Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 17:10
HenkMul
HenkMul is offline
Ik ben me te buiten gegaan aan intellectueel escapisme, bleh. Tijd voor cappucino en tekno.

Henk Mul !
Oud 05-12-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 05-12-2004 @ 18:10 :
Ik ben me te buiten gegaan aan intellectueel escapisme, bleh. Tijd voor cappucino en tekno.

Henk Mul !
Henk toch <3

Ik ben naar Technotica meets Traffic geweest en hard geswingt op Bart Skills en James Ruskin, dat was heeeel fijn, en ik stond naast een jongen te dansen met ugg's aan, daar moest ik gewoon op letten. En ik was wat drinken aan het halen en toen zij mijn vriend: wat check je die jongen uit. En ik werd gechecked door een gaytechnoliefhebberdieerooknoglekkeruitzag, maar toen was ik de agenda aan het doornemen (K).
Oud 05-12-2004, 19:32
grandmommy
grandmommy is offline
jeetje ja nou ik verveel me dus en wordt verveeld door een of andere gek.
Oud 05-12-2004, 19:37
_mar
_mar is offline
Ik ben wezen snowboarden in Bottrop vandaag
Oud 05-12-2004, 19:43
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
leuk weekend gehad
Oud 05-12-2004, 19:56
Susanne
Susanne is offline
Ik heb vrijdag op school sinterklaas gevierd en daar heb ik van een lomp nerdie klasgenootje een vrijbewijs en pepernoten gekregen, geforceerd gezellig doen... daar zat ik op te wachten

's Middags ging een vriendinnetje mee naar huis en hebben we de film ik ook van jou gezien

Zaterdagmiddag was mijn hele team hier en hebben we sinterklaas gevierd, was echt gezellig. Heb een soort collage gekregen met alleen maar foto's van mij en en het team, van wedstrijden/toernooien/feesten/trainingen etc, echt cool

's Avonds ging ik naar Leiden toe en daar ben ik ook blijven slapen

Vandaag heb ik Sinterklaas gevierd met mijn familie en aanhang (die ik niet heb, snif ) En ik heb 2,5 uur met een hummer rijden gekregen van mijn vader en van Nicolette heb ik een armbandje gekregen van otazu, een soort verroest zilveren met rode steentjes erin, heel cool.. Van mijn broer heb ik een geurtje(envy me - gucci), erg origineel En van mijn zus btg en een rose badjas met bijpassende sloffen

Dat was mijn weekend
Oud 05-12-2004, 20:14
:Madhatter:
:Madhatter: is offline
Ik heb gewerkt....op zondag, ja.
Verder nix, maar dan ook echt absoluut nix.
Oud 05-12-2004, 21:12
Verwijderd
Ik heb de heeeeeele dag overgegeven, nu weeg ik nog maar 3 kilo.
Oud 05-12-2004, 21:18
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik heb een werkstuk gemaakt en sinterklaas gevierd en gemsnt met mn vriendinnetjes...en zo ga ik een proefwerk leren...denk ik
Oud 05-12-2004, 21:26
Verwijderd
gerepeteerd. de verneukte repetitie van die vorige keer goed gemaakt
Oud 05-12-2004, 23:37
Verwijderd
Gisteren met Roel naar een ska showtje geweest in ene lokaal klein zaaltje. Skabalters gezien en dat was erg vet. Hard geskankt Verder me samen met een maat opgegeven als vrijwilligers om de volgende keer te helpen met het organiseren van zulke punk/ska avondjes Daarna naar Vin om daar een deel Wild at Heart te zien en daarna met the Slackers aan dikke joints te roken en het laatste bier op te zuipen. Toen zijn Roel en ik maar naar mijn huis gegaan waar hij ook maar bleef maffen. Nog wat cartoons gekeken en gaan maffen. Gat in dag slapen Daarna wat gamen en Spiderman 2 kijken. Avondeten en daarna met Dork Shallow Grave kijken, vette film. Nu wwat hangen en straks na een dikke joint maar gaan maffen want moet morgen al om 1 uur op mn werk zijn
Oud 06-12-2004, 08:36
Verwijderd
Veel te vroeg uit mijn bed gerold terwijl de rest van het huis mocht blijven liggen Douchen, ontbijt en dan wakker worden in de bus met Dillinger Escape Plan... Nu zit ik in de les waar ze functieblokdiagrammen uitleggen en ik snap het niet, het is saai en ik heb keelpijn. Zo op een quest voor keelpastilles bij de Etoz
Oud 06-12-2004, 08:42
Konstantine
Konstantine is offline
Gisteren heb ik heel veel gestudeerd, wat ik heel erg goed van mezelf vond. En ik heb een papieren schoen gezet want ganggenootje en ik vertrouwden Sinterklaas niet genoeg om een echte schoen te zetten. 's Avonds of 's nachts belde Masha/paranoide en die was leukkk <3 maar toen hoorde ik allemaal duistere geluiden, wat mijn buurchick bleek te zijn die met mij wilde bellen, dus ging ik met haar bellen en met een bovenbuurjoch. Die bleven me maar lastig vallen waardoor ik pas om half drie sliep. En nu is mijn papieren schoen weg en ligt er een briefje met 'Geef dit aan de Sint en eet mij op, Piet.' en ik snap het niet!
Oud 06-12-2004, 09:08
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister kwam exvriendje even langs om bij te lullen, maar eigenlijk was hij nog steeds dronken van de avond ervoor. dus ik heb gelachen en hij lag dood op de bank. toen moesten we werken en het was lekker niet druk. mn collega's vonden de chocolademuntjes erg lekker dus dat was weer fijn. daarna gingen we nog 1drankje doen in de kroeg en daarna naar huis fietsen. en ik heb een goede weddenschap afgesloten, die ik voor 100% zekerheid ga winnen. thuis in bed ging ik nog smsen en toen slapen. vandaag blijf ik nog even thuis om mn schoolzaken bij te werken want na een week ziek-zijn, loop ik achterrrr.
Oud 06-12-2004, 11:31
Konstantine
Konstantine is offline
Een vriend van me heeft een avondje Barcelona gewonnen, vanavond erheen vliegen, stappuhh en morgenochtend terug en hij vraagt of ik mee ga, iehh
Oud 06-12-2004, 12:07
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 06-12-2004 @ 12:31 :
Een vriend van me heeft een avondje Barcelona gewonnen, vanavond erheen vliegen, stappuhh en morgenochtend terug en hij vraagt of ik mee ga, iehh

Oud 06-12-2004, 13:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
tot net in bed gelegen en zometeen schoenen kijken en daarna naar huis en vanavond met wat chicks sinterklaas vieren
Oud 06-12-2004, 14:02
Verwijderd
vanmorgen ging ik prikken halen, omdat ik in de kerstvakantie naar egypte ga. daarna ging ik naar school, omdat ik moest knutselen. dat was leuk. daarna ging ik naar huis, toen ging ik kotsen door de prikken, en nu voel ik me klote.
Oud 06-12-2004, 14:10
Metal
Metal is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 05-12-2004 @ 18:10 :

Henk Mul !

gave combo.

doet het bij mij ook altijd goed
Oud 06-12-2004, 16:14
Verwijderd
naar school gegaan van 9tot 4 en vrijwel d eheletijd naar loze colleges geluisterd,maar toch veel gelachen,en ach,het was wel leuk
verder ga ik vandaag een beetje huiswerk maken en verder niet veel doen..
Oud 06-12-2004, 16:22
Apomes
Apomes is offline
Les tot kwart na 1, (2 uur weggevallen) toen zijn we naar huis gereden samen met 3 vrienden. Heb ze hier nog wat dreamweaver uitgelegd. Toen vriendin gaan uithalen en naar de kerstmarkt geweest , waar we jenevers gedronken hebben als voorbereiding op zaterdag als hier 6 man blijft slapen (2x V & 4x M). En donderdag avond gaan we Weed halen in Maastricht en ik heb schrik voor controle
Oud 06-12-2004, 18:12
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-12-2004 @ 17:22 :
Les tot kwart na 1, (2 uur weggevallen) toen zijn we naar huis gereden samen met 3 vrienden. Heb ze hier nog wat dreamweaver uitgelegd. Toen vriendin gaan uithalen en naar de kerstmarkt geweest , waar we jenevers gedronken hebben als voorbereiding op zaterdag als hier 6 man blijft slapen (2x V & 4x M). En donderdag avond gaan we Weed halen in Maastricht en ik heb schrik voor controle
Awww.

Vanochtend heb ik gestudeerd, vanmiddag heb ik colleges gevolgd en mijn dinnie in haar broek laten plassen van het lachen en met mijn homovriendje gespeeld, vanavond ga ik studeren. En ik heb nee gezegd tegen Barcelona en daar ga ik dadelijk spijt van krijgen.
Oud 06-12-2004, 18:20
Verwijderd
Ja hoi he.
Ik was vandaag dus naar school gegaan
En dat was wel leuk maar ook saai hoor.
Want we hadden vervelende lessen en hele saaie
Maar de pauzes waren leuk , en ook bij een pauze
gingen ik en mn grouuuup allemaal liedjes zingen
die fout waren. Dus dat deden we maar.
En toen keek ook die hete naar mij.
Dat was vast niet zo positief maar toch he
En ik de trein werd ik chagerijnig door 2 mensen
Want Nick heeft een vriendin en mijn treinbitch
zat de hele tijd aan hem en ze lagen half op elkaar
en ik moest daar maar een beetje naar kijken.
En bah ik werd dus boos he. Want mijn treinbitch
is wel een sletje. Dus. Oh en toen zagen we mijn
aanbidder op het station in roosendaal en toen rende
we vlug naar onze trein.
Oud 06-12-2004, 19:29
schimmel
schimmel is offline
gejogged, en het ging heel goed
Oud 06-12-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 06-12-2004 @ 09:42 :
Gisteren heb ik heel veel gestudeerd, wat ik heel erg goed van mezelf vond. En ik heb een papieren schoen gezet want ganggenootje en ik vertrouwden Sinterklaas niet genoeg om een echte schoen te zetten. 's Avonds of 's nachts belde Masha/paranoide en die was leukkk <3 maar toen hoorde ik allemaal duistere geluiden, wat mijn buurchick bleek te zijn die met mij wilde bellen, dus ging ik met haar bellen en met een bovenbuurjoch. Die bleven me maar lastig vallen waardoor ik pas om half drie sliep. En nu is mijn papieren schoen weg en ligt er een briefje met 'Geef dit aan de Sint en eet mij op, Piet.' en ik snap het niet!
Shhh, niet zeggen dat ik leuk ben. Anders gelooft niemand meer dat ik metal ben.

Optop, ik heb vandaag helemaal geen hol uitgevoerd. Rrr.
Oud 06-12-2004, 19:45
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-12-2004 @ 20:40 :
Shhh, niet zeggen dat ik leuk ben. Anders gelooft niemand meer dat ik metal ben.

Dan zal ik maar niet zeggen dat je een roze slaapding hebt.
Oud 06-12-2004, 19:46
Verwijderd
ik werd wakker, toen ging ik weer slapen, dat herhaalde zich een paar keer en toen ging ik boodschappen doen met huisgenoot en nu is m'n spaarkaart vol <456
Oud 06-12-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 06-12-2004 @ 20:45 :
Dan zal ik maar niet zeggen dat je een roze slaapding hebt.
Hij is wel heel slutty en van zijde, hoorrrr. Dus dat is alsnog heel metal
Oud 06-12-2004, 20:42
Fog
Fog is offline
zaterdag was ik bij mn vriend, naar de dokter geweest want ik had blaasontsteking en savonds naar een verjaardag geweest en daarna naar goldie. gisteren ging hij mee naar mij en hebben we sinterklaas gevierd, vandaag hebben we in bed gerollebold en om 4 uur ontbeten in de stad, toen wouden we naar de la soul maar hij moet bij de begrafenis van olde berrie staan en oefenen dus hij moest naar huis en ik kreeg mn zin niet en nu ben ik aan het schilderen.
Oud 06-12-2004, 20:46
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
loos schreef op 06-12-2004 @ 20:46 :
ik werd wakker, toen ging ik weer slapen, dat herhaalde zich een paar keer en toen ging ik boodschappen doen met huisgenoot en nu is m'n spaarkaart vol <456
ooe, heb je het pakket al of weet je wat erin zit?
Oud 06-12-2004, 20:47
Gadje
Gadje is offline
naar school geweest, bijles gegeven
niet veel
en met mn hottie gesmst <3
Oud 06-12-2004, 20:48
vixen
vixen is offline
Ik stond op en toen ging ik naar Utrecht en naar huis want ik dacht dat er iemand thuis was maar ik had geen sleutel dus toen ging k naar school en opt station kwam ik roxane tegen die heel aardig was. En toen heb k een half uur op school staan wachten totdat er eindelijk mensen kwamen en toen ben ik naar de les geweest en toen ben ik naar huis gegaan en heeft mn zus de sleutel gebracht en toen ging ik naar mn zus en eten kopen en toen daar eten en veel msn-en en sinterklaasgedichten schrijven maar dat lukte niet om eerder genoemde redenen. En toen ging ik naar huis en mn huisgenoot heeft ook n nieuw chickie en die is heel aardig terwijl k eerst dacht dat t een snol was. En nu ben ik vla aan 't eten.
Oud 06-12-2004, 21:09
Miles
Miles is offline
Vandaag heb ik de grootste kutdag van mijn leven gehad.

Ik werd 's nachts om 't uur wakker.
Ik dacht dat ik me verslapen had maar ik was een uur te vroeg op school.
Er zit vogelpoep op mijn jas.
Ik heb belachelijk veel moeten lopen.
Bij LO ben ik gevallen.
Ik wilde in de bus gaan zitten en toen remde de bus plotseling waardoor ik tegen een man zacht botste. Ik zeg pardon en ga zitten. De man blijkt enkele stoornissen in zijn hersenen te hebben en gaat, al zittend, mij schoppen.
Ik heb veel huiswerk gehad.
Etc.

Oud 06-12-2004, 21:14
schimmel
schimmel is offline
hahaha
Oud 06-12-2004, 21:17
Miles
Miles is offline
Citaat:
schimmel schreef op 06-12-2004 @ 22:14 :
hahaha
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Miles schreef op 06-12-2004 @ 22:09 :
Vandaag heb ik de grootste kutdag van mijn leven gehad.

Ik werd 's nachts om 't uur wakker.
Ik dacht dat ik me verslapen had maar ik was een uur te vroeg op school.
Er zit vogelpoep op mijn jas.
Ik heb belachelijk veel moeten lopen.
Bij LO ben ik gevallen.
Ik wilde in de bus gaan zitten en toen remde de bus plotseling waardoor ik tegen een man zacht botste. Ik zeg pardon en ga zitten. De man blijkt enkele stoornissen in zijn hersenen te hebben en gaat, al zittend, mij schoppen.
Ik heb veel huiswerk gehad.
Etc.

13 en nu al je slechtste dag? Wacht maar totdat je moet gaan werken, dan beleef je wat
Verwijderd
hahahaha te vet ik heb net op mijn fiets een politieauto er uit gereden ik was onderweg van mn werk naar huis en ik sloeg net het bos in toen ik zag dat er een jutenbak om de hoek kwam. ik reed zonder licht en wat denk je? die gasten hebben zo'n nutteloos leven dat ze serieus met hun auto ook het bos in slaan om mij te gaan bekeuren ofzo. ik zag dus de lichten achter me op doemen en dacht MAAR WACHT EENS FF!! DAT GAAT ZO MAAR NIET! want wie kan er nou een boete van 24 euro gebruiken? Dus ik heb het echt op een enorme sprint gezet(gelukkig was ik 3 minuten van huis ofzo) en heb ze allereerst eruit geboekt door als eerste het bos uit te zijn. aan het eind van de straat achter het bos zag ik die jutenbak pas opdoemen en die zagen mij nog vaag wegrijden dus die kwamen nog achter me aan. wreed genoeg voor hun is daar een 5 splitsing en konden ze niet meer zien welke weg ik in geslagen was omdat ik zo'n voorsprong had, dus zag ik ze heel langzaam aan maar weer naar de grote weg rijden gheheh ik was echt helemaal buiten adem toen ik thuis kwam want ik had in jaren niet zo hard gefietst

verder was werk enorm kut
Oud 06-12-2004, 21:21
Miles
Miles is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-12-2004 @ 22:17 :
13 en nu al je slechtste dag? Wacht maar totdat je moet gaan werken, dan beleef je wat
Geloof me, meer pech, ongeluk e.d. kun je echt onmogelijk op een dag hebben!
Oud 06-12-2004, 21:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Miles schreef op 06-12-2004 @ 22:21 :
Geloof me, meer pech, ongeluk e.d. kun je echt onmogelijk op een dag hebben!
Oh jawel. Hoewel mijn dag er vandaag een uit duizenden was
Oud 06-12-2004, 21:22
Miles
Miles is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-12-2004 @ 22:17 :
hahahaha te vet ik heb net op mijn fiets een politieauto er uit gereden ik was onderweg van mn werk naar huis en ik sloeg net het bos in toen ik zag dat er een jutenbak om de hoek kwam. ik reed zonder licht en wat denk je? die gasten hebben zo'n nutteloos leven dat ze serieus met hun auto ook het bos in slaan om mij te gaan bekeuren ofzo. ik zag dus de lichten achter me op doemen en dacht MAAR WACHT EENS FF!! DAT GAAT ZO MAAR NIET! want wie kan er nou een boete van 24 euro gebruiken? Dus ik heb het echt op een enorme sprint gezet(gelukkig was ik 3 minuten van huis ofzo) en heb ze allereerst eruit geboekt door als eerste het bos uit te zijn. aan het eind van de straat achter het bos zag ik die jutenbak pas opdoemen en die zagen mij nog vaag wegrijden dus die kwamen nog achter me aan. wreed genoeg voor hun is daar een 5 splitsing en konden ze niet meer zien welke weg ik in geslagen was omdat ik zo'n voorsprong had, dus zag ik ze heel langzaam aan maar weer naar de grote weg rijden gheheh ik was echt helemaal buiten adem toen ik thuis kwam want ik had in jaren niet zo hard gefietst

Oud 06-12-2004, 21:23
Miles
Miles is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-12-2004 @ 22:21 :
Oh jawel. Hoewel mijn dag er vandaag een uit duizenden was
Ik blijf bij mijn standpunt.
Oud 06-12-2004, 21:23
Miles
Miles is offline
Maar nu ga ik (proberen te) slapen.
Oud 06-12-2004, 21:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Miles schreef op 06-12-2004 @ 22:23 :
Ik blijf bij mijn standpunt.
Komen we over een decennium op terug
Oud 06-12-2004, 21:24
Drez
Drez is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-12-2004 @ 20:40 :
Ja dat heb ik ook gedaan.
Oud 06-12-2004, 21:33
Glory
Glory is offline
ik heb dingen gedaan en nog meer dingen en zo ga ik douchen en dan slapen. rrrr
Oud 06-12-2004, 21:46
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-12-2004 @ 22:17 :

haha

helaas controleren ze bij ons ook weer bij het spoor. staan ze nutteloos te zijn met 5 motoren
Oud 06-12-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 06-12-2004 @ 21:48 :
Ik stond op en toen ging ik naar Utrecht en naar huis want ik dacht dat er iemand thuis was maar ik had geen sleutel dus toen ging k naar school en opt station kwam ik roxane tegen die heel aardig was. En toen heb k een half uur op school staan wachten totdat er eindelijk mensen kwamen en toen ben ik naar de les geweest en toen ben ik naar huis gegaan en heeft mn zus de sleutel gebracht en toen ging ik naar mn zus en eten kopen en toen daar eten en veel msn-en en sinterklaasgedichten schrijven maar dat lukte niet om eerder genoemde redenen. En toen ging ik naar huis en mn huisgenoot heeft ook n nieuw chickie en die is heel aardig terwijl k eerst dacht dat t een snol was. En nu ben ik vla aan 't eten.

Ik heb de eerste helft van het college nog wel gelachen met die vriendin van jou
Vandaag kwam ik dus geertje tegen bij lijn12 en toen hebben we geroddeld in de bus. College gehad, naar huis gegaan en toen naar mn werk waar iemand overleed waar ik bij was, leuk werk heb ik man. Net kom ik terug van de sportschool waar ik met allemaal naakte mannen in de sauna heb gezeten.
Oud 07-12-2004, 06:33
Verwijderd
Wel, het is onmenselijk vroeg dus ik heb net een kop onmenselijk sterke koffie gezet om me zometeen scherp te houden bij een onmenselijk lastig wiskundetentamen.

Voor de rest zit het broertje te etteren, is de moeder chagrijnig en wil ik slaaaaaapen. Goddamn, what a bummer.
Oud 07-12-2004, 06:36
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister deed ik vrijwel niks, behalve huiswerken. en zometeen moet ik bloed laten prikken. brrrr. van die buisjes
Oud 07-12-2004, 12:08
Susanne
Susanne is offline
Vandaag ben ik drie uur naar school geweest, en 40 minuten naar 't gesticht

Zometeen ga ik samen met mijn tante naar mijn nichtje toe, ze zit in een jeugdgevangenis maar ze mag niet naar huis (ze is jarig) omdat het persoonlijkheidsrapport of zo nog niet afgerond is, belachelijk Maar oké daar ga ik dus naar toe, en daarna moet ik nog een film kijken voor school, de zaak Alzheimer
En ik moet nog een boekje lezen voor Engels, Love Story, maar dat red ik niet meer dus ik moet maar met samenvattingen werken??

Regels voor berichten