Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 15:09
sweetgoth
sweetgoth is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

hmmmz... aardig meisje, spontaan, heel anders dan op t forum...
beswel jongens-gek
euhm... maakt graag en snel nieuwe vrienden...
altijd wel in voor nachtelijke pantiejsgeur feestjes
en kampvuurtjes aan t ijsselmeer roelen (ook met een radio waar alleen yo-motherfucker,i'm-gonna-kill-ya-and-fuck-your-wife-muziek uitkomt)
en je bent mn held (vooral die avond dan *kust hand*)
en VERGEETACHTIG
hey hey lol kampuurtje ruleerd zeker! en vrienden maken is niet echt moeilijk neej klopt wel
Oud 02-06-2002, 15:10
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:

hey hey lol kampuurtje ruleerd zeker! en vrienden maken is niet echt moeilijk neej klopt wel
kampvuur was sehr geil
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 15:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
Skyggefall schreef:
Faery - Roel
*lalallala* spannend verhaal *lalala*
.. kortom: ik ben een echte ridder :]
Oud 02-06-2002, 15:40
Faery
Faery is offline
Muurplant/Skyggiejeejofsow/Sammie :]

Sam is apart en liev en gaat met Dooie Schaduw en SpuuG om en mja dat sijn maar aparte mensen maar dat geeft nix want sam is zelf ook al zown vieze kutgoffuk :] Verder gebruikt sampje teveel wiet danwel alcohol voor een 13-jarige meisje maar ergens - ik weet niet waar - geeft dat helemaal nix Ze luistert ook Jack off Jill en dazzun koele band dus wat dat betreft is ze helemaal geweldig enzo Verder is ze wél mooj ookal ontkent ze dat ammaal zelf maar die ontkenningen kunnen maar het beste genegeerd worden - dat is veel ridderlijker :]

Goed, dat was weer een compleet nutteloze anaal-yse van mijn kant
Oud 02-06-2002, 17:29
Verwijderd
eejz *heeft nu pas wat van ut topic gelezen*
iemand die mij een beetje kan analyseren?
xal us kijken of ik ook iemand kan analyseren... maar de meeste kennik niezow.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:27
eztah
eztah is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
eejz *heeft nu pas wat van ut topic gelezen*
iemand die mij een beetje kan analyseren?
xal us kijken of ik ook iemand kan analyseren... maar de meeste kennik niezow.
Ik ken jou ook niet. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Faery schreef:
Muurplant/Skyggiejeejofsow/Sammie :]

jaja, heel boeiend allemaal
Prachtige anaal-yse, Roel!

Wie wil mij nog meer doen?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:

Vrienden maken door andere mensen zwart te maken is idd. niet moeilijk...maar je trekt wel de mensen aan die het vroeg of laat ook bij jou flikken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:40
June bug
June bug is offline
*zwaait*
Oud 05-06-2002, 12:59
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
*zwaait*
*zwaait terug*
Oud 05-06-2002, 13:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
*springt*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 13:57
AtHell
AtHell is offline
*verveel*

*gooit zelf ter beschikking voor analise*

mja k zou dus eigenlijk ook andere mensjuhs moeten analyseren maar ik zuig daarin *vind ik* dus bij deze geef ik een leuke "fancy" analyse waarmee ik dus bedoel dat het dus eigenlijk gewoon op iedereen van toepassing is

- Je bent lief, leuk, knap etc. etc. je bent heel spontaan en gaat graag een discussie aan met andere mensjuhs en geeft altijd sterke en overtuigende argumenten en uhms *verzint nog meer van dat soort crap* owja je bent uiteraard oowk de tofste persoon opput forum

wat een crap en mja k vind dat dit soort dingen uit elk blad moet worden geknipt en verbrand moet worden net als die voor iedereen geldende horoscopen (je weet wel van die dingen die mensen alleen geloven als ze positief zijn )

Oud 05-06-2002, 16:59
June bug
June bug is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

*zwaait terug*
Nouw... isser niemand die mij wil analyseren??
*kijkt lief*
Dan doe ik die persoon ook wel
Oud 05-06-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:

*kijkt lief*
je hebt een koele avatar en een lieve muzieksmaak

*kent jou stiekem niet maar probeert op deze manier zielig aan analyses te komen*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:

*kijkt lief*
Ik ken je niet zo heel goed, maar ik ga het wel proberen

Je lijkt me een vrolijk en vriendelijk meisje, optimistisch, verstandig, sociaal, kan het met bijna alle mensen wel goed vinden.. meestal niet echt opvallend of druk, maar ook niet heel rustig.. beetje dr tussen in zo je hebt een eigen mening, die je ook wel uitspreekt, maar op een rustige en niet-opdringerige manier..

Kweenie offut klopt..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 23:25
June bug
June bug is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ik ken je niet zo heel goed, maar ik ga het wel proberen

Je lijkt me een vrolijk en vriendelijk meisje, optimistisch, verstandig, sociaal, kan het met bijna alle mensen wel goed vinden.. meestal niet echt opvallend of druk, maar ook niet heel rustig.. beetje dr tussen in zo je hebt een eigen mening, die je ook wel uitspreekt, maar op een rustige en niet-opdringerige manier..

Kweenie offut klopt..
Het klopt wel!! goed hoor Ik probeer idd altijd om met iedereen zo goed mogelijk overweg te kunnen

Pebbles:
(ik ken jou ook niet zo goed, maar ik probeer het ook )
Volgens mij ben je een heel rustig meisje, je dringt je nooit op. Wacht rustig af wat mensen doen, en zegt dan pas wat je er zelf van vindt. Soms een beetje de kat uit de boom kijken, maar onder vrienden ben je dan wel erg open, en wat uitbundiger enzo als bij wat onbekenderen.

Klopt een beetje?
Oud 06-06-2002, 09:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Grmbl komt er nog wat van??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:

Het klopt wel!! goed hoor Ik probeer idd altijd om met iedereen zo goed mogelijk overweg te kunnen

Pebbles:
(ik ken jou ook niet zo goed, maar ik probeer het ook )
Volgens mij ben je een heel rustig meisje, je dringt je nooit op. Wacht rustig af wat mensen doen, en zegt dan pas wat je er zelf van vindt. Soms een beetje de kat uit de boom kijken, maar onder vrienden ben je dan wel erg open, en wat uitbundiger enzo als bij wat onbekenderen.

Klopt een beetje?
Jij ook goed gedaan hoor! Klopt wel!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:45
utopian me
utopian me is offline
otherside:
liev meisje, spontaan, stiekem wel onzeker (kom op joh, trek het je niet aan wat STAN van je zegt ) maar dat begrijp ik wel hoor..., weetje, ik dacht er nog eens over en ik vond het wel een goed voorbeeld van je.. maar de theorie die we hadden klopte niet merkte ik..... eigen stijl die je hoe onzeker je ook bent gewoon laat zien wat ik erg stoer van je vind
verder soms heel gemeen...... (denkt aan koninginnedag wat ik nog steeds niet begrijp weet ook niet of jij er wel achter zat, maar het was wel heeeeeeeel stom en ik vond het niet grappig...)

whahaha, puuuuuh, ik weet lekker wie jij bent (shit, en ik ben nu ook niet meer anoniem of wel )
0ke wanneer deze beschrijving niet klopt, sorry...... dan heb ik de verkeerde voor me
Oud 10-06-2002, 14:19
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
utopian me schreef:
0ke wanneer deze beschrijving niet klopt, sorry...... dan heb ik de verkeerde voor me
ghihi *grin*
Oud 10-06-2002, 15:26
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AtHell schreef:
*gooit zelf ter beschikking voor analye*
me 2 ..
Oud 10-06-2002, 15:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

me 2 ..

Eerst toen ik je heel lang geleden op cu2 zag vond ik je een beetje stom want ik dacht dat je zown true punker was,maar toen zei richard dattie jouw kende en toen dacht ik..ach dan issie vast wel aardig
En toen zag ik je opt forum en toen kreeg ik niet zoveel hoogte van je,maar naarmate ik je hier al wat langer zie rondhuppelen en inmiddels int echt heb gezien vcind ik je toch wel aardig

Ik denk dat jij een heel erg liefdevol persoon bent,door het vuur gaat voor personen waar je van houd..en jezelf soms een beetje op de achtergrond plaatst.
Een behoorlijke gangmaker in je vriendengroep,maar ook een praatpaal voor vrienden in nood.
Ik denk dat je heel duidelijk bent in wat je wil en wat niet wil,wat je wel en niet tolereert mensen moeten bij jou niet te ver gaan want dan kunnen ze opdonderen.
Vind het fijn om met vrienden leuke dingen te doen,maar je verwaarloost je familie niet..volgens mij is familie heel belangrijk voor je.
Een heel open persoon,maar een gesloten boek voor mensen die je niet kent...je kan je gevoelens goed verbergen.
kan nuchter over dingen nadenken,neemt niet zo snel overhaaste beslissingen..maar heeft soms chaotische bevliegingen.
Een interssant persoon om mee te praten,ik denk dat je intelligent bent...een eigen mening hebt en je niet laat beinvloeden door andere mensen
Creatief,kan overal inspiratie uit halen.

maarja zoals ik al zei krijg ik niet zo heel erg hoogte van je,dus het kan best zijn dat er niks van klopt..ik heb mn best gedaan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

*knip*

maarja zoals ik al zei krijg ik niet zo heel erg hoogte van je,dus het kan best zijn dat er niks van klopt..ik heb mn best gedaan
...

dat is uh, best wel erg treffend .. klopt wel heel errug gewoon

(dat van dat true punker volg k nie helemaal, je bedoelt dat k zo'n verwaande teringpunk zou zijn die alles wannebe vindt ofzo... neuh, bennik nie )
Oud 10-06-2002, 16:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

...

dat is uh, best wel erg treffend .. klopt wel heel errug gewoon

(dat van dat true punker volg k nie helemaal, je bedoelt dat k zo'n verwaande teringpunk zou zijn die alles wannebe vindt ofzo... neuh, bennik nie )
ja dat dacht ik toen ik je een keer op cu2 zag..toen dacht ik dat je een true punk was,maar nu vind ik dat niet meer hoor
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

ja dat dacht ik toen ik je een keer op cu2 zag..toen dacht ik dat je een true punk was,maar nu vind ik dat niet meer hoor
wat is 'true? .. hou k me echt neit mee bezig
Oud 10-06-2002, 18:28
sweetgoth
sweetgoth is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Vrienden maken door andere mensen zwart te maken is idd. niet moeilijk...maar je trekt wel de mensen aan die het vroeg of laat ook bij jou flikken.
jah joh! en k maak echt niet iedereen zwart! k ken je niet en iedereen zat over je te lullen enk heb ook tegen hun gezecht dat k niet zo veel wist over je omdat k je niet ken ! vind je alleen een vaag wijfie! nou en daar is nixx miss meej hoor! maar oke...
Oud 11-06-2002, 12:45
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
mochten mensen nog wat over mij vinden...

(= exploding boy)

ik analiseer effe niemand want ik heb een dodelijk humeur
Oud 14-06-2002, 17:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
sweetgoth schreef:

jah joh! en k maak echt niet iedereen zwart! k ken je niet en iedereen zat over je te lullen enk heb ook tegen hun gezecht dat k niet zo veel wist over je omdat k je niet ken ! vind je alleen een vaag wijfie! nou en daar is nixx miss meej hoor! maar oke...
Het maakt me op zich allemaal niet zo veel (meer) uit,ik hoor van iedereen allemaal verhalen maar het komt er op neer dat iedereen over me heeft lopen lullen...en OOK jij en tara hebben daar aan mee gedaan,ik vind het een beetje jammer..aangezien je me zoals je zelf al zegt niet kent.
Maar ik weet nu wat voor personen jullie zijn,dus het boeit me geen fuck meer wat je over me zegt..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 17:38
shanli
shanli is offline
sam:

best wel mooi persoontje,heeft grappige oortjes ,is lief(als ik masj mag geloven ),ze vindt vriendin heel belangrijk,ze houdt heel veel van lol maken maar is ook serieus als het moet,ik denk dat je heel goed kunt luisteren en praten.Je bent denk k ook wel wat koppig

ok ja,'k heb mijn best gedaan(als je dat je best kunt noemen ) doe jij nu mij? pliesss
Oud 14-06-2002, 22:53
Roxy
Roxy is offline
ik denk dat ik iedereen wel gedaan heb die ik goed genoeg ken om dr wat zinnigs over te zeggen... als dat nie zo is dan moet je maar ff roepen...
Oud 15-06-2002, 14:27
vixen
vixen is offline
dan ga k jou ook maar even trug analyseren he!
utopian me:
van wat je op het forum schrijft weet ik niet zo veel, omdat k niet wist dat jij dat was! (hoe wist jij dat ik otherside was..)
maar je bent wel n heel aardig en cool meisje, alleen jammer dat je n soort muur om je heen hebt gebouwd waardoor je toch afstand neemt van mensen die je beter willen leren kennen. Je kan echt gigantisch veel lol met jou hebben, want die humor van jou..je kan echt lachen om de mini dingen. je kan ook ontzettend goed relativeren, je lacht echt heel vaak, en als je al depri bent merk je dat totaal niet. Et kan natuurlijk dan ook zo zijn dat je je echte gevoelens niet zo goed laat zien, maar misschien wel aan je echte vriendinnen..dat weet ik niet..

well, dit was moeilijk..
Oud 15-06-2002, 20:19
punxnotdead
punxnotdead is offline
*vraagt zich af of iemand analyse wil maken van me*
Oud 15-06-2002, 20:42
Verwijderd
*roept italianboy*

jij hebt mij begin dit topic een analyse beloofd, stommerd.. *wacht*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
*roept italianboy*

jij hebt mij begin dit topic een analyse beloofd, stommerd.. *wacht*
*wacht mee*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

*wacht mee*
*schopt msn wat het niet doet* :/
ik wil communiceren
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

*schopt msn wat het niet doet* :/
ik wil communiceren
Ik miste je al
Je deed maar steeds forummen en niet online komen..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

Ik miste je al
Je deed maar steeds forummen en niet online komen..
*huilt* ik kan er ook niets aan doen dat msn me niet meer aardig vindt

jij moet ook naar onzin komen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:22
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Thutshui

Hukkie

Ieme

Avelon
*Slaat Masj met Grote Banaan* Ik voel me achtergesteld.....
Oud 17-06-2002, 09:28
Adrenaline
Adrenaline is offline
Wacht ik ga jou doen dan moet je mij ook doen

Paranoide:

ken ik al vanaf groep 7....;het intelligente meisje met het brilletje en de gestreepte beertjestrui....(Hij was trouwens heewl moojig hooor!).
Superknetter...want je bedelt zelfs om 43 eurocent...maar das cewl, want daar heb ik ook van geprofiteerd...gheheh.
Nah je bent heewl liev(maar op ut moment even niet want je neemt je telefoon niet op)
Oud 17-06-2002, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef:
Wacht ik ga jou doen dan moet je mij ook doen

Paranoide:

ken ik al vanaf groep 7....;het intelligente meisje met het brilletje en de gestreepte beertjestrui....(Hij was trouwens heewl moojig hooor!).
Superknetter...want je bedelt zelfs om 43 eurocent...maar das cewl, want daar heb ik ook van geprofiteerd...gheheh.
Nah je bent heewl liev(maar op ut moment even niet want je neemt je telefoon niet op)
whaha.. en altijd in discussie gaan met de meester omdat ie dingen fout zei, met zn opleiding van twee maanden
en ik had hellemaal geen beertjestrui.. EN jij moet blij zijn dattik gebedeld heb want anders waren we dood gegaan van de honger want we hadden al drie dagen niet gegeten. hoor.

Marge-Adrenaline
Kennik ook vanaf groep zeven (ja goh.).. t meisje dat nooit goed op foto's stond en door de klassen huppelde terwijl ze gilde dat ze mister nijntje heette
Marge is supersociaal, kan een end weg praten met iedereen (zelfs enge zwervers op het station, he marge), maar is soms een beeeetje onbetrouwbaar aangezien ze (bijna, ik geef je credit) altijd te laat komt en niet te bereiken is. Ja, want jij neemt je foon ook niet op :/
Je vindt het leuk om int midden van de aandacht te staan en doet daarom zo ziek mogelijk, maar je kan ook heel serieus zijn - ook al zou je het niet gelijk zeggen. Je doet datgene waar je zin in hebt, en wel meteen, zonder enige pauze. EN jij bent ook superlief natuurlijk want ik ben tot nu toe de enige die niet is geschopt door jou *masha is trots*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten