Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 06:16
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga weer naar huis...stomme stage
Oud 27-05-2005, 06:54
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-05-2005 @ 06:42 :
Ik heb een stageplaats! *doet vreugdedansje*
*hiep hoi* Gefeliciteerd. Waar ga je stagelopen?
Oud 27-05-2005, 07:37
Gothic
Gothic is offline
he bah, heb geen zin om te werken... wil lekker luieren vandaag. Dacht dat dat morgen kan, maar kan dus al niet meer, moet werkstuk maken, coachen ook nog meespelen later en dan nog verjaardag. Schiet niet op.

Buik doet geen pijn, maar ik voel hem wel, kweet niet wat het is./
Oud 27-05-2005, 09:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 26-05-2005 @ 22:45 :

Lief, ga dan mee
Omarm mijn lijf en leden
Omarm mijn waanideeën
Omarm me, omarm me
Lief, ga dan mee
Omarm heel mijn verleden
Omarm mijn zeven zeeën
Omarm me, omarm me
En breng me nergens heen

hihi, omarm mijn zeven zeden jaren gedacht dat die kerel dat zong
Het blijft een zeeuw he
Oud 27-05-2005, 11:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gister een keertje niét gedroomd over m'n ex en d'r vriend... Dus ik dacht: 'Jeuj, éindelijk ervan verlost!' Vannacht weer.
Oud 27-05-2005, 11:42
WolterB
WolterB is offline
MSN had ff kuren, best frustrerend
En t begint al benauwd te worden op mn kamer
Oud 27-05-2005, 11:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
fiorucci schreef op 26-05-2005 @ 16:20 :
Ik voel me vandaag echt kut om het zo maar te zeggen. Ik behoor tot een groep van 4 hechte vriendinnen en ik dacht eerst echt dat ik de 5e hechte vriendin was maar ik ben steeds meer het 5e wiel aan de wagen.
Een tijdje terug hadden ze het over een vakantie die ze met z'n 4en geboekt hadden, toen ik er wat over vroeg schrokken ze. Ik had dit dus niet mogen weten en ze hadden waarschijnlijk hun mond voorbij gepraat. Later hadden ze het ergens anders over, ze waren met elkaar uit eten geweest, ook hier wist ik niets van.
Vandaag ging ik de email van een van die meisjes legen, dat had ze aan mij gevraagd, die op vakantie was. Haar inbox was vrijwel leeg maar op een of andere manier kon ik het niet laten om in een van haar andere mappen te kijken. Er waren zeker 3 emailtjes waarin het ging over dat ze zich ergerden aan mij, en dat ze mij niet nodig hadden.
Er knakte echts iets van binnen in mij, waarom hebben ze dit nooit gezegd en ze komen altijd uithuilen bij mij en ik ben altijd degene die zich opofferd, ik maak dan speciaal tijd voor hen als ik andere dingen te doen heb. Dat ze nooit iets verteld hebben over dat ze zich aan mij ergerden vind ik wel het allerergste.
Op dit moment stort mijn wereld in, wie kan ik dan nog vertrouwen als die zegt dat hij/zij een vriendin is. Ik heb nu ongelofelijke wantrouwen in mijn omgeving en verder dan huilen kom ik niet.
omg
*knuffelt* weet niet wat ik moet zeggen, maar kan me goed voorstellen hoe je je voelt (niet dat ik het op het moment meemaak gelukkig...). *knuffelt nog een xtje*
Oud 27-05-2005, 11:45
JJ13
JJ13 is offline
ik heb zin om te slapen
Oud 27-05-2005, 12:42
Stefanie
Stefanie is offline
Volgende week vrijdag ga ik (als het goed is) verhuizen naar dat studentenhuis. Ik had een heel leuk gesprek met die mensen. Ze gingen wat in het Spaans tegen me zeggen, klonk natuurlijk nergens naar Moest wel hard lachen.

Vandaag begon er een Spaans vrouwtje tegen me aan te praten, ik kon haar mooi antwoord terug geven in het Spaans
Vanavond naar de verjaardag van het broertje van mn vriend
Oud 27-05-2005, 12:57
synclinorium
synclinorium is offline
lekker weer, heb het helemaal gehad met het leren. Zeker nu het zo'n mooi weer is. Nederlandse teksten oefenen is niet leuk en wiskunde ook niet. Maar hij is wel lief
Oud 27-05-2005, 13:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had best een goed gevoel over Aardrijkskunde, maar heb hem toch niet zo goed gemaakt

En ik weet niet hoor, maar volgens mij kan ik nooit meer goed slapen. Ik lig telkens minstens een anderhalf uur wakker en ik word er echt gek van, want dan ga ik denken en ik wil niet denken en haten terwijl ik niet wil haten...
Oud 27-05-2005, 15:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 07:54 :
*hiep hoi* Gefeliciteerd. Waar ga je stagelopen?
Ik ga bij een onderwijsbegeleidingsdienst stage lopen. Onzettend leerzaam en interessant dus. En echt geluk, want de meeste diensten nemen geen studenten aan die geen PABO afgerond hebben.
Verder ben ik nog meer dubbel zo blij... De scripties zijn toegedeeld, en ik heb de scriptie die ik het allerallerallerliefste wilde hebben. Joepie!
En tot slot blijk ik ook een 8 te hebben voor het laatste tentamen wat ik gemaakt heb (in april).
*happy is*
Oud 27-05-2005, 15:25
WolterB
WolterB is offline
Mijn lichaam is niet gemaakt om goed tegen deze hitte te kunnen
Oud 27-05-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-05-2005 @ 16:10 :
Ik ga bij een onderwijsbegeleidingsdienst stage lopen.
Heb ik ook een tijdje gedaan, vond het niet leuk. Wat ga je er doen? (Ik denk nl dat het wel heel leuk kan zijn, ik mocht alleen weinig. ) Ook dat je de scriptie hebt die je wilde hebben, waar is het onderwerp? Geniet van het blije gevoel iig en onthoud het.
Oud 27-05-2005, 16:33
moon
moon is offline
Citaat:
fiorucci schreef op 26-05-2005 @ 16:20 :
Ik voel me vandaag echt kut om het zo maar te zeggen. Ik behoor tot een groep van 4 hechte vriendinnen en ik dacht eerst echt dat ik de 5e hechte vriendin was maar ik ben steeds meer het 5e wiel aan de wagen.
Een tijdje terug hadden ze het over een vakantie die ze met z'n 4en geboekt hadden, toen ik er wat over vroeg schrokken ze. Ik had dit dus niet mogen weten en ze hadden waarschijnlijk hun mond voorbij gepraat. Later hadden ze het ergens anders over, ze waren met elkaar uit eten geweest, ook hier wist ik niets van.
Vandaag ging ik de email van een van die meisjes legen, dat had ze aan mij gevraagd, die op vakantie was. Haar inbox was vrijwel leeg maar op een of andere manier kon ik het niet laten om in een van haar andere mappen te kijken. Er waren zeker 3 emailtjes waarin het ging over dat ze zich ergerden aan mij, en dat ze mij niet nodig hadden.
Er knakte echts iets van binnen in mij, waarom hebben ze dit nooit gezegd en ze komen altijd uithuilen bij mij en ik ben altijd degene die zich opofferd, ik maak dan speciaal tijd voor hen als ik andere dingen te doen heb. Dat ze nooit iets verteld hebben over dat ze zich aan mij ergerden vind ik wel het allerergste.
Op dit moment stort mijn wereld in, wie kan ik dan nog vertrouwen als die zegt dat hij/zij een vriendin is. Ik heb nu ongelofelijke wantrouwen in mijn omgeving en verder dan huilen kom ik niet.
kreeg helemaal buikpijn toen ik je verhaal las, want ontzettend rot voor je! Echt belachelijk dat ze zulke dingen achter jou rug om doen. Ga je er nog met ze over praten o.i.d? Heel veel sterkte in ieder geval. Het ligt niet aan jou, vriendinnen die achter je rug om over je praten zijn pas echt fout bezig. Als je wat kwijt wil kun je me altijd pmen. Ik vind het echt rot voor je.
Oud 27-05-2005, 16:55
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-05-2005 @ 21:43 :
Schrijf er iets achter: "dus is ze gelukkig van jullie af" of weet ik het wat... Ik snap dat het niet helpt, maar laat die mensen lekker voor wat ze zijn, ze zijn je ergernis en verdriet niet waard.
Nou, dat zou niet kloppen want ik probeer juist wél naar vwo te gaan, en hen op de havo achter te laten. Maar er hadden al een aantal vrienden van me achter geschreven: 'Dat kan ze wel, eikel!' en dat soort dingen
Oud 27-05-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 27-05-2005 @ 17:55 :
Nou, dat zou niet kloppen want ik probeer juist wél naar vwo te gaan, en hen op de havo achter te laten. Maar er hadden al een aantal vrienden van me achter geschreven: 'Dat kan ze wel, eikel!' en dat soort dingen
Het klopt toch dat je van ze af bent als je havo zou gaan doen (verander je dus in dan en het klopt weer )?
Oud 27-05-2005, 17:05
Verwijderd
Vandaag was wel okeej. Eerst biologie SE, ik weet echt niet hoe ik het gemaakt heb... Daarna nog wat lessen. Ook gym (buiten); echt bloedheet... ! Daarna weer terug naar school gegaan en wat gewerkt in de mediatheek en daarna ben ik met twee vriendinnen naar de ah geweest om toblerone ijs te kopen, echt jummie . Was heel gezellig, daarna nog een tijd rondgehangen en daarna naar huis gegaan.
Ben toch weer wat aan het piekeren. Aan de ene kant ben ik blij dat ik nou binnenkort naar een psycholoog/psychiater kan, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zal namelijk alles van vroeger moeten gaan verwerken en het allemaal weer boven laten komen. Alles wat ik zo netjes al die jaren in mijn hoofd veilig heb verstopt. Ik ben zo bang voor wat er allemaal bovenkomt. Of ik bepaalde mensen dan ooit nog recht in de ogen zal kunnen kijken en vertrouwen (niet dat ik bepaalde mensen nu vertrouw, maar goed). Aan de ene kant wil ik het snel laten bovenkomen en verwerken, maar toch is het eng en het is ook zoveel... maarja. Ik zie het allemaal wel...

en @ fiorucci: oh dat is echt zooo erg naar... . Die meiden zijn je niet waard hoor. Maarja toch blijft het ontzettend klote... . Je mag me altijd pm-en hoor!
Oud 27-05-2005, 17:48
rare kwast
rare kwast is offline
zooow een hele grote zorg viel van me af...
ik moet mn stage nu zoooo erg verpesten (lees; domme dingen gaan doen) wil ik het niet halen
ik ben zoooooo blij, kan wel huilen
tering wat was ik bang om te zakken...

als er nu eens iemand was die even een half uurtje bij me zat...met een knuffel gaf...en mn tranen liet komen om ze daarna te stoppen
Oud 27-05-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2005 @ 18:48 :
zooow een hele grote zorg viel van me af...
ik moet mn stage nu zoooo erg verpesten (lees; domme dingen gaan doen) wil ik het niet halen
ik ben zoooooo blij, kan wel huilen
tering wat was ik bang om te zakken...
Wat is er gebeurd dat het zo omgeslagen is?
Oud 27-05-2005, 18:25
Miracle
Miracle is offline
Ja hoor, veels teveel gegeten. BBQ is ook gewoon te lekker.

Ik heb de hele dag al zo'n benauwd gevoel. Hoe komt dat? Ik heb dat nooit met warm weer. Zo'n gevoel dat je niet diep kunt ademhalen want dat voelt rot en ik ga er van hoesten. Best naar. Wilde eigenlijk de huisarts bellen, maar die staakt..
Oud 27-05-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 27-05-2005 @ 19:25 :
Ik heb de hele dag al zo'n benauwd gevoel. Hoe komt dat? Ik heb dat nooit met warm weer.
Misschien toch het warme weer of hooikoorts ofzo?
Oud 27-05-2005, 18:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Godverdomme, kutzooi

M'n oma werd vandaag geopereerd, ivm haar borstkanker. Het duurde ontzettend lang, dus we dachten al dat er misschien iets fout was gegaan. Bleek toch alles goed verlopen te zijn. *opluchting*

Ik bel een vriendin op. Ik wilde haar en haar vriend meevragen naar de film morgen. Deed ze heeeeeeel kortaf. Ze wist echt niet hoe snel ze weer op moest hangen. Heel naar.

Stress in m'n hoofd. Ik word iedere dag chagrijnig wakker omdat ik weer naar gedroomd heb, over m'n ex. En 'haar' heb ik de hele afgelopen week nog niet gesproken. Ze is nooit meer online. Het lijkt wel alsof ze van de aardbodem verdwenen is. En ik ben nog steeds verliefd op d'r.

En ik kan er met niemand over praten, over deze zaken. Met 'haar' sowieso niet. Niet met die ene vriend, want die heeft nu iets met m'n ex, da's juist het probleem. Niet met de vriendin van net aan de telefoon, want die is toch maar kortaf en ongeïnteresseerd. Niet met haar vriend, want die flapt altijd alles er onbedoeld uit. Niet met een andere vriendin, want die flapt alles er met opzet uit. Met een andere vriendin heb ik nog nauwelijks contact...

Kortom.. kut met peren.
Oud 27-05-2005, 18:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 19:24 :
Wat is er gebeurd dat het zo omgeslagen is?
ik heb verteld dat ik heel onzeker ben, dus nu weten ze war het van kwam/komt

dus daar hebben ze nu een beetje rekening mee gehouden en heb een hele stap vooruit gedaan,....
lijk meer op een 4de jaars
Oud 27-05-2005, 18:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-05-2005 @ 19:40 :
*knip*

Kortom.. kut met peren.

big hug
Oud 27-05-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2005 @ 19:51 :
ik heb verteld dat ik heel onzeker ben, dus nu weten ze war het van kwam/komt

dus daar hebben ze nu een beetje rekening mee gehouden en heb een hele stap vooruit gedaan,....
lijk meer op een 4de jaars
(Goed dat je het verteld hebt, soms helpt dat erg (dat weet je zelf ook wel nu, maar goed ). )
Oud 27-05-2005, 19:12
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 17:57 :
Het klopt toch dat je van ze af bent als je havo zou gaan doen (verander je dus in dan en het klopt weer )?
Neej, dan klopt 'dan is ze gelukkig van jullie af' nog steeds niet
Want waarschijnlijk kom ik dan volgend jaar bij een groot deel in de klas..

Ik word bovenbouwer!
Oud 27-05-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 27-05-2005 @ 20:12 :
Neej, dan klopt 'dan is ze gelukkig van jullie af' nog steeds niet
Want waarschijnlijk kom ik dan volgend jaar bij een groot deel in de klas..
Dan maak je er van "dan zou ze eindelijk van jullie af zijn" oid.
Niet zo moeilijk doen.

Iemand 'misschien toevallig' een geweldig idee voor een afsluiting en/of evaluatie van een workshop over dyslexie?
Oud 27-05-2005, 19:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 19:55 :
(Goed dat je het verteld hebt, soms helpt dat erg (dat weet je zelf ook wel nu, maar goed ). )
ja het helpt heel erg...
maar nu houden ze er weer rekening mee dus doe ik het niet op eigen kracht...
klinkt weer stom maar zo zie ik het wel...

in het gesprek moest ik eerst zelf vertellen wat ik deed en mn begeleider herkende alles ....hoe bedoel je zelf kennis...
mijn begeleider zei ook dat ik het mezelf onnodig veel te moeilijk maak..
maar dat de ik met alles en ik krijg het er niet uit...
Oud 27-05-2005, 19:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 19:26 :
Misschien toch het warme weer of hooikoorts ofzo?
Maar waarom nu opeens? Met de hooikoorst heb ik sowieso nooit zoiets gehad en ik heb sowieso nauwelijks hooikoorts klachten. Bah, ben ongerust ofzo... Wil niet dat er wat mis met me is...
Oud 27-05-2005, 19:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik verlies het contact.
Oud 27-05-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 27-05-2005 @ 20:45 :
Wil niet dat er wat mis met me is...
Niet meteen het ergste denken... Als het niet overgaat/erger wordt kan je altijd nog naar de huisartsenpost of desnoods de EHBO gaan of maandag ff de dokter bellen. (Met warm weer is er vaak meer smogvorming, ik weet niet hoe dat vandaag was, maar hier stonk het iig wel.)
Oud 27-05-2005, 19:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-05-2005 @ 20:50 :
Ik verlies het contact.
met....je vrienden? of jezelf
Oud 27-05-2005, 20:00
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 20:51 :
Niet meteen het ergste denken... Als het niet overgaat/erger wordt kan je altijd nog naar de huisartsenpost of desnoods de EHBO gaan of maandag ff de dokter bellen. (Met warm weer is er vaak meer smogvorming, ik weet niet hoe dat vandaag was, maar hier stonk het iig wel.)
Mja, ik wil gewoon weten wat het is. Echt erg zal het wel niet zijn, maar nu met m'n examens word ik er zenuwachtig van.

(Huisartsenpost bestaat hier niet en met de smogvorming valt het hier ook best mee denk ik, maar dat ga ik ff opzoeken. )
Oud 27-05-2005, 20:02
WolterB
WolterB is offline
Hele dag sleutels van mn fiets kwijtgeweest. Waar liggen ze uiteindelijk...
In mn toilettas
Oud 27-05-2005, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2005 @ 20:52 :
met....je vrienden? of jezelf
Met een bepaalde vriendin... en met een andere ben ik het misschien al wel kwijt.
Oud 27-05-2005, 20:38
Nona
Nona is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-05-2005 @ 21:02 :
In mn toilettas
Ja, daar leg ik mijn sleutels ook altijd neer.

Doodop, tentamen gehad (ging dat ff mooi kut), besproken, cadeautje gekocht (maar als ik morgen iets mooiers zie koop ik dat want ik ben er eigenlijk niet tevreden mee). En nu hoofdpijn en moe. Slapen zal vast niet gaan, maar wakker blijven is niet alles. Zou zo veel willen doen, maar ik heb er geen puf voor en geen zin in. Het is vast de warmte. En dat stomme tentamen natuurlijk.
Oud 27-05-2005, 20:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-05-2005 @ 21:38 :
Ja, daar leg ik mijn sleutels ook altijd neer.
Stond nog op mn bed toen ik terugkwam gisteren van stuk fietsen en blijkbaar kan ik heel goed mikken

Ik ga ff een douche nemen, hopelijk verfrist dat wat
Oud 27-05-2005, 20:40
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-05-2005 @ 21:02 :
In mn toilettas
Ik ben een keer 2 dagen m'n sleutels kwijt geraakt, vind ik ze terug op het grasveld waar ik met de hond aan t spelen was
Oud 27-05-2005, 20:43
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 27-05-2005 @ 21:40 :
Ik ben een keer 2 dagen m'n sleutels kwijt geraakt, vind ik ze terug op het grasveld waar ik met de hond aan t spelen was
Dan heb je echt geluk

Ik ging een keer met de hond spelen op een stuk land waar het gras echt heel hoog was. Ik gooide de riem weg, bij gebrek aan een balletje, en dan ging zij hem halen. Totdat zij hem ook niet meer kon vinden Daar sta je dan langs een weg zonder riem

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 20:45.
Oud 27-05-2005, 20:59
fiorucci
fiorucci is offline
Citaat:
moon schreef op 27-05-2005 @ 17:33 :
kreeg helemaal buikpijn toen ik je verhaal las, want ontzettend rot voor je! Echt belachelijk dat ze zulke dingen achter jou rug om doen. Ga je er nog met ze over praten o.i.d? Heel veel sterkte in ieder geval. Het ligt niet aan jou, vriendinnen die achter je rug om over je praten zijn pas echt fout bezig. Als je wat kwijt wil kun je me altijd pmen. Ik vind het echt rot voor je.
Ik denk niet dat praten veel zin heeft en waarschijnlijk zullen ze het zo verdraaien dat het mijn schuld is of gaan lachen. Ik bespaar mezelf die ellende. Als ze echt menselijk en sociaal zijn zien ze ook wel in dat je dit niet kan maken.
Ik heb vandaag een dag vrij genomen en ben samen met mijn oudere zus gaan winkelen, het was wel heel fijn want ik zie haar heel weinig. Ik heb geen verhaal gehouden maar gewoon plezier gemaakt.
Oud 27-05-2005, 21:09
Verwijderd
Ik snap mn lichaam niet hoor. Ik heb het zo heet nu terwijl ik het overdag helemaal niet zo warm had. En ik mag het niet warm hebben dan zijn lange mouwen helemaal zo'n ramp. Pfft, hoop maar dat het morgen over is...
Oud 27-05-2005, 21:26
Verwijderd
Ik ga weg
ik ga lopen
ik ga lopen tot de zon komt
tot de zon me achterhaalt
lopen tot de zon komt
tot ie straalt

Kon het er nog af, eikel?

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 22:31.
Oud 27-05-2005, 22:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag was wel erg gezellig. De gehele dag lekker in het zonnetje gelegen, heel kinderachtig een watergevecht met m'n broer gehouden, vriendje gezien, met mams op het aanrecht staan dansen, en vanavond op de manege rondgehangen met dennis en patrick; gewoon grappig.

Morgenochtend eerst maar weer m'n paard een koude douche geven tegen de warmte en rijden, en s'middags maar vervelen, denk ik. Ik verveel me dood, nu ik gestopt ben met school, dat had ik toch eigelijk ook weer niet verwacht, maargoed. S'avonds zou ik het liefst willen stappen, even m'n 'ei' kwijt kunnen, gek doen als vanouds zonder gezeik. Ik kan met 4 mensen mee, dus dat zal wel goedkomen...

Afijn, nu ga ik maar slapen, ben doodop en moet er morgen weer om 8 uur uit helaas. Welterusten allemaal!
Oud 28-05-2005, 00:14
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moet ik het zo moeilijk maken voor mezelf...
Oud 28-05-2005, 01:01
WolterB
WolterB is offline
Totaal niet moe
Oud 28-05-2005, 01:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-05-2005 @ 02:01 :
Totaal niet moe
kheb spam behoefte....

ben ook nog echt niet moe, zat net nog met vriendin online maaruh..die ging ff naar buiten want er stond een vriend daar ergens...
zo terug...right
je bent pas 45 minuten weg
ik ga hier niet zitten wachten hoor kweet niet
Oud 28-05-2005, 08:43
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ga er gewoon een goede dag van maken vandaag! Ben al begonnen met goed ontbijten, zometeen lekker douchen en naar de stad fietsen. Dan eindelijk lekker shoppen en op het terrasje zitten! Nog even genieten van mijn laatste vrijheden voor het er op school echt op aan komt..
Oud 28-05-2005, 08:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Energie teveel.. energie teveel.. aaaaaaah damn
Oud 28-05-2005, 08:55
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 28-05-2005 @ 09:43 :
Ik ga er gewoon een goede dag van maken vandaag! Ben al begonnen met goed ontbijten, zometeen lekker douchen en naar de stad fietsen. Dan eindelijk lekker shoppen en op het terrasje zitten! Nog even genieten van mijn laatste vrijheden voor het er op school echt op aan komt..
Klinkt goed

Regels voor berichten