Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Met Dawson's Creek 2 seizoenen lang. En ik leek wel te zeuren destijds met mijn anti-reacties op spoilers, maar ik dacht na de reacties op de spoilers al zeker te weten dat Luke en Lorelai zouden gaan zoenen (al afleveringen terug). Zonder dat ik spoilers gelezen had! Nu het waar blijkt te zijn klopt het dus wel dat alleen reacties al enorm veel kunnen verklappen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat laatste is zeker waar, ik heb precies hetzelfde Over de aflevering: Ik was wel emotioneel na deze aflevering. Ik zat er helemaal in! I ik heb wederom veel gelachen en die Jason echt het hotel uitgestraald met al mijn wil, maar het lukte niet. Gelukkig dat het toch nog goed kwam. Rory en Dean, het is moeilijk om objectief te blijven, maar hij blijft getrouwd en het is ook vooral zijn fout om zoiets te doen, want hij brengt haar in de verleiding (die zij had moeten weerstaan uiteraard) Ik vind het echt heel sneu voor Rory. We zullen zien hoe dat zich verder ontwikkeld. Het is ook wel heel zielig voor die Lindsey want die heeft er niet om gevraagd, maar mijn gevoel (niet objectief) leeft helemaal met rory mee. Arm kind. Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag!!
||
Citaat:
en zoals MetalliCat zegt: het doorbreekt idd haar karakter. Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Rory ineens niet meer zo onschuldig is en zo impulsief met Dean naar bed ging zonder na te denken over enige consequenties. Het past gewoon niet bij haar. In 2 jaar met Dean doet ze niks en als Dean getrouwd is duikt ze ineens met hem het bed in!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze is in het echt al veel ouder. |
![]() |
||
Citaat:
En Lulu was ook al eerder in de serie geweest volgens mij. In de diner van Luke.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, erg leuk. Ik dacht dat Rory Lane belde aan het einde, maar Lindsey is inderdaad logischer. Ik ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat. Ik dacht dat dit de laatste aflevering was, maar dus toch nog niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zou niet de eerste keer zijn dat Net 5 twee weken vóór of twee weken ná een nieuw seizoen plots een 'zomer'stop inlast.
||
Citaat:
![]() En idd, geen enkele aanloop naar d'r ontmaagding: zonde dat er veel gebeurde wat heel snel is komen opzetten. Het om elkaar heen draaien van Luke en Lorelai bijvoorbeeld vond ik geweldig! Daar hadden ze best meer afleveringen over kunnen doen (omg, die scene in de diner ![]()
||
Citaat:
en nu duurt het weer eeuwen voordat het volgende seizoen gaan beginnen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() later met die deuren in de inn ![]() jason ![]() emily en richard ![]() sooky met dr perfecte staf die maar even een obertje probeert te ontslaan ![]() en en en...... alles was leuk!!!! en natuurlijk: de zoen ![]() ![]() ![]() @L_angel: volgende week gaat t nog door hoor!! nog een paar epi's!!!
||
Citaat:
![]() ![]() En ik vond het echt grappig dat toen die keukenmensen met michel in een kamer waren 6 ontslag hadden genomen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
LEES TOCH EENS MENSEN! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dean had gewoon nooit moeten trouwen, of Luke had rory naar de bruiloft moeten laten gaan (dan zou dean geen jawoord hebben gegeven) Klaar! t'is allemaal de schuld van Luke ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah het was de laatste epi van SEIZOEN 4 volgende week begint SEIZOEN 5 van dit seizoen krijgen we maar 2 afl. (3?) te zien helaas, maar volgende week dus gewoon GG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Nog 2 van seizoen 5. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nog maar 2 ![]() maar gelukkig niet zo'n dramatisch einde voor zo'n lange stop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||