Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Alleen deel 1, op ned 2 geloof ik. Gister Scrooged nog eens gezien, die me zwaar tegenviel, hoewel ik hem eerst altijd wel leuk vond. Net klaar met La flor de mi secreto (wat ik ongetwijfeld fout schrijf). Goede film van Almodovar. Alleen vind ik die eindes altijd te vroeg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En Hans Teeuwen deed een van de stemmen van de katten na. ![]()
|
Verwijderd
|
Once Were Warriors
Sterk drama van een Nieuw-Zeelandse familie die afstamt van de Maori stam. Agressieve, alcoholistische vader zorgt voor ellende binnen en buiten het gezin. Soms wat ongeloofwaardig geweld (duidelijk misslaande mensen) en heel soms geforceerd acteerwerk. Desondanks een mooie film ![]() |
![]() |
|
The Cronicles of Riddick
Viel me mee. het is dan geen Pitch Black, maar wel een goede film die me zeker beviel. Misschien toch maar een keer op dvd gaan halen. Die Hard 2: Die Harder Leuk om nu acteurs te herkennen die toen nog realitief onbekend waren en die ik al die keren daarvoor niet herkende, mede daarom jeugdsentiment denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
gisteravond zag ik voor het eerst Harry Potter
boven mijn verwachting hoogst vermakelijk. eergister ben ik naar oceans twelve geweest. een prima film, die wat mij betreft een beetje te snel ging. doordat vaak flashforward/backs werden gebruikt. maar verder prachtig film en acteerwerk.
|
Na een licht tegenvallende Troy eerder dit jaar nu naar Alexander geweest.
Deze is misschien nog wel slechter dan Troy. Ten eerste is het nogal ongeloofwaardig dat Angelina Jolie de moeder van Colin Farrel is. Maar buiten dit is het ook weinig goed, er zit weinig vaart in de film, en hte einde is zelfs dramatisch te noemen. Pluspunt waren de twee veldslagen, die werkelijk mooi in beeld werden gebracht, beter dan bij Troy imo oja en Farrel komt over als en mietje, totaal geen uitstraling voor een echte held
Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 19:11. |
![]() |
|
The butterfly effect: beter dan ik verwacht had, ik vond het een originele film en kutcher mag dan geen geniaal acteur zijn, hij was totaal niet storend in deze film.
Gegen die wand: deed the butterfly effect in het niet vallen, prachtige film. Past in het rijtje beste films van dit jaar, samen met lost in translation en eternal sunshine of the spotless mind, een top 3 zou ik niet durven maken. Alexander: ook beter dan ik verwacht had, vond hem nergens saai, vond colin farell goed, vond het wel mooi in beeld gebracht. Geen topper, maar hij doet niet onder voor Troy vind ik.
|
Natural born killers: spacende film, ik vond m erg vet maar minder goed dan verwacht. Misschien moet ik niet zulke hoge verwachtingen hebben..
The Grinch: aandoenlijk, lekker fake, het sfeertje van de film stond me wel aan maar ik vond het verder geen geniale film(en dat is het natuurlijk ook niet).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 10] Dinalfos | 500 | 20-02-2005 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |