Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 18:59
Verwijderd
Ik ook, navelpiercings zijn de max.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2005, 18:59
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ja exo neem er een zo een leuke met een dolfijntje
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:03
Verwijderd
Zou ik je daar plezier mee doen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:28
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 13-02-2005 @ 16:34 :
ik ook
dan moet je het vooral nemen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:07
Gangsta Boo
Gangsta Boo is offline
Ik vind piercings mooi..
maar niet als je er teveel hebt.

ik had zelf 14 in me oor,, ik heb er nu 6 uitgehaald zodat ik een neuspiercing mag.
ik heb een navelpiercing, onder in mijn navel,,
ik had eerst een boven maar die is uitgescheurt..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 10:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
drezzz schreef op 13-02-2005 @ 15:53 :
gewoon langsgaan bij je piercer, en kijken of ie daar trek in heeft?

Zo ben ik begonnen met tattooen...
Yup, mijn man ook. En zo hoop ik ooit te kunnen gaan piercen. Het is wel makkelijk als je snel contacten in dat wereldje hebt, zo van 'Oh, ik praat wel 'es met die en die'.

En als ik hier de reacties lees, 'tattoos zijn mooi maar met mate', ben ik blij dat ik straks wél helemaal volzit met tattoos, want nu blijkt wel weer: 1, 2 of 3 tatoo(tje)s is zo afgezaagd als ik weet niet wat. Dus moet ik er niks van hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 12:01
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 22-02-2005 @ 11:59 :
En als ik hier de reacties lees, 'tattoos zijn mooi maar met mate', ben ik blij dat ik straks wél helemaal volzit met tattoos, want nu blijkt wel weer: 1, 2 of 3 tatoo(tje)s is zo afgezaagd als ik weet niet wat. Dus moet ik er niks van hebben.
Alto!
Oud 22-02-2005, 18:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Silveria schreef op 22-02-2005 @ 13:01 :
Alto!
Au, dat doet pijn!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 10:38
infamous
infamous is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 22-02-2005 @ 19:45 :
Au, dat doet pijn!
alto!
Oud 23-02-2005, 10:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
infamous schreef op 23-02-2005 @ 11:38 :
alto!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 10:47
Fog
Fog is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 22-02-2005 @ 11:59 :
Yup, mijn man ook. En zo hoop ik ooit te kunnen gaan piercen. Het is wel makkelijk als je snel contacten in dat wereldje hebt, zo van 'Oh, ik praat wel 'es met die en die'.

je doet het toch voor jezelf omdat je het mooi vind niet omdat het anders afgezaagd is...als je 1 2 of 3 mooi vind, waarom zou je het dan anders doen, er zijn ook nog mensen die helemaal onder zitten gewoon niet MOOI vinden. ik snap echt niet dat je je daar zo aan kan ergeren, en als je man er aan verdiend vind ik het al helemaal debiel om je eigen klanten uit te lachen omdat jij toevallig meer tattoos mooi vind...kwestie van smaak lijkt me..ik ben blij dat mijn vriend die helemaal onder zit mij niet uitlacht omdat ik er "maar" 1 heb.
Oud 23-02-2005, 11:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Fog schreef op 23-02-2005 @ 11:47 :
je doet het toch voor jezelf omdat je het mooi vind niet omdat het anders afgezaagd is...als je 1 2 of 3 mooi vind, waarom zou je het dan anders doen, er zijn ook nog mensen die helemaal onder zitten gewoon niet MOOI vinden. ik snap echt niet dat je je daar zo aan kan ergeren, en als je man er aan verdiend vind ik het al helemaal debiel om je eigen klanten uit te lachen omdat jij toevallig meer tattoos mooi vind...kwestie van smaak lijkt me..ik ben blij dat mijn vriend die helemaal onder zit mij niet uitlacht omdat ik er "maar" 1 heb.
Ja, OK, maar ik vind het altijd zo jammer dat typetjes met wie ik niet geassocieerd wil worden (breezers en zo) net zo'n tattoos hebben als ik.
Jij bent, zover ik weet, een ander type, bij wie het misschien wel mooi staat, 1 tattoo. Zo ben ik ooit ook begonnen, en toen vond ik het heel stoer en mooi. Nu wil ik liever iets extremer gaan, omdat ik daar wel van hou. Ik hou van grote stukken, die in elkaar doorlopen, en niet van 3 losse stukjes op zich. Dat vind ik een beetje vreemd staan.
Ik wil niet tattoos hebben zoals iedereen ze heeft, wat NIET wil zeggen dat ik alto ben of wat dan ook. En inderdaad, niet iedereen hoeft veel tattoos mooi te vinden, maar er zijn zóveel mensen die het alleen doen omdat ze 'gewoon een tattoo' willen om stoer te doen. En dat zijn er veel, maar niet iedereen natuurlijk.
En de klanten waar we soms om lachen, zijn vaak van die zielepoten die per se een tattoo willen maar te beroerd zijn om de minimumprijs van 50 euro te betalen. Dan denk ik 'je wilt het dus niet graag genoeg, je wilt er gewoon een om ruig te zijn'.
Mijn man zou me ook nooit belachelijk maken als ik geen of 1 tattoo had. Wat niet wil zeggen dat hij het niet stoerder vindt als een vrouw veel tattoos heeft. Overigens is dat niet de reden waarom ik er veel heb/wil.

Ik hoop dat je 't zo een beetje snapt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:07
matt trakker
matt trakker is offline
vampje ik snap dat je een gefrustreerd zeikwijf bent
Oud 23-02-2005, 11:09
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-02-2005 @ 12:05 :
Nu wil ik liever iets extremer gaan, omdat ik daar wel van hou. Ik hou van grote stukken, die in elkaar doorlopen, en niet van 3 losse stukjes op zich.
foto??
Oud 23-02-2005, 11:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 23-02-2005 @ 12:07 :
vampje ik snap dat je een gefrustreerd zeikwijf bent
Heb ik het tegen jou? Nee.

En deringmeester: op het moment zijn ze nog niet af, maar als het zover is zal ik wel es een foto maken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:12
deringmeester
deringmeester is offline
*wacht ik spanning*

aan wat voor afmetingen moet ik eigelijk denken?? Want ik vraag me af hoelang je over zoiets doet.
Oud 23-02-2005, 11:13
Verwijderd
lekker tribal oee
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 23-02-2005 @ 12:12 :
*wacht ik spanning*

aan wat voor afmetingen moet ik eigelijk denken?? Want ik vraag me af hoelang je over zoiets doet.
Zeg maar de hele bovenarm, tot zo'n 10 cm boven de elleboog. Ik wilde ook eerst de hele rug, maar daar zie ik voorlopig toch even vanaf.
Over die arm doe je ongeveer 4 x 2 uur. Moet wel erbij zeggen dat het helemaal geschaduwd is, en als je echt mooie schakeringen wilt hebben zit je wel een tijdje te kloten op één stukje.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:59
deringmeester
deringmeester is offline
hmm, ik kan me er iets bij voorstelle.
nogmaals, ik zou graag een foto zien.
(eens kijke wie er op dit topic dan gek gaat worden )
Oud 23-02-2005, 12:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 23-02-2005 @ 12:59 :
hmm, ik kan me er iets bij voorstelle.
nogmaals, ik zou graag een foto zien.
(eens kijke wie er op dit topic dan gek gaat worden )
Heel ff geduld dan nog
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 12:09
deringmeester
deringmeester is offline
k heb geen haast.
ik wil ooit nog eens een tattoo op mun rechter voet en dan een mooie

kom ff geen mooi plaatje vinden.
Oud 23-02-2005, 14:20
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-02-2005 @ 12:42 :
Zeg maar de hele bovenarm, tot zo'n 10 cm boven de elleboog. Ik wilde ook eerst de hele rug, maar daar zie ik voorlopig toch even vanaf.
Over die arm doe je ongeveer 4 x 2 uur. Moet wel erbij zeggen dat het helemaal geschaduwd is, en als je echt mooie schakeringen wilt hebben zit je wel een tijdje te kloten op één stukje.
2 uurmaar per keer... wat zijn dat nou voor mietjes tijden...
gelijk uur of 4 doorbikkelen ben je zo klaar... liever 4 uur dan om de zoveel tijd weer terug moeten komen en een eeuw met een half afgewerkte arm zitten...

