Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2005, 12:27
Flip!
Flip! is offline
ehm.. om 00.01 naar buiten gerend om mijn sterretjes af te steken
en daarna weer naar beginnen gegaan. klef gedaan met mn vriend. naar huis gegaan. nog effe een potje kaarten gedaan. en om 5 uur sliep ik. toen kwam mn moeder doodleuk de kamer binnenstormen om 11 uur ; Ga je mee eten?
Oud 01-01-2005, 12:30
cha0s
cha0s is offline
ghehe tering, wat was ik lam. een gast die sliep in de lift geprobeerd te leggen. een ruzie tussen gabbers gesust. hoe koel die mensnen om 6 uur 's ochtneds. naja, oke, ik ging 1 gast juist opstoken, maar dat mocht niet van erik. eh, verder ben ik bijna neergestoken maar die gast die z'n mes trok stak zichzelf. dus dat was wel mooi. nu eerst slapen ofzo.
Oud 01-01-2005, 12:45
nps
nps is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-01-2005 @ 13:30 :
ghehe tering, wat was ik lam. een gast die sliep in de lift geprobeerd te leggen. een ruzie tussen gabbers gesust. hoe koel die mensnen om 6 uur 's ochtneds. naja, oke, ik ging 1 gast juist opstoken, maar dat mocht niet van erik. eh, verder ben ik bijna neergestoken maar die gast die z'n mes trok stak zichzelf. dus dat was wel mooi. nu eerst slapen ofzo.
tel de
Oud 01-01-2005, 13:10
Verwijderd
zo naar de kanker geraakt door een veel te harde plak space cake en heel veel bier dat ik echt geen flauew idee meer heb wat ik nou precies allemaal gedaan heb gisteren. maar het was wel leuk geloof ik
Oud 01-01-2005, 13:19
Verwijderd
damn ik bedenk me ineens dat ik niet eens kan herinneren dat het 12 uur werd.
Oud 01-01-2005, 13:48
Back Door Man
Back Door Man is offline
Oud 01-01-2005, 13:54
monolo
monolo is offline
gister:
eerst met vriendinnie en fam champagne gedronken, getut en gedanst op kraftwerk <3 en daarna naar waterfront om allemaal andere vriendinnies te zien en daar geshaked. ook al was de muziek kutttt

Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 13:56.
Oud 01-01-2005, 14:00
morango
morango is offline
Ik heb gisterenavond tot een uur of 1 bij mijn ouders gezeten, daarna naar mn stamkroeg om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen, te zuipen en om even flink de beest uit te hangen.
Uiteindelijk om half 6 thuis. Toen geprobeerd te slapen, lukte niet echt, dus om 9 uur maar gaan douchen.
Nu zit ik kansloos te internetten, en voel ik me brak
Oud 01-01-2005, 14:29
vixen
vixen is offline
Gisteravond port gedronken, en rare dansjes gedaan met een vriendin. Toen door de vuurwerkhel heengefietst om naar doornroosje te gaan waar echt een huuuuge rij stond dus hebben we drie kwartier daar gewacht en rare mensen uitgelachen. Toen we binnen waren (eindelijk) was de drank duur en de muziek kut. Dus toen ging ik om half 4 weer naar huis lopen en rare smsjes sturen. En nu ben ik brak en moet ik leren. Maarja.
Oud 01-01-2005, 14:33
Poppycock
Poppycock is offline
heel erg gekaraoked met mijn fam en dat was super grappig
ik had buikpijn en hoofdpijn dat was minder en ik kon geen paracetamol nemen want k had al alcohol op enzo

en toen ging ik naar vriendin en daar gingen we nog beetje drinken en toen gingen we naar discotheeeeek.
en daar hebbe we gedanst en ik heb heerlijk gehakt, zo heerlijk zelfs dat ik het nu opperbest kan
en een vriendin was zooo brak dat ze op de heenweg elke keer viel en toen is ze na ene half uur alweer naar huis gegaan kleine alcoholist!

en verder was ik nuchter en ben ik best vroeg naar huis gegaan want ik wilde slapen ik was moe en ziekig en dat is eigenlijks wel klote.
en nu voel ik me weer fijn.

happy 2005
Oud 01-01-2005, 14:38
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
de meest kutte oud en nieuw meegemaakt

en nu ga ik zo werken, en dat is ook kut.
Oud 01-01-2005, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 01-01-2005 @ 15:33 :
heel erg gekaraoked met mijn fam en dat was super grappig
ik had buikpijn en hoofdpijn dat was minder en ik kon geen paracetamol nemen want k had al alcohol op enzo

en toen ging ik naar vriendin en daar gingen we nog beetje drinken en toen gingen we naar discotheeeeek.
en daar hebbe we gedanst en ik heb heerlijk gehakt, zo heerlijk zelfs dat ik het nu opperbest kan
en een vriendin was zooo brak dat ze op de heenweg elke keer viel en toen is ze na ene half uur alweer naar huis gegaan kleine alcoholist!

en verder was ik nuchter en ben ik best vroeg naar huis gegaan want ik wilde slapen ik was moe en ziekig en dat is eigenlijks wel klote.
en nu voel ik me weer fijn.

happy 2005
ben je naar de starrrlight geweest??
Oud 01-01-2005, 15:04
Gadje
Gadje is offline
om 12 uur natuurlijk iedereen gefeliciteerd, toen wat vuurwerk afgestoken. daarna weer leuk spelletjes spelen met de familie van mn vriendje,dat was eigenlijk nog best leuk
daarna maar gaan 'slapen'. wakker geworden en nog een x in slaap gevallen en toen echt opgestaan, lekker gegeten en met vriendje zeeslag gespeeld, had ie behoefte aan, maar ik heb m toch ingemaakt.ha
Oud 01-01-2005, 15:13
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Roxane schreef op 01-01-2005 @ 16:01 :
ben je naar de starrrlight geweest??
ja en het was een waar genot voor het oog,
er lag bloed op de grond en er waren hele rare boeren en heel veel allochtonies. en toch hou ik er van
Oud 01-01-2005, 15:21
Glory
Glory is offline
ik heb dingen gedaan en nog meer dingen en het is laat geworden en ik werd wakker om een bepaalde tijd (ik weet het niet meer) en toen ben ik weer gaan slapen en ik ben net mijn bed uit en heel brak.

oja gelukkig nieuw jaar van glorryy
Oud 01-01-2005, 15:58
Verwijderd
ik ging eesrt naar het restaurant van mn oom met mn ouders en daar was nog meer familie enzo en toen igng ik champagne drinken want dat vind ik lekker en tequila.
toen was het 12 uur en toen ben ik in mn hometown met vriendjes uitgegaan,en het was eluk en ik weet neit zoveel meer maar ik weet wel dat ik een hele discussie heb gehad met de toiletjuffrouw om het feit dat ik wilde dat ze mij ervan verzekerde dat als ik nu voor 2 keer betaalde ik daarna een keer niet hoefde te betalen
en nog meer champagne enzo en ik was vroeg thuis en nu ben ik mn telefoon kwijt
Oud 01-01-2005, 15:58
Verwijderd
enook natuurlijk van de heer krekel een voorspoedig jaar toegewenst
Oud 01-01-2005, 16:08
Hyphen
Hyphen is offline
Ik heb eerst lekker gegeten tot 11 uur ofzo, toen btje kopspijkers gekeken en toen, champagne!
Hehe, heb ook nog Risk gespeeld tot half 6.. heb wel gewonnen trouwens.
Oud 01-01-2005, 16:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Vanaf een uurtje of één was er een fuifje bij mij thuis. Veel mensen, veel drank en eten. Om een uurtje of vier ben ik met een restje vrienden uit gegaan tot acht uur, waarna we nog ergens gedronken, geblowd en gegeten hebben. En een gelukkig nieuw jaar, enzo.
Oud 01-01-2005, 18:40
Ramble On
Ramble On is offline
Rond 9 uur gisteravond kwam een vriendin met haar vriend naar mijn huis, gedronken en gegeten en daar tot een uur of 1 gebleven. Daarna naar de stad gegaan en uitgeweest, nog meer gedronken en rond 7 uur weggegaan. 8 uur gaan slapen en toch maar mn wekker om 3 uur gezet omdat ik anders vannacht niet in slaap kom.
Oud 01-01-2005, 18:58
cha0s
cha0s is offline
ik ben bezig met ontbrakken.
zometeen wiet halen en dan niks meer doen vanavond behalve smoken en vliegende panters kijken.
Oud 01-01-2005, 20:58
Verwijderd
vandaag tot 4 uur in bed gelegen,verder niet veel gedaan behalve veel eten en veel water drinken en nu wil k eigenlijk gaan slapen maar dat lukt me toch niet aangezien mijn biologische ritme lichtelijk overstuur is
Oud 01-01-2005, 21:05
edvis
edvis is offline
bijgekomen van gisteren
Oud 01-01-2005, 21:37
RockaholiC
RockaholiC is offline
gisteravond met vriendinnen oud en nieuw gevierd met drank en wiet en laaaaat gaan slapen.

vandaag tot half 8 in de avond in m'n bed gelegen, daarna m'n moeders haar gecoupesoleil'd en nu ben ik aan het internetten.
Oud 02-01-2005, 15:05
vixen
vixen is offline
Mn ouders zijn vanochtend om 8 vertrokken naar Frankrijk en toen ben ik kei laat opgestaan en hebben mn zus en ik samen ontbeten en straks ga ik leren en dan eten koken en dan komt mn ex langs terwijl er eigenlijk geen 'vreemde jongens' langs mogen komen. En dan gaan we tv kijken ofzo. En wijn drinken.
Oud 02-01-2005, 15:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb wat economie geleerd, omdat een vriend niet wilde rijden en windsurfen, lamzak.
Oud 02-01-2005, 17:39
Laïs
Laïs is offline
Lang geslapen,ontbeten en 3 kwartier erna middaggegeten.
Toen waren mijn ouders gaan wandelen en kwam er een vriend,die kon niet lang blijven want mijn broer & ik gingen naar de film.
En sebiet komt Stefaan.

Wat een sociaal leven.
Oud 02-01-2005, 17:44
Verwijderd
poging gedaan tot uitslapen,helaas werd dit onmogelijk gemaakt door een vriendje,die mij wakker belde met e mededeling dat ik een half uur later bij hem verwacht werd.
de hele middag met vriendes een beetje gehangen en loos gedaan en toent pizza gegeten en nu ga ik even nerden
Oud 02-01-2005, 17:48
Verwijderd
Ik heb vandaag geslapen tot 4 uur. En heb ook nog gegeten.

Oud 02-01-2005, 17:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag tot half twaalf uitgeslapen en dat is uitzonderlijk laat voor mijn doen, en toen koekjes en ouwe oliebollen die ik speciaal had bewaard omdat ze met de dag lekkerder worden als ze oud zijn gegeten ( ja de zin klopt maar euh) en toen voor de derde keer the incredibles gekeken en ook hackers 2 en toen mijn poonie laten rennen en die deed natuurlijk weer zo debiel als ik weet niet wat. en nu ben ik zowaar mijn toekomst aan het uitstippelen want ik ben me aan het orienteren door al de opleidingen die ik zou kunnen doen na de havo. en OMFG ik kreeg vorige week mijn rapport en ik sta maar 2 onvoldoendes OMFG ik ben zo goed ( even ter vergelijking, vorig jaar stond ik er rond deze tijd vijf/zes. en dat was de lazy derde) ajuu winterdepressie
Oud 02-01-2005, 18:04
Verwijderd
Ik ben vanochtend uit Antwerpen vertrokken en toen in Rotterdam met vrienden naar Oceans Twelve gegaan waar ik telkens in Tobias z'n arm kneep als George Clooney <3 in beeld kwam en dat vond hij op een gegeven moment niet meer leuk. Even door de stad gedwaald, jasje gekocht maar dat gaan we morgen rrruilen, thuis samen met Valérie smoothies gemaakt en film gekeken, gemsn't, nog eens film gekeken met Tobias & Valérie en m'n zus, even geslapen en nu ga ik zo wat eten en daarna mijn kamer wat opruimen & daarna misschien nog even bij een vriend langs.
Oud 02-01-2005, 18:14
grandmommy
grandmommy is offline
ohja en ik heb vanmiddg softijs met tia maria gemaakt en het zag er heel mooi egaal uit en het was superlekker yummmm
Oud 02-01-2005, 19:09
Susanne
Susanne is offline
net even fotos bekeken van oudjaarsnacht... mijn nichtje samen met een goede vriend van me vol in beeld
euhm vandaag verder niets interessants gedaan, straks ga ik misschien nog even naar een vriendje toe maar dat denk ik niet > super brak
Oud 02-01-2005, 19:20
Verwijderd
Ik was net foto's van the palace aan het bekijken en opeens kwam ik Ridder tegen
Oud 02-01-2005, 19:26
schimmel
schimmel is offline
uitslapen, lezen in bed, eten, over mn eindelijk aangesloten pick-up heen zitten kwijlen
Oud 02-01-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 02-01-2005 @ 20:20 :
Ik was net foto's van the palace aan het bekijken en opeens kwam ik Ridder tegen

Lekkere krullebol hè.

Overigens: boswandeling gemaakt, en ik ben kapot
Oud 02-01-2005, 20:41
ZerO
ZerO is offline
Zeeslag gespeeld , tv gekeken, poging tot opdracht maken, mislukt :/, gegeten, foto's bekeken en straks ga ik een film kijken, lekker lui want na de afgelopen dagen is dat het enige wat ik kan !
Oud 03-01-2005, 01:09
Verwijderd
Hmm, wakker geworden, tv in bed gekeken met Anna, opgestaan, broodjes gegeten, naar Lisse gegaan, daar familie bediend, koffie gedronken, naar huis gegaan, aan m'n Java spelletje zitten rommelen, met schimmeltje op contact gezocht zitten spammen, filosofisch gezwamd met Henk Mul, en nu ga ik weer verder in m'n coole boek:

Oud 03-01-2005, 01:20
Verwijderd
Gisteren lang uitgebrakt en daarna bier dfrinken, smoken en Battle Royale kijken. Zwaar spacende film Vandaag was er een familie brunch bij mij thuis maar daar heb ik dwars doorheen geslapen... op het moment dat ik naar beneden kwam om mijn familieleden te begroeten bleek dat ze net weg waren. Mijn vader zei nog: gelukkig ben je nog op tijd om mee te gaan naar de straatborrel bij de buren. Gelukkig was dat ook zo. Dus ik ben net na dat ik wakker werd meteen weerd aan het bier gegaan en heb bijna een heel krat op gezopen maar ik werd om de een of andere reden maar niet echt lam. Alle kotertjes uit de straat gingen eenn foodfight houden en de hele woonkamer van mn buren zatn onder het eten De kleine kotertjes besloten mij de schuld proberen te geven en dat vond ik zo grappig dat ik ze ff helpen opruimen. Toen stond opeens Vin samen met Chiel op de stoep en gingen we eerst naar de shop om wat voor te smoken, naar de bios om oceans 12 te tjekken(KUTFILM). en naar mijn huis om na te smoken. morgen werken
Oud 03-01-2005, 01:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-01-2005 @ 02:09 :
Hmm, wakker geworden, tv in bed gekeken met Anna, opgestaan, broodjes gegeten, naar Lisse gegaan, daar familie bediend, koffie gedronken, naar huis gegaan, aan m'n Java spelletje zitten rommelen, met schimmeltje op contact gezocht zitten spammen, filosofisch gezwamd met Henk Mul, en nu ga ik weer verder in m'n coole boek:

[afbeelding]
ghehe ik heb 'm vandaag teruggekregen van 'n maat van me aan wie ik 'm had uitgeleend. ik ga 'r ook maar weer 'ns in beginnen.
Oud 03-01-2005, 02:22
Verwijderd
Te laat wakker geworden
geen fuck uitgevoerd
in het cafe gehangen
dure speciaalbiertjs gehad
naar huis gegaan
me voorgenomen te gaan slapen
en nu 2 en een half uur later
nog steeds lam op dit gele kutforum & msn hangen.

crisis ik ga slapen
Oud 03-01-2005, 03:01
Verwijderd
Om halfzeven 's avonds m'n bed uit, wakkergebeld door 'n 'dinnie. Kleren aan, naar 'n een of ander fout gristenmetal feestje, want 't joch dat zij leuk vindt zou eventueel ook komen. Veel tof langharig tuig, maar dat joch was er niet en voor de rest zoog het een beetje, dus vroeg naar huis.

Voor de rest - sm0ken, MSN en meer van die nutteloze ongein. Ik ga zometeen maar aan D2 <3
Oud 03-01-2005, 07:26
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
vannacht gebeld.
vanmorgen te vroeg op.
nu op mn werk.
Oud 03-01-2005, 09:33
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
en nu verveel ik me.
want het is MEGA rustig...
Oud 03-01-2005, 11:32
Verwijderd
vet brak geslapen en een uur te vroeg wakker geworden. kon niet meer in slaap komen ben nu vet brak en moet de hele dag werken. heb er totaal geen fucking zin in. ik ga echt een brakke kankerdag te gemoed dus
Oud 03-01-2005, 11:36
655321
655321 is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-01-2005 @ 11:32 :
vet brak geslapen en een uur te vroeg wakker geworden. toch weer gaan slapen ben nu vet brak en moet de hele dag leren. heb er totaal geen fucking zin in. ik ga echt een brakke kankerdag te gemoed dus
Oud 03-01-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 03-01-2005 @ 03:22 :
Te laat wakker geworden
geen fuck uitgevoerd
in het cafe gehangen
dure speciaalbiertjs gehad
naar huis gegaan
me voorgenomen te gaan slapen
en nu 2 en een half uur later
nog steeds lam op dit gele kutforum & msn hangen.

crisis ik ga slapen
Wie ging er ook alweer vroeg slapen?
Oud 03-01-2005, 11:40
Verwijderd
Ik probeerde vroeg te gaan slapen maar ik sliep pas rond 3 uur ofzo. En toen werd ik nog een paar keer wakker.. hmm. Uiteindelijk kon ik om half 12 opstaan en tja nu zit ik hier.

Vakantie, dus ach.
Oud 03-01-2005, 11:47
Poppycock
Poppycock is offline
Ik probeerde eindelijk te slapen maar dat lukte niet en toen ik eindelijk sliep ging ik dromen over de zoektocht naar dunks en dat die onvindbaar waren en niemand ze meer kende en ik MOEST ze hebben omdat anders iets heel ergs zou gebeuren met de wereld.
En dat is zo frustrerend de schoenen die je wilt niet kunnen vinden. Dus nu wil ik persé vandaag mn schoenen hebben.
Oud 03-01-2005, 14:11
vixen
vixen is offline
Citaat:
655321 schreef op 03-01-2005 @ 12:36 :
Sloetje, echt, was de thee niet lekker?

Ik heb oo rot geslapen, gisteravond ben ik eerst naar t bos gegaan en daar heb ik gepraat met mn exdinges en toen bleef ie slapen en toen uhm, heb ik dus weinig geslapen en dat was rot en nu ben ik net wakker en we gaan vandaag allebei leren. Ahyeah.

Regels voor berichten