Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 01-06-2005 @ 18:17 :
OMG
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 18:40
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Is het niet weer eens tijd voor een uitleg topic?
Oud 01-06-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 01-06-2005 @ 19:40 :
Is het niet weer eens tijd voor een uitleg topic?
Wat houdt dat in?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
makelville schreef op 01-06-2005 @ 19:44 :
Wat houdt dat in?
Jij geeft vast de aanzet, zie ik?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-06-2005 @ 21:37 :
Er zijn, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken, heel wat ja-stemmers die eigenlijk tegen waren, maar die koste wat het kost niet in hetzelfde kamp wilden zitten als die peroxidelimbo of die Pimaanbidder.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-06-2005 @ 21:54 :

Als zowel SP, LPF en CU ergens tegen zijn kun je er van uit gaan dat het goed is om voor te zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 02-06-2005 @ 16:45 :
Waarom hebben alle meisjes tegenwoordig een uitgelubberde kut als een vliegtuighangar?.
Pleur op, ik begin er niet meer aan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:26
Love & Peace
Love & Peace is offline
Marokkaanse Moslim steelt fiets

LANDGRAAF- Een Marokkaanse jongen stal in de ochtend met zijn Islamitische handen een fiets in Amsterdam. Deze jongen met Marokkaanse afkomst zag zijn kans schoon toen er naast de plaatselijke supermarkt een fiets onafgesloten achtergelaten was. De Islamitische jongen pakte de fiets en reed ermee weg. Een omstander zag dit hele gebeuren en verklaarde tegenover de politie: "Deze Marokkaanse jongen die duidelijk in Allah geloofde nam deze fiets weg zonder dat deze hem toebehoort, ik hoop dan ook dat deze moslim gepakt zal worden".
Tot dusver is deze Marokkaanse moslim met een Marokkaanse vader en moeder die beiden geregeld een Moskee bezoeken, nog op vrije voet. De politie is echter nog haastig op zoek naar deze getinte dief die, naar verluid, vaker in de Koran leest.
Wij houden U zo goed mogelijk op de hoogte over de gevolgen van deze diefstal van deze Marokkaanse moslim.

-achkomopzeg7
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-06-2005 @ 22:26 :
Marokkaanse Moslim steelt fiets

LANDGRAAF- Een Marokkaanse jongen stal in de ochtend met zijn Islamitische handen een fiets in Amsterdam. Deze jongen met Marokkaanse afkomst zag zijn kans schoon toen er naast de plaatselijke supermarkt een fiets onafgesloten achtergelaten was. De Islamitische jongen pakte de fiets en reed ermee weg. Een omstander zag dit hele gebeuren en verklaarde tegenover de politie: "Deze Marokkaanse jongen die duidelijk in Allah geloofde nam deze fiets weg zonder dat deze hem toebehoort, ik hoop dan ook dat deze moslim gepakt zal worden".
Tot dusver is deze Marokkaanse moslim met een Marokkaanse vader en moeder die beiden geregeld een Moskee bezoeken, nog op vrije voet. De politie is echter nog haastig op zoek naar deze getinte dief die, naar verluid, vaker in de Koran leest.
Wij houden U zo goed mogelijk op de hoogte over de gevolgen van deze diefstal van deze Marokkaanse moslim.

-achkomopzeg7
Ja, geniaal was die!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 16:20
Egarim
Egarim is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 16-05-2005 @ 19:22 :

Je volgt mij nog niet helemaal. Alles komt van die bacterie, dus als die zich deelt heb je er 2 die gelijk aan elkaar zijn. Dus als daar meercellige organisme uit voort vloeien hebben die ook dezelfde genen. Dus die meercellige organisme, die wel aan voortplanting doen, zijn dus in wezen allemaal broers en zussen, alhoewel ik niet precies snap hoe je dan ineens 2 geslachten heb.
Dus als ze zich voortplanten doen ze aan incest.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:37
Rodion
Rodion is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Mephostophilis schreef op 27-04-2005 @ 15:24 :
Ben ik even blij dat ik geen rechten heb gedaan, nu hoef ik me tenminste niet in te zetten om een baan te krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------

Nare man:

Een volslagen autistische natuur- of scheikundige die zichzelf niet kan verkopen zal evengoed in de laagste regionen terechtkomen als een incompetent jurist.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:24
Super7fighter20
Super7fighter20 is offline
Waarom is het toch dat elke keer als er maar iets met religie te maken heeft ( in dit geval over de positie van de vrouw binnen de SGP) jij meteen als een idioot je afkeer over het hoofddoekje van een moslima laat blijken ( waarom grijpen jullie btw niet in, forumbazen?. Totaal offtopic.).

Kijk, ik zal je maar meteen geruststellen. Geen enkele vrome, oprechte moslimman zal het in zijn hoofd halen om jouw uitgewoonde, uitgeholde, vunzige, gerimpelde, oversized, outdated, door kinetische energie versleten, uitgestrekte, onverzekerde, door 800 man vervuilde, besmette sofakut te penetreren. Dus ik weet niet waarom je je zo druk over maakt.
Een vrome moslimman heeft alleen geslachtsgemeenschap met zijn vrouw via het huwelijk.

quote:
juno schreef op 07-06-2005 @ 14:51 :
Het feit dat ik geen doekje op hoef omdat er toch geen enkele normale kerel vunzige gedachten van de aanblik van mijn haar zal krijgen vind ik persoonlijk een stuk vrouwvriendelijker.

Het feit dat jij met een afgezakt lichaam van 45 jaar nog hordes kerel denkt te kunnen verleiden, vind ik persoonlijk een stuk vrouwonvriendelijker.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:46
Verwijderd
Heb je dit forum nou werkelijk zo hard nodig dat je maar terug blijft komen met die kloteclones? Ga bidden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:54
Super7fighter20
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2005 @ 22:46 :
Heb je dit forum nou werkelijk zo hard nodig
Stel die vraag maar eens aan jezelf, jij bent degene die 16 uur per dag op scholieren zit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Juno en Nare hebben je anders wel mooi geowned.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:09
Super7fighter20
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-06-2005 @ 23:05 :
Juno en Nare hebben je anders wel mooi geowned.
Wanneer dan? En ben jij soms hun cheerleader?

Volgens mij ben je in de war met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Super7fighter20 schreef op 11-06-2005 @ 23:09 :
Wanneer dan? En ben jij soms hun cheerleader?

Volgens mij ben je in de war met iemand anders.
Nee hoor, Muja, ik ben helemaal niet in de war met iemand anders. Ik vind het alleen nogal sneu wat je hier allemaal post.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:17
Super7fighter20
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-06-2005 @ 23:11 :
Nee hoor, Muja, ik ben helemaal niet in de war met iemand anders. Ik vind het alleen nogal sneu wat je hier allemaal post.
Ik ben Muja niet, die is niet eens geband. Ik ben degene die een half jaartje voorwaardelijk heeft gekregen voor "dom joods hoertje"

Je laat je wel heel slecht informeren door nare man. Maar wat verwacht je ook anders van een forumbaas die een hele topic delete in plaats van één enkele posting.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 02:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Super7fighter20 schreef op 11-06-2005 @ 23:17 :
Ik ben Muja niet, die is niet eens geband. Ik ben degene die een half jaartje voorwaardelijk heeft gekregen voor "dom joods hoertje"

Je laat je wel heel slecht informeren door nare man. Maar wat verwacht je ook anders van een forumbaas die een hele topic delete in plaats van één enkele posting.
'Dom joods hoertje'? Dat was toch Muja? Of S.? Nee, S. was weer zeer actief aan het Holocaust-ontkennen, dus die kan het niet zijn. Mirage!!!!

Overigens heb ik geen contact met Wouter anders dan via topics hiero, jammer voor je.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-06-2005 @ 03:35 :
'Dom joods hoertje'? Dat was toch Muja? Of S.? Nee, S. was weer zeer actief aan het Holocaust-ontkennen, dus die kan het niet zijn. Mirage!!!!

Overigens heb ik geen contact met Wouter anders dan via topics hiero, jammer voor je.
Wat zit jij nou toch steeds over S. te zeuren?!Dat je haar niet mag weten we nu wel hoor. Verzin maar andere goedkope manieren om van je sullige linkse moraalridder imago af te komen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
wliethof schreef op 26-05-2005 @ 22:12 :
ja boeiend, even schoonmaken met wat wc papier als dat nodig is en dan HOPPAAAA schijten alsof je leven ervan af hangt
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Blush schreef op 21-04-2005 @ 16:23 :
Geen idee hoe ik dat uit moet leggen.. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Dat hoort gewoon niet, naar mijn gevoel iig Dat homo's kinderen kunnen adopteren vind ik al helemaal ziek
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-06-2005 @ 11:12 :
Wat zit jij nou toch steeds over S. te zeuren?!Dat je haar niet mag weten we nu wel hoor. Verzin maar andere goedkope manieren om van je sullige linkse moraalridder imago af te komen
Liever een sullige linkse moraalrideer dan een contactgestoorde moslim met oogkleppen op.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-06-2005 @ 15:42 :
Liever een sullige linkse moraalrideer dan een contactgestoorde moslim met oogkleppen op.
Anders ga jij je even ergens anders aanstellen. Mr. Dramaking himself.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-06-2005 @ 15:42 :
Waarom zit je er nou weer steeds op zo'n goedkope manier de relgieuze achtergrond van een forummer/persoon bij te slepen ?!

Vroeger kwam je misschien nog over als een ietwat irritante linkse moraalridder die zijn standpunten tenminste nog enigzins wist te beargumenteren maar je hebt je nu ontpopt tot een regelrechte tenenkromende bekrompen zeikwijf. Op N&A doe je niets anders dan moord en brand gillen zodra er iemand niet de zelfde normen en waarden als jij er opnahoudt. Op l&r loop je te zeiken over de zogenaamde losbandige gedrag van anderen('' die negentienjarige gozer heeft het met een meisje van 13, OMG Pedofiel!! ) Het enige wat jij kunt is dramatisch met een vingertje zwaaien naar mensen die niet je o zo moreel hoogstaande opvattingen delen.Het gore lef dat je aan de dag legt om mensen zo hoogdravend te veroordelen is gewoonweg te walgelijk voor woorden. Geen wonder dat zoveel mensen je gewoonweg ergerniswekkend vinden.

Ik denk dat ik mccaine' s voorbeeld maar ga volgen en je voorlopig op de negeerlijst zet. Totdat je hebt leren accepteren dat niet iedereen dezelfde opvattingen en normen en waarden als jij is toegedaan en dat mensen zeker niet minder goed maakt dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 13-06-2005 @ 12:13 :
Omg.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:04
Verwijderd
ontopic:

Citaat:
makelville schreef op 13-06-2005 @ 11:44 :
Waarom zit je er nou weer steeds op zo'n goedkope manier de relgieuze achtergrond van een forummer/persoon bij te slepen ?!

Vroeger kwam je misschien nog over als een ietwat irritante linkse moraalridder die zijn standpunten tenminste nog enigzins wist te beargumenteren maar je hebt je nu ontpopt tot een regelrechte tenenkromende bekrompen zeikwijf. Op N&A doe je niets anders dan moord en brand gillen zodra er iemand niet de zelfde normen en waarden als jij er opnahoudt. Op l&r loop je te zeiken over de zogenaamde losbandige gedrag van anderen('' die negentienjarige gozer heeft het met een meisje van 13, OMG Pedofiel!! ) Het enige wat jij kunt is dramatisch met een vingertje zwaaien naar mensen die niet je o zo moreel hoogstaande opvattingen delen.Het gore lef dat je aan de dag legt om mensen zo hoogdravend te veroordelen is gewoonweg te walgelijk voor woorden. Geen wonder dat zoveel mensen je gewoonweg ergerniswekkend vinden.

Ik denk dat ik mccaine' s voorbeeld maar ga volgen en je voorlopig op de negeerlijst zet. Totdat je hebt leren accepteren dat niet iedereen dezelfde opvattingen en normen en waarden als jij is toegedaan en dat mensen zeker niet minder goed maakt dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*rant*
Hahahaha. De pot verwijt de ketel. Iedereen die niet volgens de heilige regels van de grote Allah leeft krijgt er ook flink van langs van jou. Wie was het nou die laatst op N&A mensen voor neo-nazi's uit zat te maken? Met je Stormfront, je Sieg Heil en je Pim-altaartje tegen Juno, alleen maar omdat ze iets zei over moslims? Het licht springt dan op rood en je begint als een briesende stier rond te hollen.

Wel grappig trouwens dat je vroeger het nog altijd met me eens was, omdat ik op msn zo geduldig naar je luisterde, naar je anti-Juno en anti-nare man en anti-McCaine (die je nu schijnbaar zo aardig lijkt te vinden)- tirades. Toen ik nog luisterde naar je volkomen gestoorde paranoïde complottheoriën, over een ander forum waarop de forumbazen een naar plan zouden smeden om jou en je mede-moslims Nanahara, Love&Peace en S. te laten permbannen. Ze moesten jullie hebben! En ik knikte maar ja en amen...

En nu ik stilaan door begin te krijgen hoe gestoord jullie bezig zijn, en ik er genoeg van heb dat je altijd maar de zielige Calimero-moslim uithangt met je zusters in het geloof, krijg ik opeens deze tirade over me heen.

Nou, dan pleur je me toch op je negeerlijst. Mensen die negeerlijsten gebruiken zijn sowieso kleinzielige mensen met te lange tenen die een lijstje nodig hebben om zich niet ter ergeren. Laf hoor. Dat McCaine die lijst ook gebruikt zegt wel iets over zijn kwaliteiten als forumbaas.

P.S.:
Citaat:
Het enige wat jij kunt is dramatisch met een vingertje zwaaien naar mensen die niet je o zo moreel hoogstaande opvattingen delen.Het gore lef dat je aan de dag legt om mensen zo hoogdravend te veroordelen is gewoonweg te walgelijk voor woorden. Geen wonder dat zoveel mensen je gewoonweg ergerniswekkend vinden.
En als Mujahideen dat deed vond je het geweldig en deed je lekker mee! Maar ja, dat is natuurlijk ook iemand met het Ware Geloof, dus die moet wel gelijk hebben.

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:01
Donny must die
Donny must die is offline
mark almighty je moet wel on topic blijven he
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-06-2005 @ 16:01 :
Heb je niet gezien hoeveel ik gequote heb dan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:07
Donny must die
Donny must die is offline
on topic:

Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 16:05 :
Heb je niet gezien hoeveel ik gequote heb dan?
Citaat:
Nanahara schreef op 13-06-2005 @ 16:01 :
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Alejandro Sosa schreef op 13-06-2005 @ 01:54 :
proefdieren mogen alleen gebruikt worden voor echt noodzakelijke proeven vind ik, maar dat is volgens mij lang niet zo in alle landen. doe het dan liever op misdadigers inderdaad, die hebben er dan tenminste zelf om gevraagd, dieren niet.
What to say?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 30-05-2005 @ 18:55 :
Typisch zo'n moslimstreek om zelf niet op de foto te durven maar wel meisjes van 14 willen bekijken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:40
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-06-2005 @ 19:39 :
Nope is een berenwoord.
Oud 22-06-2005, 22:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 22-06-2005 @ 07:26 :
Ik word scheit-chagerijnig van vrouwen die menstrueren, dus ik doe gezellig mee.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
McCaine schreef op 22-06-2005 @ 20:32 :
Overigens is dat kontneuken-gegeven geheel waar: ik vind dat inderdaad best fijn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 23-06-2005 @ 14:27 :
Omg, je weet toch wel wat Nazi's zijn he?

Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-06-2005 @ 14:29 :
Ja dat weet ik. Kabinet Blakenende II en Blakenende is hun Führer
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 14:09
SuperAn
SuperAn is offline
"volgens mij dient dit topic met een lading zout genomen te worden" (cookie16)
Oud 23-06-2005, 14:14
SuperAn
SuperAn is offline
"Idee; vraag ze of ze zin hebben om fikkie te stoken. Dat vinden alle kinderen stoer. Vervolgens geef je ze een spuitbus deodorant en zeg je ze dat ze die in het vuur moeten gooien en goed van dichtbij kijken wat er gebeurt."

Van nare man, uiteraard
Oud 24-06-2005, 22:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shibby schreef op 24-06-2005 @ 22:37 :
Ik vind de posts van Mark Almighty altijd erg zinvol.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef op 23-06-2005 @ 01:22 :
[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ik snap er geen moslim van.
Van Cartman.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:24
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Die is wel erg van: "ik snap er geen biel van"
Oud 24-06-2005, 23:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-06-2005 @ 00:24 :
Die is wel erg van: "ik snap er geen biel van"
En wat moet een biel zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Bruin Beer schreef op 22-06-2005 @ 13:57 :
Houd je mond, stom, dik, rijk verwend kut biggetje.
Citaat:
Bill Gates schreef op 20-06-2005 @ 19:31 :
Kut alto, doe niet zo zielig met dit topic. Als je aandacht wil kan je ook bij je mama gaan huilen, die geeft je vast aandacht.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 00:00
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 00:26 :
En wat moet een biel zijn?
Kijk eens tussen de spoorstaven naar de houten of betonnen "balken"
Oud 25-06-2005, 00:29
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het is toch een biels?
Oud 25-06-2005, 00:31
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 25-06-2005 @ 01:29 :
Het is toch een biels?
Biels is meervoud. Link, helemaal onderaan
Oud 25-06-2005, 00:38
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-06-2005 @ 01:31 :
Biels is meervoud. Link, helemaal onderaan
biels (de ~, ~en/bielzen)
1 houten, dwars liggende balk onder spoorrails => dwarsligger, spoorbiels

edit: sorry, ik had eerst even je link moeten lezen.
Oud 25-06-2005, 00:40
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 25-06-2005 @ 01:38 :
biels (de ~, ~en/bielzen)
1 houten, dwars liggende balk onder spoorrails => dwarsligger, spoorbiels

edit: sorry, ik had eerst even je link moeten lezen.
Vaag, morgen eens een emailtje sturen.
Reageren

Regels voor berichten