Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2004, 07:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 17-12-2004 @ 21:51 :

schieten mag daar ook niet meer. een pistool is niet efficient genoeg.
Hoe bedoel je? Het doel is een gat, een pistool maakt een gat, wat is daar niet efficiënt aan?

Denk dat je doelt op onvolledige hygiëne en het verrot slaan van je kraakbeen of niet
Oud 18-12-2004, 10:09
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
koekjes schreef op 18-12-2004 @ 00:06 :
vandaag gekeken, kost 35 euro bij pierc. shop in db. ziter ook een minimale leeftijd aan piercings laten zetten?
je moet 16 zijn en voor intieme geloof ik 18
Oud 18-12-2004, 12:01
Peacefully
Peacefully is offline
vraagje over neusbrugpiercing.

ik heb een wenkbrauwpiercing gehad en die is uitgegroeid. ik wil wel graag een neusbrugpiercing, maar ik ben bang dat die dan uitgroeid, omdat ze zeggen dat ie sneller uitgroeid. heeft dat wat met elkaar te maken?
doet het zeer om hem te laten zetten en wat is verzorging en de prijzen ?
Oud 18-12-2004, 23:31
Verwijderd
Wat zal Noé voor piercing nemen?

Serieuze antwoorden graag
Oud 19-12-2004, 00:33
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-12-2004 @ 00:31 :

wenkbrauwpiercing
Oud 19-12-2004, 03:25
Verwijderd
in d'r clitje
Oud 19-12-2004, 07:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-12-2004 @ 00:31 :

In beide tepels en dan een ketting ertussen zetten die je stapsgewijs strakker kunt zetten....

(en serieus; volgens mij staat haar alles )
Oud 19-12-2004, 22:36
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 18-12-2004 @ 11:09 :
je moet 16 zijn en voor intieme geloof ik 18
16, ligt aan de shop of niet?
Oud 20-12-2004, 01:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-12-2004 @ 08:44 :
Hoe bedoel je? Het doel is een gat, een pistool maakt een gat, wat is daar niet efficiënt aan?

Denk dat je doelt op onvolledige hygiëne en het verrot slaan van je kraakbeen of niet
abortus. het doel is geen kind, flinke trap tegen die buik zorgt daarvoor, wat is daar niet efficient aan?
Oud 20-12-2004, 14:29
Verwijderd
Nieuwe fotooooooo

Oud 20-12-2004, 15:54
Verwijderd
ziet er goed uit, maar vind je dat balletje niet irritant

( heb jij nou nog je dreads ?)
Oud 20-12-2004, 16:14
JillGirl
JillGirl is offline
Ik heb een navelpiercing
maar ik zou nog wel piercings erbij willen
in me lip ofzo
maar ik denk nie egt dat t mag van me ouders
ben nog 13
of een scarface is ook stoer

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 16:16.
Oud 20-12-2004, 16:33
Verwijderd
scarface?
bedoel jij niet surface?
Oud 20-12-2004, 17:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 20-12-2004 @ 17:33 :
scarface?
bedoel jij niet surface?
ja dat dacht ik ook al, maar dan alsnog, welke surface? zijn er zoveel..
Oud 20-12-2004, 17:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
JillGirl schreef op 20-12-2004 @ 17:14 :

ben nog 13
Wow....
Oud 20-12-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 20-12-2004 @ 02:13 :
abortus. het doel is geen kind, flinke trap tegen die buik zorgt daarvoor, wat is daar niet efficient aan?
Oud 20-12-2004, 18:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 18-12-2004 @ 13:01 :
vraagje over neusbrugpiercing.

ik heb een wenkbrauwpiercing gehad en die is uitgegroeid. ik wil wel graag een neusbrugpiercing, maar ik ben bang dat die dan uitgroeid, omdat ze zeggen dat ie sneller uitgroeid. heeft dat wat met elkaar te maken?
doet het zeer om hem te laten zetten en wat is verzorging en de prijzen ?
De prijs zal rond de 60 à 70 eypo liggen.
Bij mij is 'ie op den duur toch gaan uitgroeien, na zo'n anderhalf jaar begon dat ineens. Ik had 'n gebogen staafje, wat beter zou blijven zitten, zeiden ze. Recht staafje kan ook though, maakt volgens mij weinig uit, volgende keer dat ik 'm weer laat zetten wordt het in ieder geval 'n recht staafje, kijken of dat ook nou zoveel verschil maakt.
Ik voelde er op zich weinig van, het voelt na 't zetten alleen wel ff of iemand constant hard in die plek aan 't knijpen is, maar dat is ook zo weer weg. Verzorgen gewoon met wattenstaafje en schoonmaakspul dat je van de piercer meekrijgt, of anders Waterstofperoxyde 3% (sterilon is vaak iets te aggressief.)
Juh en niet op die bolletjes gaan letten de eerste dag, anders ga je scheel kijken.
Oud 20-12-2004, 18:55
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-12-2004 @ 18:17 :
Wow....
en dan al een navelpiercing
Oud 20-12-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 20-12-2004 @ 16:54 :
ziet er goed uit, maar vind je dat balletje niet irritant

( heb jij nou nog je dreads ?)
Ja ik heb nog dreads, en het bolletje is niet irritant.

Je ziet m'n dreads alleen niet zo goed omdat ze aan de voorkant-zijkant voornamelijk uit losse plukken bestaan en ik de voorste dread heb uitgekamd
Oud 21-12-2004, 10:37
Drez
Drez is offline
Ik heb een neuspiercing laten schieten (foei!) maar er zit dus geen achterkantje aan dit knopje en hij valt er de hele tijd uit, kan ik er nu al een andere indoen? (heb em ongeveer 2 weken nu)
Oud 21-12-2004, 12:13
Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 21-12-2004 @ 11:37 :
(heb em ongeveer 2 weken nu)
Nee Milou je moet 4 weken wachten
Oud 21-12-2004, 14:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 21-12-2004 @ 13:13 :
Nee Milou je moet 4 weken wachten
Ha ja straks issie alweer dichtgegroeid omdat dat stomme ding er steeds uit valt
Oud 21-12-2004, 14:33
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik zou het niet doen, je kan beter ff terug gaan naar de shop.
Oud 21-12-2004, 14:39
Drez
Drez is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 21-12-2004 @ 15:33 :
Ik zou het niet doen, je kan beter ff terug gaan naar de shop.
Ach die kunnen niets doen, ik heb zon papiertje gekregen waarop staat dat je moet slapen en douchen met een pleister erop, nouja, dat zal ik dan maar gaan doen.. en verder niet teveel bukken
Oud 21-12-2004, 14:56
Wandering
Wandering is offline
Since 12.30 pm I'm the proud owner of a vertical labret

Kben er zo blij mee!!! Alleen... het mocht niet van mijn ouders, straks als ze thuiskomen zal ze dus een verrassing te wachten staan.
Ben benieuwd hoe blij ik dan nog ga zijn...
Oud 21-12-2004, 14:57
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Wandering schreef op 21-12-2004 @ 15:56 :

Kben er zo blij mee!!! Alleen... het mocht niet van mijn ouders, straks als ze thuiskomen zal ze dus een verrassing te wachten staan.
cool, ach ja, je ouders zullen er wel aan wennen. mn ouders zeggen altijd dat als ik met n piercing in mij gezicht thuiskom, dat ik er dan niet meer in kom
Oud 21-12-2004, 15:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
dReZ schreef op 21-12-2004 @ 11:37 :
(heb em ongeveer 2 weken nu)
eigenlijk moet je 4 weken wachten, maar ik had 'r na 2 dagen al 'n ringetje door gedaan.
Oud 21-12-2004, 15:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Wandering schreef op 21-12-2004 @ 15:56 :

Zal wel loslopen. Ouders Schmouders.
De mijne zouden me het huis uitschoppen en uiteindelijk vonden (nou ja, m'n ma dan) ze het nog leuk eruit zien ook.
Oud 21-12-2004, 16:32
Drez
Drez is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-12-2004 @ 16:10 :
eigenlijk moet je 4 weken wachten, maar ik had 'r na 2 dagen al 'n ringetje door gedaan.
Ooh en dat is goed gegaan?
Die vallen er iig niet zo snel uit
Oud 21-12-2004, 16:34
DvoorA
DvoorA is offline
ik ga in de vakantie een piercing door het bovenste stuk van mn oor doen (omg hoe heet zo'n ding ookalweer ). Ik heb gehoord dat het flink pijn kan doen omdat ze door je kraakbeen moeten maar dat zal wel loslopen. Eigenlijk wil ik ook een neuspiercing maar dat mag van mijn sympathieke *kuch* baas niet (ik ben op zaterdag kassiere...). Als ik hem eruit haal, zie je dan een gat? En als ik er wat make-up overheen doe?
Oud 21-12-2004, 16:40
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
DNMB schreef op 21-12-2004 @ 17:34 :
ik ga in de vakantie een piercing door het bovenste stuk van mn oor doen (omg hoe heet zo'n ding ookalweer ). Ik heb gehoord dat het flink pijn kan doen omdat ze door je kraakbeen moeten maar dat zal wel loslopen. Eigenlijk wil ik ook een neuspiercing maar dat mag van mijn sympathieke *kuch* baas niet (ik ben op zaterdag kassiere...). Als ik hem eruit haal, zie je dan een gat? En als ik er wat make-up overheen doe?
bedoel je n neuspiercing? want volgens mij is het niet goed als je m er de hele tijd uithaalt, zeker niet in het begin.
Oud 21-12-2004, 16:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
dReZ schreef op 21-12-2004 @ 17:32 :
Ooh en dat is goed gegaan?
Die vallen er iig niet zo snel uit
Ja, is bij mij gewoon goed gegaan. Vrijwel nergens last van gehad.
Oud 21-12-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 21-12-2004 @ 15:57 :
cool, ach ja, je ouders zullen er wel aan wennen. mn ouders zeggen altijd dat als ik met n piercing in mij gezicht thuiskom, dat ik er dan niet meer in kom
zeggen ze ook bij mij maar als ik 18 ben en ngo steeds wil doek het echt wel. Heb dan mijn eigen verantwoordelijkheden.
Oud 21-12-2004, 17:46
cerys
cerys is offline
Citaat:
DNMB schreef op 21-12-2004 @ 17:34 :
makeup eroverheen doen moet je zeker in het begin niet doen! juist schoon houden etc.
je ziet niet echt een gaatje hoor, alleen als je heel scherp kijkt, maar het valt reuze mee.
hou er wel rekening mee dat je de eerste weken dus wel met een piercing moet lopen omdat je hem dan nog niet een aantal uur uit kunt houden.
anders kan je aan je baas vragen of je hem mag afplakken?
heb ik ook ooit gedaan en dat viel nog meer op dan mijn neuspiercing en nu loop ik zelfs met een ringetje rond en vinden ze het niet meer erg, ghe.
Oud 21-12-2004, 18:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-12-2004 @ 18:17 :
Wow....
Ik zit bij een meisje in de klas die sinds d'r tiende al een navelpiercing heeft.
Oud 21-12-2004, 18:27
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-12-2004 @ 19:18 :
Ik zit bij een meisje in de klas die sinds d'r tiende al een navelpiercing heeft.
vreselijk
Oud 21-12-2004, 18:27
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 21-12-2004 @ 17:58 :
zeggen ze ook bij mij maar als ik 18 ben en ngo steeds wil doek het echt wel. Heb dan mijn eigen verantwoordelijkheden.
ik woon op kamers, dus door de week maakt t niks uit, maar ik mag dan in t weekend niet meer thuis komen met piercing in mn gezicht.
Oud 21-12-2004, 18:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 21-12-2004 @ 19:27 :
vreselijk
waarom?

ik heb ooit 'ns een kereltje van hooguit 12 gezien in de Metro die ongeveer evenveel ijzer in z'n smoel had als ik. Dat vond ik wel dope, eigenlijk.
Oud 21-12-2004, 19:27
Wandering
Wandering is offline
Mn ouders hebben em gezien. Ik ging aan tafel zitten om te eten, zegt mn vader "wat heb jij?" nieuw sieraad
Mn moeder moest lachen en daarna was ze even in shock, maar begon daarna weer te lachen. Ze vonden het niet mooi, maar zeiden "het is jouw lichaam en je bent 18"
Deze reactie was tegen alle verwachtingen in!!! Net zoals de ouders van JJ13, zeiden ze dat ik er niet meer in zou komen met een piercing in mn gezicht.
Ze wisten wel dat het geen impulsieve handeling was omdat ik al 2 jaar een wilde. Voor de rest niet meer veel woorden aan vuil gemaakt, enkel wat grapjes. En mn moeder vraagt de hele tijd of het geen pijn doet, omdat ze mij ermee wilt plagen, jammer voor haar, maar ik voel er niets van.
Mn jongere zusje probeerde met deze gelegenheid haar tragus te bemachtigen, tevergeefs .
Oud 21-12-2004, 19:58
Verwijderd
Mijn ma dreigde ook altijd me het huis uit te zetten maar ze reageerde heel laks toen ik mn lippiercing had laten zetten.
Ze vond het lelijk maar ik moet het zelf weten zegt ze. Ze is wel bang dat ik nu geen bijbaan meer zal vinden. Ik zelf ook wel een beetje maar ik zie het wel.
Toen ik vroeg waarom ik het huis niet uit hoefde zei ze: Heb je ergens om heen te gaan dan?

ghehe, en daarna deed ze ineens heel geinteresseerd door elke dag 2x te vragen hoe het ermee ging. Ze was denk ik bang voor infecties, want ze denkt dat het nog met een roestige spijker gebeurt ofzo.

Over m'n 6mm tunnels heeft ze trouwens nooit wat gezegd maar volgens mij heeft ze die niet eens gezien.
Oud 21-12-2004, 20:07
Gadje
Gadje is offline
wat hebben ouders toch tegen piercings?
bij mij is het du sprecies hetzelfde verhaal
ik kom het huis niet meer in, en ze maken grapjes dat ze overal magneten op gaan hangen
onzin maar goed, als ik 18 ben en op kamers ga, nadat ik bij mn werk wegben, dat doe ik op t laatste moment, want het betaald erg goed en ja dan wil ik nog wel een maandje of 3 wachten tot mn piercing, dan neem ik er dus 1 (kromme zin..)

toen ik onverwacht met mn iemiemini tube thuis kwam was mn moeder eerst boos en daarna geen reacties meer over gehad en mn vader vond t zelfs wel leuk

nouja ouders zijn raar
Oud 21-12-2004, 20:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-12-2004 @ 21:07 :
wat hebben ouders toch tegen piercings?
bij mij is het du sprecies hetzelfde verhaal
ik kom het huis niet meer in, en ze maken grapjes dat ze overal magneten op gaan hangen
onzin maar goed, als ik 18 ben en op kamers ga, nadat ik bij mn werk wegben, dat doe ik op t laatste moment, want het betaald erg goed en ja dan wil ik nog wel een maandje of 3 wachten tot mn piercing, dan neem ik er dus 1 (kromme zin..)

toen ik onverwacht met mn iemiemini tube thuis kwam was mn moeder eerst boos en daarna geen reacties meer over gehad en mn vader vond t zelfs wel leuk

nouja ouders zijn raar
haha helemaal mee eens maarja het is gewoon iets uit onze tijd en zij zien het als verminking ofzo (mijn ouders tenminste wel)
mijn ouders zeiden eerst ook dat ik maar eerst het huis uit moest wilde ik een piercing maar ze hebben volgens mij zo langzamerhand wel begrepen dat ze me toch niet kunnen tegen houden enzo. heb er nu dan ook 7.
na een tijdje accepteren ze het vanzelf wel
Oud 21-12-2004, 20:12
Gadje
Gadje is offline
oja verminking uhu
maar gaatjes in je oor mogen wel
nee dat vind ik nou dus echt lekker hypocriet
Oud 21-12-2004, 20:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-12-2004 @ 21:12 :
oja verminking uhu
mee eens
Oud 21-12-2004, 20:15
Gadje
Gadje is offline
maar we doen t lekker toch wel
Oud 21-12-2004, 20:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-12-2004 @ 21:15 :
maar we doen t lekker toch wel
daarom

wel wonderlijk dat ouders (bij sommigen) er zo blablabla over doen maar als we ze nou eenmaal hebben reageren ze helemaal niet zovan:
echt, ouders.... en dan snappen ZIJ niks van óns
Oud 21-12-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 21-12-2004 @ 21:19 :
daarom

wel wonderlijk dat ouders (bij sommigen) er zo blablabla over doen maar als we ze nou eenmaal hebben reageren ze helemaal niet zovan:
echt, ouders.... en dan snappen ZIJ niks van óns
maar toch vind ik het idee dat mijn vader mijn piercing eruit rukt niet zo fijn.
nog maar ff wachten
Oud 21-12-2004, 20:39
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-12-2004 @ 21:12 :
oja verminking uhu
mijn oma zaagt nog elke dag als ik bij haar ben over zelflverminking en ik heb alleen 2 gaatjes in mijn oren!

ik wil nog 2 gaatjes in mn oren, ook vanboven, en in mn neus, dat is toch allesbehalve schokkend!

maar dan valt ze flauw denkik hihi
ik ben wel een brave kleindochter dus ik vind dat wel erg
Oud 21-12-2004, 20:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Fainne schreef op 21-12-2004 @ 21:39 :
mijn oma zaagt nog elke dag als ik bij haar ben over zelflverminking en ik heb alleen 2 gaatjes in mijn oren!

ik wil nog 2 gaatjes in mn oren, ook vanboven, en in mn neus, dat is toch allesbehalve schokkend!

maar dan valt ze flauw denkik hihi
ik ben wel een brave kleindochter dus ik vind dat wel erg
gewoon haartjes over je oortjes als je naar je oma gaat en met je neus wachten tot ze er niet meer is ofzo. of gewoon niet meer naar je oma gaan.
Oud 21-12-2004, 20:47
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
cha0s schreef op 20-12-2004 @ 02:13 :
ik moest bijna kotsen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten