Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 20:45
Verwijderd
Whaaaaaaa, jubel en snik!
Advertentie
Oud 08-02-2005, 20:46
niña
niña is offline
OMG what a pwetty and awful ep

Eindelijk doet Rory eens iets fouts, maar ik vind dat Lorelai en Luke meer tijd hadden moeten krijgen.
Oud 08-02-2005, 20:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 08-02-2005 @ 21:36 :
Ik heb deze aflevering al vaak gezien maar hoeraaa hij blijft leuk.
En @ Balance: Dat allemaal achter elkaar opnemen heb ik ook al vaak geprobeerd, nog nooit gelukt. Heb net al mijn banden uitgezocht en ik heb wel echt superveel sieozen 3 en 4 maar met allemaal gaten enzo. Dus succes
Ik heb het iig het hele eerste seizoen vol gehouden.
Met Dawson's Creek 2 seizoenen lang.

En ik leek wel te zeuren destijds met mijn anti-reacties op spoilers, maar ik dacht na de reacties op de spoilers al zeker te weten dat Luke en Lorelai zouden gaan zoenen (al afleveringen terug). Zonder dat ik spoilers gelezen had! Nu het waar blijkt te zijn klopt het dus wel dat alleen reacties al enorm veel kunnen verklappen.
Oud 08-02-2005, 21:06
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Lorelai en Luke : zoooo lief "Would you please stand still" En dan ook weer heerlijk typisch dat Kirk precies op dat moment gillend naar beneden komt rennen

Maar Rory en Dean, wow...

*Zou willen dat het alweer volgende week dinsdag is*

en ben nog steeds herstellende van de shock dat jess nu echt weg is...
Oud 08-02-2005, 21:09
PV
PV is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2005 @ 21:48 :
En ik leek wel te zeuren destijds met mijn anti-reacties op spoilers, maar ik dacht na de reacties op de spoilers al zeker te weten dat Luke en Lorelai zouden gaan zoenen (al afleveringen terug). Zonder dat ik spoilers gelezen had! Nu het waar blijkt te zijn klopt het dus wel dat alleen reacties al enorm veel kunnen verklappen.
Mja dat kon je aan de hand van het introductiefilmpje wat al maandenlang op tv is ook al zien, zoals iemand anders al eerder zei.. helaas
Oud 08-02-2005, 21:10
marlies
marlies is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2005 @ 21:48 :
Ik heb het iig het hele eerste seizoen vol gehouden.
Met Dawson's Creek 2 seizoenen lang.

Dat laatste is zeker waar, ik heb precies hetzelfde

Over de aflevering:
Ik was wel emotioneel na deze aflevering. Ik zat er helemaal in! I

ik heb wederom veel gelachen en die Jason echt het hotel uitgestraald met al mijn wil, maar het lukte niet. Gelukkig dat het toch nog goed kwam.

Rory en Dean, het is moeilijk om objectief te blijven, maar hij blijft getrouwd en het is ook vooral zijn fout om zoiets te doen, want hij brengt haar in de verleiding (die zij had moeten weerstaan uiteraard) Ik vind het echt heel sneu voor Rory. We zullen zien hoe dat zich verder ontwikkeld. Het is ook wel heel zielig voor die Lindsey want die heeft er niet om gevraagd, maar mijn gevoel (niet objectief) leeft helemaal met rory mee. Arm kind.

Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag!!
Oud 08-02-2005, 21:25
Verwijderd
Whoei, wat een coole aflevering!

Rory en Dean oh mijn god....
Lorelai die boos werd
Luke en Lorelai *zwijmel*
Jason (ik hoopte dat hij bij
Spoiler

Emily en Richard...
Spoiler

En Kirk achja...
Oud 08-02-2005, 21:27
Verwijderd
Echt een goede move van de schrijves. Want Rory doet iets wat echt niet bij haar past normal, het doorbreekt echt haar character maar het is tegelijk niet echt ongeloofwaardig en het klopt ook weer helemaal wel bij de situatie en haar manier van omgaan met jongens soms.
ofzoiets
Oud 08-02-2005, 21:27
Maharani
Maharani is offline
wat een aflevering
Rory en Dean omg
en Luke en Lorelai
en Lorelai die zo klunzig ded
en Kirk omg
Oud 08-02-2005, 21:29
Maty
Maty is offline
Is dit nou de laatste aflevering van seizoen 4?

Want ik snap er niets meer van. Volgens mij had ik gelezen op de Gilmore girls site dat Rory pas in aflevering 1 van seizoen 5 met Dean naar bed zou gaan.
Oud 08-02-2005, 21:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Maty schreef op 08-02-2005 @ 22:29 :
Is dit nou de laatste aflevering van seizoen 4?

Want ik snap er niets meer van. Volgens mij had ik gelezen op de Gilmore girls site dat Rory pas in aflevering 1 van seizoen 5 met Dean naar bed zou gaan.
nee dit was echt de laatste aflevering van seizoen 4

en zoals MetalliCat zegt: het doorbreekt idd haar karakter. Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Rory ineens niet meer zo onschuldig is en zo impulsief met Dean naar bed ging zonder na te denken over enige consequenties. Het past gewoon niet bij haar. In 2 jaar met Dean doet ze niks en als Dean getrouwd is duikt ze ineens met hem het bed in!
Oud 08-02-2005, 21:36
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja dit is volgens mij de laatste aflevering.. en moeten we weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten tot het nieuwe seizoen..

want dan komt nu toch everwood ( of niet??)

vond kirk echt weer .. voor het eerst dat die vriendin ook te zien was..

verder.. dean en rory en luke en lorelai

oh en die discussie van emily met lorelai lol
Oud 08-02-2005, 21:37
Maty
Maty is offline
Ja, ik vond het opzich zo jammer. Ik weet niet, maar het is net alsof ze hierdoor is veranderd. Rory lijkt anders. Ik vond dat hele vreemdgaan gedoe niet zo. Haar eerste keer moest wel met Dean zijn, maar niet zo snel en zo onromantisch.
Ik wist niet dat ze al 19 was.

En Kirk was briljant natuurlijk. Hoe hij de trap afrende.
Oud 08-02-2005, 21:38
PV
PV is offline
Citaat:
Esther schreef op 08-02-2005 @ 16:49 :
Belangrijk!
Van de Net5-site:

Wanneer gaan jullie verder met 'Everwood' ?

Vanaf dinsdag 8 maart zullen de afleveringen van het derde seizoen van Everwood te zien zijn op NET 5! De precieze uitzendtijd is 21.25 uur.

Er staan vooralsnog geen herhalingen van deze serie in de planning.

Hoe zit het precies met de uitzendingen van de 'Gilmore Girls'?

Op dinsdag 22 februari is de voorlopig laatste nieuwe aflevering van de Gilmore Girls te zien (van het vijfde seizoen). Daarna gaat onze voorjaarsprogrammering in. De verwachting is dat we in augustus vervolgens weer verder gaan met het vijfde seizoen.

Wel gaan we vanaf maandag 28 februari op werkdagen herhalingen van de Gilmore Girls uitzenden, vanaf aflevering 1. Tijdstip van uitzending: rond 18.35 uur. (We zenden dan dus niet meer op zondag herhalingen van de Gilmore Girls uit!).

Klopt het dat 'The OC' gaat stoppen?

Ja, deze serie moet inderdaad met ingang van dinsdag 1 maart plaatsmaken voor onze voorjaarsprogrammering met Desperate Housewives en Everwood. Naar verwachting zullen we The OC weer vervolgen in het najaar.

Dat betekent dat we nog 3 nieuwe afleveringen van GG tegoed hebben en nog 4 van the OC. Wel leuk dat ze GG gaan herhalen vanaf seizoen 1, die eerste afleveringen heb ik nog nooit gezien!

BTW. One Three Hill komt ook weer terug, vanaf 6 maart om 18.05.
even voor iedereen!
Oud 08-02-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Maty schreef op 08-02-2005 @ 22:37 :
Ja, ik vond het opzich zo jammer. Ik weet niet, maar het is net alsof ze hierdoor is veranderd. Rory lijkt anders. Ik vond dat hele vreemdgaan gedoe niet zo. Haar eerste keer moest wel met Dean zijn, maar niet zo snel en zo onromantisch.
Ik wist niet dat ze al 19 was.

En Kirk was briljant natuurlijk. Hoe hij de trap afrende.
juist goed voor de serie. zou wel erg voorspelbaar zijn.

en ze is in het echt al veel ouder.
Oud 08-02-2005, 21:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 08-02-2005 @ 22:36 :
ja dit is volgens mij de laatste aflevering.. en moeten we weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten tot het nieuwe seizoen..

want dan komt nu toch everwood ( of niet??)

vond kirk echt weer .. voor het eerst dat die vriendin ook te zien was..

verder.. dean en rory en luke en lorelai

oh en die discussie van emily met lorelai lol
het was niet de laatste aflevering. de laatste van seizoen 4, dat wel ja. Maar volgende week komt (gelukkig) gewoon de eerste aflevering van seizoen 5. De week erna is er ook nog Gilmore Girls en daarna is de lente/zomer stop.

En Lulu was ook al eerder in de serie geweest volgens mij. In de diner van Luke.
Oud 08-02-2005, 21:47
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
zo hard gelachen omdat van luke (wat eigenlijk heel zielig was) maar verder lag het van rory en dean er een beetje dik op, het was namelijk te verwachten na die scene in de inn. Hoop nu heel hard dat jason noooit meer terug komt en dat het eigenlijk wel weer goed komt tussen emily en richard. en kirk, dat valt niet te ontkennen dat hij nu mijn favoriet is..
Oud 08-02-2005, 21:56
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2005 @ 22:35 :
nee dit was echt de laatste aflevering van seizoen 4

en zoals MetalliCat zegt: het doorbreekt idd haar karakter. Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Rory ineens niet meer zo onschuldig is en zo impulsief met Dean naar bed ging zonder na te denken over enige consequenties. Het past gewoon niet bij haar. In 2 jaar met Dean doet ze niks en als Dean getrouwd is duikt ze ineens met hem het bed in!
ik ben het er helemaal mee eens, ik zat echt zo voor de tv , het was ook zo ''on-rory-achtig'', kwas het dus eigelijk ook wel eens met Lorelai.
Oud 08-02-2005, 22:00
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
Citaat:
Missy Muffett schreef op 08-02-2005 @ 22:56 :
ik ben het er helemaal mee eens, ik zat echt zo voor de tv , het was ook zo ''on-rory-achtig'', kwas het dus eigelijk ook wel eens met Lorelai.
en het was helemaal zo on-rory-achtig hoe ze op lorelai reageerde nadat ze zei dat ze het gedaan had met een getrouwde man.. snap zowiezo niet waarom ze het helemaal aan dr moeder moet vertellen maar jah
Oud 08-02-2005, 22:21
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2005 @ 22:43 :
het was niet de laatste aflevering. de laatste van seizoen 4, dat wel ja. Maar volgende week komt (gelukkig) gewoon de eerste aflevering van seizoen 5. De week erna is er ook nog Gilmore Girls en daarna is de lente/zomer stop.

En Lulu was ook al eerder in de serie geweest volgens mij. In de diner van Luke.
het is toch veel handiger om te stoppen als de laatste aflevering geweest is toch?? lijkt me? maar komt everwood dan weer? of niet?
Oud 08-02-2005, 22:25
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
linnepinkraay schreef op 08-02-2005 @ 23:00 :
en het was helemaal zo on-rory-achtig hoe ze op lorelai reageerde nadat ze zei dat ze het gedaan had met een getrouwde man.. snap zowiezo niet waarom ze het helemaal aan dr moeder moet vertellen maar jah
Het was op zich wel vrij duidelijk dat ze het gedaan hadden.

Ja, erg leuk. Ik dacht dat Rory Lane belde aan het einde, maar Lindsey is inderdaad logischer. Ik ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat. Ik dacht dat dit de laatste aflevering was, maar dus toch nog niet Ik vond Lulu wel lief, en Kirk was geweldig natuurlijk. En ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Lorelai & Luke en Rory & Dean, zin in volgende week
Oud 08-02-2005, 22:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
idontcare schreef op 08-02-2005 @ 23:21 :
het is toch veel handiger om te stoppen als de laatste aflevering geweest is toch?? lijkt me? maar komt everwood dan weer? of niet?
uiteraard, maar Net 5 kent het woord 'logisch' niet.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Net 5 twee weken vóór of twee weken ná een nieuw seizoen plots een 'zomer'stop inlast.
Oud 08-02-2005, 22:41
Verwijderd
Ja, naaistreek, dit was de laatste aflevering van seizoen 4. En wat voor 1!

Ik vond het echt idioot dat Rory zo met Dean het bed in dook. Waarom deed ze dat nou? Ik bedoel, ik snap best dat ze hem leuk vindt, en ook dat ze met hem zou zoenen, maar hallo? Rory? D'r was geen énkele aanloop naar een eventuele ontmaagding in de vorige afleveringen... en ik geloof dat ik Dean als personage ondertussen helemaal niet meer zo leuk vind.

Lorelai en Luke - daar wachten we dus al zo'n 5 jaar op. Top. Misschien een beetje te gehaast, ook, maar wel toll.
Oud 08-02-2005, 22:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-02-2005 @ 23:41 :
D'r was geen énkele aanloop naar een eventuele ontmaagding in de vorige afleveringen... en ik geloof dat ik Dean als personage ondertussen helemaal niet meer zo leuk vind.
z'n haar ziet d'r niet uit. Hangt maar voor z'n ogen . En ook is dat betrouwbare wat Dean juist had nu verdwenen aangezien hij dus gewoon vreemd gaat! Zelfs Jess maakte het eerst nog netjes uit met z'n vriendinnetje voor ie met Rory kreeg.
En idd, geen enkele aanloop naar d'r ontmaagding: zonde dat er veel gebeurde wat heel snel is komen opzetten.
Het om elkaar heen draaien van Luke en Lorelai bijvoorbeeld vond ik geweldig! Daar hadden ze best meer afleveringen over kunnen doen (omg, die scene in de diner ).
Oud 08-02-2005, 23:21
heavinly
heavinly is offline
Eerlijk gezegd hoop ik dat het niet teveel wordt tussen Luke en Lorelai, al is het alleen maar voor het verhaal-element. Anders is er als kijker niets meer om voor te wensen!

Maar ben wel érg benieuwd naar het vervolg.
Oud 09-02-2005, 07:59
Briseïs
Briseïs is offline
Wat een gewéldige aflevering.
Oud 09-02-2005, 08:51
DancehallQueen
DancehallQueen is offline
oké...hier in België zitten we pas aan de derde aflevering van het 4e seizoen...dus nog eventjes wachtne op het Sex-gebeuren van Rory én op luke en lorelai samen

maarja, heb geduld...because I luv it!
en Dean is totally jammie!
Oud 09-02-2005, 10:37
BCR
BCR is offline
Oh, echt een super aflevering.

Ik vind het jammer dat dat moment van Luke en Lorelai nu verpest is door Rory. Lorelai kwam helemaal blij binnen gerend en toen sloeg t helemaal om.

Maar ik vind het niet zo raar van Rory en Dean, hoor. Er was al een aantal afleveringen een spanning tussen die twee. En Dean is eigenlijk altijd gewoon verliefd op Rory geweest. En Rory: "But it is Dean. Mine Dean." Oke, verstandig was het niet. Maar die twee horen toch bij elkaar?

Maar Luke en Lorelai! Dat was echt zo grappig. Hoe Lorelai overal tegen aan botste. En hoe ze naar elkaar lachten bij het diner. En natuurlijk Kirk op het laatst en Luke die er achteraan rent

En er waren nog veel meer leuke momenten, maar ik ben ze alweer vergeten.
Oud 09-02-2005, 11:25
innogen
innogen is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-02-2005 @ 21:35 :
ik zit nog steeds geschokt te wezen....

rory en dean
luke en lorelai
ik ook!

en nu duurt het weer eeuwen voordat het volgende seizoen gaan beginnen
Oud 09-02-2005, 11:30
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
heavinly schreef op 08-02-2005 @ 20:46 :
Lane met de Pringles.
Lorelai die omvalt bij Luke's. "Well, that was weird."
jaaa dat was
later met die deuren in de inn
jason
emily en richard
sooky met dr perfecte staf die maar even een obertje probeert te ontslaan
en en en...... alles was leuk!!!!
en natuurlijk: de zoen

@L_angel: volgende week gaat t nog door hoor!! nog een paar epi's!!!
Oud 09-02-2005, 11:41
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sasz schreef op 09-02-2005 @ 12:30 :
jaaa dat was
later met die deuren in de inn
jason
emily en richard
sooky met dr perfecte staf die maar even een obertje probeert te ontslaan
en en en...... alles was leuk!!!!
en natuurlijk: de zoen

@L_angel: volgende week gaat t nog door hoor!! nog een paar epi's!!!
maar ik dacht dat gister de laatste epi van het seizoen was?! Maar dat is dus niet zo?

En ik vond het echt grappig dat toen die keukenmensen met michel in een kamer waren 6 ontslag hadden genomen
Oud 09-02-2005, 11:47
Verwijderd
Was dit echt voorlopig de laatste aflevering? En dan heb ik het nog drie weken gemist ook Gelukkig heb ik het nu wel gezien.
Oud 09-02-2005, 11:55
barbiebitch
barbiebitch is offline
Help! weet iemand waar ik deze aflevering kan downloaden?! Ik had mn moeder m laten opnemen, maar de dvd was vol dus ik heb nie eens de helft gezien! Waarom mis ik nou altijd net de leuke afleveringen
Oud 09-02-2005, 11:57
levi's
levi's is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 09-02-2005 @ 12:55 :
Help! weet iemand waar ik deze aflevering kan downloaden?! Ik had mn moeder m laten opnemen, maar de dvd was vol dus ik heb nie eens de helft gezien! Waarom mis ik nou altijd net de leuke afleveringen
zoek op kazaa
Oud 09-02-2005, 12:03
BCR
BCR is offline
Citaat:
L_angel schreef op 09-02-2005 @ 12:41 :

En ik vond het echt grappig dat toen die keukenmensen met michel in een kamer waren 6 ontslag hadden genomen
Ja, dat snapte ik nie? Was dat een grapje? Of hebben ze echt nog maar 1 iemand over? Werd een beetje snel gezegd.
Oud 09-02-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 08-02-2005 @ 16:49 :
Belangrijk!
Van de Net5-site:

Hoe zit het precies met de uitzendingen van de 'Gilmore Girls'?

Op dinsdag 22 februari is de voorlopig laatste nieuwe aflevering van de Gilmore Girls te zien (van het vijfde seizoen). Daarna gaat onze voorjaarsprogrammering in. De verwachting is dat we in augustus vervolgens weer verder gaan met het vijfde seizoen.

Wel gaan we vanaf maandag 28 februari op werkdagen herhalingen van de Gilmore Girls uitzenden, vanaf aflevering 1. Tijdstip van uitzending: rond 18.35 uur. (We zenden dan dus niet meer op zondag herhalingen van de Gilmore Girls uit!).

LEES TOCH EENS MENSEN!
Oud 09-02-2005, 12:12
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde gaan als Rory, ook al is Dean nog getrouwd. Lorelai had natuurlijk gelijk, maar mja... dat doet me weinig

Lorelai en Luke vond ik een beetje vervelend, ik hoopte op een rustige zoen, maar ze moesten eerst ruziën en Kirk moest nog langs rennen, jammer. Maar wel fijn hoor
Oud 09-02-2005, 12:18
Thura
Thura is offline
Wát een aflevering...

Luke en Lorelai <3 Lorelai die overal tegenaan botste. Het "Luke can waltz!" stukje!

Rory en Dean... Tsja, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Interessante verhaallijn in ieder geval. En Lorelai die voor een keer echt moeder 'speelde' in plaats van vriendin ofzo.

En verder leuk dat de town-troubadour er weer eens was!
Oud 09-02-2005, 12:45
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
BCR schreef op 09-02-2005 @ 11:37 :
Oh, echt een super aflevering.

Ik vind het jammer dat dat moment van Luke en Lorelai nu verpest is door Rory. Lorelai kwam helemaal blij binnen gerend en toen sloeg t helemaal om.

Maar ik vind het niet zo raar van Rory en Dean, hoor. Er was al een aantal afleveringen een spanning tussen die twee. En Dean is eigenlijk altijd gewoon verliefd op Rory geweest. En Rory: "But it is Dean. Mine Dean." Oke, verstandig was het niet. Maar die twee horen toch bij elkaar?

Maar Luke en Lorelai! Dat was echt zo grappig. Hoe Lorelai overal tegen aan botste. En hoe ze naar elkaar lachten bij het diner. En natuurlijk Kirk op het laatst en Luke die er achteraan rent

En er waren nog veel meer leuke momenten, maar ik ben ze alweer vergeten.
ben het mee eens: natuurlijk had Rory het nooit moeten doen, maar zo gek is het toch niet? ik begrijp dat Lorelai het afkeurde maar ze moet maar zo denken; het had toch veel erger kunnen zijn...

dean had gewoon nooit moeten trouwen, of Luke had rory naar de bruiloft moeten laten gaan (dan zou dean geen jawoord hebben gegeven) Klaar! t'is allemaal de schuld van Luke
Oud 09-02-2005, 15:41
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Lol, iedereen vraagt 10 keer hetzelfde

Ik vind dat ze er wel goed naartoe hebben gewerkt, het hele Rory-Dean gebeuren. Niet dat ik er blij mee ben, want ik vind Dean echt een zak. Maar hee, je kan niet alles hebben. Wat wel grappig is, is dat op Amerikaanse GG-fora echt heel erg gediscussieerd wordt over Rory en het overspel enzo en dr ontmaagding en iedereen is echt helemaal gecreepd daarover. Dan valt het voor ons nuchtere Neerlanders nog best mee geloof ik.
Tis trouwens niet zo dat Lorelai voor het eerst de moeder uit ging hangen door boos te worden op Rory. In de Pilot werd ze ook boos toen Rory niet meer naar Chilton wou (vanwege Dean!). Dean is een bastaarrrrd.

En Lorelai/Luke: I looooove it. Hoewel ik het wel al wist enzo maar toch hihihi zo leuk. En Kirk met zn kussen hahaha die schrijvers zijn echt briljant. Het schijnt dat ze op dit idee kwamen door een mede-schrijver die zelf echt dit soort night-terrors heeft, zit je mooi mee

Oja, even een reactie op Balance:
Ligt eraan wie de kans krijgt om het volgende topic te openen, maar misschien moeten we in de beginpost even een paar afspraken over spoilers maken want sommige dingen zijn echt niet leuk om te weten... En het klopt wel dat je ook al veel weet zonder de spoilers te lezen dus das ook niet leuk. Of een apart spoilertopic maar ik weet niet of dat kan/mag.

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 15:45.
Oud 09-02-2005, 16:05
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 09-02-2005 @ 13:10 :
LEES TOCH EENS MENSEN!
idd jah!

jah het was de laatste epi van SEIZOEN 4
volgende week begint SEIZOEN 5
van dit seizoen krijgen we maar 2 afl. (3?) te zien helaas, maar volgende week dus gewoon GG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 09-02-2005, 16:19
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Sasz schreef op 09-02-2005 @ 17:05 :
idd jah!

jah het was de laatste epi van SEIZOEN 4
volgende week begint SEIZOEN 5
van dit seizoen krijgen we maar 2 afl. (3?) te zien helaas, maar volgende week dus gewoon GG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En anders is het jullie eigen schuld!!!!!
Nog 2 van seizoen 5.
Oud 09-02-2005, 16:30
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-02-2005 @ 17:19 :
En anders is het jullie eigen schuld!!!!!
Nog 2 van seizoen 5.

nog maar 2
maar gelukkig niet zo'n dramatisch einde voor zo'n lange stop
Oud 09-02-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 08-02-2005 @ 22:25 :

Emily en Richard...
Spoiler

Oud 09-02-2005, 16:34
Sasz
Sasz is offline
vanwaar de spoiler? niemand durft meer een spoiler te lezen...
Oud 09-02-2005, 16:40
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
@krummeltje
dat is geen spoiler hoor dat weet iedereen allang!! Maar waarom ze precies uit elkaar zijn dat weten we niet, dat vroeg lorelei deze aflevering ook!!

En @ all the people die everwood leuk vinden: GG is zoooooo 100miljoen x leuker!!
Nog 2 afleveringen dus ...*ZUCHT*
Oud 09-02-2005, 16:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 09-02-2005 @ 17:40 :
@krummeltje
dat is geen spoiler hoor dat weet iedereen allang!! Maar waarom ze precies uit elkaar zijn dat weten we niet, dat vroeg lorelei deze aflevering ook!!
maar het is wel bekend dat het is gekomen na de ruzie tussen lorelai en richard. Dat ging over Jason. Emily vond Richard toen veel te bot tegen Lorelai en ze vond dat ie geen rekening met haar hield. Ze was namelijk veel te bang dat ie Lorelai nu weg had gejaagd en daarmee ook Rory.
Oud 09-02-2005, 17:07
Flowtje
Flowtje is offline
^ En omdat Richard daar ook weer zo bot op reageerde door zoiets te zeggen als, dat Lorelai dat zelf maar moet uitzoeken en dat hij (Richard dus ) daar niks mee te maken had, besloot Emily dan maar op te stappen.

Ze hadden daarvoor trouwens al vaak en veel ruzie over de kleinste dingetjes..

Maar deze aflevering was echt geweldig!
Lorelai die overal tegenaan knalde, Lane met haar pringles, Lorelai&Luke (ik vind ze zo lief samen!), Sookie met haar staff, Rory&Dean (!!), en natuurlijk Kirk!!

Maar het einde.. met Rory die Lindsay opbelde was wel weer zielig..
Oud 09-02-2005, 17:29
Verwijderd
Ik dacht, beter te veel spoilers dan te weinig
Oud 09-02-2005, 18:31
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Emily is boos op Richard vanwege Pennilyn Lott, en dat heeft ze altijd opgekropt omdat ze geen schandaal wil, daarom vertellen ze nu ook aan niemand dat ze uit elkaar zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten