![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nog wat interessante sites trouwens: http://www.stumptuous.com/weights.html http://www.slank-en-sterk.nl/ |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan is het bij mij alsnog niet normaal.. toch?
||
![]() |
Citaat:
En goed blijven volhouden dat jij op 1000kcal kan leven hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij hebt wat de meeste mensen hebben: Teveel koolhydraten. Kan komen door zoet beleg, probeer bijv. vlees op brood te doen. Eet 's een ei. Neem 's avonds wat meer (mager) vlees. Tussendoortje kwark, niet een plak ontbijtkoek. Dat soort dingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Alleen wanneer ik niet aan het dieten en sporten ben kom ik op de 1000 kcal denk ik. Maar dan is het doel dus niet af te vallen, maar stabiel te blijven totdat ik weer kan afvallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb wel altijd vleesvervangers maar ja dat is blijkbaar niet genoeg, ik ga wel aan de kwark beginnen. meer tips over hoe ik mijn koolhydraten naar beneden en vet naar boven kan krijgen? ik eet al ei.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, dan is er verder weinig wat je kan gebruiken eigenlijk. Je kan aan de proteïnerepen en shakes, maar dat is ook meteen weer zo over de top ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel water drinken is wel goed btw. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
boter op brood vind ik vies! naja, veel kwark dan maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind boter op brood ook vies, maar bakken in boter/olie kan ook of kaas op je brood of vegetarisch broodbeleg (Tartex bv of Sandwichspread oid, maar er zijn ook genoeg andere dingen). Kijk gewoon eens rond in verschillende winkels, mogelijkheden genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is het beste dieet nog altijd: drie maal daags gewoon eten, als je zin krijgt in iets zoets thee of wat fruit pakken, en gewoon lekker sporten. Dat werkt bij mij altijd. Ben ook niet zo van de calorieen tellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cashew-noten 100 gram kcal: 578, eiwit: 18.0, koolh: 32.0, vet: 42.0 pinda's (gezouten) 100 gram kcal: 625, eiwit: 28.8, koolh: 8.6, vet: 52.8 kwark (mager) 100 gram kcal: 64, eiwit: 13.0, koolh: 3.0, vet: 0.0 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kom voor vandaag op 1391 kcal, excl. de suiker van de koolraap. Ik heb voor de sla 500g genomen, volgens mij klopt dat wel. Maakt ook niet uit, in 100g zit maar 12kcal, dus een paar 100g ernaast... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vind niet dat jij ongezond bezig bent met je lengte. Hoeveel wil je afvallen? 1000 kcal zou wel ongezond zijn. Toen ik dat een tijd deed was ik mijn spieren gewoon aan het afbreken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 5 boterhammen, 500g sla (grootste schaal hier in huis ![]() Avondeten 200g aardappelen, 250g koolraap en 100g riblap. Vanavond nog 250g kwark (140kcal) en 2 rijstwafels met 200mL magere melk. Qua hoeveelheden is 't zeker niet weinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vergelijking met brood vind ik niet kloppend, bij nootjes gaat het niet om 10 kilo (als het daar wel om ging, dan is de vergelijking met 10 broden wel kloppend, maar daar gaat het niet om). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had 't gegokt met een zakje van 200g, hoeveel dat een schaal ongeveer opvult ![]() [edit]Als ik dat erbij doe kom ik op 1450. Maar daar komt nog bak en braadzooi bij en de suiker van de koolraap.[/edit] [edit2]Beseffen jullie wel dat de helft van dit topic al vol is na 17 uur? ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 14:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan zo een flink aantal dingen noemen hoe je het aan zou kunnen vullen. Je zou bv. met twee boterhammen kunnen ontbijten, ander broodbeleg kunnen gebruiken en/of fruit kunnen eten. Dat zijn al drie ideeën (kan er best nog meer bedenken, maar goed ![]() |
![]() |
|
|