volgende maand mijn rechteronderbeen vol zetten.

en je hele bovenarm zeg je, wat voor stijl>?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 23-02-2005 @ 15:20 :
2 uurmaar per keer... wat zijn dat nou voor mietjes tijden...
gelijk uur of 4 doorbikkelen ben je zo klaar... liever 4 uur dan om de zoveel tijd weer terug moeten komen en een eeuw met een half afgewerkte arm zitten...

volgende maand mijn rechteronderbeen vol zetten.

en je hele bovenarm zeg je, wat voor stijl>?
Nou, hij gaat altijd maar zolang door, omdat je op een gegeven moment teveel gaat bloeden en dan pakt de inkt niet meer goed. Het lijkt aanvankelijk alsof het wel mooi is geworden, maar wacht maar tot over een jaar. Vandaar de twee uur.

Stijl is een beetje...eh... Nou, ik heb nu een zwarte tribal waar 2 grote geschaduwde bloemen in zitten verwerkt (rood), daar zijn nu rode sterren op verschillende groottes bijgekomen, er komen nog zwart-wit bloemen bij en het geheel wordt compleet uitgeschaduwd.

Jij dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 15:33
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Nou, hij gaat altijd maar zolang door, omdat je op een gegeven moment teveel gaat bloeden en dan pakt de inkt niet meer goed. Het lijkt aanvankelijk alsof het wel mooi is geworden, maar wacht maar tot over een jaar. Vandaar de twee uur.
dat is niet helemaal waar. Tis wel lastiger om de inkt erin te krijgen, maar als ie zit zit ie hoor.

Citaat:
1, 2 of 3 tatoo(tje)s
ik heb er 3.

2 onderbenen en een arm...

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 15:49
Fog
Fog is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-02-2005 @ 12:05 :
Ja, OK, maar ik vind het altijd zo jammer dat typetjes met wie ik niet geassocieerd wil worden (breezers en zo) net zo'n tattoos hebben als ik.
Jij bent, zover ik weet, een ander type, bij wie het misschien wel mooi staat, 1 tattoo. Zo ben ik ooit ook begonnen, en toen vond ik het heel stoer en mooi. Nu wil ik liever iets extremer gaan, omdat ik daar wel van hou. Ik hou van grote stukken, die in elkaar doorlopen, en niet van 3 losse stukjes op zich. Dat vind ik een beetje vreemd staan.
Ik wil niet tattoos hebben zoals iedereen ze heeft, wat NIET wil zeggen dat ik alto ben of wat dan ook. En inderdaad, niet iedereen hoeft veel tattoos mooi te vinden, maar er zijn zóveel mensen die het alleen doen omdat ze 'gewoon een tattoo' willen om stoer te doen. En dat zijn er veel, maar niet iedereen natuurlijk.
En de klanten waar we soms om lachen, zijn vaak van die zielepoten die per se een tattoo willen maar te beroerd zijn om de minimumprijs van 50 euro te betalen. Dan denk ik 'je wilt het dus niet graag genoeg, je wilt er gewoon een om ruig te zijn'.
Mijn man zou me ook nooit belachelijk maken als ik geen of 1 tattoo had. Wat niet wil zeggen dat hij het niet stoerder vindt als een vrouw veel tattoos heeft. Overigens is dat niet de reden waarom ik er veel heb/wil.

Ik hoop dat je 't zo een beetje snapt.

sorry hoor maar ik vind een tribal en bloemen nou ook niet iets "wat niet iedereen heeft". en niemand neemt een tattoo om er gewoon een te hebben, toch echt wel omdat je het mooi vind, als je het niet mooi vind kan je je er namelijk ook niet "ruig"mee voelen. en lang niet iedereen bloed. als JIJ tattoos mooi vind waarom maak je je dan zo druk om waar andere mensen je misschien mee associeren, laat iedereen gewoon lekker doen en denken waar die zelf zin in heeft en ben blij met wat jij hebt.
Oud 23-02-2005, 16:13
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik vind tattoos eigenlijk alleen stoer als ze lekker groot zijn, gewoon huppa, doe alles maar.
Die kleine frutseldingen vind ik niet mooi, dat vind ik pas ordinair. Als je iets laat vereeuwigen op je lichaam laat het dan meteen een kickass gigantische tattoo zijn
Piercings zijn ordinair als het een gouden neusknop-met-nep-diamant is, als het gewoon titanium o.i.d. dan is het ook al zijn 't er veel. Téveel vind ik pas als je aan de 30 komt bij alleen je gezicht.
Ik heb geen tatoo's en alleen een sneue tragus piercing, omdat ik een twijfelkont ben. Als ik wat ouder ben en het allemaal toch niet meer kan rotten, dan zet ik wel een tatoo denk ik, en een flinke ook.
Oud 23-02-2005, 16:29
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-02-2005 @ 15:47 :

Stijl is een beetje...eh... Nou, ik heb nu een zwarte tribal waar 2 grote geschaduwde bloemen in zitten verwerkt (rood), daar zijn nu rode sterren op verschillende groottes bijgekomen, er komen nog zwart-wit bloemen bij en het geheel wordt compleet uitgeschaduwd.

Jij dan?
ik bloed voor geen meter ook niet bij vier uur. Maar na vier uur heb ik het wel gehad...

en tribals bah... bah bah

mijnrechteronderbeen word nightmare before christmas been...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 23:08
infamous
infamous is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 23-02-2005 @ 17:29 :
ik bloed voor geen meter ook niet bij vier uur. Maar na vier uur heb ik het wel gehad...

en tribals bah... bah bah

mijnrechteronderbeen word nightmare before christmas been...
niiiiiice!!!
Oud 24-02-2005, 10:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Fog schreef op 23-02-2005 @ 16:49 :
sorry hoor maar ik vind een tribal en bloemen nou ook niet iets "wat niet iedereen heeft". en niemand neemt een tattoo om er gewoon een te hebben, toch echt wel omdat je het mooi vind, als je het niet mooi vind kan je je er namelijk ook niet "ruig"mee voelen. en lang niet iedereen bloed. als JIJ tattoos mooi vind waarom maak je je dan zo druk om waar andere mensen je misschien mee associeren, laat iedereen gewoon lekker doen en denken waar die zelf zin in heeft en ben blij met wat jij hebt.
Een tribal OP ZICH ja, en bloemen OP ZICH. Maar dan heb jij mijn stukje nog niet gezien, want het is zelf ontworpen en zeer uniek.

En Fayla:
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 11:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
drezzz schreef op 23-02-2005 @ 16:33 :
dat is niet helemaal waar. Tis wel lastiger om de inkt erin te krijgen, maar als ie zit zit ie hoor.
Ja, dat klopt ook. Ik was ff in de war.
Bij mij kan 'ie idd nooit té lang doorgaan, omdat de inkt dan pas pakt als 'ie een kwartier op één stukje zit te needelen omdat ik bloed.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:19
Fog
Fog is offline
volgens mij heeft anouk ook iets tribal achtigs met bloemen
Oud 24-02-2005, 16:14
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 24-02-2005 @ 11:47 :
Een tribal OP ZICH ja, en bloemen OP ZICH. Maar dan heb jij mijn stukje nog niet gezien, want het is zelf ontworpen en zeer uniek.

En Fayla:
hallo iedere goeie tattoo is custom... en dus uniek

en sorry ik heb nog nooit een mooie tribal tattoo gezien
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:49
Mindfields
Mindfields is offline
Tattoo's en piercings; beiden cool.
Heb zelf een neuspiercing, wil er nog een paar, en dit als tattoo:

Letters heb ik van een cd-cover afgehaald.
Oud 24-02-2005, 17:00
^PK
^PK is offline
ik heb N navelpiercing.. en ik vin hem mo0i (anders had ik hm niet gen0me duhu) mjaa

-xXx-
Oud 24-02-2005, 17:02
drezzz
drezzz is offline
wacht
Citaat:
hallo iedere goeie tattoo is custom... en dus uniek
Ik kom anders regelmatig hele mooie standaard flash tegen. Standaard shit die veel meer betekenis hebben dan laten we zeggen een Nightmare before Xmass tattoo

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 17:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
drezzz schreef op 24-02-2005 @ 18:02 :
wacht

Ik kom anders regelmatig hele mooie standaard flash tegen. Standaard shit die veel meer betekenis hebben dan laten we zeggen een Nightmare before Xmass tattoo
Tja, ik vind die film bijvoorbeeld super vet, daarom zou ik best zo'n tattoo willen. Voor mij heeft het dus wel een grote betekenis.
Oud 24-02-2005, 17:17
meepmiepje
meepmiepje is offline
Er zijn hier mensen op het forum die het beeld van tattoos en piercings direct combineren met ordinair en asociaal. Ik heb zelf in oktober 2004 een tatoeage laten zetten op mijn venusheuvel. Het is een tatoeage die voor mij een speciale betekenis heeft. Ik zal bij sollicitatiegesprekken echter nooit afgewezen worden vanwege mijn tatoeage, simpelweg omdat hij niet in het zicht geplaatst is. Ik zou zelf ook niet als een wat oudere, en dan waarschijnlijk uitgezakte, dame met mijn kleinkindje in het zwembad willen zijn, waarbij iedereen een groenvervaagde tatoeage zal zien. Of ik voldoe aan het beeld van ordinair en asociaal, betwijfel ik. Zoals vaak wordt gesuggereerd dat tatoeages en piercings iets is voor de 'kanslozen' en zogenaamde 'laagopgeleiden', klopt in mijn geval ook niet. Ik ben dol op leren, doe gymnasium, lees ontzettend graag en -niet lachen- hou me zelfs graag bezig met legpuzzels.
En één ding moeten jullie toegeven, bij tatoeages denk je niet snel aan legpuzzels, of wel? Dus ik denk dat misschien dat de tatoeage en de piercing wel eens zo 'geïntegreerd' zouden kunnen zijn in onze samenleving, dat er niet meer een bepaald beeld bij valt op te roepen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 17:34
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-02-2005 @ 18:07 :
Tja, ik vind die film bijvoorbeeld super vet, daarom zou ik best zo'n tattoo willen. Voor mij heeft het dus wel een grote betekenis.
iets supervet vinden is niet echt heel diep he! Ik bedoel, begrijp me niet verkeerd, ik heb hele zelfgetekende custom stukken, en daartussendoor dingen die rechtstreeks uit een boekje komen, dus ik snap het wel, maar ik heb het niet zo op "ow maar dit heeft zo'n superpersoonlijke betekenis, en tribals niet".
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 17:53
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
drezzz schreef op 24-02-2005 @ 18:34 :
iets supervet vinden is niet echt heel diep he! Ik bedoel, begrijp me niet verkeerd, ik heb hele zelfgetekende custom stukken, en daartussendoor dingen die rechtstreeks uit een boekje komen, dus ik snap het wel, maar ik heb het niet zo op "ow maar dit heeft zo'n superpersoonlijke betekenis, en tribals niet".
Wat je zelf tekent is natuurlijk wel erg uniek, maar op de 2e plaats, vóór dingen zoals tribals en bloempjes, komt dan voor mij logo's van bands of films ofzo. De tattoo die ik hier gepost heb is van Bad Religion, iets wat ik nu tot één van mijn hobbys kan rekenen, het is natuurlijk wel een bestaand iets (al is het samengevoegd), maar de waarde die je eraan hecht is denk ik toch iets belangrijker dan de 'unieke waarde'.
Oud 25-02-2005, 10:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Fog schreef op 24-02-2005 @ 16:19 :
volgens mij heeft anouk ook iets tribal achtigs met bloemen
Mijne is echt 1000x mooier, al zeg ik het zelf. En toch ook weer heel anders hoor, doordat er ook sterren, vlinders, libellen en de hele zooi inzitten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 11:28
drezzz
drezzz is offline
nee anouk heeft japanse golven met bloemen, maar dan echt heel beroerd gezet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 11:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
drezzz schreef op 25-02-2005 @ 12:28 :
nee anouk heeft japanse golven met bloemen, maar dan echt heel beroerd gezet.
Idd!

Dat is dus zo'n stuk van 'kom, laten we het er lekker in één keer op zetten, ook al gaat het na 5 uur niet meer zo goed, zijn wij er vanaf'. Zo'n tattoo is dat.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 11:57
r0b-i
r0b-i is offline
Ik vind tattoo's niet ordinair
ordinair word sowieso te pas en onpas gebruikt

Ik vind inderdaad wel dat je per geval moet kijken
ik ken iemand die de Kuip op zijn arm heeft
dat kan ik niet begrijpen

als ik zelf een tattoo zou nemen zou het op mijn kuit of zij zijn
of eventueel mijn schouder en dan niet zo lelijk gekleurd als Osbourne en vooral geen tribals
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 13:36
Freggol
Freggol is offline
Laatst zag ik nog een kerel met een navel piercing hoe gay
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:01
Fog
Fog is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 25-02-2005 @ 12:34 :
Idd!

Dat is dus zo'n stuk van 'kom, laten we het er lekker in één keer op zetten, ook al gaat het na 5 uur niet meer zo goed, zijn wij er vanaf'. Zo'n tattoo is dat.
ik ken genoeg tattoos die in een keer (5 uur en ook wel meer uren) gezet zijn en er (ook na heel veel jaren) nog heel mooi uitzien..dat ligt echt niet zo hard aan hoelang achter elkaar, meer aan de kwaliteit...
Oud 25-02-2005, 18:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Fog schreef op 25-02-2005 @ 16:01 :
ik ken genoeg tattoos die in een keer (5 uur en ook wel meer uren) gezet zijn en er (ook na heel veel jaren) nog heel mooi uitzien..dat ligt echt niet zo hard aan hoelang achter elkaar, meer aan de kwaliteit...
Ik zeg niet dat je er niks van weet of zo he, maar misschien dat je nooit een echt goed stuk hebt gezien tegenover een matig of slecht stuk.

Er komen bij mijn man in de shop mensen die waanzinnig trots zijn op hun zgn. prachtig gezette tattoo, bij een andere, vaak achterbuurt- tattoeeerder, terwijl het dan gewoon écht slecht gezet is.

Dus niet meteen rologen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:22
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
drezzz schreef op 24-02-2005 @ 18:02 :
wacht

flash kan mooi zijn, maar ik laat het liever custom doen.. geef je toch je eigen swing aan je tattoo...

En van mij hoeft een tattoo echt niks te betekenen zet iets omdat ik het mooi vind, niet omdat het wat moet betekenen, vind dat altijd zo'n gelul
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 23:25
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
drezzz schreef op 24-02-2005 @ 18:34 :
vind tribals gewoon heel heel heel erg lelijk, maar goed het is ook een kwestie van smaak, maar ik kan er niet zo goed tegen als ik echt niets uit een tattoo kan halen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 11:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
r0b-i schreef op 25-02-2005 @ 12:57 :
Ik vind tattoo's niet ordinair
ordinair word sowieso te pas en onpas gebruikt

Ik vind inderdaad wel dat je per geval moet kijken
ik ken iemand die de Kuip op zijn arm heeft
dat kan ik niet begrijpen

als ik zelf een tattoo zou nemen zou het op mijn kuit of zij zijn
of eventueel mijn schouder en dan niet zo lelijk gekleurd als Osbourne en vooral geen tribals
Ozzy is de man ja? En zijn tattoos passen daarbij. Nu ben ik echt beledigd.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 13:05
drezzz
drezzz is offline
http://www.dd-tattoo.tk/

Misschien dat jullie even willen kijken en tips willen geven MBT design etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten