Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bang verkeerde kant op.. ik eet zo weinig. Kan niet zo heel veel kwaad, ik ga uiteindelijk wel weer normaal eten, moet gewoon weer trek krijgen. Ben alleen bang dat ik dan weer ongelofelijk doorsla en er weer een paar kilo bij eet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() sterkte ik heb bijna tzelfde probleem,alleen heb 1 frustrerend programma die er niet af wil,de andere 10 wel, na reboot heeft die nr.1 de rest weer binnengehaald ![]() en als ik dat kreng niet op int. laat doet mn int t niet spyware.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo dadelijk werken, dan morgen weer vrij. Was best gezellig gisteren, M. kwam ook en we hebben best gelachen. En nu dan? Hum, moet me misschien toch maar in meerdere of mindere mate nuttig gaan maken. Dat kan ik nou niet hebben bij vakanties, dat ik zo weinig constructiefs doe. ![]()
||
Citaat:
oeh oeh oeh idee idee hmmm geen bad ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder gaat hier alles zn gangetje. Morgen naar Groningen. (Trein)reis van meer als drie uur. Bijna 4 uur. Zie er wel tegenop, maar als ik er eenmaal ben, kan het niet meer stuk! Ik heb er echt enorm veel zin in. Hoop 'hij' ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
beter kan niet, je zegt het zelf ![]() je hebt echt mazzel, als ik verhalen van anderen hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien kun je op een leuke sport gaan en zo nieuwe mensen leren kennen of een leuke hobby zoeken waar je nieuwe mensen leert kennen. Ikzelf ben een keer een weekend meegegaan met de jongeren van de ivn (milieu organisatie) en dat is me erg goed bevallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook niet ![]() ![]() ![]() ontopic: Waarom stoppen ze niet gewoon alle stof die op het examen gevraagd kan worden in 1 boek? In plaats van dat je een boek goed leert en vervolgens toch een laag cijfer haalt omdat de stof waar dat onderdeel over ging gewoon niet in het boek stond. ![]() En ik heb nog maar iets van twee weken en dan is het al zo ver. En hoe kan ik ooit die stof leren die niet in het boek staat maar ik wel moet weten als ik niet weet waar ik die stof nog meer kan vinden. Dit is gewoon zo frustrerend. En ik wil perse met een mooi cijfer slagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er geven mensen om je... en ik kan jou prachtige gedichten niet missen hold on *knuf* |
![]() |
||
Citaat:
ken best, je schrijft ze zelf ook prachtig ![]() thanx *knuft terug*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Eindexamens 2003 |
Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic Lynn | 130 | 02-06-2003 11:34 |