Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als ik hier de reacties lees, 'tattoos zijn mooi maar met mate', ben ik blij dat ik straks wél helemaal volzit met tattoos, want nu blijkt wel weer: 1, 2 of 3 tatoo(tje)s is zo afgezaagd als ik weet niet wat. Dus moet ik er niks van hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij bent, zover ik weet, een ander type, bij wie het misschien wel mooi staat, 1 tattoo. Zo ben ik ooit ook begonnen, en toen vond ik het heel stoer en mooi. Nu wil ik liever iets extremer gaan, omdat ik daar wel van hou. Ik hou van grote stukken, die in elkaar doorlopen, en niet van 3 losse stukjes op zich. Dat vind ik een beetje vreemd staan. Ik wil niet tattoos hebben zoals iedereen ze heeft, wat NIET wil zeggen dat ik alto ben of wat dan ook. En inderdaad, niet iedereen hoeft veel tattoos mooi te vinden, maar er zijn zóveel mensen die het alleen doen omdat ze 'gewoon een tattoo' willen om stoer te doen. En dat zijn er veel, maar niet iedereen natuurlijk. En de klanten waar we soms om lachen, zijn vaak van die zielepoten die per se een tattoo willen maar te beroerd zijn om de minimumprijs van 50 euro te betalen. Dan denk ik 'je wilt het dus niet graag genoeg, je wilt er gewoon een om ruig te zijn'. Mijn man zou me ook nooit belachelijk maken als ik geen of 1 tattoo had. Wat niet wil zeggen dat hij het niet stoerder vindt als een vrouw veel tattoos heeft. Overigens is dat niet de reden waarom ik er veel heb/wil. Ik hoop dat je 't zo een beetje snapt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En deringmeester: op het moment zijn ze nog niet af, maar als het zover is zal ik wel es een foto maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over die arm doe je ongeveer 4 x 2 uur. Moet wel erbij zeggen dat het helemaal geschaduwd is, en als je echt mooie schakeringen wilt hebben zit je wel een tijdje te kloten op één stukje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gelijk uur of 4 doorbikkelen ben je zo klaar... liever 4 uur dan om de zoveel tijd weer terug moeten komen en een eeuw met een half afgewerkte arm zitten... volgende maand mijn rechteronderbeen vol zetten. en je hele bovenarm zeg je, wat voor stijl>? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stijl is een beetje...eh... Nou, ik heb nu een zwarte tribal waar 2 grote geschaduwde bloemen in zitten verwerkt (rood), daar zijn nu rode sterren op verschillende groottes bijgekomen, er komen nog zwart-wit bloemen bij en het geheel wordt compleet uitgeschaduwd. Jij dan? |
![]() |
||
Citaat:
sorry hoor maar ik vind een tribal en bloemen nou ook niet iets "wat niet iedereen heeft". en niemand neemt een tattoo om er gewoon een te hebben, toch echt wel omdat je het mooi vind, als je het niet mooi vind kan je je er namelijk ook niet "ruig"mee voelen. en lang niet iedereen bloed. als JIJ tattoos mooi vind waarom maak je je dan zo druk om waar andere mensen je misschien mee associeren, laat iedereen gewoon lekker doen en denken waar die zelf zin in heeft en ben blij met wat jij hebt.
|
Ik vind tattoos eigenlijk alleen stoer als ze lekker groot zijn, gewoon huppa, doe alles maar.
Die kleine frutseldingen vind ik niet mooi, dat vind ik pas ordinair. Als je iets laat vereeuwigen op je lichaam laat het dan meteen een kickass gigantische tattoo zijn ![]() Piercings zijn ordinair als het een gouden neusknop-met-nep-diamant is, als het gewoon titanium o.i.d. dan is het ![]() Ik heb geen tatoo's en alleen een sneue tragus piercing, omdat ik een twijfelkont ben. Als ik wat ouder ben en het allemaal toch niet meer kan rotten, dan zet ik wel een tatoo denk ik, en een flinke ook.
||
Citaat:
en tribals bah... bah bah mijnrechteronderbeen word nightmare before christmas been... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En Fayla: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij kan 'ie idd nooit té lang doorgaan, omdat de inkt dan pas pakt als 'ie een kwartier op één stukje zit te needelen omdat ik bloed. |
![]() |
||
Citaat:
en sorry ik heb nog nooit een mooie tribal tattoo gezien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Er zijn hier mensen op het forum die het beeld van tattoos en piercings direct combineren met ordinair en asociaal. Ik heb zelf in oktober 2004 een tatoeage laten zetten op mijn venusheuvel. Het is een tatoeage die voor mij een speciale betekenis heeft. Ik zal bij sollicitatiegesprekken echter nooit afgewezen worden vanwege mijn tatoeage, simpelweg omdat hij niet in het zicht geplaatst is. Ik zou zelf ook niet als een wat oudere, en dan waarschijnlijk uitgezakte, dame met mijn kleinkindje in het zwembad willen zijn, waarbij iedereen een groenvervaagde tatoeage zal zien. Of ik voldoe aan het beeld van ordinair en asociaal, betwijfel ik. Zoals vaak wordt gesuggereerd dat tatoeages en piercings iets is voor de 'kanslozen' en zogenaamde 'laagopgeleiden', klopt in mijn geval ook niet. Ik ben dol op leren, doe gymnasium, lees ontzettend graag en -niet lachen- hou me zelfs graag bezig met legpuzzels.
En één ding moeten jullie toegeven, bij tatoeages denk je niet snel aan legpuzzels, of wel? Dus ik denk dat misschien dat de tatoeage en de piercing wel eens zo 'geïntegreerd' zouden kunnen zijn in onze samenleving, dat er niet meer een bepaald beeld bij valt op te roepen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is dus zo'n stuk van 'kom, laten we het er lekker in één keer op zetten, ook al gaat het na 5 uur niet meer zo goed, zijn wij er vanaf'. Zo'n tattoo is dat. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind tattoo's niet ordinair
ordinair word sowieso te pas en onpas gebruikt Ik vind inderdaad wel dat je per geval moet kijken ik ken iemand die de Kuip op zijn arm heeft dat kan ik niet begrijpen als ik zelf een tattoo zou nemen zou het op mijn kuit of zij zijn of eventueel mijn schouder en dan niet zo lelijk gekleurd als Osbourne ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er komen bij mijn man in de shop mensen die waanzinnig trots zijn op hun zgn. prachtig gezette tattoo, bij een andere, vaak achterbuurt- tattoeeerder, terwijl het dan gewoon écht slecht gezet is. Dus niet meteen rologen. |
![]() |
||
Citaat:
En van mij hoeft een tattoo echt niks te betekenen zet iets omdat ik het mooi vind, niet omdat het wat moet betekenen, vind dat altijd zo'n gelul |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.dd-tattoo.tk/