Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 22:12
rare kwast
rare kwast is offline
je zegt wel steeds dat je niet zonder me kan.....

maar dat kan je echt wel
Oud 03-05-2005, 22:14
ilse
ilse is offline
auw het doet zo zeer..
Oud 03-05-2005, 22:23
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 17:13 :
?
Ik weet niet wat ik wil is tsja, gevoelssituatie, beetje te lang verhaal voor forum enzo

Bang verkeerde kant op.. ik eet zo weinig. Kan niet zo heel veel kwaad, ik ga uiteindelijk wel weer normaal eten, moet gewoon weer trek krijgen. Ben alleen bang dat ik dan weer ongelofelijk doorsla en er weer een paar kilo bij eet
Oud 03-05-2005, 22:42
rare kwast
rare kwast is offline
aahhhrrggg *bonkt met hoofd tegen de muur*

ga uit mn hoofd, rot op....

ik mag t niet denk, ik mag er niet aan denken, ik mag er niet over denken
ik moet niet (na)denken

damnnnnn wat wil ik graag
Oud 03-05-2005, 22:49
Ruudje
Ruudje is offline
bah
Oud 03-05-2005, 22:57
Verwijderd
ik sla ze op hun bek. heel hard. en hem ook. het moet eruit. ik moet er niet aan denken. had besloten het niet meer te doen. doe het toch. gaat niet over. ratelratel. praatpraat. hou op. kwel me niet. de volgende keer spreek ik hem niet meer aan, dan ros ik hem zo hard op zijn bek dat ie weken op vla moet leven. ondanks alles wat er van t weekend gebeurd is, schroom ik het allemaal niet. hm. en toch stiekem..
Oud 03-05-2005, 23:09
Verwijderd
vallen is makkelijker dan omhoog klimmen uit het figuurlijke dal, vooral als je niet meer bang bent voor jezelf.
Maar ik geef om de mensen die (in gevoelsperspectief) dichtbij me staan ..
en zij geven om mij
maar het hele probleem is dat ik niet om mezelf geef,maar wel móet,voor hun...jezus. voel me net een sjacherijnige kassiere die na een dag hard werken er nog ff één nepcolgateglimlach voor de laatste klant moet uitpersen. Ik ben beide.

En andere delen van mij zijn dan weer totaal gevoeloos. komop, dit kan toch niet...nouja mijn gevoel liegt niet.

welk gevoel.

wil 2 armen om me heen en nergens aan hoeven te denken, alleen het gevoel hebben dat diegene om me geeft op dat moment.

echt gestoord, dit, ik. bah.

en van 61 naar 57 voel me trots,en laat dat nou net het gevoel zijn dat ik dan weer niet moet hebben,want dat is echt fout,dan ga ik nog dieper de fout in.
Oud 03-05-2005, 23:10
Nijn*
Nijn* is offline
58 geinfecteerde bestanden *lang leven de wormen en trojan virussen* verwijderd en nog steeds kan ik niets openen, echt geweldig! Klote pc
Oud 03-05-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 04-05-2005 @ 00:10 :
58 geinfecteerde bestanden *lang leven de wormen en trojan virussen* verwijderd en nog steeds kan ik niets openen, echt geweldig! Klote pc

sterkte

ik heb bijna tzelfde probleem,alleen heb 1 frustrerend programma die er niet af wil,de andere 10 wel, na reboot heeft die nr.1 de rest weer binnengehaald

en als ik dat kreng niet op int. laat doet mn int t niet

spyware..
Oud 04-05-2005, 06:37
Miracle
Miracle is offline
Als ik nou eens leer nee zeggen, had ik nu nog in m'n bed kunnen liggen.
Oud 04-05-2005, 07:04
Verwijderd
Ik vraag me af hoe lang ik nog door moet
Oud 04-05-2005, 08:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2005 @ 08:04 :
Ik vraag me af hoe lang ik nog door moet
*geeft loontjuh een knuf*
Oud 04-05-2005, 08:44
WolterB
WolterB is offline
Er komen een paar drukke dagen aan, zal veel minder (of op zommige dagen niet) online zijn

Gezellige en drukke dagen vooral, maar vrijdag gaat ws wel zwaar worden..
Oud 04-05-2005, 09:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het gezeik is weer begonnen. M'n broer zit inmiddels alweer een week in Thailand, en heeft daar erg veel gezeik met de universiteiten wat betreft zijn diploma's. Ze willen een vertaling ervan zien, en je raad het al.. die heeft hij dus (nog) niet. Hij wist dondersgoed dat hij dat maanden terug al had moeten regelen, maargoed helaas meneer was weer eens.. -net zoals mij- te laks.. en dacht 'dat komt nog wel..'. Niet dus.

M'n moeder kan zijn gedrag werkelijkwaar niet uitstaan, en ook om het feit dat hij bijna niets van zich laat horen maakt haar enorm chagerijnig. Zoals altijd reageert ze zich op het dichtsbijzijnde af, en dat is veelal ikkes. Dolle pret, maar ik ga me er nogal onzeker en kut door voelen.. Dwangmatige gevoelens spelen op, om voor mezelf maar een zekere veiligheid te creeëren die zij mij op een bepaalde manier ontneemt. Ik haat het, en het maakt me bang. Niets is nog bespreekbaar, alles word afgedaan met een nietszeggende blik waarna een overweldigende tijd aan stilte volgt. Dwangmatig zet ik alles op alles om die stilte te doorbreken, zoek het achter mezelf, terwijl ik heus beter weet geloof me. Wat kan ik doen zodat zij ook gewoon weer interesse in mij toont? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze gewoonweg zegt wat haar dwars zit? Ja, de tijd van het bewaren van de goede vrede is weer aangebroken. Help!
Oud 04-05-2005, 10:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-05-2005 @ 09:26 :
*geeft loontjuh een knuf*
*doet mee*

Zo dadelijk werken, dan morgen weer vrij. Was best gezellig gisteren, M. kwam ook en we hebben best gelachen. En nu dan? Hum, moet me misschien toch maar in meerdere of mindere mate nuttig gaan maken. Dat kan ik nou niet hebben bij vakanties, dat ik zo weinig constructiefs doe. Geez, relax.
Oud 04-05-2005, 10:10
light fighter
light fighter is offline
pff morgen verhuizen komt nu wel heel dichtbij alleen op een kamertjes brr.... eens zien hoe dat gaat... hopelijk krijg ik gelijk met dat ik het wel ga redden in m'n uppie.

Volgende week een leuke week qua gesprekken eerst en in groningen met m'n nieuwe mw-er en de dag er na nog één met m'n huidige maar dat is min of meer een afrondend gesprek . Ben benieuwd hoe die nieuwe mw-er is hoop dat het klikt *duimt*

geeft zichzelf een trap om op te gaan ruimen
Oud 04-05-2005, 10:59
ilse
ilse is offline
pf... moet zoveel doen.. opruimen, de was doen. en dat heet dan 'een beetje rekening met me houden'. moet ook de keuken doen en de badkamer. ja, maar 3 uurtjes zei me vader. STIK
Oud 04-05-2005, 12:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*kijkt in de spiegel*

Godverdomme!

Oud 04-05-2005, 12:59
Fruitcake
Fruitcake is offline
Juij eindwerk is aan het afprinten. Eindelijk van die rommel vanaf
Oud 04-05-2005, 13:10
bindmiddel
bindmiddel is offline
samenvatting hier samenvatting daar lalalalla grrrr
goed humeur toch wel, maar ook weer niet.
morgen de vrijeheid even vieren, zaterdag even feesten, en dan is het even gebeurd met de pret en komt de studie voor, geloof je het zelf.....

zucht waar is de meid waar ik even tegenaan kan kruipen en even alles om me heen vergeten??????
vrijwilligers???
Oud 04-05-2005, 13:20
Verwijderd
Ik zit nu al de hele dag alleen thuis (behalve vanochtend bij het ontbijt dan) en ik word nu al gek van mezelf. Hoe hou ik dat ooit een week vol?

Ik heb wel al ruim een uur geleerd vandaag dus dat is heel mooi. Ik hoef niet zo heel veel te leren deze vakantie maar wil vandaag toch wel 2/3 uur leren per dag, al is het maar voor het gevoel. En natuurlijk omdat ik examens heb over twee weken.

En ik heb net in bad geleerd en het was echt heerlijk.
Oud 04-05-2005, 13:23
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
******** schreef op 04-05-2005 @ 14:20 :

En ik heb net in bad geleerd en het was echt heerlijk.

oeh oeh oeh idee idee

hmmm geen bad shit
Oud 04-05-2005, 13:53
ilse
ilse is offline
mij niet willen zien, van alles bedenken waarom dat niet kan, en wel snel met iemand anders afspreken. voel me in de steek gelaten.
Oud 04-05-2005, 14:16
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Waarom ik altijd zo snel denk dat andere mensen me niet mogen. Of dat ik altijd teveel denk aan wat andere mensen nu wel niet van me zullen denken.
Ik weet dat ik dat niet moet doen.. Maar het is zo moeilijk..
Oud 04-05-2005, 15:06
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Ik heb pijn en heb zin om te beginnen huilen
Oud 04-05-2005, 15:26
Verwijderd
Hij is een hufter. ik ben verveeld. Ik wil ook weg. Ik wil, ik wil, ik wil. ik wil geen pijn. het heeft mijn humeur wel weer beinvloed. toch echt naar de dokter. maar dan moet ik mam weer aanspreken, dan moet ik weer bellen, blablabla. kan je ook naar de dokter gaan zonder dat je ouders dat te weten komen? *pff zucht*
Oud 04-05-2005, 15:35
justhanna
justhanna is offline
Eindelijk bericht van het JIP over de stageplaats... Afgewezen...
Dus kan weer verder zoeken... Maar zal niet weten waar...
Ben bij 4 plaatsen al afgewezen nu, en school heeft ook geen plekken meer, lekker goed geregeld allemaal...

Oud 04-05-2005, 16:16
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-05-2005 @ 16:26 :
kan je ook naar de dokter gaan zonder dat je ouders dat te weten komen? *pff zucht*
ja dat kan, of om andere reden dan je echt gaat, leugentje om bestwil...
Oud 04-05-2005, 16:18
WolterB
WolterB is offline
Als je een kapotte blaar op het topje van je duim hebt van de hand waarmee je eigenlijk alles doet, merk je pas bij hoeveel handelingen je het gebruikt
Oud 04-05-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-05-2005 @ 16:26 :
kan je ook naar de dokter gaan zonder dat je ouders dat te weten komen? *pff zucht*
Idd of een smoes verzinnen of informeren of de rekening rechtstreeks naar de verzekering gaat of anders contant afrekenen.
Oud 04-05-2005, 16:27
ilse
ilse is offline
YEEEEEY!!!

andere opname... moet nu nog maar 4-5 weken wachten, zit toch met leeftijdsgenoten en is voor borderliners. beter kan zo'n beetje niet. is wel voor een half jaar... klinkt heel lang, maar ben er heel blij mee!! eindelijk gaat er wat gebeuren...
Oud 04-05-2005, 16:40
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-05-2005 @ 16:35 :
Eindelijk bericht van het JIP over de stageplaats... Afgewezen...
Dus kan weer verder zoeken... Maar zal niet weten waar...
Ben bij 4 plaatsen al afgewezen nu, en school heeft ook geen plekken meer, lekker goed geregeld allemaal...

(knuffel) komt wel goed mss bij bjz ofzoiets???
Oud 04-05-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 04-05-2005 @ 17:27 :
YEEEEEY!!!

andere opname... moet nu nog maar 4-5 weken wachten, zit toch met leeftijdsgenoten en is voor borderliners. beter kan zo'n beetje niet. is wel voor een half jaar... klinkt heel lang, maar ben er heel blij mee!! eindelijk gaat er wat gebeuren...
Ik ben blij voor je meis! Je komt er wel!

Verder gaat hier alles zn gangetje. Morgen naar Groningen. (Trein)reis van meer als drie uur. Bijna 4 uur. Zie er wel tegenop, maar als ik er eenmaal ben, kan het niet meer stuk! Ik heb er echt enorm veel zin in. Hoop 'hij' ook
Oud 04-05-2005, 17:38
ilse
ilse is offline
die KUTopmerking ik kan zooo boos op zulke mensen worden...

maar laat maar.
you're not the first one who did this

@daydream-ster
ja, ooit komt t goed... al wordt dit wel eng..
Oud 04-05-2005, 17:49
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 04-05-2005 @ 18:38 :
ja, ooit komt t goed... al wordt dit wel eng..
Ff doorbijten

beter kan niet, je zegt het zelf

je hebt echt mazzel, als ik verhalen van anderen hoor
Oud 04-05-2005, 18:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Onheilspellend...
Oud 04-05-2005, 18:25
Verwijderd
ok, ik ben eruit, ik wil niet meer eenzaam zijn, ik wil niet meer verdrietig zijn op Koninginnedagen omdat ik met niemand uit kan en dan maar alleen thuis zit. Ik wil zo graag nieuwe mensen leren kennen, een eigen vriendengroep dat lijkt me zo super!

weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken, stap namelijk niet zo snel op onbekende mensen af en voel me al vaak overbodig....Wat voeg ik nou toe aan iemands leven, denk ik vaak. Waarom wil iemand vrienden worden met mij?? ...
Maar toch wil ik het proberen...wil gewoon gelukkig zijn...iemand een tip om nieuwe mensen te leren kennen en niet alleen dat, maar ook om dan vrienden te worden?
Oud 04-05-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 04-05-2005 @ 19:25 :
ok, ik ben eruit, ik wil niet meer eenzaam zijn, ik wil niet meer verdrietig zijn op Koninginnedagen omdat ik met niemand uit kan en dan maar alleen thuis zit. Ik wil zo graag nieuwe mensen leren kennen, een eigen vriendengroep dat lijkt me zo super!

weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken, stap namelijk niet zo snel op onbekende mensen af en voel me al vaak overbodig....Wat voeg ik nou toe aan iemands leven, denk ik vaak. Waarom wil iemand vrienden worden met mij?? ...
Maar toch wil ik het proberen...wil gewoon gelukkig zijn...iemand een tip om nieuwe mensen te leren kennen en niet alleen dat, maar ook om dan vrienden te worden?
ik heb precies het zelfde!!
misschien kun je op een leuke sport gaan en zo nieuwe mensen leren kennen of een leuke hobby zoeken waar je nieuwe mensen leert kennen. Ikzelf ben een keer een weekend meegegaan met de jongeren van de ivn (milieu organisatie) en dat is me erg goed bevallen.
Oud 04-05-2005, 18:46
Xonzo
Xonzo is offline
alles gaat echt schitterend, het is lang geleden dat ik me nog voor zo een lange tijd zo goed heb gevoeld. Ik hoop dit te kunnen blijven vasthouden. Examens komen eraan, misschien toch maar beter terug naar oma gaan. Ik weet niet of ik het wel haal, wil wel leren, maar het blijkt nog niet echt te lukken. Ben beetje bang voor vanavond, is niet grof bedoeld voor haar maar wil ff egoistisch zijn.
Oud 04-05-2005, 19:21
rare kwast
rare kwast is offline
vandaag dagje amsterdam met broertje gedaan...
was wel gezellig...maar dan morgen weer werken
en ik haat kleren kopen
Oud 04-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 04-05-2005 @ 14:23 :
oeh oeh oeh idee idee

hmmm geen bad shit
uhuhuh!!

ik ook niet daarom ga ik altijd als ik bij anderen ben die een bad hebben (en waarbij het niet te vreemd is om het te vragen)

ontopic:
Waarom stoppen ze niet gewoon alle stof die op het examen gevraagd kan worden in 1 boek? In plaats van dat je een boek goed leert en vervolgens toch een laag cijfer haalt omdat de stof waar dat onderdeel over ging gewoon niet in het boek stond.
En ik heb nog maar iets van twee weken en dan is het al zo ver. En hoe kan ik ooit die stof leren die niet in het boek staat maar ik wel moet weten als ik niet weet waar ik die stof nog meer kan vinden.
Dit is gewoon zo frustrerend. En ik wil perse met een mooi cijfer slagen.
Oud 04-05-2005, 19:54
indelebile
indelebile is offline
jezus kind doe niet zo moeilijk. jij dumpt hem, hij wil je niet meer, get over it. ga niet wanhopig iedereen erbij betrekken, laat ze lekker hun eigen leven hebben en los het zelf maar op. jouw schuld, jouw verantwoordelijkheid. het komt wel goed, maar niet meer met hem, zet je er nou maar over heen.
over is over bij mij, maar niemand schijnt het te snappen.
Oud 04-05-2005, 20:03
rare kwast
rare kwast is offline
ik zit er helemaal door heen...

ik wil niet meer

Say goodbye now, Cause I'll be gone forever
Oud 04-05-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-05-2005 @ 21:03 :
ik zit er helemaal door heen...

ik wil niet meer

Say goodbye now, Cause I'll be gone forever
hey .. niet opgeven hoor
er geven mensen om je...
en ik kan jou prachtige gedichten niet missen

hold on

*knuf*
Oud 04-05-2005, 20:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 04-05-2005 @ 21:18 :
hey .. niet opgeven hoor
er geven mensen om je...
en ik kan jou prachtige gedichten niet missen

hold on

*knuf*

ken best, je schrijft ze zelf ook prachtig

thanx
*knuft terug*
Oud 04-05-2005, 20:45
rare kwast
rare kwast is offline
voor de verandering maak ik er ook nog ff een pest bende van...
voor de ene opkomen en met de andere ruzie krijgen
heel goed bezig hoor
ben zoooo trots op mezelf...

en ik wil een gedciht aan dr laten lezen...maar ze doet weer zo vaag...nou laat maar...
Oud 04-05-2005, 20:59
rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaaahhhrrrggggg

ik kan ook niets goed doen ook...zie je dan niets?!
doe verdomme je ogen eens open

ik wil geen ruzie ik wil alleen een luisterend oor en een arm om me heen

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 21:02.
Oud 04-05-2005, 21:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
And why....
Why are you so beautiful...

Oud 04-05-2005, 21:10
rare kwast
rare kwast is offline
en wie gaat er straks "slapen" met haar kutgevoelens....
nou niet JIJ dus

en dan gezellig met zn alle naar een pretpark...
nou heel heel heel veel plezier ik blijf wel thuis
in de groep is er iemand die m niet mag....
en als jij m en ik dan gaan ga ik ook niet mee want ben ik derde wiel aan de boel...
ja ben natuurlijk niet gek...je wil me ook niet mee op vakantie met zn twee
daar denk je niet aan he...mij te vragen
wie zit er straks 9 weken fucking alleen thuis...nee jij niet jij gaat leuk met haar naar de zon
terwijl je dondersgoed weet dat ik je ook gevraagd heb...

Laatst gewijzigd op 04-05-2005 om 21:16.
Oud 04-05-2005, 22:47
steefos
steefos is offline
zucht, leuk dat jullie met zn 4en op vakantie gaan, dat hoor ik nu pas, of je mn rok mag lenen tuurlijk, heb je er uberhaupt al overna gedacht hoe ik me zou voelen?

sommige mensen zijn zo, arghruh, weten ze neit dat ik me OOK gekwetst kan voelen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten