Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij ben je in de war met iemand anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je laat je wel heel slecht informeren door nare man. Maar wat verwacht je ook anders van een forumbaas die een hele topic delete in plaats van één enkele posting. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik geen contact met Wouter anders dan via topics hiero, jammer voor je. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroeger kwam je misschien nog over als een ietwat irritante linkse moraalridder die zijn standpunten tenminste nog enigzins wist te beargumenteren maar je hebt je nu ontpopt tot een regelrechte tenenkromende bekrompen zeikwijf. Op N&A doe je niets anders dan moord en brand gillen zodra er iemand niet de zelfde normen en waarden als jij er opnahoudt. Op l&r loop je te zeiken over de zogenaamde losbandige gedrag van anderen('' die negentienjarige gozer heeft het met een meisje van 13, OMG Pedofiel!! ![]() ![]() Ik denk dat ik mccaine' s voorbeeld maar ga volgen en je voorlopig op de negeerlijst zet. Totdat je hebt leren accepteren dat niet iedereen dezelfde opvattingen en normen en waarden als jij is toegedaan en dat mensen zeker niet minder goed maakt dan jij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
ontopic:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Wel grappig trouwens dat je vroeger het nog altijd met me eens was, omdat ik op msn zo geduldig naar je luisterde, naar je anti-Juno en anti-nare man en anti-McCaine (die je nu schijnbaar zo aardig lijkt te vinden)- tirades. Toen ik nog luisterde naar je volkomen gestoorde paranoïde complottheoriën, over een ander forum waarop de forumbazen een naar plan zouden smeden om jou en je mede-moslims Nanahara, Love&Peace en S. te laten permbannen. Ze moesten jullie hebben! En ik knikte maar ja en amen... En nu ik stilaan door begin te krijgen hoe gestoord jullie bezig zijn, en ik er genoeg van heb dat je altijd maar de zielige Calimero-moslim uithangt met je zusters in het geloof, krijg ik opeens deze tirade over me heen. Nou, dan pleur je me toch op je negeerlijst. Mensen die negeerlijsten gebruiken zijn sowieso kleinzielige mensen met te lange tenen die een lijstje nodig hebben om zich niet ter ergeren. Laf hoor. ![]() P.S.: Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 14:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
on topic:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
"Idee; vraag ze of ze zin hebben om fikkie te stoken. Dat vinden alle kinderen stoer. Vervolgens geef je ze een spuitbus deodorant en zeg je ze dat ze die in het vuur moeten gooien en goed van dichtbij kijken wat er gebeurt."
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
1 houten, dwars liggende balk onder spoorrails => dwarsligger, spoorbiels edit: sorry, ik had eerst even je link moeten lezen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |