Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Muurplant/Skyggiejeejofsow/Sammie :]
Sam is apart en liev en gaat met Dooie Schaduw en SpuuG om en mja dat sijn maar aparte mensen maar dat geeft nix want sam is zelf ook al zown vieze kutgoffuk :] Verder gebruikt sampje teveel wiet danwel alcohol voor een 13-jarige meisje maar ergens - ik weet niet waar - geeft dat helemaal nix ![]() ![]() Goed, dat was weer een compleet nutteloze anaal-yse van mijn kant ![]()
|
*verveel*
*gooit zelf ter beschikking voor analise* mja k zou dus eigenlijk ook andere mensjuhs moeten analyseren maar ik zuig daarin ![]() ![]() - Je bent lief, leuk, knap etc. etc. je bent heel spontaan en gaat graag een discussie aan met andere mensjuhs en geeft altijd sterke en overtuigende argumenten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je lijkt me een vrolijk en vriendelijk meisje, optimistisch, verstandig, sociaal, kan het met bijna alle mensen wel goed vinden.. meestal niet echt opvallend of druk, maar ook niet heel rustig.. beetje dr tussen in zo ![]() Kweenie offut klopt.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Pebbles: (ik ken jou ook niet zo goed, maar ik probeer het ook ![]() Volgens mij ben je een heel rustig meisje, je dringt je nooit op. Wacht rustig af wat mensen doen, en zegt dan pas wat je er zelf van vindt. Soms een beetje de kat uit de boom kijken, maar onder vrienden ben je dan wel erg open, en wat uitbundiger enzo als bij wat onbekenderen. Klopt een beetje? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
otherside:
liev meisje, spontaan, stiekem wel onzeker (kom op joh, trek het je niet aan wat STAN van je zegt ![]() ![]() verder soms heel gemeen...... (denkt aan koninginnedag wat ik nog steeds niet begrijp ![]() whahaha, puuuuuh, ik weet lekker wie jij bent (shit, en ik ben nu ook niet meer anoniem of wel ![]() 0ke wanneer deze beschrijving niet klopt, sorry...... dan heb ik de verkeerde voor me ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Eerst toen ik je heel lang geleden op cu2 zag vond ik je een beetje stom ![]() ![]() En toen zag ik je opt forum en toen kreeg ik niet zoveel hoogte van je,maar naarmate ik je hier al wat langer zie rondhuppelen en inmiddels int echt heb gezien vcind ik je toch wel aardig ![]() Ik denk dat jij een heel erg liefdevol persoon bent,door het vuur gaat voor personen waar je van houd..en jezelf soms een beetje op de achtergrond plaatst. Een behoorlijke gangmaker in je vriendengroep,maar ook een praatpaal voor vrienden in nood. Ik denk dat je heel duidelijk bent in wat je wil en wat niet wil,wat je wel en niet tolereert mensen moeten bij jou niet te ver gaan want dan kunnen ze opdonderen. Vind het fijn om met vrienden leuke dingen te doen,maar je verwaarloost je familie niet..volgens mij is familie heel belangrijk voor je. Een heel open persoon,maar een gesloten boek voor mensen die je niet kent...je kan je gevoelens goed verbergen. kan nuchter over dingen nadenken,neemt niet zo snel overhaaste beslissingen..maar heeft soms chaotische bevliegingen. Een interssant persoon om mee te praten,ik denk dat je intelligent bent...een eigen mening hebt en je niet laat beinvloeden door andere mensen Creatief,kan overal inspiratie uit halen. maarja zoals ik al zei krijg ik niet zo heel erg hoogte van je,dus het kan best zijn dat er niks van klopt..ik heb mn best gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat is uh, best wel erg treffend .. klopt wel heel errug gewoon ![]() (dat van dat true punker volg k nie helemaal, je bedoelt dat k zo'n verwaande teringpunk zou zijn die alles wannebe vindt ofzo... neuh, bennik nie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik weet nu wat voor personen jullie zijn,dus het boeit me geen fuck meer wat je over me zegt.. |
![]() |
|
![]() |
sam:
best wel mooi persoontje,heeft grappige oortjes ![]() ![]() ![]() ok ja,'k heb mijn best gedaan(als je dat je best kunt noemen ![]()
|
dan ga k jou ook maar even trug analyseren he!
utopian me: van wat je op het forum schrijft weet ik niet zo veel, omdat k niet wist dat jij dat was! (hoe wist jij dat ik otherside was..) maar je bent wel n heel aardig en cool meisje, alleen jammer dat je n soort muur om je heen hebt gebouwd waardoor je toch afstand neemt van mensen die je beter willen leren kennen. Je kan echt gigantisch veel lol met jou hebben, want die humor van jou..je kan echt lachen om de mini dingen. je kan ook ontzettend goed relativeren, je lacht echt heel vaak, en als je al depri bent merk je dat totaal niet. Et kan natuurlijk dan ook zo zijn dat je je echte gevoelens niet zo goed laat zien, maar misschien wel aan je echte vriendinnen..dat weet ik niet.. well, dit was moeilijk..
|
![]() |
Wacht ik ga jou doen dan moet je mij ook doen
Paranoide: ken ik al vanaf groep 7....;het intelligente meisje met het brilletje en de gestreepte beertjestrui... ![]() Superknetter...want je bedelt zelfs om 43 eurocent...maar das cewl, want daar heb ik ook van geprofiteerd...gheheh. Nah je bent heewl liev(maar op ut moment even niet want je neemt je telefoon niet op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik had hellemaal geen beertjestrui.. EN jij moet blij zijn dattik gebedeld heb want anders waren we dood gegaan van de honger want we hadden al drie dagen niet gegeten. hoor. ![]() Marge-Adrenaline Kennik ook vanaf groep zeven (ja goh.).. t meisje dat nooit goed op foto's stond en door de klassen huppelde terwijl ze gilde dat ze mister nijntje heette ![]() Marge is supersociaal, kan een end weg praten met iedereen (zelfs enge zwervers op het station, he marge), maar is soms een beeeetje onbetrouwbaar aangezien ze (bijna, ik geef je credit) altijd te laat komt en niet te bereiken is. Ja, want jij neemt je foon ook niet op :/ Je vindt het leuk om int midden van de aandacht te staan en doet daarom zo ziek mogelijk, maar je kan ook heel serieus zijn - ook al zou je het niet gelijk zeggen. Je doet datgene waar je zin in hebt, en wel meteen, zonder enige pauze. EN jij bent ook superlief natuurlijk want ik ben tot nu toe de enige die niet is geschopt door jou ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|