Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 19:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Amisha schreef op 17-01-2005 @ 19:42 :
De Amerikaanse ring was echt heel spannend en eng, maar bij The Grugde was Ju-on weer leuker. Er komt trouwens ook Dark Water, heb de Japanse gezien en die was best eng op het eind. Denk wel dat de Amerikaanse wat enger wordt, want bij the ring was dat ook zo. Nu wachten op Ring 2

Waarom vinden jullie (sommige dan)het zo erg dat er overal een Amerikaanse remake van komt? Als jullie het zo erg vinden, kijk er dan niet naar
omdat het niet 1 film is, nee, eerst the ring, dan the grudge, en binnenkort ook nog darkwater. En het maakt mij niets uit, maar over de japanse films hoor je nooit wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 19:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Amisha schreef op 17-01-2005 @ 19:42 :
De Amerikaanse ring was echt heel spannend en eng, maar bij The Grugde was Ju-on weer leuker. Er komt trouwens ook Dark Water, heb de Japanse gezien en die was best eng op het eind.
En aan het begin, en in het midden.

Citaat:
Denk wel dat de Amerikaanse wat enger wordt, want bij the ring was dat ook zo.

Naast dat ik het totaal niet met je eens ben (Japanse Ringu was doodeng, Amerikaanse The Ring was nergens eng), vind ik dit vrij vreemde logica. De ene remake zal wel goed zijn omdat de andere dat ook was?

Citaat:
Waarom vinden jullie (sommige dan)het zo erg dat er overal een Amerikaanse remake van komt?
Omdat het 'zonde' van de oorspronkelijke films is, en omdat Hollywoodpubliek de originele versie gaat kijken en saai vind. En daar kan ik me dan weer enorm aan ergeren.

Citaat:
Als jullie het zo erg vinden, kijk er dan niet naar
Dan mogen we het nog wel afkraken.
Oud 20-01-2005, 20:14
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 12-01-2005 @ 17:23 :
Overeenkomsten met The Ring ..? Leg uit.
Misschien vergezocht hoor, maar
Spoiler

Misschien een wat overtrokken reactie om meteen te zeggen dat The Grudge gejat is van The Ring, maar het is wel iets wat me meteen opviel eigenlijk..
Oud 21-01-2005, 17:49
~SaraH~
~SaraH~ is offline
gejat van the ring? njah misschien wel... maar ik vind the grudge veel en veel beter. Hij is ook veel enger! Vooral als je de film in de bioscoop ziet, dan hoor je al die geluiden van alle kanten op je afkomen... Er komt trouwens ook een deel 2 van, kben benieuwd hoe ze dan verder willen gaan en of Sarah Michelle Gellar er weer in speelt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
*buffy-faith* schreef op 21-01-2005 @ 18:49 :
gejat van the ring? njah misschien wel... maar ik vind the grudge veel en veel beter. Hij is ook veel enger! Vooral als je de film in de bioscoop ziet, dan hoor je al die geluiden van alle kanten op je afkomen... Er komt trouwens ook een deel 2 van, kben benieuwd hoe ze dan verder willen gaan
Ik niet. Ik neem dat dat gewoon weer een remake wordt van de originele 'The Grudge 2'.
Oud 21-01-2005, 20:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
gejat van the ring? njah misschien wel... maar ik vind the grudge veel en veel beter. Hij is ook veel enger! Vooral als je de film in de bioscoop ziet, dan hoor je al die geluiden van alle kanten op je afkomen... Er komt trouwens ook een deel 2 van, kben benieuwd hoe ze dan verder willen gaan en of Sarah Michelle Gellar er weer in speelt.
Ik vind het niveau bij The Ring wel wat hoger liggen. Het verhaal heeft veel meer inhoud naar mijn idee.
Oud 21-01-2005, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 20-01-2005 @ 20:01 :
omdat het niet 1 film is, nee, eerst the ring, dan the grudge, en binnenkort ook nog darkwater. En het maakt mij niets uit, maar over de japanse films hoor je nooit wat.
Hmmm ik vind net dat als er over die remakes gepraat wordt er in 90% van de gevallen onmiddelijk achter komt "....maar de originele japanse versie was veel beter".
Beetje onterecht vind ik persoonlijk, want the ring vond ik bijvoorbeeld een pak meeslepender dan ringu.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Hij is ook veel enger! Vooral als je de film in de bioscoop ziet, dan hoor je al die geluiden van alle kanten op je afkomen...

Ja in de bios is het (vind ik) altijd enger.

En het zat er wel aan te komen dat er een deel 2 van is.. Aangezien dat huis niet is afgefikt.

Verder houd ik m'n mond al voor de mensen die 'm nog gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:50
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
beroerde film, ik kon wel janken om het verhaal achteraf. tjonge jonge.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-01-2005 @ 20:43 :
Ik niet. Ik neem dat dat gewoon weer een remake wordt van de originele 'The Grudge 2'.
The Grudge deel 1 speelde al gretig leentje buur bij die film, dus dat lijkt me sterk.
Oud 24-01-2005, 00:36
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 06:08
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Linchpin schreef op 22-01-2005 @ 00:15 :
Hmmm ik vind net dat als er over die remakes gepraat wordt er in 90% van de gevallen onmiddelijk achter komt "....maar de originele japanse versie was veel beter".
jep en maar 10 procent daarvan meent het, de rest zegt het alleen maar omdat het cool is om de japanse versie beter te vinden. niet dat iemand dat zal toegeven ofzo.
Oud 24-01-2005, 12:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-01-2005 @ 07:08 :
jep en maar 10 procent daarvan meent het, de rest zegt het alleen maar omdat het cool is om de japanse versie beter te vinden. niet dat iemand dat zal toegeven ofzo.
Ze geven het niet toe omdat het gewoon niet zo is. Leer dat nou toch eens.

Ik ben er trouwens zeker van dat een aanzienlijk percentage van degenen die beweren dat de remake beter is, het origineel nooit gezien hebben.
Oud 24-01-2005, 12:45
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-01-2005 @ 07:08 :
Als je serieus de remake van The Grudge beter vindt, dan moet je wel blind en doof zijn. De tering...

En wat betreft the Ring; Als je van goedkope schrikeffecten houdt (hard geluid, weerzingwekkend beeld), waarvan de spanning ongeveer 2 minuten blijft hangen en daarna weer weg is. Tja, dan kan ik me voorstellen dat je de remake beter vindt. Maar ik denk dat een heel groot deel van de mensen meer van aanhoudende spanning houden, en dat je die 10 procent meer uit onwetendheid, dan uit kennis inschat.
Oud 24-01-2005, 15:19
AJMouse
AJMouse is offline
lol, dat is nou precies wat ik bedoel. Jullie hadden het niet beter kunnen bewijzen .. blind en doof ^^ you just made my day.
Oud 24-01-2005, 15:25
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-01-2005 @ 16:19 :
lol, dat is nou precies wat ik bedoel. Jullie hadden het niet beter kunnen bewijzen .. blind en doof ^^ you just made my day.
Als jij zo weinig inlevensvermogen hebt dat je je niet kunt voorstellen dat sommige mensen de stijl die aan japanse films hangt daadwerkelijk beter vinden, doe je best.
Met "niet dat ze het toegeven" kun je jezelf ook indekken nadat je een paar miljoen joden hebt vergast. Over blind en doof gesproken.

[EDIT] Ow check, ik kom net achter waar je avatar voor staat. Geen wonder.

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-01-2005 @ 16:19 :
Grappig, want hiermee bewijs jij alleen maar dat je je opmerking niet fatsoenlijk doordacht had.
Oud 24-01-2005, 17:39
Uice
Uice is offline
Ik sluit me bij Tsasil aan; de originele Ju-on en Ringu zijn gewoon beter, stoer of niet. Ook al zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit alleen maar beweren om elitair te lijken, of die het zelfs zeggen zonder de remake gezien te hebben. Ik denk niet dat dit de meerderheid is.
Oud 24-01-2005, 17:54
AJMouse
AJMouse is offline
kommop hit me
Oud 24-01-2005, 18:31
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-01-2005 @ 18:54 :
kommop hit me
Vrijgeleide!

Je weet wel wat hypocritie is he? Wij zijn veel te elitair om toe te geven dat we stiekum een kutfilm wel goedvinden. Wir haben es nicht gewusst, en stiekum ben ik wel blij met je grootvader alleen durf ik dat ook niet toe te geven. Net zoals die dikke neger die niets zegt als je stiekum langs hem wrijft.

Maar eigenlijk heerscht Uzumaki al die films er wel uit. O, fuck die ken je niet, want daar is geen remake van. Je weet wel, zo'n film waarbij de uitleg door je strot wordt gedouwd terwijl een of andere huppelkut uit de amerikaanse versie van GTST je in je gedachten masturbeert. Zo'n film die veel beter is, alleen niemand durft dat toe te geven. Alleen jij en de andere mensen die de originele versie niet kunnen volgen. En daarom ben je beter en zoveel minder hypocriet dan ik.

Had je zoiets in gedachten?
Oud 24-01-2005, 18:39
Uice
Uice is offline
Oud 24-01-2005, 18:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Yay! En de waarheid mag ook wel eens gezegd worden.
Oud 25-01-2005, 04:54
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 24-01-2005 @ 19:31 :
Vrijgeleide!

Je weet wel wat hypocritie is he? Wij zijn veel te elitair om toe te geven dat we stiekum een kutfilm wel goedvinden. Wir haben es nicht gewusst, en stiekum ben ik wel blij met je grootvader alleen durf ik dat ook niet toe te geven. Net zoals die dikke neger die niets zegt als je stiekum langs hem wrijft.

Maar eigenlijk heerscht Uzumaki al die films er wel uit. O, fuck die ken je niet, want daar is geen remake van. Je weet wel, zo'n film waarbij de uitleg door je strot wordt gedouwd terwijl een of andere huppelkut uit de amerikaanse versie van GTST je in je gedachten masturbeert. Zo'n film die veel beter is, alleen niemand durft dat toe te geven. Alleen jij en de andere mensen die de originele versie niet kunnen volgen. En daarom ben je beter en zoveel minder hypocriet dan ik.

Had je zoiets in gedachten?

redelijk, maar et kan beter
Reageren

Regels voor berichten