden, het thema gaat namelijk al echt te ver...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 25-10-2008, 13:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Afspreken en toch niet op komen dagen... Heerlijk, familie
Oud 25-10-2008, 15:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yay, ik heb al bijna alles gedaan wat ik moest doen! Ik hoef nog maar één hoofdstuk en dat is op zich het interessantste maar ook wel het ingewikkeldste. Ik kom zowaar uit mijn woorden, dat is wel tof want gewoonlijk gaat het niet zo soepel.

En vanavond met mijn beste vriendinnetje naar de stad. <3 Hoe tof is dat!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-10-2008, 16:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren weer bij de longarts geweest en het gaat gewoon echt slecht. Eigenlijk gaat het ook gewoon steeds slechter. Dingen waar ik eerst wel nog tegenkon (deodorant, geurtjes) gaan nu eigenlijk ook al niet meer. En eigenlijk zijn al m'n testuitslagen goed en op basis daarvan en m'n medicijngebruik zou het nu gewoon goed moeten zijn maar ik blijf heel veel klachten houden. Er is nu een kans dat ik een hele zeldzame vorm van astma heb waarbij je ontstekingswaarde laag is en je medicijnen op zich goed aanslaan maar waarbij je dus wel veel klachten houdt. Ik heb ook geen neusklachten of maagzuur wat het kan triggeren. M'n longarts weet het ook niet meer en het enige wat ie nu nog wil doen is een bronchscopie Ik zie er zo tegenop en ik wil gewoon écht niet. Maar ik weet ook wel dat het zo niet langer kan. Ik krijg iig wel een roesje en de kleinste scoop via de neus omdat het dan allemaal minder erg zou zijn maar toch. Ik baal er allemaal zo van dat het zo moet gaan. Ik wil gewoon dat het allemaal beter gaat want dit vind ik gewoon niets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-10-2008, 17:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
JAAA ik ben klaar.

Ik doe wel een beetje spammen maar nu ben ik de rest van m'n weekend vrij om Eva Luna te lezen en met m'n beste vriendinnetje te praten en om na te denken en te schrijven en te slapen. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-10-2008, 17:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff, het gaat echt niet...
de hoofdpijn van vannacht (ongeveer modelltje tussen twee bankschroeven aangedraaid) is nog zeurderig aanwezig op de achtergrond. ik heb het idee dat mn wallen inmiddels uitgegroeit zijn tot iets waar je daadwerkelijk overheen kunt lopen en ik worstel met alles van die *piep* hogeschool
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2008, 17:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ben ik net wat aan het rommelen in de keuken (vaas leeggooien, oud papier bij elkaar rapen) komt er ineens water uit het gootsteenkastje... "Gelukkig" lijkt er niks echt kapot, maar alleen losgeschoten (hoe dat kan, is mij een raadsel), maar ik krijg het niet 100% niet-lekkend. Gelukkig komt mijn vriend over een uurtje thuis en dan zou hij er even naar kijken. Maar in plaats van mijn werkvoorbereidingen te maken heb ik het afgelopen uur dus besteed aan dweilen en die afvoerconstructie bestuderen.

En het was zo'n prima dag vandaag... Bah.
Oud 25-10-2008, 19:10
Verwijderd
Ooh ik moet echt meer werk doen! -mix... Maar weekend thuis is ook zo fijn..Maandag blijf ik op de uni, echt.
Oud 25-10-2008, 22:15
Verwijderd
Zo vreselijk moe. Maar wel veel gedaan aan de studie vandaag. Morgen nog even keihard leren en dan maandag het eerste tentamen. Oooh, ik hoop zo dat ik het haal, steeds een stapje dichter bij afstuderen.
Eten gaat weer goed. Oké het is te weinig, maar er is structuur en gevarieerd en al bijna een volwaardige lijst. Ik skip niet en eet niet te veel.
Maar nu ga ik slapen.
Oud 25-10-2008, 22:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgen is me zusje jarig.
en op de een of andere manier heb ik er spanning voor.
mischien omdat het dan drukker is.
veel drukker dan waar ik doordeweeks zit.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-10-2008, 23:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh
dat gaat niets worden met die hele klote tentamen week niet, en waarom?
omdat ik geen KLAP UITVOER stomme doos
en als ik wel wat doe blijft het niet hangen.. het stroomt zo weer uit die zeef
ik word knetter gek, ik wil iets doen maar ik kan niet, er komt niets uit mijn handen..
ik ben pas (hoe lang zijn we bezig? 1.5 mnd ofzo) 1.5 maand dus bezig en wil nu al weer vluchten.. doe toch eens normaal rot kind
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-10-2008, 07:44
Verwijderd
Goedemorgen, ik ben de wintertijd vergeten en dus stond ik om half 8 naast mn bed en ga ik maar vast studeren.
*Knuffel voor kwast* Misschien is het nu allemaal te veel? Dat iets nu niet lukt, betekend niet dat het nooit zal lukken. Kom je nog eens bij die psych?
Oud 26-10-2008, 08:02
Verwijderd
ik ben moe ik heb buikpijn ik ben weer dik aan het worden maar het was wel gezellig vannacht.
Oud 26-10-2008, 09:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zal ik me morgen wel of niet ziekmelden op mijn werk..
die taaltoets is way belangrijker maar kan mn collega's eigenlijk niet laten zitten..
alhoewel *denk* nah
het volgende punt is de verklaring aan moeders.. die haat t als je doet of je ziek bent, en ja ze is de hele dag thuis..
maar ik moet nog zoveel doen voor die taaltoets, en argh ik weet dat ik eerder had moeten beginnen maar ik heb zo weinig tijd voor alles.. en oooowww


sonho... psych heeft laatst een keer afgebeld en sindsdien heb ik dr eigenlijk niet meer gezien.. ennuh maandje ofzo?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-10-2008, 12:21
Verwijderd
Stiekem ben ik gewoon jaloers. .
Sukkel.

What a lovely way to burn...
Oud 26-10-2008, 12:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, gemixte gevoelens. Jeetje, ik maak het mezelf echt steeds maar ingewikkeld. Misschien moet ik er nu echt eens een punt achter zetten, want ik maak mezelf gek.

Laatst gewijzigd op 26-10-2008 om 13:05.
Oud 26-10-2008, 14:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vind het extra uurtje van vandaag wel relaxt. Vanmorgen even laat als gister opgestaan, maar nu was het dus nog een uurtje vroeger. Na het ontbijt met m'n vriend gaan squashen, ik kan er echt niks van, maar wel weer drie kwartier beweging gehad en hij ook. Nu nog even 3 uurtjes typen, hoop dat het nu wel lukt. Dinsdag weer naar de uni en de rest van de week ook en volgende week ook en dan hoop ik dat ik m'n laatste hoofdstuk op papier heb. Afgelopen vrijdag alles voor m'n afstuderen opgehaald, dus daar moet ik nog even naar kijken en een afspraak met de studiebegeleider maken.

Edit: inleiding en 1e echte hoofdstuk zijn zo goed als af. M'n vriend is het nu aan het lezen dus ben benieuwd.
En ik zie nog wel 100 dingen om eraan te veranderen, maar perfect kan het toch niet worden, dus misschien moet ik het maar gewoon laten zoals het is.

Laatst gewijzigd op 26-10-2008 om 16:19.
Oud 26-10-2008, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb echt het gevoel alsof ik dronken ben ofzo. Gisteravond hadden we een feestje en toen heb ik wel wat gedronken, weet niet meer precies hoeveel maar niet echt extreem ofzo. Toen we thuiskwamen heb ik wel een dubbele dosering medicijnen genomen om te kunnen slapen en dat was misschien niet heel slim. Ik heb wel heerlijk geslapen maar ik ben nu zo draaierig en het lijkt net alsof alles in slowmotion langs me heen gaat. Ik heb verder geen koppijn en ook niet heel erg dorst ofzo dus ik vind het maar vaag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-10-2008, 15:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Dat klinkt eng. Zorg je dat je iemand in de buurt houdt?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 26-10-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Toen we thuiskwamen heb ik wel een dubbele dosering medicijnen genomen om te kunnen slapen en dat was misschien niet heel slim.
Je weet het nu voor de volgende keer, nooit doen. Alcohol en medicijnen gaan niet samen.
Oud 26-10-2008, 16:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben zenuwachtig voor komende week. Dan krijg ik de uitslag of ik ECHT mag solliciteren voor mijn LIO
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.