![]() |
||
Citaat:
heb je hoofdpijn ? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ik wel es gehad met hoogspringen als het koud is ![]() en flink inademen en je ribbenkast uitzetten .. dan rek je die spiertjes op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dit is geen topic om te chatten, dus stop ik daar nu ook mee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Straks naar P., moet toch echt eens een serieus gesprekje beginnen. Nouja, hij weet al dat ik dat wil en ik kan er vast niet meer onderuit, maar nu moet ik het wel goed zien te brengen. Nouja, ik zal maar eerst koffie zetten... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond dit altijd een van haar mindere liedjes, maar als ik die tekst zo lees, heeft het toch wel iets... Ik ben zo ontzettend dom ![]() ![]() Ik heb helemaal geen vakantiegevoel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *zucht*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooh ja! Perfect..Blijft mooi. Ot: Voel me klein en machteloos. Ben in de war en egoďstisch. Ik wil niet zijn zoals zij, ik wil haar helpen, maar tegelijk ook zo jaloers. Zo ontzettend jaloers. Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 12:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe komt het dat iedereen ineens zo jaloers is? En bij mij snap ik het gewoon niet, ik heb er totaal geen reden toe. Ik ben niet mee gegaan omdat ik moe was, dat was mijn eigen keuze dus waarom doe ik dan nu zo moeilijk? En waar ben ik dan jaloers op? En als ik de kans krijg om iets leuks te gaan doen, dan verzin ik excuses, lieg ik gewoon keihard. Ik ben een afschuwelijk mens ![]() En ik ben moe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet wel waarom/waarop ik jaloers ben, maar het is niet eerlijk en dom en egoďstisch en onverstandig en gemeen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
je mag mij ook bellen als je daar behoefte aan hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, I know. Maar ik weet niet wat ik moet zeggen, en ik vind het eng. (Heeft verder helemaal niks met jou te maken, wat dat heb ik bij iedereen.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik moet sterk zijn en ik gá ook sterk zijn, want ik heb helemaal geen tijd om in te storten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, het liefst wil ik alleen nog maar slapen, maar dat gaat dus ook niet ![]() Sterkte meiske, ik ga koffie zetten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank, koffie ze ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |