Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Eens een rat, altijd een rat." Vind ik van goede toepassing op die van Thijn, wat een schijnheilige klootzak is dat. Verder nog veel plezier toegewenst aan de linkse rukkers hier met niet toe te geven dat het toch echt de PvdA is die schuldig is aan het vertrek van de Graaf en niet de coaltiepartijen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ondersteun ik descheldkanonnade van D66 uiteraard volledig. Eindelijk eens een partij die dichter bij de burger gaat staan! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Men bekritiseert de PvdA alleen omdat ze - naar hun idee- constant nieuwe hindernissen opwierpen, ondanks toezeggingen van de kant can D66, en daardoor dus de boel blokkeerden. Dat is wel iets anders dan slechts 'hun mond open doen'. N.B. Ik heb wel groot begrip voor het standpunt (edit: en de redenen om tégen te stemmen) van de PvdA Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 17:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals vandaag de schrijver van een ingezonden brief in de Volkskrant betoogde: 'PvdA is de oppositie!' |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit is dus even zwaar klote...... dat dat duidelijk is.
Voor mij was de graaf een voorbeeld. Ik had een tijdje het beeld dat politici hardwerkende mensen waren, politiek leek mij dan ook niets. De graaf echter, werd minister van bestuurlijke vernieuwing. En het mooie voor mij was daaraan: Je hoeft geen flikker te doen! Ik zag weer toekomst in de politiek voor me Hij heeft 0.000000000 dingen gepresteerd. Welnu, als hij voor niets doen gaat opstappen, dan hoeft het voor mij niet meer. Of nietsdoen, of niets, maar niet al dat gedonder met opstappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vraag is hier alleen of de PvdA echt hun eigen geheime pest redenen had, of dat Han Noten en Ed Van Thijn e.d. gewoon oprecht geen succes zagen in het huidige voorstel (met geforceerde invoering in 2006 e.d.). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie nog altijd niet in wat daar verkeerd aan is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hoewel De Graaf het natuurlijk aan zichzelf en zijn plannen te danken heeft, doet hij het enige zinnige: opstappen. Als D'66 dat nou ook eens zou doen... Kom op zeg, dit is precies hetzelfde verhaal als onder paars. D'66 word elke keer weer aan het lijntje gehouden door de "grote" partijen. Als je in een coalitie gaat zitten om 2 punten, terwijl je daar verder de hele verkiezingsperiode tegenover hebt gestaan, waarom dan geen conclusies trekken? Maar goed, als ze het kabinet al laten vallen zal het net als paars wel weer gelijmt worden, want oh nee, laat er eens iets gebeuren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar inderdaad, alle partijen doen dit in zekere zin ja. De een alleen meer dan de ander, en de PvdA (en CDA) spannen de kroon. ![]() D66 heb ik het nog nooit zien doen overigens. Die zijn te netjes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|