![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Naast dat ik het totaal niet met je eens ben (Japanse Ringu was doodeng, Amerikaanse The Ring was nergens eng), vind ik dit vrij vreemde logica. De ene remake zal wel goed zijn omdat de andere dat ook was? Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Misschien een wat overtrokken reactie om meteen te zeggen dat The Grudge gejat is van The Ring, maar het is wel iets wat me meteen opviel eigenlijk..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje onterecht vind ik persoonlijk, want the ring vond ik bijvoorbeeld een pak meeslepender dan ringu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja in de bios is het (vind ik) altijd enger. En het zat er wel aan te komen dat er een deel 2 van is.. Aangezien dat huis niet is afgefikt. Verder houd ik m'n mond al voor de mensen die 'm nog gaan kijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben er trouwens zeker van dat een aanzienlijk percentage van degenen die beweren dat de remake beter is, het origineel nooit gezien hebben.
||
Citaat:
En wat betreft the Ring; Als je van goedkope schrikeffecten houdt (hard geluid, weerzingwekkend beeld), waarvan de spanning ongeveer 2 minuten blijft hangen en daarna weer weg is. Tja, dan kan ik me voorstellen dat je de remake beter vindt. Maar ik denk dat een heel groot deel van de mensen meer van aanhoudende spanning houden, en dat je die 10 procent meer uit onwetendheid, dan uit kennis inschat.
||
Citaat:
Met "niet dat ze het toegeven" kun je jezelf ook indekken nadat je een paar miljoen joden hebt vergast. Over blind en doof gesproken. [EDIT] Ow check, ik kom net achter waar je avatar voor staat. Geen wonder.
Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je weet wel wat hypocritie is he? Wij zijn veel te elitair om toe te geven dat we stiekum een kutfilm wel goedvinden. Wir haben es nicht gewusst, en stiekum ben ik wel blij met je grootvader alleen durf ik dat ook niet toe te geven. Net zoals die dikke neger die niets zegt als je stiekum langs hem wrijft. Maar eigenlijk heerscht Uzumaki al die films er wel uit. O, fuck die ken je niet, want daar is geen remake van. Je weet wel, zo'n film waarbij de uitleg door je strot wordt gedouwd terwijl een of andere huppelkut uit de amerikaanse versie van GTST je in je gedachten masturbeert. Zo'n film die veel beter is, alleen niemand durft dat toe te geven. Alleen jij en de andere mensen die de originele versie niet kunnen volgen. En daarom ben je beter en zoveel minder hypocriet dan ik. Had je zoiets in gedachten?
||
Citaat:
redelijk, maar et kan beter ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
The Grudge 2 GiovsGio | 10 | 03-11-2006 12:01 | |
Muziek |
hell yeah, TOOL! Metal | 500 | 05-06-2006 17:43 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Films, TV & Radio |
Mtv asian screen Cosa_nostra | 143 | 09-05-2005 19:35 |