Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er lag bloed op de grond en er waren hele rare boeren en heel veel allochtonies. en toch hou ik er van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Lekkere krullebol hè. Overigens: boswandeling gemaakt, en ik ben kapot ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, wakker geworden, tv in bed gekeken met Anna, opgestaan, broodjes gegeten, naar Lisse gegaan, daar familie bediend, koffie gedronken, naar huis gegaan, aan m'n Java spelletje zitten rommelen, met schimmeltje op contact gezocht zitten spammen, filosofisch gezwamd met Henk Mul, en nu ga ik weer verder in m'n coole boek:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb oo rot geslapen, gisteravond ben ik eerst naar t bos gegaan en daar heb ik gepraat met mn exdinges en toen bleef ie slapen en toen uhm, heb ik dus weinig geslapen en dat was rot en nu ben ik net wakker en we gaan vandaag allebei leren. Ahyeah.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 18:23 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |