![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn zestiende verjaardag werkte dat toen het om tray'tje bier ging, dus. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat met mijn minimale budget ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Door dit mailtje dat ik van een vriend kreeg:
"Vrienden, Ga eens lekker zitten, want dit zou wel eens een lange mail kunnen worden ![]() ik zal eens beginnen met een inleidend praatje, wat nog niet iedereen heeft gehoord... Ik hoop trouwens dattik joyce der e-mail goed heb, uit mijn hoofd. Juul, laat haar anders effe meelezen... Ik zocht op www.marktplaats.nl naar een Ipod, omdat een Ipod enorm vet is, mooi... maar wel duur. Toen kwam ik een advertentie tegen van ene Ronald Hattchet. In het engels een advertentie, op ingegaan, en nu dit eruit... Deze knaap zegt dat hij een 'reseller' is van Apple. Hij verkoopt alle soorten Ipods, althans van de laatste generatie. (achtergrondinfo: er zijn in totaal 4 generaties geweest. elke generatie had weer een ander uiterlijk, en na de eerste generatie is de levensduur van de batterij/accu erg verbeterd) Hij levert in Dollars, omgerekend zijn dit zijn prijzen: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Apple Ipod Mini (4Gb) - 74,25₠- leverbaar in groen, zilver, roze en blauw Apple iPod 20GB (5,000 Songs) - 141,75₠Apple iPod 40GB (10,000 Songs) - 167,25₠Apple Ipod Photo 40GB - 224,25₠Apple Ipod Photo 60GB - 299,25₠Apple Ipod U2 (20GB - Special Edition) - 161,25₠-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Als voetnoot komt erbij: "The units are brand new,have complete warranty and come sealed in their original box. They come with all accesories (Earphones; AC Adapter;FireWire cable;PC FireWire adapter; Wired remote; Carrying case w/ belt clip)" Net zoals het nu bij jullie opkomt, was bij mij ook de eerste gedachte dat deze dingen gestolen zouden moeten zijn. Toch hoeft dat niet, bij nader inzien, en met mijn pa overlegd. Ten eerste lijkt het me sterk, dat als iemand een gestolen Ipod zou verkopen, dattie dan zowel de meest nieuwste soort heeft (Ipod Photo) als verschillende (Ipod mini in 4 kleuren). Verder is er veel tussenhandel, en is de ongeschreven vuistregel dat de handelaar er 50% mee verdient. Dan nog geen BTW en invoerrechten, en daarmee zou je nog wel aan zo'n prijs kunnen komen... Misschien al begrepen uit de vorige mail, maar deze kerel woont dus in Rome. Hij geeft als vervoersalternatief UPS, maar na het invullen van een zooitje gegevens op die site kom ik als goedkoopste levering uit op 142 Euro en nog wat centen. Leek mij en Ruben nogal zonde van het geld (ook al is het uiteindelijk maar 18 euro de man) dus een vraag die ik hem nog mail is wanneer hij in NL is (zoals hij in de advertentie meldde dat hij in Utrecht woont). Goed, deze mail lijkt me inmiddels alweer lang genoeg. Ik ga eerst eens een manier verzinnen om mijn moeder te overtuigen dat een Ipod tot de noodzakelijke levensbehoeften van een mens behoort, en dan eens latijns leren. Later op de avond zal ik die flippo nog eens een mailtje sturen met een aantal vragen. zoals, of het mogelijk is om meerdere soorten in één koop te kopen... nog iets, het lijkt me trouwens ook wel weer genoeg, 8 mensen. Ik bedoel, anders heb je straks een rekening van 1000 euro, en krijg je opeens 30 Ipods binnen. Bedankt voor het lezen, stuur een korte reactie terug, en de groeten" Hij heeft ze vandaag samen met iemand opgehaald en ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |