![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Totaal: 1470.2 koolh 208.42 gram eiwit 78.99 gram vet 35 gram
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar kan ik makkelijker tips op geven. Ben je trouwens vegetarier? Kan ik daar rekening mee houden ![]() Ik moet trouwens ook eerst naar de 65 heur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 9.00 1 snee boterham volkoren 10 gram salami (beleg) 10.30 75 gram aardbeien 2 stuk kiwi (samen in fruitsalade, zelf gemaakt) 11.30 1 appel 175 ml groentesoep (gegokt, op school gekocht, was vegetarische soep) 13.30 20 gram rauwkost van vaste groenten 40 gram coburger 1 stuk italiaanse bol bruin 1 stuk kippenei gekookt (gram van de ham en rauwkost geggokt, want het was een klaargemaakt broodje op school) 16.00 1 appel 17.00 200 gram vanillevla (milbona) 20.00 70 gram kipfilet (gebakken) 150 gram rijst witte snelkook gekookt 150 gram chicken tonight ajam pangang en net nog 1 snee boterham volkoren 15 gram goudse kaas 48+ belegen Totaal: 1470.2 kool 208.42 gram eiw 78.99 gram vet 35 gram
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 1) Salami is érg vet 2) 's Ochtends voor 13:30 eet je wel erg weinig. Een boterham en fruit. Probeer voor 13:30 iig drie boterhammen te eten met mager beleg 3) Bollen zijn niet goed, je kan beter een boterham nemen 4) 1 plak normale ham is 15 gram, ik weet niet hoeveel erop zat, maar dan weet je of je ong. in de goede richting zat ![]() 5) Je kan beter zilvervliesrijst nemen 6) Ipv vanillevla liever wat kwark 7) 's Avonds liever eiwitten 8) Magere kaas ipv volvet Op die manier, door slankere producten te nemen zeg maar kan je meer eten en toch laag in kcal uitkomen ![]() Dingen waarmee je je koolhydraten omlaag krijgt en eiwit omhoog: 1) Vleeswaar op brood doen (vooral mager, kip/kalkoen-filet, rookvlees, ham etc.) 2) Magere kwark eten ipv vla of andere toetjes 3) 's Avonds ipv een boterham een stukje vis eten. Koolvis is niet duur (1,15 euro voor 4 stukken, diepvries) en is haast alleen maar eiwit. Gooi d'r wat viskruiden of wat zout en peper overheen, minuut of 3,5-4 in de magnetron en tadaa! 1 stuk is 100g en maar 72kcal! 4) Je eet wel veel fruit. Fruit is goed, maar het zijn wel koolhydraten. Probeer gewoon 2 a 3 te eten, niet meer. Eet dan wat kwark ofzo als tussendoortje, dat is meer eiwit ![]() 5) Bij 't avondeten kan je meer vlees nemen. Let op dat 't wel mager is. Kipfilet is erg goed ![]() 5) Als tussendoortje kan je ook kipfilet nemen, ook goed voor eiwitten. Ik vind 't erg lekker. 6) Je kan ook ei als beleg op brood gebruiken, kan je evt. ook alleen het eiwit gebruiken om het vet en de kcal te beperken. Hoop dat je er wat aan hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder vind ik dat je de rest vd dag wel érg weinig gegeten hebt, dat broodje was misschein wel groot maar niet groter dan 3 boterhammen. Je ontbijt was alleen wat knackebrot met heel klein beetje cruesli, dat is eigenlijk ook 'niks.' |
![]() |
||
Citaat:
![]() De rest stelt idd niet zo heel veel voor, daar heb je gelijk in. Normaal gesproken eet ik om 11u en 15u nog minstens één boterham met zoet of hartig beleg extra. Mijn ontbijt is meestal zo "licht", omdat ik er helemaal niet van hou om s'ochtends al veel/zwaar te eten. Een tijdje geleden kon ik zelfs ontbijten met alleen een appel. Omdat ik er ondertussen wel achter ben dat niet ontbijten ongezond is, ben ik dat een beetje aan het opbouwen. Wordt aan gewerkt dus. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook een hele tijd niet geontbijt. Dacht dat ik er mee zou afvallen enzo. Stom. Daarna weer beginnen is idd moeilijk, maar nu kan ik 's ochtends wel 6 boterhammen op ofzo denk ik, misschien wel meer, maar ik heb 't nog nooit geprobeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hiero.
Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 22:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op 4 Sept. 2004 woog ik rond de 69 ergens, dat gewicht is er heel snel aangekomen, en ik zat er erg mee, dus ik ben toen eerst gaan sporten, en sinds 4 januarie ben ik echt met mijn eetpatroon bezig gegaan. (Ik had vreselijke eetgewoontes) Nu weeg ik dus 60.3kg (na veel hard werk) en mijn doel is 58kg, ik ben al heel dichtbij, en erg trots op mezelf (mag wel toch ![]() ![]() Daarna ga ik meer bezig met krachtraining enzo, maar daar ben ik nu nog niet aan toe. (Laatste weekje school) Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 03:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() EN EN EN... Ik ging vanochtend op de weegschaal staan! En ik ben afgevallen!!! *feest* ![]() 30 maart - 84 kg 9 april - 82.5 kg Gaat niet errug snel, maar er is in bijna twee weken toch 1.5 kilo af ![]() ![]() *blij is*
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een nieuwe weegschaal kopen! Want 5,5 kilo zomaar aankomen lijkt me vrij..onwaarschijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben ook twee weegschalen, die redelijk gelijk wegen (verschil is hooguit 1 of 2 kilo). Maar het scheelt bij ons ook op wat voor oppervlak je hem neerzet :/ Dat scheelt ook wel een kilo. Bovendien is het 's ochtends en 's avonds anders. Wat ik dus niet snap: 's avonds woog ik op de vetpercentage-meet-weegschaal 82.9 met een vetpercentage van 34.8% vanochtend woog ik ook nog 82.9 maar met een vetpercentage van 35.5% (knap hoor ![]() Ik weeg me altijd op de andere weegschaal, die is wat correcter ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Per 100 gram: kcal = 380 gram eiwit = 6 gram koolhydraten = 83 gram vet = 1.5 gram
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben zelf ook heel erg trots ![]()
||
Citaat:
![]() Spekkie, tnx voor je smacks-info! ![]()
|
|