|
ik had ook die aller eerste.. die grijze grote.. maar die hadk van iemand gekrege.. en toen benk elke generatie gaan volge... enja.. je houdt t tog niet bij.... elk jaar is weer een nieuwe...
heb alleen de gb color niet gehad... maar de rest allemaal via ebay verkocht.. en ook nog redelijk wat voor gekregen.. |
||||
![]() |
Nintendo heeft aangekondigd dat men in februari volgend jaar in Japan gaat beginnen met de verkoop van een muziek- en videoadapter voor de Nintendo DS-handheld. Waarschijnlijk wordt de adapter op de markt gebracht om beter te kunnen concurreren met de PSP van Sony, die standaard al muziek- en videobestanden kan afspelen. De adapter is overigens niet erg innovatief, gezien het feit dat er al langer een muziek- en videoadapter voor de Gameboy Advance bestaat, die volgens berichten ook op de Nintendo DS werkt. Sony heeft al aangegeven dat men niet erg bang is dat de toegevoegde functionaliteit van de DS gaat concurreren met de PSP. Het feit dat men een extra apparaatje, dat 47 dollar kost, moet aanschaffen is volgens het bedrijf een drempel. Welke formaten kunnen worden afgespeeld en hoe de overdracht van en naar de pc precies plaatsvindt is nog niet bekend.
Bron |
||||
|
|
Citaat:
metroidminded schreef op 29-12-2004 @ 23:10 :
hij is binnen, moest wel 35 eypo betalen aan postbode, maar maakt mij nu niets meer uit, ik kan mijn geluk niet meer op, mario ds is sweet ![]() ![]() |
||||
![]() |
metroidminded schreef op 29-12-2004 @ 23:10 :
hij is binnen, moest wel 35 eypo betalen aan postbode, maar maakt mij nu niets meer uit, ik kan mijn geluk niet meer op, mario ds is sweet ![]() ![]() |
||||
![]() |
Dobomobo schreef op 21-12-2004 @ 09:36 :
heb alleen de gb color niet gehad... maar de rest allemaal via ebay verkocht.. en ook nog redelijk wat voor gekregen.. Maar de Nintendo DS bevalt me wel. ![]() |
||||
![]() |
Kurogane schreef op 31-12-2004 @ 03:24 :
Heeft mario 64Ds trouwens een verhaallijn? In het begin is er maar een hele korte cinematic geweest voor de rest loop je wat rond te dwalen. -Bowser ontvoert Princess Peach. -Mario, Luigi en Wario proberen Peach te redden, maar worden zelf ook gevangen genomen. -Nu moet Yoshi iedereen bevrijden, zodat ze met zijn allen Peach kunnen redden en Bowser kunnen verslaan. |
||||
![]() |
Vice schreef op 31-12-2004 @ 00:22 :
Waarom verkopen mensen toch zulke dingen.Ik zou dat echt niet kunnen. Weet ik toch zeker dat ik spijt ervan krijg. Maar de Nintendo DS bevalt me wel. ![]() wat moet je er anders mee?... dan heb je 5 gameboys terwijl je aleen maar op de nieuwste zit te gamen.. |
||||
![]() |
Dobomobo schreef op 31-12-2004 @ 19:31 :
wat moet je er anders mee?... dan heb je 5 gameboys terwijl je aleen maar op de nieuwste zit te gamen.. |
||||
![]() |
Ik zit nu op het randje van het bestellen van de DS! Maar wat moet ik er allemaal bij bestellen? Ik wil het via Lik-Sang bestellen (neem aan dat je met een CC kan betalen!?), maar daar hebben ze dus 2 versies van de DS... Moet ik dan de Japanse of de Asian versie nemen?
En ik bestel er dan Mario DS bij (US versie), daar vermaak ik me toch wel een tijdje mee? Of is Wario Ware ook goed te spelen in het Japans, want die wil ik ook wel! En ik neem er dan ook meteen een carrybag bij... Verder nog wat dingen die ik eigenlijk ook mee zou moeten bestellen? |
||||
![]() |
![]() ik ben nog steeds erg trots op mijn nintendo collectie, ik speel soms nog wel op mijn super nintendo(killer instinct) en mijn 64(perfect dark en james bond, vroeger ook zelda en mario, maar die zijn er nu voor de cube en DS). En natuurlijk de mario's voor de GB Citaat:
idd, anders had ninty al een rechtzaak aangespannen
![]() Citaat:
Steeds meer mensen met DS. Jeeeej
![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Sparks schreef op 01-01-2005 @ 22:33 :
Ik zit nu op het randje van het bestellen van de DS! Maar wat moet ik er allemaal bij bestellen? Ik wil het via Lik-Sang bestellen (neem aan dat je met een CC kan betalen!?), maar daar hebben ze dus 2 versies van de DS... Moet ik dan de Japanse of de Asian versie nemen? En ik bestel er dan Mario DS bij (US versie), daar vermaak ik me toch wel een tijdje mee? Of is Wario Ware ook goed te spelen in het Japans, want die wil ik ook wel! En ik neem er dan ook meteen een carrybag bij... Verder nog wat dingen die ik eigenlijk ook mee zou moeten bestellen? Zelf wil ik ook Wario Ware hebben maar wacht tot februari wanneer de US versie uitkomt. De minispellen zijn waarschijnlijk wel speelbaar in het Japans, maar ik vind het toch makkelijker als ze in het Engels worden uitgelegd en ik niet hoef uit te zoeken wat ik moet doen. En met Mario DS vermaak je je wel. Maak je daar maar geen zorgen over. |
||||
![]() |
EvilSmiley schreef op 01-01-2005 @ 22:30 :
Ik koop in ieder geval geen PSP als de batterij echt maar 2 uur mee gaat ofzo. Jammer, vind zon groot scherm wel hip. ![]() |
||||
![]() |
Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 01:46. |
|
Citaat:
Stitch626 schreef op 02-01-2005 @ 00:53 :
Het enige verschil tussen de Japanse en de Aziatische versie is de bijgeleverde adapter. Beiden onbruikbaar tenzij je een omvormer hebt. Ik gebruik zelf de oplader van mijn SP. Heb je die niet? Bestel dan ook gelijk een adapter. Zelf wil ik ook Wario Ware hebben maar wacht tot februari wanneer de US versie uitkomt. De minispellen zijn waarschijnlijk wel speelbaar in het Japans, maar ik vind het toch makkelijker als ze in het Engels worden uitgelegd en ik niet hoef uit te zoeken wat ik moet doen. En met Mario DS vermaak je je wel. Maak je daar maar geen zorgen over. |
||||
![]() |
Via UPS binnen 1 tot 3 dagen.
Mijn DS doet het perfect hoor in het daglicht met backlight aan. En je licht van je PSP ken wel feller zijn, maar wat maakt dat uit? Als ik fel licht wil koop ik een zaklamp. Het gaat erom dat ie goed verlicht en de DS doet dat wel. En de PSP houd het tot iets van 6 uur uit. Mijn DS hangt 1x per week maar in de lader ofzo. ALs het lampje rood word van de batterij, gaat ie nog 2 uur mee gewoon. |
||||
Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 12:37. |
|
Ik zit nu te twijfelen waar ik de DS ga bestellen. Op Lik-Sang hebben ze alles wat ik wil hebben, maar zit ik een beetje met het feit dat ik een Japanse/Aziatische versie van de DS krijg. Maar op DVDBoxOffice.com heb ik dus geen idee of ze de DS wel op voorraad hebben, maar heb ik (als het goed is) geen gezeur met invoerbelasting enzow.
Is er iemand die me kan vertellen of ze de DS en games sowiezo wel op DVDBO hebben en welke versie dat dan is? Want ik wordt me totaal geen wijs van die site xD |
||||
![]() |
Robo schreef op 02-01-2005 @ 13:34 :
Via UPS binnen 1 tot 3 dagen. Mijn DS doet het perfect hoor in het daglicht met backlight aan. En je licht van je PSP ken wel feller zijn, maar wat maakt dat uit? Als ik fel licht wil koop ik een zaklamp. Het gaat erom dat ie goed verlicht en de DS doet dat wel. En de PSP houd het tot iets van 6 uur uit. Mijn DS hangt 1x per week maar in de lader ofzo. ALs het lampje rood word van de batterij, gaat ie nog 2 uur mee gewoon. |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
Kurogane schreef op 02-01-2005 @ 14:54 :
Gaat nogal moeilijk met een zaklamp op, klopt niet echt wat je zegt maakt dus wel veel uit..er is een groot verschil tussen brigtness op min en max probeer het eens uit op je tv..., Citaat:
maar ik vond dat het veel moeilijker te zien was toen ik buiten speelde. Mario gaat nog wel, maar met Asphalt Urban GT moet je wel constant naar het scherm kijken en als je in de buitenlicht staat dan zie je echt veel minder. Maar misschien heb je betere ogen.
|
||||
|
|
Citaat:
Sparks schreef op 02-01-2005 @ 13:42 :
Ik zit nu te twijfelen waar ik de DS ga bestellen. Op Lik-Sang hebben ze alles wat ik wil hebben, maar zit ik een beetje met het feit dat ik een Japanse/Aziatische versie van de DS krijg. Maar op DVDBoxOffice.com heb ik dus geen idee of ze de DS wel op voorraad hebben, maar heb ik (als het goed is) geen gezeur met invoerbelasting enzow. Is er iemand die me kan vertellen of ze de DS en games sowiezo wel op DVDBO hebben en welke versie dat dan is? Want ik wordt me totaal geen wijs van die site xD ![]() en over dat dvdboxoffice gebeuren, ik hoor heel veel goede verhalen erover, maar zelf nog nooit iets gehaald. Citaat:
Sony PSP Update: First Price Drop (Value Pack $439 / €322 and Standard Pack $379 / €278)
|
||||
![]() |
|
|
hehe in NL zal niet veel verschillen 20% tax invooerrechten verwijderingsbijdrage stichting entertainment etc etc.
het valt best mee: 278 + 44 (spel) = 322 + 20 (verzendkosten= 350 euro +/- en dan nog hopen taxfree door de douane. Weet iemand trouwens het verschil tussen DHL en UPS ik dacht namelijk dat pakketen van lik sang vid DHL zo gingen hongkong --> duitsland --> NL UPS: Hongkong --> NL Amsterdam Schiphol Dus DHL minder kans heb op belasting te moeten betalen. Maar dat weet ik niet zeker. |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Is deze site een beetje te vertrouwen, want ik wil ook graag een DS kopen en nou moet je met PayPal (geen idee wat dat is) of creditcard betalen. Dus ik wil graag weten of het betrouwbaar is om met creditcard te betalen ?
Alvast bedankt ! |
||||
Laatst gewijzigd op 02-01-2005 om 22:43. |
|
Jep die is wel betrouwbaar zover ik weet, heb bestellingen betaald gewoon dmv overboeken. er komen wel boekings kosten bij, bij het overboeken naar buitenlandse rekening. Kosten zijn verschillend per bank. Je kan ook met paypal werken, paypal is gewon gratis lukt ook zonder creditcard. het is wat jij wil.
|
||||
![]() |
|
|
Gisteren de DS op Play-Asia besteld. Een vriend van me raadde dat aan, betere service dan bij de rest. Als het goed is wordt het pakket vandaag verzonden en dan hoop ik hem van de week toch wel binnen te hebben ^^ KAN NIET WACHTEN!!!
|
||||
![]() |
Sparks schreef op 03-01-2005 @ 12:26 :
Gisteren de DS op Play-Asia besteld. Een vriend van me raadde dat aan, betere service dan bij de rest. Als het goed is wordt het pakket vandaag verzonden en dan hoop ik hem van de week toch wel binnen te hebben ^^ KAN NIET WACHTEN!!! ![]() |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals we het al eerder vertelden, is het nu officieel. We meldden al eerder dat je binnen 10 tot 12 dagen online zou kunnen via Nitro. Nu staat het bericht ook op hun site. Ze hebben namelijk succesvol metroid gespeeld. Twee mensen van Nitro heben een klein verslagje geplaatst over hoe het in zijn werk gaat. Mike is de server, Dan is de client, die connect dus met Mike.
MIKE. Mike turns on his Nintendo DS and goes to Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. He starts his Nintendo DS as a server on Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. Then, Mike fires up the Nitro Online excecutable on his laptop. Nitro Online then uses the crossWireless function collection, a wrapper for Nitro Online, to find his Nintendo DS, which is constently sending 3,000 beacon packets per second. Nitro Online finds three MAC addresses. crossWireless, the wireless wrapper, then passes the three MAC addresses to Nitro Online. Nitro Online then checks for a MAC address starting with 00:09:BF. Once found, Nitro Online stores the MAC address in an unsigned char of an array of six. Mike is then notified that his Nintendo DS' MAC address has been identified. He jumps for joy, repeaditly thanking god that his new Prism2 wireless adapter was worth it (How right he is). He is then prompted with the menu if he hasn't already supplied command-line arguments. This is done to keep the application user-friendly, people. He instantly hits the number 2, which starts a server. Nitro Online starts three sockets. One is a TCP server socket, and the other is a UDP socket for game data. The last one is for frame pushing and MAC packet retrieval (retrieval is currently under research. We're trying to avoid libpcap). He waits for his good buddy Dan to connect. DAN. Dan flipped his Nintendo DS opened which booted into the Metroid Prime: Hunters [First Hunt] main menu. He then hits 'Join a game' after touching Multiplayer. His Nintendo DS finds no games avalaible, no surprise. He sets his DS down to the side of his USB Netgear wireless adapter. He then executes Nitro Online. Nitro Online finds his Nintendo DS, and notifies him. This is no surprise, as he developed Nitro Online in the first place, seeing that his DS was found over countless nights of testing with trial-and-error. He commands his computer by typing a 3 after being prompted for user input. He is then prompted for an IP address to connect to. He enters Mike's IP address, and hits return. Behind the scenes, Nitro Online instanciates three sockets; TCP, UDP, and RAW. Now this is where Dan gets stupid. Sommige mensen zullen hier niet veel wijzer van worden, maar het is in ieder geval een goed teken. Bron |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Kurogane schreef op 03-01-2005 @ 11:29 :
Jep die is wel betrouwbaar zover ik weet, heb bestellingen betaald gewoon dmv overboeken. er komen wel boekings kosten bij, bij het overboeken naar buitenlandse rekening. Kosten zijn verschillend per bank. Je kan ook met paypal werken, paypal is gewon gratis lukt ook zonder creditcard. het is wat jij wil. |
||||
|
|
Citaat:
arjen9551 schreef op 04-01-2005 @ 12:33 :
Als je het geld overmaakt, hoe lang duurt het dan voordat het geld bij hun is, zodat ze je bestelling kunnen opsturen? |
||||
![]() |
Citaat:
Sparks schreef op 04-01-2005 @ 14:59 :
Als je via internetbankieren doet is het volgens mij binnen een paar minuten... ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Sparks schreef op 04-01-2005 @ 20:04 :
Mijn DS ligt volgens Play-Asia nu in Amsterdam te wachten op Clearance... Geen idee wat het betekend, maar ik hoop hem dan morgen binnen te hebben ^^ ![]() |
||||
![]() |
Ik heb het geld nou drie dagen geleden overgemaakt, het is al van mijn rekening af, maar ze zijn nog steeds aan het wachten op de betaling. En eerst toen ik hem bestelde stond er $271,79 = ~ 200,62 euro's, maar nu staat er $271,79 = ~204,72 euro's. Is het nu de bedoeling dat ik die 4 euro's ook nog betaal ??
|
||||
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Psp | Vice | Games | 208 | 15-02-2005 05:30 |