Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 18:34
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*
Oud 19-01-2005, 20:15
Freestyler*
Freestyler* is offline
mensen vinden mij kennelijk erg betrouwbaar
zeggen dat als ik de piloot zou zijn van het vliegtuig, ze zo in zouden stappen
Oud 19-01-2005, 20:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik had het wekenlang zo druk dat ik niet eens tijd had om na te denken
nu ben ik een halve dag vrij en is er niets dan leegte
Oud 19-01-2005, 21:09
Verwijderd
Ik ben het gewoon nu zat. Wat mijn probleem is? Dát. Wat ik GODVERDOMME niet wil uitleggen. Niet kán uitleggen. Omdat er toch helemaal niemand is die het ooit eens zal begrijpen. Omdat ik toch niemand zo erg kan vertrouwen het kwijt te willen. Waarom is het allemaal zo fucking moeilijk. Het gaat verdomme altijd hetzelfde, altijd, altijd, altijd. Straks gaat het weer helemaal van voren af aan.
En ik zit verdorie nog te janken ook. Altijd hetzelfde liedje. Ik ben het zat. Stop allemaal maar.

I really feel that I'm losing my best friends
I can't believe this could be the end
Oud 19-01-2005, 21:33
Verwijderd
Nee, niet nu... Ik moet eerlijk zijn, maar begrip van een van beide partijen zal ik er toch niet voor krijgen. Logisch, want van buitenaf is het ook niet te snappen. Teveel moeilijkheden maken het niet mogelijk. Damn, het wordt te complex . Waar stopt het...? Ik heb het zelf in de hand, en dat maakt het ook zo moeilijk.
Oud 19-01-2005, 21:51
rare kwast
rare kwast is offline
owwww...ik kan het echt niet uit staan..
ben ik jaloers ofzo? voel me echt zo een jaloerse trut
maar denk dat ik meer onzekerheid is
aaaaahrg.......ik haat je
Oud 19-01-2005, 21:51
shibby almighty
shibby almighty is offline
Waarom? altijd gezeik.
Waarom altijd verliefd worden op meisjes waar je onmogelijk een relatie mee kunt hebben. Waarom vorige week met iemand anders kussen, damn ik haat, het bier mijn eigen domheid. Natuurlijk kuste zei net als mij met iemand anders. Waarom werd ik wel boos op haar terwijl ik hetzelfde deed?. Waarom zocht ze een week geleden contstant contact, probeerde ze me steeds te kussen en gebruikt ze me nu alleen nog maar als een kussen als we op de bank liggen.
Ik wil haar vergeten maar dat lijkt wel onmogelijk asl je ik er elke dag zie
Iniedergeval is het dit keer ook aanmezelf te danke dat het weer gezeik is, maar of dat positief is
Oud 19-01-2005, 21:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag me uit laten schrijven bij het Studiepunt en bij het Secretariaat. Van de docent -coole vent, ik ga hem missen- mocht ik dit laatste college nog aanwezig zijn, omdat het toch alleen nog maar referaten waren. Gelukkig, want ik heb me rótgelachen! Er is dus één iemand in onze werkgroep die commentaar kan leveren zoals Jan-Jaap van der Wal dat in 'Dit was het nieuws' kan doen; echt super! Ook was er een referaat van iemand die het bracht in plat Brabants en op een komische manier. Alsof ik mijn leraar Geschiedenis van de middelbare school weer voor me zag; geweldig! Na college nog met z'n allen de kroeg in geweest om afscheid te nemen. En het viel me zwaar, heel zwaar. Ongelooflijk hoe snel je je aan mensen hecht en zij aan jou. Het zijn fijne mensen en ik ben blij dat ik ze heb leren kennen en ik ga ze missen, stuk voor stuk.
Oud 19-01-2005, 22:52
rare kwast
rare kwast is offline
Dit gaat nooit goed, waarom kan ik dan niet gewoon mee doen? waarom moet ik nou weer denken dat ik niet goed genoeg ben..
ik word paranoia van mn eigen gedachte
Oud 19-01-2005, 23:32
rare kwast
rare kwast is offline
ja hoor... nu kan ik weer niet stoppen met huilen
stomme gesprekken ook
Oud 19-01-2005, 23:55
Marcade
Marcade is offline
..

zucht.
Oud 20-01-2005, 06:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-01-2005 @ 00:55 :
..

zucht.
ja
Oud 20-01-2005, 08:07
JJ13
JJ13 is offline
ik ben zo moe en ik heb beloofd om vanavond mee uit te gaan, maar ik ben echt zo moe.
Oud 20-01-2005, 08:37
rare kwast
rare kwast is offline
zzooo heerlijk en lang geslapen alles gaat maar rond en rond en rond en rond...
Oud 20-01-2005, 09:18
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Citaat:
Mushu schreef op 19-01-2005 @ 22:09 :
Ik ben het gewoon nu zat. Wat mijn probleem is? Dát. Wat ik GODVERDOMME niet wil uitleggen. Niet kán uitleggen. Omdat er toch helemaal niemand is die het ooit eens zal begrijpen. Omdat ik toch niemand zo erg kan vertrouwen het kwijt te willen. Waarom is het allemaal zo fucking moeilijk. Het gaat verdomme altijd hetzelfde, altijd, altijd, altijd. Straks gaat het weer helemaal van voren af aan.
En ik zit verdorie nog te janken ook. Altijd hetzelfde liedje. Ik ben het zat. Stop allemaal maar.

I really feel that I'm losing my best friends
I can't believe this could be the end
Geldt ook voor mij.

Death seems the only option
Why can't we just get along?
Why does everything have to be so hard?
They belong together
Why are they the only ones
Who don't seem to notice that?
Oud 20-01-2005, 09:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
arrgh, k heb het hier echt gehad..
Ik wil mijn eigen huis, geen gezeur van anderen. Geen herrie van anderen, gewoon rust.
2 huisgenootjes en mijn begeleider zijn wel oke, maar de rest.. helP!!!!! Dit huis is raar ...

Altrecht gaat nog super lang duren, mag nu eerst wachten dat er een hulpverlener vrij komt..
Maar dat mens begon over een opname, ze zegt dat het dan sneller gaat omdat ik dan verder kan dan regio Utrecht.
Maar dat wil ik helemaal niet..

maar ik wil wel ff rust... maar waar vind je die..
Oud 20-01-2005, 10:50
Gothic
Gothic is offline
Wie o wie heeft gister Dr Phill gezien? Ik heb alleen het begin gezien met Marty en Erin. En ik weet niet hoe het afgelopen is... ik heb het gezien tot het gesprek dat Marty die schuld opbiechte, hoe is het verder gegaan? Ging het beter nu? Gaan ze nog scheiden?
Oud 20-01-2005, 11:02
leucomelas
leucomelas is offline
gisteren me kamer opgeruimd, geeft fijn gevoel.... ksnap niet waarom hij niet gewoon zegt wat ie wil... of het vraagt... een kusje kan ie dan wel weer vragen goed, hijs gewoon vreemd
net armbandje gevonden helemaal blij, beeld me maar in dat het van vriendje af komt, want vandaag hebben we 2 jaar en 11 maanden.... ik weet het iig...
Oud 20-01-2005, 11:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet het niet. Het liefste zou ik weer jankend in mijn bedje gaan liggen. Gelukkig hoef ik vanmiddag niet te werken.
Na ons telefoontje van gisteren voel ik me raar. Niet meer compleet overstuur, maar ook niet gerust. Ik hoop dat we vanavond kunnen praten. Ik weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat hij uit kan leggen wat hij bedoelt.... Zodat ik het ook begrijp.
Ik heb nu echt het gevoel dat hij afstand aan het nemen is, en dat het over een maand of wat uit gaat. En dat wil ik niet, want ik hou van hem, wij horen bij elkaar! Dacht ik tenminste.
Ik snap het niet, ik wist echt niet dat hij zo twijfelde...
En ik mag van mezelf niet huilen nu!
Oud 20-01-2005, 16:51
rare kwast
rare kwast is offline
zo, ik zou graag even een applaus willen ontvangen..ben vandaag jankend de klas uit gegaan..

we hadden training voor de stage (ben laatste jaars en er zitten dan ook nog wat 2de jaars bij) en we moesten op een "collega" oefenen...iedereen had dikke lol maar het werd ineens te veel
storte in en nu het wel bekende faal gevoel...waarom doe ik de opleiding nog? oke ik ben er bijna maar wat voor een verpleegkundige moet ik wel niet worden..dat ik het nooit eerder gezien heb dat dit beroep niets voor mij is
Oud 20-01-2005, 18:34
marrel
marrel is offline
wat gister zo goed ging, waarom ik zo trots was op mezelf, wat vanmorgen een oplossing leek voor een groot probleem waar ik mee zit, ja... dat is nu allemaal verdwenen en niet waar

En als ze dit nou eens in zag:

je kent mijn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies
in gedachten
ben je verder dan het heden
wil je terug naar je verleden
zegt je dat iets
het is al lang verleden tijd
Oud 20-01-2005, 20:45
Verwijderd
omg ik blijf gewoon dubbel liggen van t lachen

je zoon kwabbernoot noemen

omg

ik blijf erin
Oud 20-01-2005, 21:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 20-01-2005 @ 21:45 :
omg ik blijf gewoon dubbel liggen van t lachen

je zoon kwabbernoot noemen

omg

ik blijf erin
Wie noemt z'n kind dan Kwabbernoot?
Dubbel fout natuurlijk, want Kwabbernoot is helemaal niet z'n voornaam, maar z'n achternaam.

Maar goed:

Er zit een heel lief meisje in de put. Een meisje waar ik -vriendschappelijk gezien- heel veel van hou. Een meisje dat ik helaas niet kan helpen, want ik kan absoluut niet tot haar doordringen.
Oud 20-01-2005, 21:47
Ruudje
Ruudje is offline
laat maar... van mij hoeft het niet meer
het betekent toch niks voor jou
voor mij ook niet... niet meer
Oud 20-01-2005, 21:50
OceanEye
OceanEye is offline
Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan hem. Hoe kan je zo enorm rasistisch zijn? Zo een verschrikkelijk zwart/witte kijk op het leven hebben? Vuile boer. Wat een boer niet kent dat haat ie. Bleh. Ik wil niks, helemaal niks meer met hem te maken hebben.

Sorry voor alle boeren die zich aangesproken voelen.
Oud 20-01-2005, 22:49
Nona
Nona is offline
Soms heb ik echt even geen idee wat ik met hem aan moet... Aan de ene kant moet ik gewoon duidelijk zijn over wat ik wel en niet wil, aan de andere kant kan hij er toch ook vrij weinig aan doen... Tja, en om dan boos te worden om iets dat echt tussen mijn oren zit... En hij voelt zich al schuldig als hij mijn gezicht ziet, maar wat heeft hij daaraan? En wat heb ik daaraan?

*slapen*
Oud 20-01-2005, 22:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Op dit moment voel ik me een heel stuk beter: we hebben gepraat en ik hoef me -in ieder geval voorlopig- volgens mij geen zorgen te maken. Ik had zijn relaas wat overtrokken. Niet zo gek, al zeg ik het zelf. Maar toch, gelukkig maar.
Want ik hou van hem... Ik zou het erg moeilijk hebben zonder hem.
Verder ga ik nu slapen, want morgen komt de chaos-dag. Als ik maar niets vergeet mee te nemen, want dat zou meteen een grote begin-blunder zijn. En ik ben benieuwd wat er nu precies van me verwacht wordt; wat had er al gedaan moeten zijn (wat we/ik nog niet gedaan heb/ben)?
Oud 20-01-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-01-2005 @ 22:55 :
Vandaag me uit laten schrijven bij het Studiepunt en bij het Secretariaat. Van de docent -coole vent, ik ga hem missen- mocht ik dit laatste college nog aanwezig zijn, omdat het toch alleen nog maar referaten waren. Gelukkig, want ik heb me rótgelachen! Er is dus één iemand in onze werkgroep die commentaar kan leveren zoals Jan-Jaap van der Wal dat in 'Dit was het nieuws' kan doen; echt super! Ook was er een referaat van iemand die het bracht in plat Brabants en op een komische manier. Alsof ik mijn leraar Geschiedenis van de middelbare school weer voor me zag; geweldig! Na college nog met z'n allen de kroeg in geweest om afscheid te nemen. En het viel me zwaar, heel zwaar. Ongelooflijk hoe snel je je aan mensen hecht en zij aan jou. Het zijn fijne mensen en ik ben blij dat ik ze heb leren kennen en ik ga ze missen, stuk voor stuk.
Wat ga je nu doen?
Oud 21-01-2005, 02:44
JJ13
JJ13 is offline
op dit moment ben ik ontzettend bezopen, moest me ven van t hart.
Oud 21-01-2005, 05:34
Quiana
Quiana is offline
Pff, zenuwen voor zometeen.

Zoveel kan er nú niet meer gezegd worden toch..

Oud 21-01-2005, 07:02
snoopy
snoopy is offline
aaaaargh, ben zenuwachtig en gestresst. Heb zometeen een belangrijk tentamen én ik ga vanavond op wintersport met allemaal mensen die ik niet goed ken.

Bovendien voel ik me gefrustreerd omdat de cijfers van het vorige tentamen ergens moeten hangen, maar ik weet niet waar.

Ik vind t jammer dat ik m'n vriend nu alweer moet missen terwijl hij pas net terug is.
Oud 21-01-2005, 07:22
WolterB
WolterB is offline
Zo tentamen.
Ik weet dat ik het kan, voorbeeldtentamen was voldoende en zelfde soort vragen komen nu weer...
Waarom ben ik toch bang dat het misgaat?
Oud 21-01-2005, 09:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 20-01-2005 @ 23:56 :
Wat ga je nu doen?
Ik ga eerst -op advies van meer mensen die Geschiedenis deden en het jaar daarvoor voortijdig waren gestopt- een tijdje voor mezelf nemen. Eventjes doen wat ik leuk vind, wat tijd nemen voor m'n hobby's en veel lezen; kijken wat me interesseert. Ondertussen houd ik m'n bijbaantje. Daarna zal ik een tijdje gaan werken tot aan september en hoop ik tegen die tijd een nieuwe studie gevonden te hebben.
Oud 21-01-2005, 09:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik hoop maar dat ik het straks over m'n lippen krijg. Dat ik het ook écht durf te vragen. Want zoals het nu gaat, gaat het echt niet langer. Als ze me maar begrijpt...
Oud 21-01-2005, 10:16
WolterB
WolterB is offline
Tentamen ging okee, ben flink opgelucht
Oud 21-01-2005, 10:16
rare kwast
rare kwast is offline
waarom vasthouden aan iets dat ieder moment kan loslaten..
wat is er nog om voor vast te houden?
Oud 21-01-2005, 10:56
JJ13
JJ13 is offline
heb ik iets fout gezegd ofzo? kan ik me niet voorstellen. of ging er gewoon iets mis? en is er niks aan de hand? ik hoop t maar.
Oud 21-01-2005, 12:35
snoopy
snoopy is offline
wieh! 7,4! *doet vreugdedansje*
Oud 21-01-2005, 12:45
Verwijderd
Gisteren echt heerlijk gepraat en gehuild en geknuffeld. Maar waarom dan altijd dat gevoel achteraf? Ik voel me zo stom en nutteloos. weet niet meer wat ik moet doen. Wel of geen contact houden. Ik kan niet zonder hem, maar is dat wel zo, is dat niet iets wat ik me gewoon wijsmaak?
Oud 21-01-2005, 13:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ging naar mijn oude school, omdat ik dacht haar daar aan te treffen. Want ik had haar nodig. God, wat heb ik haar nodig! Maar ze was er niet. Ze is ziek thuis.

Wie ik daar wél aantrof, was m'n beste vriendin. Een onthaal met een knuffel. Ongebruikelijk lang. Er leek geen eind aan te komen. En bij het afscheid weer een knuffel en... all of a sudden... een kus! Een kus! Een kus van haar op m'n rechterwang! En d'r vriendje stond erbij en keek ernaar. En weg was ze. En ik bleef beduusd achter.

Oh my f*cking God, ik ben verliefd!
Oud 21-01-2005, 13:07
Verwijderd
het gaat nog steeds goed . volgende week es met mijn mentor praten om te kijken of ik een overgangsbewijs kan krijgen of halen en dan misschien volgend jaar mbo verpleegkunde gaan doen. of misschien mijn havo afmaken. maar ik moet niet te veel gaan plannen, straks lukt het toch niet, alles stapje voor stapje dan kom ik er ook wel.
Oud 21-01-2005, 17:58
away
away is offline
Mijn lieve tante heeft kanker. Na borstkanker en dikke darmkanker
heeft ze nu kanker in haar dunne darm. Het was nog toevallig dat ze het ontdekten. Ze werd geopereerd zodat ze haar stoma niet meer nodig zou hebben en toen zagen ze verdachte vlekjes op haar dunne darm. Kanker dus.

Fuck!!! Hoeveel (niks) kans heeft ze nu nog om beter te worden?
Ze wordt vast niet meer beter, ze gaat dood.

Nee...

Kankerkankerkankerzooi.
Oud 21-01-2005, 19:31
OceanEye
OceanEye is offline
AAAAAAAAAAAARG!

Wat een sukkel. Echt ik irriteer me mateloos aan 'm! Bah wat een sukkel.
Oud 21-01-2005, 19:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
F*ck! Ze kan pas dinsdag komen! Als ik tot die tijd dan maar geen gekke dingen doe.
Oud 21-01-2005, 20:33
Miracle
Miracle is offline
Godverdomme, jij ongelovelijke botte lul. Ga maar alleen! Zoek het maar uit! Flikker maar op!

*huil*

Ik hoop dat dit heel snel goed gaat komen....
Oud 21-01-2005, 20:43
marrel
marrel is offline
ik wou dat ik het los kon laten...
Oud 21-01-2005, 21:00
bliepmiep
bliepmiep is offline
het is gewoon zo zwaar kut en ik zit er weer mee

dus weer eens vriendlijk bedankt ik help nog eens iemand
Oud 21-01-2005, 21:02
Verwijderd
Waarom ben ik zo vreselijk lang van stof? Waarom kan ik niet gewoon een hoofdstuk van een bladzijde of zes schrijven...? Als het op een verslag met maar een hoofdstuk of 3 ging, dan was het niet zo erg, maar met 11 hoofdstukken is het niet handig om hoofdstukken van meer dan tien pagina's te schrijven... Vind een docent ook niet zo leuk, denk ik, om een verslag van meer dan honderd pagina's te krijgen. Maar goed, 't is wel één van de belangrijkste hoofdstukken, dus misschien moet ik het toch maar zo laten...ik heb m'n best gedaan, daar ligt het iig niet aan.

Ik moet geen boeken lezen waarvan ik weet dat ze herkenbaar zijn. 't is prettig, maar je gaat er zo van nadenken.

Morgenochtend ff snel naar de stad, daarna meteen door naar m'n schoonouders en daarna meteen door naar de wedstrijd en daarna meteen door naar een verjaardag...en daarna maar meteen door naar bed. En zondag een dagje min of meer rust (al moet ik nog redelijk wat huiswerk maken).
Oud 21-01-2005, 21:08
CSN
CSN is offline
Ik wil zo graag veilig zijn.
Oud 21-01-2005, 21:51
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten