![]() |
|
![]() |
Love-THE-World zou je mij willen toevoegen op MSN? mijn adres is rob1988@xs4all.nl ik wil graag even met je praten
groetjes |
![]() |
||
Citaat:
dat was niet mijn bedoeling...
||
Citaat:
Zo'n topic werkt in zekere zin ook wel, jij ziet nu wel in dat je verkeerd bezig bent en zo. Toch denk ik dat het vaak zinniger is om met één of twee mensen te pb'en om te mailen of zoiets dergelijks. Dan krijg je niet van die discussies tussendoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nu niet meer.. een tijdje heb ik het wel gedaan, maar ook niet na elke keer dat ik wat had gegeten, gewoon soms.. maar nu niet meer dus... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En op zich ben ik het wel met je eens hoor, maar het is gewoon het belangrijkst dat ze weer goed eet. Die achterliggende problemen kun je later ook nog wel oplossen, toch ![]()
||
![]() |
Citaat:
Vaak zit d'r veel meer achter, kan je 't helemaal terugvoeren naar zijn/haar jeugd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar geloof me, als ik twee boterhammen op een dag zou eten viel ik om van de honger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alsjbelieft meid... ga onder ogen zien dat er wat aan de hand is.
||
Citaat:
Dan zijn 2 boterhammen toch minstens 4 te weinig? En eetstoornis is 9 vd 10 een uiting van een probleem. Meestal heeft het te maken met een negatief/onreaslistisch zelfbeeld. Dit heeft een oorzaak, naast de puberteit. Dit kan een hoop dingen zijn: scheiding ouders, dood familielid of ouder of zusje, gepest worden, vroeger gepest zijn, geen liefde thuis krijgen, mishandeld worden, lichamelijk of geestelijk, misbruikt worden, misbruikt zijn, verkracht of aangerand zijn, depressief zijn, of gewoon te vaak gehoord hebben dat je te dik bent en daardoor onzeker zijn geworden, enzenz... Misschien herken je wel iets in dit rijtje, misschien ook niet, maar je hebt niet voor niets een hekel aan je lichaam of aan jezelf, dat komt niet vanzelf.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ja ik herken een paar dingen uit het rijtje ja... en ik weet ook dat ik een heel negatief zelfbeeld heb. Ik heb ook wel geprobeerd dat te veranderen maar ja dat lukt mij niet. misschien heb ik idd hulp nodig. misschien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben bang dat ze me gaan opnemen ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus als ik hulp WIL zoeken, en dat ook ga doen, word ik of opgenomen of iig eh ja ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar dat denk ik ![]()
||
Citaat:
Wat ik nu typ denk ik niet maar is een voorbeeld: Als ik zou zeggen dat ze er slecht aan toe is en zeker OPGENOMEN zal worden zal de kans ook groot zijn dat ze geen hulp zoekt omdat ze net zegt dat ze niet opgenomen wil worden.
||
Citaat:
En zitten hier allemaal dietisten, psychologen, artsen etc? Dan heb ik toch iets gemist.
||
Citaat:
![]() Dat vind ik echt vreemd...Als je zulke opmerkingen verkeerd opvat heb je idd een flinke kronkel in je hoofd. Magoed ik zal eerst ff de expert raadplegen voordat ik weer post ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem??? LucyWillow | 7 | 15-05-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
boeken over eetprobleem? Carlie | 17 | 18-01-2004 16:12 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |