Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 15:45
Verwijderd
Emoties, twijfelgevoelens, onzekerheid, pijn, jaloezie, paranoia.
Nee, te veel houden van je beste vriendin is niet goed voor je vastigheid in het leven.
Advertentie
Oud 31-03-2005, 15:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 31-03-2005 @ 14:56 :
Sorry, maar neem jij het nou voor haar gedrag op? Zelfs Wytse en Sander konden het niet waarderen, dat ze me trots uit zat te lachen. Sorry, maar als jij dat 'normaal' vindt dan is er iets goed mis met je.
Ik zeg niet wat ik vind, wat Sandra vindt (en in de auto zei toen ik het voor jóú opnam)...

Ik vind nog steeds dat ze belachelijk reageerde op iemand die haar de waarheid verteld. Zij praat het goed door hiernaast nog te zeggen dat ze vindt dat ze het niet overal mee eens hoeft te zijn... Dan nog vind ik, net als jij en sander en wytse, dat ze normaal had moeten reageren, want op deze manier zorgt ze alleen maar dat mensen helemaal niets meer tegen haar zeggen.

Dat ze je trots uitlachtte, daar heb ik geen goed woord voor over, ik heb het daar niet over gehad met haar, want ik was er niet bij. Ik vind dat nog veel erger, die 2 bij elkaar .

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 15:53.
Oud 31-03-2005, 15:52
Eend
Eend is offline
Mijn god, ik moet nog een training bedenken voor mijn koters, haha! Wat zullen we vanavond eens gaan doen? Vorige week hebben ze al veel moeten rennen (zelf heb ik er ook een hekel aan, dus niet te vaak ren-trainingen geven Dan raken ze ongemotiveerd )
Doorlopers? Jaaaaaaaa, strafworpen oefenen met Luuk Man, ik blijf het hem uitleggen

*schrijft op*

-Warmlopen en strekken
-Tikspelletje (slingertikkertje)
-3 palen uitwijkballen nemen (bij 3 punten wisselen)

Nog 3 dingen

-...
-Overgooispel met 2 teams (av&vd) bij 10x zonder de bal te laten vallen overgegooid te hebben, krijgt het team 1 punt.
- Estaffette of mandbal (zelf laten kiezen)

Nog 1 ding

-3 palen doorlopers (bij 3 punten wisselen met aangeef)

Nou, geweldig, Gompie kan trots op me zijn
Oud 31-03-2005, 16:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stiekem ben ik best vrolijk...
Ik ga alleen nu en aan poëzie en aan opstel meedoen en dat is tegelijkertijd, dus ik zal mezelf moeten opsplitsen of moeten vragen om extra tijd, want als ik ga haasten dan weet ik zeker dat ik laatste word

En ik had al zo'n voorgevoel, maar mijn leraar is dus echt mijn literatuurdossier kwijt Of nee, hij "wist niet zeker meer waar hij hem dan had gelaten."
Verdorie.
Oud 31-03-2005, 16:08
moon
moon is offline
ja maar.....dat is juist het probleem. mijn geweten...ik bedoel....ik mag niemand pijn doen. Ik.....wat moet ik zeggen?zo doe ik mensen ook pijn....weet ik maar...angst om mensen af te schrikken met wat er van binnen speelt. Geen zin meer om mensen lastig te vallen met die onzin in mijn hoofd.
Maar je bent niet de enige, niemand weet meer. hoogstens mijn ouders omdat ik thuis blijf. je moet niet alles persoonlijk opvatten, jij heb niks fout gedaan. Weet je toch, dit is toch vaker gebeurt. zit met mezelf in de knoop.
Oud 31-03-2005, 16:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-03-2005 @ 14:18 :
Warm bad, dan met lekkere kleren en een kop kruidenthee nog even de stof doornemen. Niet in de stress schieten, dat zal je echt niet aan een goed cijfer helpen. ({)(})
Tnx... heb uiteindelijk een 6,7 ... Kon me ook niet goed concentreren, 2 vragen verkeerd gelezen... maar ja, het is geen slecht cijfer, ik ben alleen niet tevreden, vorige 2x had ik namelijk een 9 voor dit vak (vorige semester)...
Oud 31-03-2005, 16:11
laura
laura is offline
waarom is het zo dat als je depri bent iedereen je aandacht geeft en aardig doet...maar zodra je weer vrolijk bent...negeren ze je...en ben je lucht...
Oud 31-03-2005, 16:23
indelebile
indelebile is offline
hou nou gewoon eens op!!!
Oud 31-03-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
laura schreef op 31-03-2005 @ 17:11 :
waarom is het zo dat als je depri bent iedereen je aandacht geeft en aardig doet...maar zodra je weer vrolijk bent...negeren ze je...en ben je lucht...
Meestal is het omgekeerd, ik zou dus niet weten waarom ze dat doen.
Oud 31-03-2005, 16:33
rare kwast
rare kwast is offline
aan de ene kant ben ik stiekem benieuwd naar wat er nog allemaal gebeuren gaat...maar aan de andere kant ben ik dit leven zooooooo zat

en die kant trekt het hardste...
Oud 31-03-2005, 17:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
voel je je kut
en het enige wat iedereen kan zeggen is dat het je eigen instelling is
jah dat maakt me boos
waarom kan niemand echt helpen
waarom kan iedereen alleen maar zeggen wat je fout doet en je niet helpen te verbeteren
Oud 31-03-2005, 18:27
Verwijderd
een moeilijk gesprek met de zedenpolitie gehad, of ik pappie aan wil geven & hoe t nou verder moet met mijn halfbroertje..djeesh ik kan nu echt ff niks hebben

maar tgene wat mn dag weer een beetje goedmaakte was toen ik na t gesprek terug naar huis liep, en een ding op de grond zag liggen, ik dacht, bah, een oude strippenkaart, even een tikje met mn voet tegenaangegeven, ding draait om: is het een OV-kaart. ik op de foto kijken die eropstaat: eigenaar staat in het café voor me , oooooh die kerel was zoooooooooooo blij dat was MOOI

en ik wil een knuffel, omdat ik geen geld heb om mijn medicijnen tegen pijn moet betalen, en een knuffel zou wel helpen.
Oud 31-03-2005, 18:35
Nona
Nona is offline
*knuffel* voor Repelsteeltjuh...

Hmmmm, INTERNET mensen... Damn, gaat dit niet wat ver allemaal? Wat ik nou allemaal hoor...
Oud 31-03-2005, 18:37
RIV
RIV is offline
dat ligt eraan. Wat vind jij te ver gaan aan wat wij zeggen?
Oud 31-03-2005, 18:41
Nona
Nona is offline
Citaat:
RIV schreef op 31-03-2005 @ 19:37 :
dat ligt eraan. Wat vind jij te ver gaan aan wat wij zeggen?
Niets wat jullie zeggen hoor. Meer wat anderen doen, en waar ze hun vrije tijd aan besteden.
Oud 31-03-2005, 18:43
Nebel
Nebel is offline
Voelde me zo ongelovelijk goed vandaag.. Was zo trots dat ik zo goed at.. En dat aangekomen was en me niet dik voelde.. Zegt dat rotjoch dat ik dikkig wordt
Oud 31-03-2005, 18:44
RIV
RIV is offline
ah ic, ik d8 dat het ging over het schrijven
Oud 31-03-2005, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
vaaaaaag

iemand intrese in tranen ik wil ze niet meer zien

volgens mij zet ze me nog op blok ook ofzo...en ik stuurde haar een lief kaartje...ik doe alles gewoon verkeerd

tis niet dat ik nou zo een goede vriendin ben aan vriendin M heeft ze meer dan aan mij.....
nu ben ik echt nutteloos
Oud 31-03-2005, 18:52
Verwijderd
ben vandaag echt tot de conclusie gekomen dat sommige mensen slechts 1 reden tot leven hebben: compensatie. Er is wat schijt tussen de echte mensen nodig om het gemiddelde op peil te houden. Anorectisch kutkind. Yahr.
Oud 31-03-2005, 19:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
He bah, ik heb weer zo'n ik-wil-wel-huilen-maar-eigenlijk-ook-weer-niet-en-als-ik-het-wel
-zou-willen-zou-het-niet-lukken-bui.

Een leeg, uitputtend gevoel van binnen, diep van binnen. En een verlangen, een groot, immer groeiend verlangen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 19:23.
Oud 31-03-2005, 19:21
RIV
RIV is offline
wow dat druk je goed uit...
Oud 31-03-2005, 19:41
-(L)-
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik twijfel aan de lopende band. Zaterdag ben ik met hem uitgeweest, en het was gewoon super! Niks gebeurd tussen ons, maar het was wel gezellig. De dag erna vertelde hij dat hij het leuk had gevonden. En ik ook. Zaterdag willen we weer iets afspreken, maar het is nog niet definitief. Nu begin ik te twijfelen of het wel doorgaat. En ik begin allemaal gekke dingen in m'n hoofd te halen wat er wel niet allemaal mis kan gaan. In het verleden kwam er namelijk altijd een bepaald punt dat mijn contact met een jongen stuk liep, en dat wil ik bij hem gewoon niet meemaken. Wat moet ik toch doen? Ik weet het niet. Vanmiddag heb ik m'n ouders verteld hoe het zit, dus gewoon dat ik een jongen heb leren kennen en dat het wel klikt. Ik heb benadrukt dat het mijn vriend niet is, maar gewoon een vriend. Mijn ouders vinden het heel leuk en het gaat er al zowat de hele avond over. Ze weten dat het niet serieus is tussen ons, maar ik merk aan hun reactie dat ze niet buiten sluiten dat het dat wel nog wordt. Dit laat me dus nog erger twijfelen, en ik word er nerveus van. Ik wil gewoon niet dat dit ook fout gaat lopen, want dan moet ik bij m'n ouders ook weer gaan uitleggen waarom het niks geworden is.
Ja, om een lang verhaal kort te maken, ik voel me dus gewoon onzeker. En ik ben bang dat er iets fout gaat, terwijl m'n ouders er vanuit lijken te gaan dat ze binnenkort een schoonzoon hebben Verder lijken mijn ouders momenteel enthousiaster over het contact tussen mij en die jongen, dan ik zelf...
Oud 31-03-2005, 19:44
malaika
malaika is offline
voelde me vandaag niet zo goed..eigelijk best kut... ik wilde dat ik al mijn problemen aan mn beste vriendin kon vertellen, maar zij snapt dat soort dingen niet..zij is altijd happy! en ze is opt moment alleen met andere mensen bezig. lang hou ik ut nie meer uit...
Oud 31-03-2005, 19:46
RIV
RIV is offline
als je iemand nodig hebt om het aan vertellen, zeg het dan eten mij of pm het me, ik denk dat ik je wel begrijp aangezien ik zelf ook problemen heb.
Oud 31-03-2005, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
oei dat komt best wel herkenbaar voor happyyy..
*doet knuf geven*
gewoon rustig aan en laat die ouders maar gaan
luister altijd naar jezelf!!!

ik heb iets gehad met een jongen omdat iedereen hem zo leuk voor me vond in eerste instantie vond ik hem leuk maar durfde het niet meer te breken i.v.m vrienden en familei
Oud 31-03-2005, 19:51
rare kwast
rare kwast is offline
damn waarom moet ze nou weer zo een lief kaartje sturen

*huilt* voor de verandering maar weer eens
Oud 31-03-2005, 19:53
-(L)-
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2005 @ 20:48 :
oei dat komt best wel herkenbaar voor happyyy..
*doet knuf geven*
gewoon rustig aan en laat die ouders maar gaan
luister altijd naar jezelf!!!

ik heb iets gehad met een jongen omdat iedereen hem zo leuk voor me vond in eerste instantie vond ik hem leuk maar durfde het niet meer te breken i.v.m vrienden en familei
Mijn ouders zijn idd een probleem wat dat betreft. Ze zijn heel enthousiast (vooral m'n moeder), te enthousiast dus eigenlijk. Ik durfde het eerst niet eens te vertellen, ben blij dat ik dat nu toch gedaan heb aangezien ik anders erover moet liegen als ik iets met 'm afspreek. Aan m'n ouders ga ik nu niet te veel denken, ik hoop gewoon dat het wat wordt met die jongen, maar ik twijfel heel erg (alhoewel alles er positief uitziet gelukkig).
Oud 31-03-2005, 20:45
anzie
anzie is offline
Waarom is niemand echt geïnteresseerd in mij? Vandaag wilde ik eindelijk aan een vriendin vertellen dat ik meer voel voor die jongen dan iedereen denkt, maar ze luistert gewoon niet en ratelt maar door over haar eigen dingen. Terwijl ik gewoon wil uitschreeuwen: ik ben verliefd!! maar dat kan gewoon niet op deze manier....
Oud 31-03-2005, 20:58
rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*
dat dacht ik wel, ik wist het....kut weer twijfels
echt ik heb hem pijn gedaan...mezelf (met mn stomme acties) en andere teleurgesteld (ja dat hoort bij het leven...dat weet ik wel...he M.A)
maar hij wilde niet meer alleen omdat ik het uitmaakte....
zonder echt een duidelijke reden denk
damnnnnnnnn
*nu wil ik echt uithuilen bij mn vriendin....maar die heeft het zelf zoooo moeilijk en ik wil haar niet mijn shit ook nog geven en daarnaast weet ik niet meer zeker hoe onze vriendschap staat*
ooooowwwwww klote twijfels
Oud 31-03-2005, 21:05
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
anzie schreef op 31-03-2005 @ 21:45 :
Waarom is niemand echt geïnteresseerd in mij? Vandaag wilde ik eindelijk aan een vriendin vertellen dat ik meer voel voor die jongen dan iedereen denkt, maar ze luistert gewoon niet en ratelt maar door over haar eigen dingen. Terwijl ik gewoon wil uitschreeuwen: ik ben verliefd!! maar dat kan gewoon niet op deze manier....
Wat let je, wat boeit jou die anderen, doe es gek, trek een tshirt aan en zet het derop, maak het je msn naam. Weet ik het iedereen mag wel aandacht trekken!!!!
Oud 31-03-2005, 21:11
Verwijderd
Het is verdomme morgen alweer een maand geleden.
Ik word langzaam gek denk ik.

I got to sleep, sleep
Oud 31-03-2005, 21:27
Verwijderd
Toch maar posten...

Ik weet het gewoon allemaal niet meer...
Ze meenden het miss niet maar ze zéi het wél. Ik heb gefaald, en niet zo'n beedje ook. Ze heeft gewoon gelijk. Ik kan het niet...

Gister weer veel verteld bij t riagg. T luchtte zeker op, maar ik weet niet of zoveel vertellen wel goed ís. Zolang geheim gehouden en dan nu alles vertellen. klinkt vreemd...

Morgen en overmorgen is het drie jaar geleden. Ik snap niet waarom ik me dr zo rot door voel. Tis al lang geleden en iedereen (lijkt) is er overheen, waarom ik dan niet? Ik kende dr zelfs maar het kortst van iedereen... Toch mis ik dr gewoon.

En ik ben afgevallen.

En-en.. dr is nog zoveel meer te vertellen/zeggen maar aan dit gezeur van mij hebben jullie toch niks, dus ik stop weer.

Zo te zien gaat het wel goed met mij
maar diep van binnen doet het pijn
Ik doe wel blij maar ondertussen
kan ik mezelf niet meer zijn
Oud 31-03-2005, 21:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik word er moe van dat je in het 3e jaar van je universitaire studie nog steeds mensen alles op een presenteerblaadje aan moet geven bij groepswerk: 'dit moet gebeuren, het moet op die datum af zijn en op blz zoveel van dat boek kun je vinden wat er allemaal in verwerkt moet zijn'. Bah.
En nee, ik ben niet hooghartig over WO, maar irriteer me wel mateloos aan mensen die bij erg belangrijke vakken doen alsof het ze niks kan schelen (omdat ze waarschijnlijk het jaar toch al niet halen), en daardoor alles neer laten komen op de andere groepsgenoten.
Heb ik verdorie weer de hele ochtend en avond aan die registratie gewerkt, terwijl ik voor zondag ook mijn hele map nog door moet lezen. Ik moet alles weten wat er in staat, anders zul je zien dat ze zondag iets vragen wat ik niet weet!
*ben nu al zenuwachtig voor zondag*
Oud 31-03-2005, 21:43
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb het gehad. Ben geestelijk zo moe. Ik wil ontspanning, bij hem zijn, maar het wordt ons onmogelijk gemaakt. Niet helemaal onmogelijk gelukkig, maar wel zo dat ik me er schuldig door ga voelen.

Ik wil weg hier, niet omdat het zo slecht is, maar omdat ik denk dat ik me daar beter zal voelen. Ik wil van die medicijnen af, ze maken me moe en duf. Ik wil beter worden zonder die therapie, maar dat gaat helaas niet. Ik ben te moe om iets te doen, ik kan het gewoon niet. Gelukkig weet ik dat hij van me houdt
Oud 31-03-2005, 21:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 31-03-2005 @ 22:27 :

Morgen en overmorgen is het drie jaar geleden. Ik snap niet waarom ik me dr zo rot door voel. Tis al lang geleden en iedereen (lijkt) is er overheen, waarom ik dan niet? Ik kende dr zelfs maar het kortst van iedereen... Toch mis ik dr gewoon.
3 jaar geleden de begrafenis
gister 3 jaar geleden dat ie overleed
en vandaag 3 jaar geleden kreeg ik dat klote telefoontje (was 2de paas dag toen..)
en zij heeft t er moeilijker mee....kende hem ook pas half jaar ofzo...
maar toch

*doet flinke knuf geven*
Oud 31-03-2005, 21:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat nog goed maar in gedachten ben ik alweer ingestort....
Oud 31-03-2005, 22:18
Verwijderd
kut
kut
en nog veel kutter

leuk wat om handen hebben,
maar niet leuk nogsteeds op dezelfde godsgruwelijke teringplek vast blijven zitten met het gevoel nooit en te nimmer meer los te komen.

en maar zeiken, en maar schuiven. En maar steeds blijven hopen dat 'er over een paar maanden wel wat gebeurd'. En maar mn best blijven doen voor dingen die er schijnbaar totaal geen ene fuck toe doen.

stik er maar in.
Oud 31-03-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 31-03-2005 @ 19:35 :
*knuffel* voor Repelsteeltjuh...

Hmmmm, INTERNET mensen... Damn, gaat dit niet wat ver allemaal? Wat ik nou allemaal hoor...
dank je!!
knuf terug hoor

och ik voel me toch wel anoniem...en dit is het ljh topic..soms de enige plek waar mensen hun figuurlijke ei kwijt kunnen.
(of doel je daar niet op?)
Oud 31-03-2005, 22:58
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-03-2005 @ 16:51 :
Ik zeg niet wat ik vind, wat Sandra vindt (en in de auto zei toen ik het voor jóú opnam)...

Ik vind nog steeds dat ze belachelijk reageerde op iemand die haar de waarheid verteld. Zij praat het goed door hiernaast nog te zeggen dat ze vindt dat ze het niet overal mee eens hoeft te zijn... Dan nog vind ik, net als jij en sander en wytse, dat ze normaal had moeten reageren, want op deze manier zorgt ze alleen maar dat mensen helemaal niets meer tegen haar zeggen.

Dat ze je trots uitlachtte, daar heb ik geen goed woord voor over, ik heb het daar niet over gehad met haar, want ik was er niet bij. Ik vind dat nog veel erger, die 2 bij elkaar .
Ok Sorry dan voor mijn reactie
Oud 31-03-2005, 23:02
rare kwast
rare kwast is offline
Would you catch me if I fall out of what I fell in
Dont be surprised if I collapse down at your feet again
Oud 31-03-2005, 23:25
Verwijderd
Pfffff...wat is ze toch spontaan, zo leuk, zo slim en waarom is ze nou ook nog eens zo on-ge-looflijk mooi...ik zou blij moeten zijn dat ik haar ken, maar toch... /

Verliefdheid. Bleh.
Oud 31-03-2005, 23:26
Zaina
Zaina is offline
Ik haat 1 april
Oud 01-04-2005, 02:15
moon
moon is offline
weer wakker!

Gisteravond was zwaar. Toen ik binnen kwam lag hij in een hoekje van zijn bed in elkaar gevouwen, met een kussen over zijn hoofd in het donker te huilen. Ik had verwacht dat hij met L. op de kamer zou zijn maar volgens hem was L. net zo overstuur als hij en was zij nu in zichzelf aan het snijden.
Hij bleef maar roepen dat hij zo'n grote mislukkeling was en dat hij net zo goed dood had kunnen zijn. "Als ik niet zoveel van je hield dan had ik nu zelfmoord gepleegd" zei hij. Fijn om zoiets te horen als je zelf ook al zo depri. ben...maar goed. Hijzei dat hij eigenlijk een borderliner was. Al zijn psychoses waren gespeeld die waren niet echt. Hij had iedereen voor de gek gehouden. Hij was geen schizofreen, hij was een borderliner. Onbegrijpelijk hoe hij zichzelf zoiets wijs kon maken.
"Ik ben een mislukkeling, ik kan mijn studie niet eens afmaken"zei hij weer. "Ik kan school ook niet afmaken ben ik dan ook een mislukkeling?" vroeg ik hem. "Ja" was zijn antwoord. "O,nou dankjewel!"zei ik nu wat geïriteerd. Hij schrok en zei dat hij het zo niet meende. Ik was volgens hem toch geen mislukkeling want ik was nog maar 19 maar hij was al 24. Hij kromp weer in 1. "Ik moet in een hoekje opgevouwen liggen want ik verdien al die ruimte niet, er is geen plek voor mijn op deze wereld"zei hij met een benauwd stemmetje. Hij wilde in een hoekje kruipen maar ik hield hem met alle kracht die ik had tegen. Ik kon niet accepteren dat hij zichzelf zo liet afglijden. Het waren weer 3 verschrikkelijke kwartieren met iemand waarvan ik soms toch echt wenste dat het mijn vriendje niet was.
Oud 01-04-2005, 07:34
rare kwast
rare kwast is offline
da was een hele korte nacht
Oud 01-04-2005, 07:58
JJ13
JJ13 is offline
ik vond t niet erg leuk om dat gisteren te horen, bij nader inzien. ga vandaag toch om wat meer duidelijkheid vragen. vandaag ga ik weer naar huis (naja, bijna huis) en ik heb er zin in!
Oud 01-04-2005, 09:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 00:25 :
Pfffff...wat is ze toch spontaan, zo leuk, zo slim en waarom is ze nou ook nog eens zo on-ge-looflijk mooi...ik zou blij moeten zijn dat ik haar ken, maar toch... /

Verliefdheid. Bleh.
Yep.

Ook onbereikbaar?
Oud 01-04-2005, 09:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Life's a bitch.
Oud 01-04-2005, 09:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2005 @ 10:11 :
Life's a bitch.
And then you die.
Oud 01-04-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-04-2005 @ 10:06 :
Yep.

Ook onbereikbaar?
Nee. Niet echt.

Oud 01-04-2005, 09:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik wil rennen, heel hard rennen. Ik wil m'n school dit jaar halen, maar eigelijk wil ik dat hele klote gebouw niet meer zien. Al die mensen, de drukte.. het benauwd me. Blegh! Afijn, maandag weer beginnen.. na 4 weken thuis te zijn geweest.

Regels voor berichten