![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben in één keer veel gaan eten toen ik stage ging lopen, van 1 boterham per dag naar 6 ofzo. Toen ben ik ook iets van 3 kilo aangekomen, alles wat ik meer at dat werd opgeslagen ofzo. En dat gaat er nu niet meer af, ook al eet ik minder. Echt balen... en ik wil niet weer terug naar 1 boterham. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 boterham per dag is niet gezond (al ligt het natuurlijk ook wel aan wat je verder eet - maar 1 boterham per dag is iig weinig), ik zou daar idd niet terug naar gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een tijdlang met een hoge frequentie gaan eten voorkomt dat. Beter gezegd, kom ik weer met m'n standaard aanwijzing.. eet elk uur, doens't matter what, als het maar iets is. Slechts op die manier laat je het lichaam denken dat het overvoed word/er een overmaat aan brandstof beschikbaar is, waarna het het metabolisme zal aanpassen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat was ook wel iets wat ze wilde, maar dat was niet waar ik op reageerd (omdat ik dat toen nog niet wist) en dan klopt de reactie van MD dus niet helemaal (hij lijkt te reageren op wat ik zei, maar dat was dus ergens anders op). Maar goed, het gaat er om dat freakjuh er wat mee kan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik wou dat elke uur iets eten uitproberen, maar is me wegens een nogal hectische, drukke en emotionele week niet gelukt. Wel heb ik gegeten wat mij werd voorgeschoteld, en soms zelfs nog iets meer. zo'n 1800 kcal per dag, wel weinig vet, net genoeg of iets te weinig, boeiend. Maar ben er wel door aangekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens denk ik ook niet dat je zomaar veel meer kunt eten dan je normaal dagelijks inneemt omdat je er niet aan gewend bent en dus vrij snel vol zit zelfs wanneer je het in 12 kleine porties over de dag verdeelt. Deze methode word juist gebruikt om een hoge kcal verwerking mogelijk te maken. Je merkt vanzelf dat je meer honger krijgt na een paar dagen en dan kun je de maaltijden per portie groter maken. Na een week ongeveer kun je het dan opdelen in 6 tot 8 maaltijden per dag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een liter water + wat bij het eten vind ik btw niet echt veel drinken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En daarbij sport je ook nog. Eigenlijk zou je (meer dan) het dubbele in moeten krijgen. ![]() En je zou het dubbele moeten drinken (2 liter). Probeer elk uur een glas te drinken. Dan blijf je gehydrateerd. Als je uitgedroogd bent verbrand je 30% minder geloof ik. En je huid blijft er mooi gehydrateerd van. Hoelang ben je bezig met dieten? Het is wel heel raar dat je niets verliest als je zo weinig eet. Misschien zit je al in starvation-mode, en is je stofwisseling erg traag geworden. Hoelang ben je en hoeveel weeg je. Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 13:07. |
![]() |
||
Citaat:
die kroket kon niet anders ![]() ik had 's ochtens bijna nix gehad omdat ik de avond daarvoor mn verjaardag gevierd had ( --> drank ) dan krijg ik 's ochtens nix weg... toen moest ik dus korfballen, en kreeg ik tijdens de wedstrijd enorme trek.. dus ik heb ff in de hal wat gehaald, maar daar hadden ze alleen ongezonde dingen ![]() verder met die groente en fruit: t was toevallig zaterdag ( = brooddag ) dus vandaar geen groente.. en van fruit hou ik nie zo... alleen van aardbeien maar die zijn niet te betalen nu.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mijn humeur word er ook niet beter van als ik niet gegeten heb, ik ben er zoals al gezegd al uitgestuurd, let niet op, leraren worden kwaad, ik ga helemaal wegdromen enzo, en toen werd ik ook nog behoorlijk duizelig tijdens maatschappijleer. ![]() ![]() maar genoeg geklaagd, ik moet wat doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
haha, ik zie het al voor me, haha, mijn ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar 't valt toch op dat er dan geen brood wordt gegeten? Ik bedoel, dat zie je toch aan de hoeveelheid brood die 'mist' dat klopt dan toch niet zeg maar? Maar nu ga ik maar even avondeten halen ![]() Ach, mijn broertje is 14 en smeert nog niet z'n eigen brood.. lui varken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat als ouder toch niet de boterhammen in de broodzak tellen? ![]() We zullen nooit weten hoe het bij saartje 88 zit. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen lingua | 3 | 29-06-2003 19:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |